Alla kategorier Övrigt Stockholms län Sundbyberg Elenas Naglar och Hudvård

Elenas Naglar och Hudvård

Kavallerivägen 8E, 174 57 Sundbyberg — Visa karta

Dipl. Nagel och Hud Terapeuter. I branschen sedan 1990. Nu med 18 års erfarenhet! Vi hjälper Dig från topp till tå med;
Naglar, klassisk manikyr, nagelförlängning, nagelförstärkning, återbesök för påfyllning, extreme, lagning av naglarna, nagelmålning, nageldekorationer. Hudvård, ansiktsbehandling, ögonfransförlängning, noppa ögonbrynen, färgning av ögonfransarna och ögonbrynen, trådning, diatermi, vaxning, pedikyr, fransk manikyr på tånaglarna.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Övriga företag nära Elenas Naglar och Hudvård:

Torplyckegränd 134, Vällingby
Kontakta oss för mer info! Läs mer ›
Björn F:
Fräste ett gäng stubbar åt mig. Snabbt och smidigt. Toppservice!

Läs vad 9 kunder tycker om Elenas Naglar och Hudvård

• Paraskevi K
    Paraskevi K skrev om Elenas Naglar och Hudvård
    Jag är alltid nöjd när jag går därifrån. jag är hennes kund i c a 20 år. Jag har provat ibland andra för att fixa naglar men ingen är så duktig som Elena. Rekommenderas varmt!
  • Heidi W
    Heidi W skrev om Elenas Naglar och Hudvård
    Jag kan inte säga något om hur deras arbete utförs för jag var helt enkelt tvungen att gå därifrån. Stället var så äckligt! Det låg döda flugor och bromsar på golvet, platsen jag blev anvisad hade inte städats av efter förra kunden, verktygen var smutsiga trots att terapeuten hävdade att de steriliserats och trots att jag verkligen var i behov av att få mina naglar gjorda kunde jag inte med att riskera att få bakterier under materialet. Magkänslan bara skrek gå därifrån!
    Terapeuten bad mig dessutom att ta bort nagellacket själv, vilket jag ändå känner är en del av tjänsten jag betalar för. Kommer inte gå in dit igen förrän de blåser ut inredningen och STÄDAR!
  • Patricia S
    Patricia S skrev om Elenas Naglar och Hudvård
    Elena är otrolig kunnig på naglar! Har mycket lång erfarenhet. Rekommenderas varmt!
  • AC F
    AC F skrev om Elenas Naglar och Hudvård
    Fantastisk service och underbar personal. Vackrare naglar har jag aldrig haft
  • Alexandra M
    Alexandra M skrev om Elenas Naglar och Hudvård
    Har gått till Elenas Naglar och hudvård i 25 år det säger mig mycket!!
  • Döne G
    Döne G skrev om Elenas Naglar och Hudvård
    Hej,jag har varit kund hos Elena i snart sex år och jag skulle aldrig byta ut henne.Hon jobbar effektivt och gör alltid ett bra jobb.Mvh Döne.
  • Ann Charlotte J
    Ann Charlotte J skrev om Elenas Naglar och Hudvård
    Jag är jätte nöjd. Bra service, bra priser, alltid lika roligt att träffa personalen. Bra material och många fina färger att välja mellan.
  • Marianne D
    Marianne D skrev om Elenas Naglar och Hudvård
    Jag har bara gott att säga om Elenas naglar och hudvård, snyggare naglar går inte att få i Stockholm, kan varmt rekommendera Elena!
  • Shabnam G
    Shabnam G skrev om Elenas Naglar och Hudvård
    Har varit kund hos Elena sen många år tillbaka och är alltid nöjd med mina naglar! Kan verkligen rekommendera henne varmt!

Kavallerivägen 8E, 174 57 Sundbyberg