Eliassons Rör

Eliassons Rör

Ring 08-400 262 70 www.eliassonsror.se

Eliassons Rör utför service och installation inom VVS åt privatpersoner, bostadsrättsföreningar, fastighetsägare och företag. Genom att alltid utgå från dina önskemål strävar vi mot att leverera ett resultat som du känner dig riktigt nöjd med. Vi gör det mesta inom värme och vatten i kök och badrum, erbjuder olika bevattningslösningar...

44 omdömen om Eliassons Rör

Emelie W
Skrev om Eliassons Rör

Proffsigt och trevligt bemötande, lätt att få kontakt. Mycket bra service!

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 73 omdömen 4.4 av 73 omdömen
Badge2019

Emelie Elsa Birgitta O Emelie Elsa Birgitta O
Sebastian L
Skrev om Eliassons Rör

Lätta och flexibla att ha att gör med och en tydlig och transparent prissättning utan obehagliga överraskningar. Stor skillnad mot de företag i samma bransch som jag haft att göra med tidigare, kommer definitivt använda mig av dem igen!

Svar från Eliassons Rör

Tack Sebastian. Glädjer att höra! Önskar dig en härlig vinter och du är välkommen åter!

Kund B
Skrev om Eliassons Rör

En duktig kille som fixade rörledningarna och elementen. Rekommenderas varmt att anlita det företaget.

Svar från Eliassons Rör

Tack för fina ord. Varmt välkommen igen!

Vikströms Bygg & Kakel AB
4.8/5 i betyg av 76 omdömen 4.8 av 76 omdömen
BadgeFourYears

Cecilia
Skrev om Eliassons Rör

Har vid ett flertal tillfällen försökt att komma i kontakt med bolaget, både per telefon och e-post, för att beställa ett rörarbete. De har uppgett att de ska återkomma men inte hört av sig. Trist eftersom de annars verkar vara omtyckta.

Lars S
Skrev om Eliassons Rör

Proffsigt bemötande och mycket väl utfört arbete. Yrkesstolthet!!

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Natasha P
Skrev om Eliassons Rör

Professionellt och trevligt bemötande, kom med mycket bra lösningsförslag på utförande med kundens bästa i åtanke. Jag fick hjälp att installera tvättmaskin i hemmet. Skulle anlita företaget igen.

Johanna T
Skrev om Eliassons Rör

De var snabba, trevliga och gjorde ett bra jobb.

Moderna bad
4.5/5 i betyg av 105 omdömen 4.5 av 105 omdömen
BadgeThreeYears

Det här är andra gången jag köper deras tjänster (lägenhet och villa) och för andra gången nöjd från start till mål. Trevligt bemötande, kon

Lennart G
Skrev om Eliassons Rör

Som relativt ny kund tycker jag att det fungerar mycket bra.

Niclas B

Flexibla, trevliga och proffsiga

Entreprenadhuset
4.8/5 i betyg av 156 omdömen 4.8 av 156 omdömen

Anna Karin Ulrica A Anna Karin Ulrica A
Mårten G
Skrev om Eliassons Rör

Mycket bra bemötande, snabb respons och väl utfört arbete. Kanon!

Mikael H
Skrev om Eliassons Rör

Mycket bra service och arbeten. Jag upplever kostnader som fullt rimliga. De komerm alltid när uppgjort och äbven med kort varsel för vanliga arbeten.

Honkonen Byggnads AB
4.9/5 i betyg av 54 omdömen 4.9 av 54 omdömen
Badge2023

ylva f
Skrev om Eliassons Rör

Proffsigt! Höll tider och avtal som gjorts upp i förväg.

Tobias l
Skrev om Eliassons Rör

Snabb service, trevliga installatörer. Dock kanske inte öga för det estetiska där jag (kunden) fick hjälpa till. :-) På det hela nöjd och en firma jag varmt kan rekommendera.

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Jesper B
Skrev om Eliassons Rör

Ett seriöst och proffsigt företag som alltid levererar! De ställer alltid upp och återkopplar snabbt. Gör jobbet snabbt och nogrant.

