Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Eva Rytterlund Leg. Naprapat

evarytterlund.se
  • BadgeThreeYears

Varmt välkommen till Eva Rytterlund Leg. Naprapat! Jag behandlar patienter med både akut och kronisk smärta i kroppens muskler & leder och då är rygg & nackbesvär vanligast förekommande men jag tar även emot personer med idrottsskador. Vid ett nybesök får jag först en bakgrundshistorik och efter det undersöker jag med diverse...

138 omdömen om Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Sedan starten hos Reco 2018

Eva S
Skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Mycket professionellt bemötande. Lyssnade in problematiken och behandlade utifrån den.

Svar från Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Hej Eva! Tusen Tack för ditt Fina omdöme, känner mig mycket tacksam. Allt Gott Eva:)

Mikael O
Skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Blir alltid väl bemött och mina förväntningarna stämmer väl överens med upplevelsen. Jag tror att det var första gången jag besökte Eva var 2012. Sedan dess har jag alltid fått hjälp när jag har haft problem med min rygg eller nacke. Nu senast var det med min rygg. Sammanfattningsvis är jag väldigt nöjd.

Svar från Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Hej & Tusen Tack för dina Fina ord Mikael, det värmer gott i hjärtat:) Jag önskar dig en riktig Go & Glad Påsk, Eva:)

May F
Skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Trevligt bemötande. Förstår snabbt och agerar på ett professionellt sätt. Behandlingen har givit effekt och det har varit lätt att utföra övningar enligt instruktionerna. Jag har också fått en tydligare bild av varför stretching behövs. Behandlingen har varit lagom utmanande och jag ser alltid fram emot uppföljande möten och rådgivning.

Svar från Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Hej & Stort Tack May för ditt fina omdöme och såå glad att du är nöjd. Allt Gott Eva:)

Sabaheta C
Skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Mycket bra rekommendera att man ska gå till Eva,

Svar från Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Tusen Tack Sabaheta för din fina rekommendation:) Ha en fin dag. Allt Gott Eva:)

Ewa J
Skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Mycket Trevlig, lyhörd och noggrant undersökande av

Svar från Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Hej & Jätte Tack Ewa för ditt fina omdöme:) Ha en go dag. Allt Gott Eva:)

Eva B
Skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Jag har besökt Eva till och från under flera år. Som dom flesta kommer jag när värken är svår men Eva har alltid kunnat hjälpa mig på bästa sätt. Alltid med ett leende och visdomsord på vägen! Jag kan med det varmaste rekommendera Eva. Du blir väl omhändertagen!

Svar från Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Hej & såå mkt Tack Eva för fina ord, värmer gott i hjärtat:) Allt Gott Eva:)

Kerstin M
Skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Eva var trevlig och kunnig . Jag fick bra hjälp och goda råd av henne.

Svar från Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Hej Kerstin & ett jättestort Tack för fina ord. Allt Gott Eva:)

Arja H
Skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Lyhörd, noggrann, kunnig, trevlig.

Svar från Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Hej & Tusen Tack för fint omdöme Arja:) Allt Gott Eva:)

Majlis S
Skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Jag blev bemött med vänlighet.. Pedagogisk och mycket kunnig. Mina förväntningar levde Eva upptill och mer än så Fick veta var smärtan kom ifrån, fick träningsprogram. Och inget fel på mina höfter,

Svar från Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Hej & Tack Majlis för dina fina ord:) Lycka till & du vet vart jag finns om du behöver mig igen. Allt Gott Eva:)

Birgitta Ö
Skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Proffsig, kunnig, trevlig. Behandlingarna har verkligen hjälpt. Eva rekommenderas varmt

Svar från Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Hej & ett JätteStort Tack Birgitta för dina fina ord. En bra start på veckan, Tack igen & välkommen åter om det behövs. Allt Gott Eva:)

Rikard D
Skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Alltid bra och seriöst bemötande. Noggrann i patientens behov. Lyhörd.

