Aktiv på Reco.se sedan 2018

en del av Ekman Hair

Läs vad 43 Läs vad Jenny Pärnlid

• Lena L skrev om Jenny Pärnlid en del av Ekman Hair

2019-10-26

Supernöjd med klippningen. Jenny professionell och trevlig. En fröjd att besöka denna salong. Läs mer
  • Rebecka Huusko skrev om Jenny Pärnlid en del av Ekman Hair

2019-10-24

Jag hade bokat tid för klippning och slingning inför att jag skulle gifta mig. Hade blivit tipsad av en kollega som varit hos Jenny för några år sedan och sa att hon var speciellt bra på blont hår. Jag hade ca10 cm utväxt och ville bli ljusare. Bad om många tunna slingor, visade referensbilder och trodde vi var överens.
    Resultatet blev sedan inte alls som jag förklarat att jag ville ha det. Jag ifrågasatte resultatet innan jag gick och Jenny sa att det var ljuset i salongen som gjorde att det bland annat såg rött ut.
    Jag gick tillbaka efter en vecka och förklarade att jag inte var nöjd med resultatet. Hon sa då att det från början inte hade gått att få det resultat jag bett om. Vilket inte nämndes alls när jag beskrev vad jag var ute efter för resultat. Motvilligt sa hon tillslut att det blivit ett missförstånd och att hon borde varit tydligare i sin kommunikation av vilket resultat jag kunnat förvänta mig från början. Hon bokade hon en ny tid och när jag kom dit andra gången var färgen redan färdigblandad och det var inget samtal om resultatet den gången heller. Hon slingade vidare och jag gick därifrån med ett väldigt gult hår som nu såg helfärgat ut på halva huvudet.
    Fick boka en ny tid hon en annan frisör och betala flera tusen igen för att det skulle rättas till innan mitt bröllop.
    Jag skulle sammanfatta min upplevelse som mycket negativ. Jag kommer inte tillbaka och ser till att ingen jag känner går till Ekman Hair. Läs mer
  • Christina F skrev om Jenny Pärnlid en del av Ekman Hair

2019-10-24

Har klippt mig och färgat hos Jenny flera gånger och jag har alltid varit 100 procent nöjd! Läs mer
  • Marie A skrev om Jenny Pärnlid en del av Ekman Hair

2019-10-24

Grymt bra frisör på både färg och klipp. Superbra bemötande, inkännande och kunnig! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Maria B skrev om Jenny Pärnlid en del av Ekman Hair

2019-10-22

Trevlig, lyhörd och duktig frisör. Läs mer
  • Elon E skrev om Jenny Pärnlid en del av Ekman Hair

Tvätt/fön.
    Utmärkt bemött.
    Förväntningarna levdes upp till.
    Sammanfattningsvis utmärkt. Läs mer
  • Astrid V skrev om Jenny Pärnlid en del av Ekman Hair

2019-10-22

Mycket bra erfarenhet av klippning hos Jenny. Otroligt fint bemötande och jag blev väldigt nöjd med resultatet. Läs mer
  • Eric H skrev om Jenny Pärnlid en del av Ekman Hair

2019-10-22

Klippning var 5:e vecka. Alltid professionell, noggrann och mycket trevlig. Jag ser fram emot nästa besök. Läs mer
  • Johanna B skrev om Jenny Pärnlid en del av Ekman Hair

2019-10-22

Jenny förstår precis vad jag vill åt!
    Resultatet (klippning vid ett flertal tillfällen) har varit toppen.
    Servicen är mkt bra och detsamma gäller bemötandet.
    Kan varmt rekommendera både Jenny och salongen. Läs mer
  • Britt-mari E skrev om Jenny Pärnlid en del av Ekman Hair

2019-01-31

Jag har alltid fått ett trevligt bemötande och ett snyggt och bra resultat när jag varit hos Jenny Pärmlid för färgning och klippning. Har varit kund hos henne i många år. Läs mer
David Shane