Energibyggarna i Väst AB

Ring 070-473 55 00 energibyggarna.se

4 omdömen om Energibyggarna i Väst AB

Magnus E
Skrev om Energibyggarna i Väst AB

Mycket nöjd med installationen av acetec krypgrundsavfuktare i min villa våren 2023. Ett litet garantiärende med avfuktaren ett halvår senare löstes snabbt och utan problem.

Paulina A
Skrev om Energibyggarna i Väst AB

Otroligt proffsigt och trevligt bolag som inte bara utförde installationen av krypgrundsavfuktare på bästa sätt utan höll toppklass på all kommunikation kring arbetets utförande, vilket verkligen uppskattades. Jag bad om offert från tre olika bolag och är 100% nöjd över att jag valde Energibyggarn. Rekommenderar!

Lukas S
Skrev om Energibyggarna i Väst AB

Fredrik och hans kollegor hjälpte mig att installera FTX-system i min villa i Göteborg. Proffsigt och samtidigt ödmjukt bemötande. Inte alltför vanligt inom byggbranchen. De lyckades förklara för en novis som mig vilka alternativ vi hade vad gällde placering av schakt, ventilationskanaler samt don i rummen. Detta i sin tur gjorde att jag kunde vara delaktig i många beslut som påverkade slutresultatet vilket kändes väldigt bra. Har inget annat än gott att säga om Fredrik och hans kollegor. Om ni ska installera FTX eller ska...

Svar från Energibyggarna i Väst AB

Tack Lukas! hoppas renoveringen löper på väl och att ni snart kan se fram emot inflyttning i huset! Med vänliga hälsningar Fredrik

Simon L
Skrev om Energibyggarna i Väst AB

Mycket kunnig och grundlig genomgång när vi gjorde offert undersökningen på vår krypgrund. Snabbt och trevligt i kontakterna på mail och telefon. Jag blev Supernöjd med resultatet. Kan varmt rekommenderas.

Svar från Energibyggarna i Väst AB

Tack Simon! Kul att höra att ni är nöjda!