Svar från Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Hej & JätteStort Tack Rikard för ditt fina omdöme:) Jag försöker ju alltid att se till patientens bästa & hänvisa vidare för en vidare bedömning och hjälp om det behövs. Allt Gott Eva:)

Jenny Susanne T
Skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Eva har verkligen hjälpt mig med mina höftbesvär. Rekommenderar varmt!

Svar från Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Hej & God Fortsättning Jenny & Tusen Tack för ditt fina omdöme. Allt Gott Eva:)

Mia R
Skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Proffesionell behandling som får omedelbar effekt. Eva är dessutom väldigt trevlig!

Svar från Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Ååå Tack Gulliga Mia för de fina orden, värmer Gott i Hjärtat:) Jag önskar dig en Riktigt God Jul & Gott Nytt År Mia Allt Gott Eva:)

Elisabeth D
Skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Trevligt bemötande. Stor kunskap. Verkligen intresserad av att hjälpa mig genom förslag på övningar efter behandling.

Svar från Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Hej & Ett Jätte Stort Tack Elisabeth för ditt fina omdöme:) Jag önskar dig en riktigt God Jul & Gott Nytt År! Allt Gott Eva:)

LINA H
Skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Väldigt proffsig och trevlig.

Svar från Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Tack Snälla Lina för dina fina & vänliga ord, värmer Gott i Hjärtat:) Allt Gott Eva:)

Andrea K
Skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Blev bemött jättebra av Eva Rytterlund och hon hjälpte mig bli av med min smärta. Blev tipsad av min mamma och syster som vart supernöjda med Eva och jag kan inget annat än att hålla med. Tack!

Svar från Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Hej & jätteTack Andrea för dina fina ord, värmer Gott i Hjärtat:) Hör av dig igen om du behöver min hjälp. Allt Gott Eva:)

Per-Arne H
Skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Hon är bäst mer behöver jag inte skriva

Svar från Eva Rytterlund Leg. Naprapat

ÅÅh Tusen TACK P-A:) Vi ses nästa vecka, varmt välkommen. Allt Gott Eva:)

Fredrik R

Synnerligen kompetent och trevlig

Svar från Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Tack Snälla Fredrik för dina Fina Ord, Värmer Gott i Hjärtat:) Allt Gott Eva:)

Erna N
Skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Jag blev mycket väl bemött av Eva. Det är fantastiskt att gå till henne varje gång. Hade ont i axel och arm. Fick behandling och övningar av Eva samt tips om att gå till fysioterapeut för att få övningar. Troligen har jag en lite sliten axel och att jag ansträngt den lite för mycket. Jag fortsätter med Evas och fysioterapeutens övningar. Känns lite bättre. Förhoppningsvis ännu bättre på sikt. Mycket nöjd med Evas behandling som mjukade upp mina muskler.

Svar från Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Hej & jätte Tack Erna för att du är så nöjd:) Lycka till nu. Vi hörs av längre fram. Allt Gott Eva:)

Helene H
Skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Har varit hos Eva ett flertal gånger. Alltid lika nöjd efter hennes behandlingar. Hon vet vad som behövs, för att man ska få hjälp. Ett mycket trevligt bemötande! Rekommenderar Eva varmt.

Svar från Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Hej Helene! Ååh va glad jag blir:) Tusen Tack för dina fina ord. Varmt välkommen igen när du behöver min hjälp. Allt Gott Eva:)

Gunnel A
Skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Sökte för värk i ryggen,/ischias . Fick naprapatbehandling ,som var effektiv.Fick många bra tips på bra rörelser som jag kunde göra hemma. Nu är jag helt återställd , men fortsätter med träningen som hon anvisade. Det jag förväntade mig har uppfyllts till fullo.! Mycket nöjd med besöket och bemötandet.

