Sofia Karlsson

52 omdömen om Sofia Karlsson

Sedan starten hos Reco 2018
Anna E
Skrev om Sofia Karlsson en del av Ekman Hair

Sofia är ett proffs på hår och ger dessutom hög service i samband med behandlingen. Hennes massage av huvudet under schamponeringen är utöver det vanliga och höjer verkligen upplevelsen. Sofia har tid för sin kund och visar stort engagemang.

Lisen B
Skrev om Sofia Karlsson en del av Ekman Hair

Jag har gått hos Sofia i många år och gjort slingor. Sofia är väldigt duktig. Jag är alltid nöjd. Dessutom är Sofia sympatisk och salongen fin.

Susanne R
Skrev om Sofia Karlsson en del av Ekman Hair

Proffsig och erfaren och dessutom är Sofia en väldigt gullig person.

Johanna S
Skrev om Sofia Karlsson en del av Ekman Hair

Sofia är en fantastiskt härlig duktig frisör. Hon är genuint engagerad i allt hon gör och ingenting lämnas åt slumpen. Man känner sig väl omendertagen från första sekund och jag kan verkligen känna hennes passion medan hon arbetar. Hon är duktig på att kommunicera och vara tydlig i vad som händer, samtidigt som hon är supertrevlig, varm och söt rätt igenom!

Elisabeth N
Skrev om Sofia Karlsson en del av Ekman Hair

Utomordentligt trygg med Sofia när jag som alltid klipper mig och gör slingor! Sofia är både lyhörd, ärlig och professionell med olika förslag, vilket gör att jag alltid går hem mycket nöjd! Ett proffs som jag uppskattar mycket och i härlig miljö! Elisabeth Norberg

Katarina  K
Skrev om Sofia Karlsson en del av Ekman Hair

En av de bästa frisörer jag varit hos - så duktig, nogrann, minitiöst nogrann(!) och väldigt inlyssnande. Grym på färger!! Kram /Katarina med numera botad frisörfobi

Anna J
Skrev om Sofia Karlsson en del av Ekman Hair

Har klippt mig hos Sofia i flera år och blir alltid supernöjd! Skulle aldrig gå till någon annan.

Jessika A
Skrev om Sofia Karlsson en del av Ekman Hair

Lyhörd, trevlig och mycket duktig. Var väldigt nöjd efter besöket.

Anna R
Skrev om Sofia Karlsson en del av Ekman Hair

Bokade Sofia Karlsson för en klippning. Jag blev mycket väl bemött av Sofia som dessutom är en mycket skicklig frisör. Lyhörd för kundens önskemål men även rådgivande i den utsträckning som jag som kund efterfrågar. Blev personligt bemött, upplevde en mycket trevlig stund i frisörstolen och gick därifrån med en mycket snygg, välklippt frisyr.

Camilla H
Skrev om Sofia Karlsson en del av Ekman Hair

Sofia klipper och färgar mitt hår. Alltid proffsigt bemött av Sofia som har klippt mig dom senaste 20 åren.