Aktiv på Reco.se sedan 2018-11-19

Läs vad 52 Läs vad Sofia Karlsson

• Anna E
    Anna E skrev om Sofia Karlsson en del av Ekman Hair

2019-10-27

Sofia är ett proffs på hår och ger dessutom hög service i samband med behandlingen. Hennes massage av huvudet under schamponeringen är utöver det vanliga och höjer verkligen upplevelsen. Sofia har tid för sin kund och visar stort engagemang. Läs mer
  • Lisen B skrev om Sofia Karlsson en del av Ekman Hair

2019-10-25

Jag har gått hos Sofia i många år och gjort slingor.
    Sofia är väldigt duktig. Jag är alltid nöjd.
    Dessutom är Sofia sympatisk och salongen fin. Läs mer
  • Susanne R skrev om Sofia Karlsson en del av Ekman Hair

2019-10-25

Proffsig och erfaren och dessutom är Sofia en väldigt gullig person. Läs mer
  • Johanna S skrev om Sofia Karlsson en del av Ekman Hair

2019-10-25

Sofia är en fantastiskt härlig duktig frisör. Hon är genuint engagerad i allt hon gör och ingenting lämnas åt slumpen. Man känner sig väl omendertagen från första sekund och jag kan verkligen känna hennes passion medan hon arbetar.
    Hon är duktig på att kommunicera och vara tydlig i vad som händer, samtidigt som hon är supertrevlig, varm och söt rätt igenom! Läs mer
  • Elisabeth N skrev om Sofia Karlsson en del av Ekman Hair

2019-10-24

Utomordentligt trygg med Sofia när jag som alltid klipper mig och gör slingor! Sofia är både lyhörd, ärlig och professionell med olika förslag, vilket gör att jag alltid går hem mycket nöjd! Ett proffs som jag uppskattar mycket och i härlig miljö!
    Elisabeth Norberg Läs mer
  • Katarina K skrev om Sofia Karlsson en del av Ekman Hair

2019-10-23

En av de bästa frisörer jag varit hos - så duktig, nogrann, minitiöst nogrann(!) och väldigt inlyssnande. Grym på färger!!
    Kram /Katarina med numera botad frisörfobi Läs mer
  • Anna J skrev om Sofia Karlsson en del av Ekman Hair

2019-10-23

Har klippt mig hos Sofia i flera år och blir alltid supernöjd! Skulle aldrig gå till någon annan. Läs mer
  • Jessika A skrev om Sofia Karlsson en del av Ekman Hair

2019-10-23

Lyhörd, trevlig och mycket duktig. Var väldigt nöjd efter besöket. Läs mer
  • Anna R skrev om Sofia Karlsson en del av Ekman Hair

2019-10-23

Bokade Sofia Karlsson för en klippning. Jag blev mycket väl bemött av Sofia som dessutom är en mycket skicklig frisör. Lyhörd för kundens önskemål men även rådgivande i den utsträckning som jag som kund efterfrågar. Blev personligt bemött, upplevde en mycket trevlig stund i frisörstolen och gick därifrån med en mycket snygg, välklippt frisyr. Läs mer
  • Camilla H skrev om Sofia Karlsson en del av Ekman Hair

2018-12-19

Sofia klipper och färgar mitt hår. Alltid proffsigt bemött av Sofia som har klippt mig dom senaste 20 åren. Läs mer
David Shane