Svar från Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Hej & JätteTack Gunnel för ditt fina omdöme, kul att höra att du mår bra igen. Varmt välkommen åter om du behöver, Lycka till! Allt Gott Eva:)

Oskar S

Väldigt nöjd med min behandling hos Eva. Jag kommer tillbaka

Svar från Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Hej & Varmt Tack Oskar:) Varmt välkommen åter när du behöver min hjälp. Allt Gott Eva:)

Chatrine S
Skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Bra personligt bemötande, jättebra behandling.

Svar från Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Hej & Tusen Tack för dina Fina Ord Chatrine:) Vi ses framöver. Allt Gott Eva:)

Lizett B
Skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Eva är en fantastiskt duktig naprapat! Man känner sig trygg och får verkligen den hjälp man behöver. Har gått hos Eva i några år nu och hon är en räddare i nöden! Har problem med inflammationer i armar,händer. Rekommenderar alla att gå till Eva!

Svar från Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Hej & Tusen Tack Goa Lizett för dina fina ord:) Värmer Gott i Hjärtat:) Allt Gott Eva!

Bengt S
Skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Hon har bra koll på mina nack och även ryggbesvär- Behandlingen har helt klart hjälpt

Svar från Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Hej Bengt! Jätte Tack för ditt nöjda omdöme. Vi ses framöver igen. Varmt välkommen. Allt Gott Eva:)

Maria B
Skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Alltid fantastiskt bemötande. Bra hjälp och genomgång av problemområden. Väldigt bra lösningar. Alltid trygg med Eva.

Svar från Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Hej Maria! Åååh va glad jag blir:) Super Stort Tack för din fina ord, det värmer i hjärtat. Allt Gott Eva:)

Maria T
Skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Extremt trevlig och professionellt bemötande. Ställer frågor om skadetillfället eller sätt man använder kroppen på för att sedan informera om hur man kan förebygga och för att kunna behandla bäst mot det stela/onda. Jag är alltid väldigt nöjd och tacksam för den fina hjälpen och engagemanget. Man känner sig alltid mjuk och god efteråt.

Svar från Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Hej & Tusen Tack Maria för dina fina ord:) Varmt välkommen åter när du behöver Maria. Allt Gott Eva:)

Joakim G
Skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Trevlig, kompetent och kommunikativ. Efter mitt första besök var jag nästan helt återställd från flera besvär i rygg, bröst, armar och händer.

Svar från Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Hej & Tackar & Bugar för ditt fina omdöme Joakim. Allt Gott Eva:)

Marita B
Skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Mkt fint bemötande, kom med smärtor och kände mig skör, fick hjälp och information hur fortsätta framåt. Mkt nöjd.

Svar från Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Tack Fina Marita för dina ord, värmer Gott i Hjärtat. Allt gott Eva:)

Annika T
Skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Eva är otroligt proffsig, kunnig och trevlig. Jag har fullt förtroende för henne.

Svar från Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Hej Annika:) Jag Tackar & Bugar för ditt goa omdöme:) Vi ses senare i veckan. Allt Gott Eva:)

Steve F
Skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Det gjorde ont, jäkligt ont, det första besöken , men det blev bättre, mycket bättre! Från att knappt kunna gå till mer normal rörlighet tack vara Eva´s resoluta behandling. Dessutom massor av goda råd och fina tips hur jag ska ta hand om fötter, ryggen och andra rörliga kroppsdelar för att må bra. Har nog blivit lite beroende av behandlingen, eller om det är om det är det närliggande fiket som drar, eller kanske både och?

Svar från Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Hej & Jättetack Steve för dina roliga & fina ord:) Värmer gott! Ja, inget utesluter det andra....:) Ha en trevlig resa så ses vi framöver. Allt Gott Eva:)

Emma L
Skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Otroligt duktig, trevlig och förtroendeingivande! Enkelt att boka tid och har fått väldigt bra hjälp med mina nackbesvär. Kan varmt rekommendera Eva!

