Eureka kiropraktik Helsingborg

Eureka kiropraktik Helsingborg

Call 042-14 80 55 www.bokamera.se

About company

Välkommen till oss på Eureka Kiropraktik! Med engagemang, personlig omtanke och ett helhetstänk gällande kiropraktik, träning och kost hjälper dig till ett bättre välbefinnande och en bättre vardag. Vi börjar alltid våra besök med en grundlig genomgång av din hälsohistoria, ställer frågor om dina symptom och undersöker om...

11 omdömen om Eureka kiropraktik Helsingborg

Gunilla G
Wrote about Eureka kiropraktik Helsingborg

Jag har köpt en 12-veckors behandling pga svår smärta i rygg och kropp. Har blivit bemött på ett mycket proffsigt, vänligt och empatiskt sätt. Väntade mig att min smärta skulle bli bättre, vilket den blivit Periodvis. Är jättenöjd med resultatet hittills både vad gäller smärtan och min ryggkapacitet. Har blivit bättre ndg min hållning och orkar gå längre sträckor och fortare. Ser fram emot att fortsatt behandling ska kunna göra mig ännu bättre. Gunillla Grimsland

Elisabeth K
Wrote about Eureka kiropraktik Helsingborg

Kvalificerad behandling och mycket bra information och instruktionsövningar. Allt för en bättre rygg!

Svar från Eureka kiropraktik Helsingborg

Tack för din rekommendation. Glad över dina förbättringar.

Jesper F
Wrote about Eureka kiropraktik Helsingborg

Köpte ett pkt på 28 gånger Blev bemöt på ett proffsigt sätt och med en varm härlig välkomnande känsla Hade inga stora förväntningar då jag gått hos många olika Kirupraktiker Min vardag har blivit lättare att ta sig igenom med den hjälp jag fått,vet att jag har lång väg att gå men med denna hjälp är jag säker på att jag kommer att lyckas Upplevelsen jag fått,är att jag vet att kroppen är fantastiskt maskin om man bara tar hand om den Tackar för en utmärkt service och ett bra arbete som jag önskar alla med problem med kroppen skulle haft möjlighet att få. Ni år bäst....

Svar från Eureka kiropraktik Helsingborg

Tack Jesper för din rekommendation. Kul att se dina förbättringar.

Inger S
Wrote about Eureka kiropraktik Helsingborg

Min förväntan var att bli bättre i benet och kunna gå normalt. Detta har jag uppnått nu. Jag har stort förtroende för personalen och blir alltid bemött på ett vänligt och professionellt sätt.

Svar från Eureka kiropraktik Helsingborg

Tack Inger för ditt omdöme! Fantastiskt roligt att se hur mycket bättre du blivit.

Thomas H
Wrote about Eureka kiropraktik Helsingborg

Hej. Hade ichias som jag ville bli av med. Jag blev mycket bra bemött av företaget. Företaget levde upp till mina förväntningar Jag har bara gått att säga om Eureka och önskar de lycka till. Mvh Thomas

Svar från Eureka kiropraktik Helsingborg

Tack Thomas för ditt omdöme! Roligt att du fungerar bättre.

Pia O
Wrote about Eureka kiropraktik Helsingborg

Jag köpte tjänsten att få hjälp av många års ryggproblem med smärta och problem med min kropps rörelser. Hade också svåra smärtor i brosket runt bröst korgen. En kiropraktor har hjälpt mig och jag har blivit mycket bättre. Mycket bra bemötande och alltid positivt och några kloka ord på vägen. Individuell träning har jag också fått.

Joakim P
Wrote about Eureka kiropraktik Helsingborg

Jag har fått en bättre hållning och känsla i hela kroppen !

Ulla T
Wrote about Eureka kiropraktik Helsingborg

12 veckors program Mycket bra bemötande Förbättra min rörlighet, har blivit mycket bättre Känner mig mycket rörligare och lättare för att utföra vardagsuppgifter. Känns mycket bra.

Svar från Eureka kiropraktik Helsingborg

Tack Ulla. Vi är tacksamma för ditt omdöme.

Carina K
Wrote about Eureka kiropraktik Helsingborg

Mitt möte med Anette, blev från första stund mycket positivt. Hennes kunskaper och personliga engagemang, gav mig redan från början förhoppningar om att få hjälp med min rygg. Anette har korrigerat min rygg under en längre tid, givit mig verktyg till att hjälpa mig själv hemma och i vardagen. Jag har hela tiden under min behandling, blivit sedd, hörd samt mycket bättre i min rygg. Som ett STORT plus, har jag fått en bättre sömn, en inre ro och stressar mindre, samt ett bättre välbefinnande totalt. Mina förväntningar, har i allra högsta grad infriats. Ett stort tack! Carina

Svar från Eureka kiropraktik Helsingborg

Ett stort tack för ditt omdöme Carina. Jag är oerhört tacksam för det.Önskar dig en skön helg. Anette:)

Tomas F
Wrote about Eureka kiropraktik Helsingborg

Helt underbart bemötande. Kiropraktik som ser till hela människan.. Jag är mer än nöjd. Det har blivit så att jag går dit regelbundet nu.. Mycket i förebyggande syfte och inte bara i akuta fall..

Svar från Eureka kiropraktik Helsingborg

Stort tack Tomas för ditt omdöme. Önskar dig en härlig dag.

Hans R
Wrote about Eureka kiropraktik Helsingborg

Trevligt och professionellt bemötande. Har gjort förbättingar på min rygg som Jag inte trodde var möjligt.

Svar från Eureka kiropraktik Helsingborg

Tack Hans. Vi uppskattar ditt omdöme.