Alla kategorier Renovera badrum Stockholms län Stockholm Bromma Traneberg Eliassons Rör

Eliassons Rör

Hunnebergsvägen 3, 167 43 Bromma — Visa karta

Eliassons Rör är ett företag som utför rörarbeten till privatpersoner och företag. Vi har god erfarenhet inom branchen och använder oss enbart av typ-godkända material för att garantera en bra kvalitet.
Vi utgår alltid efter kundens önskemål, målet är att skapa ett resultat där kunden alltid är nöjd.

Vår fokus är att skapa ett resultat av högsta kvalitet efter kundens önskemål.

Läs vad 44 kunder tycker om Eliassons Rör

• Kund B
    Kund B skrev om Eliassons Rör
    En duktig kille som fixade rörledningarna och elementen. Rekommenderas varmt att anlita det företaget.
    2016-05-14 Kalle E svarar Kund B
    Tack för fina ord. Varmt välkommen igen!
    2016-05-14 Kund B svarar Kalle E
    Räkna med oss att vi anlitar er flera gånger! Tidigare har vi anlitat några andra företag och de genomfört saker hos oss. Var inte alls nöjd. Nu har vi hittat rätt företag som vi blir nöjda av ert arbete.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Olof A
    Olof A skrev om Eliassons Rör
    Mycket trevligt företag! Fick snabb och professionell hjälp med installation av takdusch, handfat och blandare. Rekommenderas varmt.
  • Cecilia
    Cecilia skrev om Eliassons Rör
    Har vid ett flertal tillfällen försökt att komma i kontakt med bolaget, både per telefon och e-post, för att beställa ett rörarbete. De har uppgett att de ska återkomma men inte hört av sig. Trist eftersom de annars verkar vara omtyckta.
  • Lars S
    Lars S skrev om Eliassons Rör
    Proffsigt bemötande och mycket väl utfört arbete. Yrkesstolthet!!
  • Natasha P
    Natasha P skrev om Eliassons Rör
    Professionellt och trevligt bemötande, kom med mycket bra lösningsförslag på utförande med kundens bästa i åtanke. Jag fick hjälp att installera tvättmaskin i hemmet. Skulle anlita företaget igen.
  • Johanna T
    Johanna T skrev om Eliassons Rör
    De var snabba, trevliga och gjorde ett bra jobb.
  • Lennart G
    Lennart G skrev om Eliassons Rör
    Som relativt ny kund tycker jag att det fungerar mycket bra.
  • Niclas B
    Niclas B skrev om Eliassons Rör
    Flexibla, trevliga och proffsiga
  • Mårten G
    Mårten G skrev om Eliassons Rör
    Mycket bra bemötande, snabb respons och väl utfört arbete. Kanon!
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Eliassons Rör
    Mycket bra service och arbeten. Jag upplever kostnader som fullt rimliga. De komerm alltid när uppgjort och äbven med kort varsel för vanliga arbeten.
  • ylva f
    ylva f skrev om Eliassons Rör
    Proffsigt! Höll tider och avtal som gjorts upp i förväg.
  • Tobias l
    Tobias l skrev om Eliassons Rör
    Snabb service, trevliga installatörer. Dock kanske inte öga för det estetiska där jag (kunden) fick hjälpa till. :-) På det hela nöjd och en firma jag varmt kan rekommendera.
  • Jesper B
    Jesper B skrev om Eliassons Rör
    Ett seriöst och proffsigt företag som alltid levererar! De ställer alltid upp och återkopplar snabbt. Gör jobbet snabbt och nogrant.
  • Grace e
    Grace e skrev om Eliassons Rör
    Snabb och bra service samt mycket trevligt bemötande! Vi är otrolig nöjda med det jobbet som de har utfört. Värm rekommenderas
  • Ingemar J
    Ingemar J skrev om Eliassons Rör
    Min erfarenhet av Eliassons rör är bara possitivt.
    Bra bemötande och bra förslag till åtgärder som vi behövt göra.

