EV Solution AB

EV Solution AB

Välkommen till EV Solution AB!

Att ladda sin elbil ska inte vara krångligt. Vi på EV Solution AB vill göra det enkelt för dig med elbil att kunna ladda den oavsett om det gäller att ladda din elbil hemma, i flerbostadshus eller på jobbet.

Vi hjälper dig hela vägen från planering till installation och färdig laddstation. Vi på EV Solution AB är medvetna om hur mycket det är du behöver ta ställning till för att få en fungerande och säker laddningsanläggning för din elbil. Det fina är att du endast behöver ta beslutet, resten sköter vi. Vi arbetar med väl utvalda leverantörer och installatörer som håller de krav och regler som gäller på marknaden.

Varmt välkommen att höra av dig till oss om du har frågor angående vår verksamhet.

Läs vad 41 kunder tycker om EV Solution AB 2

• 2021-04-14
    Var i akut behov av en laddkabel och fick den hemkörd samma dag. Bättre service kan man inte få!
    Tack Jennifer för ditt omdöme och tack för att vi fick hjälpa er:) EV Solution AB
    2021-04-12
    Tydlig hemsida. Bra support efter leverans.
  • Jonas B
    2021-04-12
    Toppkvalitet och bra utbud, riktiga proffs på elbilsladdning!
    Tack Jonas för ditt fina omdöme🤗 EV Solution AB
  • 2021-04-08
    Ur dålig support när inte laddaren fungera, de svarar inte på mail heller.

Timo
    Hej Timo, Ledsen att det tagit tid med ditt ärende. Det är ett nytt fenomen du råkat ut för och svårlöst case som vi och tillverkaren fastnat lite i men vi ska se till att ditt problem löser sig snarast. EV Solution AB
    2021-03-18
    Snabb leverans bra artikel helt enligt önskemål
    2021-03-16
    Beställde en laddbox med installation den 1/3 och fick en bekräftelse direkt där det stod att produkten var restnoterad. Då skrev jag direkt i chatten och fick som svar att de skulle få in laddboxen på lager inom kort. Sen hörde jag inget mer på flera dagar och skickade då ett mail och frågade vad som händer. Fick snabbt svar att den skulle komma in inom några dagar. Sen dess inte hört något. Vet inte vad man generellt kan förvänta sig men jag är inte nöjd med detta.
    Hej Adam, Ledsen för att det dragit ut på tiden. Vi har haft förseningar på inleveranser av din laddbox pga Corona men vi har nu fått bekräftat att vi kommer få dessa till oss imorgon och kommer inom kort återkomma till dig med mer info och förslag på en installationsdag. EV Solution AB
    2021-03-03
    Jag köpte en laddkabel på nätet som levererades snabbt och smidigt. Hitills nöjd med produkten.
    Tack för ditt omdöme Janne, kul att du är nöjd med produkten. Med vänliga hälsningar EV Solution AB EV Solution AB
    2021-03-02
    Köpt elbilsladdare av dem, har fått ett riktigt
    proffsigt bemötande.Mycket nöjd det blir mera
    beställningar av dem.
    Så roligt att höra Håkan, tack så mycket för de fina omdömet och välkommen åter. Med vänliga hälsningar EV Solution AB EV Solution AB
    2021-01-20
    2 Stycken Zappi laddare
    Proffsigt och goda råd.
    Jag kommer med all säkerhet att handla av EV solution i framtiden
    Tack Kjell för dina fina ord, det glädjer oss att höra. Du är alltid välkommen, vi finns här för dig <3 Med vänliga hälsningar EV Solution AB EV Solution AB
    2021-01-19
    Zappi wallbox sold - friendly and flexible.
  • 2021-01-15
    Beställde sommaren 2020 en 1-fasladdare 16A till vår Volvo V60. Det skulle vad det senaste finesserna på den och leverans skedde snabbt och smidigt. Under hösten har det dock allt oftare blivit laddningsavbrott med felkod i displayen på laddarens elektronikbox, även en viss lukt av överansträngd elektronik kan kännas i själva laddhandsken. Dessa laddningsavbrott sker ungefär var femte gång som laddning sker. Den 23 december kontaktades EV Solution i ärendet via e-mail till den säljare som svarade inom en dag när jag var intresserad av att köpa en artikel. Då jag idag den 15 januari inte hört ett pip provade jag att ringa. Fick till svar att dom ska ringa tillbaka. Få se när det blir och hur dom hanterar denna reklamation. Hittills har det inte varit övertygande.
    Hej, Tråkigt att höra att du inte fått svar. Kan du skicka oss ett mail igen med ditt ordernummer så tittar vi på ditt ärende direkt? EV Solution AB
    2021-01-15
    Jag har köpt en Zappi laddbox. Den levererades snabbt och monterades av en mycket kompetent elektriker. Så jag är väldigt nöjd med den här affären och kan varmt rekommendera EV Solutions.
    Tack så mycket Lennart för att du valde oss som leverantör, roligt att du är så nöjd. Du är alltid välkommen att återkomma om det skulle vara något du undrar över, vi finns här för dig. Med Vänliga Hälsningar EV Solution AB EV Solution AB
    2021-01-14
    Som elinstallatör har köpt flertalet Zappi laddboxar från EVSolution.
    Riktigt smidigt vid beställning.
    Leveranserna funkar jättebra och supporten har varit världsklass när något strulat.
    Jag kan verkligen rekommendera EVSolution!
    Tack Conny, bästa partner, för dina fina ord och ett gott samarbete:) EV Solution AB
    2021-01-14
    Kunnig och mycket bra support!
    Tack Martin för ditt fina omdöme:) EV Solution AB
  • 2021-01-12
    Snabbt och smidigt! Rekommenderas
  • 2020-11-27
    Jag har ringt 3 gånger och möts av telefonsvarare som säger att de registrerat telefonnumret och kommer att kontakt mig. Det är över två veckor sedan jag ringde första gången.
    /Marianne
    Hej, Tyvärr verkar vi missat att ringa upp dig. En kombination av lite sjukdomar och högt tryck på telefonlinjen har gjort att vi ibland den senaste veckan fått registrera inkomna nummer och ringa upp. Ledsen att vi verkar ha missat att ringa upp dig. Vi har dock besvarat ditt mail du skickade till oss idag:) EV Solution AB
    2020-11-04
    Fick det jag ville ha, en smart laddbox för bil, på 2 dagar. Bra jobbat!
    Tack Björn, roligt att du är nöjd =) EV Solution AB
  • Lucas H
    2020-10-15
    Supersnabb leverans med smidig hemsida. Prisvärt och okomplicerat
    Tack Lucas för ditt omdöme och ha en fin helg. Mvh / EV Solution EV Solution AB
    2020-10-14
    Inte ännu använt produkten