Grace e
Skrev om Eliassons Rör

Snabb och bra service samt mycket trevligt bemötande! Vi är otrolig nöjda med det jobbet som de har utfört. Värm rekommenderas

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 174 omdömen 4.7 av 174 omdömen

Ingemar J
Skrev om Eliassons Rör

Min erfarenhet av Eliassons rör är bara possitivt. Bra bemötande och bra förslag till åtgärder som vi behövt göra. Vi har tagit hjälp av Eliassons rör med rördragning, ominstalation, demontering av badrumsutrustning mm. Min förväntan har varit hög och Eliassons rör har alltid överraskat mig med att leverera hög kvalité och i rätt tid. Ingemar Jansson Distriktchef Stockholm

Calle A
Skrev om Eliassons Rör

Jag uppskattar servicen som Eliassons Rör erbjuder. De är alltid måna om kunden och yrkesstoltheten värderas högt i företaget. Jag har använt Eliassons Rör i olika ROT-arbeten samt mindre entreprenader. Har alltid varit mycket nöjd med deras arbete från start till mål. Kan varmt rekommendera Eliasson Rör till andra kunder.

Målerifirma Alfred Holm
4.4/5 i betyg av 322 omdömen 4.4 av 322 omdömen

Anrikt och ansvarstagande företag som alltid levererar det de lovar.

Staffan P Staffan P
Johan P
Skrev om Eliassons Rör

Mycket trevlig och proffsig firma. Allt från första samtal till utfört arbete. Det blev till och med bättre än förväntat då killarna kom med egna bra synvinklar. Rekommenderas starkt!

Hanna L
Skrev om Eliassons Rör

Snabb och bra service samt mycket trevligt bemötande båda gångerna jag anlitat Eliassons rör (byte av avloppsrör samt fix av läckande diskho). Mycket rimligt pris. Rekommenderas varmt!

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 40 omdömen 4.8 av 40 omdömen

Mikael A
Skrev om Eliassons Rör

Mycket bra. Professionellt utfört arbete på utsatt tid utan fördyringar och med en angenäm attityd i kundrelationen. Kan varmt rekommenderas.

Ove
Skrev om Eliassons Rör

Byte av blandare i tvättställ och kök. Mycket trevligt bemötande av ägaren Kalle som strax efter det jag på morgonen registrerat ärendet på RECO, ringde upp och en stund senare kom via mail offert i PDF format. Fick sedan under dagen flera erbjudanden, men Kalle's var bäst. Tid bokades in till dagen därpå och och Kalle's trevlige medarbetare kom på avtalad tid och utförde jobbet nogrannt och proffsigt. Jag är mycket nöjd!

Björn W gillar detta
Värmdö Kakel & Design AB
4.0/5 i betyg av 100 omdömen 4.0 av 100 omdömen

Evelina T Evelina T
Andreas N
Skrev om Eliassons Rör

Anlitade Kalle genom en gemensam vän, snabbt smidigt och bra utfört,, tack ska ni ha

Ante C
Skrev om Eliassons Rör

Bra helt enkelt. Killen var kunnig och snabb .

Badrumsverket AB
4.7/5 i betyg av 81 omdömen 4.7 av 81 omdömen

Charlotte N Charlotte N
Klas R
Skrev om Eliassons Rör

Absolut toppen i alla avseenden; mycket trevligt bemötande, snabbt, effektivt och kunnigt jobb.

Martin
Skrev om Eliassons Rör

Trevligt bemötande. Var inte ett så stort jobb men gav ett mycket seriöst och kunnigt intryck.

Allmänna Rörjouren
3.7/5 i betyg av 651 omdömen 3.7 av 651 omdömen

Snabbt och kompetent fixat av en trevlig rörmokare. Allt klart inom 2 timmar från vårt nödrop lördag kväll. Söndag morgon kunde vi tryggt åk

Brf Mälarbröderna 6 B

Flexibla, trevliga, snabba och tillmötesgående!

EMMA B
Skrev om Eliassons Rör

Snabb service och mycket trevligt bemötande! Är mycket nöjd!