Vi har tagit hjälp av Eliassons rör med rördragning, ominstalation, demontering av badrumsutrustning mm.

Min förväntan har varit hög och Eliassons rör har alltid överraskat mig med att leverera hög kvalité och i rätt tid.
    Ingemar Jansson
    Distriktchef Stockholm
  • Calle A
    Calle A skrev om Eliassons Rör
    Jag uppskattar servicen som Eliassons Rör erbjuder. De är alltid måna om kunden och yrkesstoltheten värderas högt i företaget.

Jag har använt Eliassons Rör i olika ROT-arbeten samt mindre entreprenader. Har alltid varit mycket nöjd med deras arbete från start till mål. Kan varmt rekommendera Eliasson Rör till andra kunder.
  • Johan P
    Johan P skrev om Eliassons Rör
    Mycket trevlig och proffsig firma. Allt från första samtal till utfört arbete.
    Det blev till och med bättre än förväntat då killarna kom med egna bra synvinklar.
    Rekommenderas starkt!
  • johan b
    johan b skrev om Eliassons Rör
    Jag brukar aldrig skriva recensioner, men... Eliassons rör var fantastiskt bra, trevliga och proffsiga. Kommer definitivt att anlita dem igen när jag behöver rörjobb och kan verkligen rekommendera dem.