Med vänlig hälsning,
    Ulf
    2020-10-13
    Jag köpte först en Zappi V 2 med fast kabel och ångrade mig. Jag lämnade tillbaka den och tog en Zappi V2 utan fast kabel i stället. Ingenting har varit omöjligt eller problem för den fantastiska personalen i supporten Som ny elbilsägare har jag nog haft en del dumma frågor, men de har alltid hjälpt mig på ett bra sätt. För övrigt fungerar Zappi V2 alldeles utmärkt. Jag är otroligt nöjd med allt. Bästa supporten ever?😁
    Tack Henry för fint omdöme och dina fina ord:) EV Solution AB
    2020-09-08
    3fas laddkabel med jordfelsbrytare typ B. Bra återkoppling och omgående leverans. Mycket bra!
  • Janne B
    2020-08-12
    Riktigt bra och driftsäkra grejer! Köpte en Zappi V2 med fast kabel, Harvi lastbalansering för att synka med våra solpaneler, och en Hub för att enkel göra programuppdateringar. Jättebra appar som vi dagligen har glädje av. Har en VW Passat GTE -20, och laddningen funkar klockrent. EV Solution tycker vi också har en föredömlig respons både vad gäller leverans som support. Tror inte det kan bli mycket bättre.
    / Ann & Janne, Halmstad
  • Martin H
    2020-07-31
    Excellente Kommunikation und offen für Anregungen, die auch gleich umgesetzt wurden. Das hat mein Vertrauen, bei anfänglicher Skepsis gestärkt und ich habe die Zappibox und den Hub per Rechnung bestellt. Beides kam heute - viel früher als erwartet - an. Danke! Ich bin begeistert und habe sofort überwiesen!
    2020-07-15
    Beställde en Zappi v2 efter konsultation från en hjälpsam person från företaget. Jag har inte fått den installerad ännu men förväntningarna är höga!
    Hej Johan, Självklart, för oss står alltid kunden i fokus. Tack för ditt fina omdöme. Med vänliga hälsningar Vi på EV Solution EV Solution AB
    2020-07-13
    Snabb service och leverans av en laddkabel till elbil, CEE uttag till typ 2.
  • 2020-07-13
    Köpte en Accelev laddbox Generation II 6kW för fem månader sedan.

Mycket nöjd, dels med produkten, men framför allt med den snabba supporten via mejl vid ett flertal tillfällen. Svarar oftast snabbt och utförligt.