Badrumsdröm Stockholm
5.0/5 i betyg av 33 omdömen 5.0 av 33 omdömen
Badge2023

Mycket sympatiskt företag. God dialog med Panos som alltid var tillgänglig och höll vad han lovade. Perfekt slutresultat. Rekommenderas varm

Attila M
Skrev om Eliassons Rör

Ett utmärkt företag med snabb service trevligt bemötande och väl utfört arbete.Ett speciellt plus är att de svarar i telefon!

Petter E
Skrev om Eliassons Rör

Mycket bra service och genomfört arbete. Mycket trevlig och proffsig personal.

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Joakim T
Skrev om Eliassons Rör

Tog in två offerter för ett arbete, Eliassons var klart billigare än den andra firman. De utförde jobbet snabbt och noggrant och var väldigt hjälpsamma.

Christer L

Fungerade alldeles utmärkt.

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Mimmis C
Skrev om Eliassons Rör

Vi anlitade Eliassons Rör för installation av tvättmaskin i hyreslägenhet. Vi fick kostnadsuppskattning via mail och installatören anlände punktligt på överenskommen tid. Jobbet utfördes snabbt och professionellt. Trevligt bemötande och snabb fakturering enligt kostnadsuppskattning. Kan varmt rekommenderas!

Margit B
Skrev om Eliassons Rör

Första gången vi behövt anlita hjälp då vi tidigare bott i hyresrätt. Sökte på nätet, och valde Eliassons Rör/Solna högtryckstvätt. Det är som att spela på lotteri, man vet inte vad man får. Toppenvinst. De har varit hos oss nu, vi, min man och jag är imponerade. Snabba, kunniga, ordentliga, lämna allt/ såg ut, som när de kom (de till och med tog av sig skorna när de steg in) utom att det klarat problemet vi hade. Om vi ska ge tips till någon om samma problem som vi har haft skulle vi rekommendera dessa killar, för vi är stort nöjda. Bergström /Skön... 46

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 182 omdömen 4.8 av 182 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
H
Skrev om Eliassons Rör

Mycket Proffsigt bemötande och utfört arbete, dessutom till väldigt bra pris. Kan inget annat än att Varmt Rekommendera Kalle på Eliassons Rör.

Jocke
Skrev om Eliassons Rör

Stabil, seriös och proffsig firma med bra kompetens. Trevligt bemötande och enkel att diskutera upplägg, offert och arbetet med. Rekommenderas!

Palma Bygg
4.8/5 i betyg av 434 omdömen 4.8 av 434 omdömen

Erik K
Skrev om Eliassons Rör

Använde Eliassons rör när vi skulle renovera badrum och kök i lägenheten. Väldigt lätt att ha att göra med och gör arbetet noggrant med ett mycket bra resultat! Vi kan verkligen rekomendera företaget. Vår röriga hette Kalle och han gjorde ett toppenjobb hiss oss!

lisa r
Skrev om Eliassons Rör

supernöjd med att de kom snabbt, snabbt jobbat och trevliga rek varmt!!!!

Kajsa L
Skrev om Eliassons Rör

Även med en liten "skitsak" som att fixa en termostat på ett element så fick jag hjälp samma dag, och till och med en liten instruktion om hur jag skulle fixa det själv nästa gång! Förstklassig service.

David J
Skrev om Eliassons Rör

Raskt, noggrant och hjälpsamt. Alla rätt.

Sara
Skrev om Eliassons Rör

Trevlig och kommer enligt överenskommelse. Snygg rördragning. Tog sig också tid och gjorde mer än vad som var sagt från början. Får gärna komma nästa gång vi behöver en rörmokare.

Magnus M
Skrev om Eliassons Rör

Behöver ni en trevlig, duktig och professionell montör så är Eliassons Rör helt rätt. Rekommenderas verkligen!

Kenneth L
Skrev om Eliassons Rör

Mycket duktig och trevlig montör, Ett proffs!

Micael E
Skrev om Eliassons Rör

Fantastiskt trevligt och bra bemötande. Bra kompetens. Snyggt utfört arbete som mer än väl motsvarade förväntningarna.

Kalle E
Skrev om Eliassons Rör

Kolla gärna in WWW.ELIASSONSROR.SE för mera info!