Kanonbra firma.
  • Hanna L
    Hanna L skrev om Eliassons Rör
    Snabb och bra service samt mycket trevligt bemötande båda gångerna jag anlitat Eliassons rör (byte av avloppsrör samt fix av läckande diskho). Mycket rimligt pris. Rekommenderas varmt!
  • Mikael A
    Mikael A skrev om Eliassons Rör
    Mycket bra. Professionellt utfört arbete på utsatt tid utan fördyringar och med en angenäm attityd i kundrelationen. Kan varmt rekommenderas.
  • Ove
    Ove skrev om Eliassons Rör
    Byte av blandare i tvättställ och kök. Mycket trevligt bemötande av ägaren Kalle som strax efter det jag på morgonen registrerat ärendet på RECO, ringde upp och en stund senare kom via mail offert i PDF format. Fick sedan under dagen flera erbjudanden, men Kalle's var bäst. Tid bokades in till dagen därpå och och Kalle's trevlige medarbetare kom på avtalad tid och utförde jobbet nogrannt och proffsigt. Jag är mycket nöjd!
    Björn W gillar detta
  • Andreas N
    Andreas N skrev om Eliassons Rör
    Anlitade Kalle genom en gemensam vän, snabbt smidigt och bra utfört,, tack ska ni ha
  • Ante C
    Ante C skrev om Eliassons Rör
    Bra helt enkelt. Killen var kunnig och snabb .
  • Klas R
    Klas R skrev om Eliassons Rör
    Absolut toppen i alla avseenden; mycket trevligt bemötande, snabbt, effektivt och kunnigt jobb.
  • Martin
    Martin skrev om Eliassons Rör
    Trevligt bemötande. Var inte ett så stort jobb men gav ett mycket seriöst och kunnigt intryck.
  • Brf Mälarbröderna 6 B
    Brf Mälarbröderna 6 B skrev om Eliassons Rör
    Flexibla, trevliga, snabba och tillmötesgående!
  • Emma B
    Emma B skrev om Eliassons Rör
    Snabb service och mycket trevligt bemötande! Är mycket nöjd!
  • Attila M
    Attila M skrev om Eliassons Rör
    Ett utmärkt företag med snabb service trevligt bemötande och väl utfört arbete.Ett speciellt plus är att de svarar i telefon!
  • Petter E
    Petter E skrev om Eliassons Rör
    Mycket bra service och genomfört arbete. Mycket trevlig och proffsig personal.
  • Joakim T
    Joakim T skrev om Eliassons Rör
    Tog in två offerter för ett arbete, Eliassons var klart billigare än den andra firman. De utförde jobbet snabbt och noggrant och var väldigt hjälpsamma.
  • Christer L
    Christer L skrev om Eliassons Rör
    Fungerade alldeles utmärkt.
  • Mimmis C
    Mimmis C skrev om Eliassons Rör
    Vi anlitade Eliassons Rör för installation av tvättmaskin i hyreslägenhet. Vi fick kostnadsuppskattning via mail och installatören anlände punktligt på överenskommen tid. Jobbet utfördes snabbt och professionellt. Trevligt bemötande och snabb fakturering enligt kostnadsuppskattning. Kan varmt rekommenderas!
    2012-11-13 Representant för Eliassons Rör svarar Mimmis C
    Kul att ni är nöjda! Tack för att ni anlitade oss. Välkommen åter.
  • Margit B
    Margit B skrev om Eliassons Rör
    Första gången vi behövt anlita hjälp då vi tidigare bott i hyresrätt. Sökte på nätet, och valde Eliassons Rör/Solna högtryckstvätt. Det är som att spela på lotteri, man vet inte vad man får. Toppenvinst. De har varit hos oss nu, vi, min man och jag är imponerade. Snabba, kunniga, ordentliga, lämna allt/ såg ut, som när de kom (de till och med tog av sig skorna när de steg in) utom att det klarat problemet vi hade. Om vi ska ge tips till någon om samma problem som vi har haft skulle vi rekommendera dessa killar, för vi är stort nöjda.
    Bergström /Skön... 46
    2012-10-01 Representant för Eliassons Rör svarar Margit B
    Kul att ni är nöjda med jobbet! Tack för att ni kontaktade oss!
  • H
    H skrev om Eliassons Rör
    Mycket Proffsigt bemötande och utfört arbete, dessutom till väldigt bra pris. Kan inget annat än att Varmt Rekommendera Kalle på Eliassons Rör.
    2012-05-18 Representant för Eliassons Rör svarar H
    Tack så mycket, kul att du är nöjd! Välkommen åter.
  • Jocke
    Jocke skrev om Eliassons Rör
    Stabil, seriös och proffsig firma med bra kompetens. Trevligt bemötande och enkel att diskutera upplägg, offert och arbetet med. Rekommenderas!
  • Erik K
    Erik K skrev om Eliassons Rör
    Använde Eliassons rör när vi skulle renovera badrum och kök i lägenheten. Väldigt lätt att ha att göra med och gör arbetet noggrant med ett mycket bra resultat! Vi kan verkligen rekomendera företaget. Vår röriga hette Kalle och han gjorde ett toppenjobb hiss oss!
  • lisa r
    lisa r skrev om Eliassons Rör
    supernöjd med att de kom snabbt, snabbt jobbat och trevliga rek varmt!!!!
  • Kajsa L
    Kajsa L skrev om Eliassons Rör
    Även med en liten "skitsak" som att fixa en termostat på ett element så fick jag hjälp samma dag, och till och med en liten instruktion om hur jag skulle fixa det själv nästa gång! Förstklassig service.
  • David J
    David J skrev om Eliassons Rör
    Raskt, noggrant och hjälpsamt. Alla rätt.
  • Sara
    Sara skrev om Eliassons Rör
    Trevlig och kommer enligt överenskommelse. Snygg rördragning. Tog sig också tid och gjorde mer än vad som var sagt från början. Får gärna komma nästa gång vi behöver en rörmokare.
  • Magnus M
    Magnus M skrev om Eliassons Rör
    Behöver ni en trevlig, duktig och professionell montör så är Eliassons Rör helt rätt. Rekommenderas verkligen!
  • Kenneth L
    Kenneth L skrev om Eliassons Rör
    Mycket duktig och trevlig montör, Ett proffs!
  • Micael E
    Micael E skrev om Eliassons Rör
    Fantastiskt trevligt och bra bemötande. Bra kompetens. Snyggt utfört arbete som mer än väl motsvarade förväntningarna.
  • Kalle E
    Kalle E skrev om Eliassons Rör
    Kolla gärna in WWW.ELIASSONSROR.SE för mera info!

Hunnebergsvägen 3, 167 43 Bromma