Rekommenderas.
    Hej Frederik, Så roligt att höra att du är så nöjd, vi uppskattar verkligen din feedback. Med vänliga hälsningar EV Solution EV Solution AB
    2020-07-06
    Rekommenderar EV Solution i allra högsta grad! Beställde några laddboxar till företaget utan några som helst problem. Bra service och härlig personal! 😀 Tusen tack!!
    Hej Kamal, Tack för ditt fina omdöme, så roligt att du är så nöjd och tack för att du valde oss som leverantör. Mvh / Ev Solution EV Solution AB
  • Göran J
    2020-07-02
    Jag köpte Zappa, hur och harva.
    Jag har fått jättebra support från David som är kunnig och ringer upp om han inte kunde svara. En kundtjänst som är bättre än andra jag stött på 👍👍👍
    Tack Göran för ditt fina omdöme, det värmer och uppskattas väldigt. Med vänliga hälsningar / EV Solution EV Solution AB
    2020-06-22
    Har köpt en laddautomat till elbilen. Zappi.
    Har haft lite problem på vägen, men fått en fantastisk support av EV.
    Det är ju först när problem uppstår som man får det riktiga måttet på motparten (leverantören)
    Mycket nöjd med all support och hjälp till i dag.
    Kan verkligen rekommenderas.
    Kjell Nordström
    Tack så hjärtligt Kjell för det fina omdömet du gett till oss. Så roligt att du är så nöjd. För oss står alltid kunden i fokus. Ha en fortsatt trevlig dag. Med vänliga hälsningar EV Solution EV Solution AB
    2020-06-16
    Laddstattion för elhybriid/bil.

Bra rådgivning, snabb leverens, hög servicegrad.

Funkade på hela taget riktigt bra!
    Wow🤩! Tack Jonas för ditt fina omdöme och för att du handlade hos oss. Vi önskar dig en toppen dag. / EV Solution EV Solution AB
    2020-06-10
    Mycket snabb respons på mina frågor
    Tack Urban för ditt omdöme. Önskar dig en fin dag. / EV Solution EV Solution AB
    2020-06-07
    Enkelt, sanningsenligt och fri frakt = toppbetyg!
    Tack Henrik för ditt fina omdöme. Så roligt att vi får toppbetyg. Vi önskar dig en fortsatt trevlig kväll. / EV Solution EV Solution AB
  • Bo S
    2020-06-04
    Vi köpte först en ren 1-fasladdare av er, och fick sedan reda på att det Fanns en som slår ihop faserna och därmed laddar mer i en ”enfasbil”. Det var då inga problem att med hjälp från er byta till nu laddare (EV-solution 6kw). Toppklass!
    Det värmer att höra din feedback:) Tack för ditt omdöme! EV Solution AB
    Laddsladd till elbil.
    Den var restnoterad, det hade de kunnat upplysa om lite tidigare, men skickade en lånesladd, vilket var helt ok
    Hej Anders J, Tack för feedback. Önskar dig en trevlig helg. / EV Solution AB EV Solution AB
    2020-06-04
    PEC00611 Ladekabel mit einstellbarem Ladestrom typ 1 schuko 6-16A mit Gleichstromschutz
    Had some issue at communication with my car, they sent me a new cable with new software, now it works fine.
    Very good service. Thank you.
    I would buy it again at EV Solution.
    Vielen Dank für Ihren Kommentar und Ihr Feedback:) EV Solution AB
    2020-06-04
    Beställde en laddbox till bilen, köpet var smidigt och enkelt.
    Bra service, hörde av sig när en del av leveransen var restnoterad.
    Hej Mirsad R, Tack för ditt fina omdöme. Vi önskar dig en trevlig helg. / EV Solution AB EV Solution AB
    2020-06-04
    Bra service & pris, snabb leverans!
    Hej Emil L, Tack för ditt fina omdöme. Roligt att du är nöjd. Vi önskar dig en trevlig helg. / EV Solution AB EV Solution AB
    2020-06-02
    Sakkunniga, lyhörda med bra produkter och leveranser.
    Hej Niklas M, Tack för ditt fina omdöme. Så roligt att du är så nöjd. Vi önskar dig en fortsatt trevlig vecka. / EV Solution EV Solution AB
    Köpte laddare till elbi
    Innan köpet fick jag bra infokring de frågor jag mailde,
    Leveranstiden var den utlovade.
    Hade lite tekniska problem under installationen och även då var de bra att ha att göra med
    Kan rekommenderad varmt !!
    Hej ÖRJAN J, Tack för ditt fina omdöme. Kul att du är nöjd. Önskar dig en fortsatt trevlig vecka. / EV Solution EV Solution AB
    2020-06-02
    Laddbox 8 kW. En del strul i början då det var fel på en kabel men det löste EV med stort engagemang. Nu funkar allt perfekt. Det som avgör om ett bolag är bra eller dåligt är inte hur väl deras produkter fungerar utan hur de löser en situation då saker går snett. Här skall EV ha en stor eloge.
    //Niklas S
    Tack Niklas för ditt omdöme och tack för att du handlade av oss:) EV Solution AB
    2020-06-02
    Trevliga, svarar snabbt på mail.
    Tack Samuel för ditt fina omdöme:) EV Solution AB