Jenny Pärnlid

79 omdömen om Jenny Pärnlid

Sedan starten hos Reco 2018
Malin W
Skrev om Jenny Pärnlid en del av Ekman Hair

Slingar och klipper mig sedan en tid tillbaka hos Jenny på Ekman Hair. Alltid nöjd! Superduktig, lyhörd och väldigt trevlig! Kan starkt rekommendera Jenny!

Kristin N
Skrev om Jenny Pärnlid en del av Ekman Hair

Toppen! Är alltid nöjd när jag går därifrån.

Stephanie M
Skrev om Jenny Pärnlid en del av Ekman Hair

Jenny var duktig och kom med många bra tips. Jag blev väldigt nöjd!

Simon J
Skrev om Jenny Pärnlid en del av Ekman Hair

Mycket nöjd med Jenny! Det har varit en fröjd att få klippa sig senare åren hos henne.

Daniel B
Skrev om Jenny Pärnlid en del av Ekman Hair

Professionellt bemötande som alltid, duktig på att klippa. Trogen kund seden cirka 10 år. Det säger allt !

Ann-christin L
Skrev om Jenny Pärnlid en del av Ekman Hair

Professionell designer/ frisör, som har förmåga att ta fram hårets betydelse som tilltalande komplement till helhetsintrycket. Genom individuell utformning av ditt hår, kommer resultatet att bidra till positiv självkänsla. Jenny presenterar nya förslag o idéer, nytänkande. Utgår från helhetssyn, kunden i fokus. Inspirerar och motiverar, mycket trevlig och behaglig, där kunden är i centrum. Fräscha lokaler, alltid i utsatt tid! Rekommenderas, du blir mer än nöjd🤗! Ann-Christin

Lilli J
Skrev om Jenny Pärnlid en del av Ekman Hair

Jenny är toppen! Fantastiskt duktig, fixar mitt hår så att det känns perfekt. Jag får tips och råd om produkter som gör att mitt hår ser fint ut även mellan besöken (shu uemura). Fem stjärnor av fem möjliga till Jenny!

Britt-mari E
Skrev om Jenny Pärnlid en del av Ekman Hair

Jag har klippt och gjort slingor i mitt hår hos Jenny under många år. Jag har alltid varit mycket nöjd med resultatet. Hennes trevlig sätt och bemötande gör besöket till en upplevelse jag ser fram emot.

David C
Skrev om Jenny Pärnlid en del av Ekman Hair

Jenny är trevlig, professionell och självklart väldigt duktig som frisör. Mina förväntningar infrias alltid.

Olle N
Skrev om Jenny Pärnlid en del av Ekman Hair

Har klippt mig hos Jenny i flera år och alltid varit supernöjd. Trevligt bemötande är hennes signum. Hon är lättsam, lyhörd och väldigt professionell. Kan varmt rekommendera henne till alla.