Alla kategorier Bilverkstad Skåne Helsingborg Elite Projects

Elite Projects

Kattarpsvägen 4, 254 71 Hasslarp — Visa karta

Välkommen till oss på Elite Projects!

Vi är en av få aktörer i Sverige som specialiserat oss på delar till banracingbilar. Vi har massor av erfarenhet av banracing och kan säkerställa kvaliteten på din bil, både vad det gäller prestanda och utseende. Glasfiber, kaross, trimning, lackering och foliering - vad du än behöver hjälp med.

Vi tar hand om både sportbilar och standardbilar, uppfyller samtliga servicekrav och har ett avtal med Mekonomen. Behöver du transport till vår verkstad? Då skickar vi en transportbil som hämtar upp din bil.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 27 kunder tycker om Elite Projects

• Ulf A skrev om Elite Projects
    Bäst på service och god kunskap om bilar Läs mer
  • Markus Bengtsson M skrev om Elite Projects
    Bra service och support!
    Har lämnat mina bilar här under en längre tid. Läs mer
  • Hans T
    Hans T skrev om Elite Projects
    Kamremsbyte inkl alla remmar, osv, inkl efterkontroll då jag var orolig att allt var som det skulle.
    Lånebil och ombesök gratis, trevligt och precis så en service på en bil ska upplevas. Jag kommer återkomma absolut och hoppas fler mer mig:)
    Äntligen tror jag att jag hittat den verkstaden som kan ta hand om min gamla Porsche. Alla tummar upp och är man tveksam så kontakta mig;) så ska jag berätta mer om min upplevelse kring denna verkstad. Läs mer
  • Robert A skrev om Elite Projects
    Mycket proffsigt utfört arbete! Läs mer
  • Ebba F skrev om Elite Projects
    Märkesverkstan ville byta hela motorn för 63’. Mekonomen i Hasslarp hjälpte mig att fixa detta på ett alternativt sätt för 1/3 av kostnaden. Mycket nöjd kund som kommer tillbaka! Läs mer
  • Lars L skrev om Elite Projects
    Service av Porsche o rep av avgasdämpning
    Mycket trevliga
    Hög kompetens
    Högsta betyg Läs mer
  • Niklas H skrev om Elite Projects
    sjukt kunniga och äckligt snabba ! har lämnat in bilarna där de senaste 3 åren. fått servicar och reparationer mycket bra gjorda! Läs mer
  • Lgm Bygg & Håltagning
    Lgm Bygg & Håltagning skrev om Elite Projects
    Toppen.bemötande och trevlig personal med stort kunnande. Snabb och prisvärd service. Kommer att rekommendera andra att anlita dem.😀 Läs mer
  • Johan I skrev om Elite Projects
    Bytte bromsar så nu stannar bilen! Läs mer
  • Hemberg C skrev om Elite Projects
    Alltid hjälpsamma, alltid snabba svar, alltid vänliga och alltid utomordentlig service. Läs mer
  • Albinsson M skrev om Elite Projects
    Mycket bra kundbemötande, hittade en tid snabbt, gjorde en snabb och bra insats och gav mig bra rekommendationer för hur jag skulle komma vidare Läs mer
  • Theander R
    Theander R skrev om Elite Projects
    Service, batteribyte

Snabbt o enkelt utfört. Alltid perfekt. Svar direkt. Bra bemötande. Läs mer
  • Nils Daniel K
    Nils Daniel K skrev om Elite Projects
    Har fått hjälp med att renovera växellådan på min 911:a. Blev trevligt bemött och de är kunniga inom sitt område.

Rekommenderar verkligen Robin och Elite Projects. Läs mer
  • Lars Tommy P skrev om Elite Projects
    Fick tid snabbt, trevligt bemötande, proffsigt gjort jobb! Som vanligt! Läs mer
  • Håkan Nicodemus N skrev om Elite Projects
    God service från början till slut och mycket bra utfört arbete Läs mer
  • Gustav B skrev om Elite Projects
    Grymt bra service o omtanke! Väldigt nöjd! Läs mer
  • Lars Göran P skrev om Elite Projects
    Har anlitat Elitproject ett par gånger.
    Dels vid ett akut behov samt vid bokad tid för service. Vid båda tillfällena fick jag ett professionellt bemötande. Kommer definitivt att anlita dom igen Läs mer
  • Per Fredrik B skrev om Elite Projects
    Jag fick en vara upplevelse
    Information om vad som behövde göras och blev gjort Läs mer
  • Jan Tomas A skrev om Elite Projects
    Mycket kompet och proffsig mycket vänliga man kan lita på att arbetet blir bra utfört mvh Tomas Ackler Läs mer
  • Richard Å
    Richard Å skrev om Elite Projects
    Proffs ut i fingerspetsarna. Elite Projects vet vad de gör! Läs mer
  • Mats Olle J skrev om Elite Projects
    Bilreperationer utmärkt utfört bra bemötande godtagbara kostnader Läs mer
  • Per L
    Per L skrev om Elite Projects
    Kanonbra från början till slut. Bra bemötande hela vägen, lånebil några timmar positiv överaskning, jobbet fixat. Värt resan från Torekov. Per Läs mer
  • Bengt N skrev om Elite Projects
    Alltid tillgängliga och tillmötesgående med hög service. Läs mer
  • Monica Elisabeth J skrev om Elite Projects
    Hej!
    Erat bemötande är alltid superbra och jag uppskattar att jag får en ungefärlig prisuppgift på arbetet innan.Sist fick jag hjälp med däckbyte och bromsar.Och tillkommer det något extra hör ni alltid av er ,Det uppskattar jag också/mvh Monica Läs mer
  • Annika J skrev om Elite Projects
    Jag har en gammal bil så jag har fått hjälp med det mesta, allt från bromsskivor till läckande kylarslang till immigt stålkastarglas. Det har funkat bra och gått relativt snabbt. Jag är nöjd. Läs mer
  • Magnus M skrev om Elite Projects
    Hög servicenivå. Kunde boka om snabbt när mitt veckschema ändrades. Bra beräkning av tidsåtgång, bilen klar på utlovad tid

Diskuterade fel åtgärdas o om hög kostnad för ngt nyupptäckt fel av meken, blir man uppringd

Alltid trevligt at få vanka omkring o kolla på de racingbilar som finns inne

Bra bemötande av personalen

Bilen gått utmärkt hela vägen hem till Linköping Läs mer
  • Sven Jan Carlos R skrev om Elite Projects
    Trevligt och effektivt bemötande och välgjort arbete Läs mer

Kattarpsvägen 4, 254 71 Hasslarp