Svar från Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Hej & Tusen Tack Emma för ditt fina & goa omdöme:) Allt Gott Eva:)

Petra T
Skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Väl bemött, trots att Eva själv fått ryggproblem. Tydlig med sin egen behandlingsmetod men öppen för att lyssna på vad man är van vid och vem man går hos. Jag bokade en akut tid för ryggen och glad för att det fanns tid med kort varsel i semestertider. Mvh Petra Thorén

Svar från Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Hej och Tusen Tack Petra för dina fina ord och din uppskattning. Lycka till med ryggen & nya jobbet. Allt Gott Eva:)

Paulina H
Skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Eva är superbra och har ett professionellt och varmt bemötande!

Svar från Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Hej & Tusen Tack Paulina för dina fina ord. Ha en go semester & varmt välkommen åter. Allt Gott Eva:)

Linda W
Skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Jättetrevlig och proffsig. Den enda naprapat jag går till de senaste 15 åren.

Svar från Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Hej Linda, va glad jag blir :) Tackar och bugar för ditt fina omdöme. Allt Gott Eva:

Caroline S
Skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Mycket duktig på det hon gör och väldigt lyhörd på sina patienter. Rekommenderas varmt.

Svar från Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Hej Caroline! Tusen Tack för dina varma ord:) Vi ses framöver igen. Allt Gott Eva:)

Anna F
Skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Proffsig, tar sig tid, undervisar, fixar alltid akuttid vid behov.

Svar från Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Stort Tack Anna för dina fina ord:) Ha en go sommar & Lycka till med allt. Ses framöver. Allt gott Eva:)

Annika L
Skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Mycket proffsig och lyhörd! Gör underverk på stela axlar och skuldror

Svar från Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Hej & Tusen Tack Annika för dina fina ord. Ha en en riktigt skön & go sommar. Varmt Välkommen åter. Allt Gott Eva:)

Christian L
Skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Eva är väldigt bra. Jag har aldrig varit hos någon naprapat innan men kan säga att jag blev mycket professionellt bemött och hon visade sig mycket kunnig och visade stort engagemang. Fick även övningar med mig hem.

Svar från Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Hej & Jätte Stort Tack Christian! Jag blir alltid lika glad & tacksam för goda & fina omdömen:) skall försöka hinna med nya övningar till dig. Allt Gott Eva:)

Patrik B
Skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Väldigt bra bemötande och proffsigt utfört

Svar från Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Hej & Tack snälla Patrik för ditt fina omdöme. Du är varmt välkommen när du behöver min hjälp igen. Jag arbetar i princip hela sommaren men med ledig enstaka dagar och kortare dagar, se online bokning. Trevlig Sommar Patrik, Eva:)

Ingela L
Skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Fint bemötande Professionell Blev tipsad om att kolla upp mina tarmbesvär som jag blev varse om förorsakade mina akuta ryggbesvär!

Svar från Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Hej & Tusen Tack Ingela för dina fina ord. Lycka till med de övriga besvären från magen. Allt Gott Eva:)

Åsa B
Skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Eva är bäst. Jag har besökt många olika naprapater genom åren och nu när jag hittat Eva kommer jag aldrig byta! Enormt skicklig och professionell i bemötandet. Under behandlingen känner man sig trygg och säker. Hennes behandlingar är kraftfulla och effektiva. Rekommenderar Eva starkt!

Svar från Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Hej & TUSEN TACK Åsa för dina fina ord, värmer gott i hjärtat och blev en härlig avslutning på denna dag:) Allt Gott Eva:)

Ulrika A
Skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Mycket bra. Lyssnar, ger bra förslag på övningar och utför massage som mjukar upp stela leder. Känns bra och förtroendegivande att gå hos Eva.

Svar från Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Hej & JätteTack Ulrika för ditt fina omdöme. Vi ses imorgon. Allt Gott Eva:)

Lilli S
Skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Mycket omhändertagande, lyssnar, goda råd, (inte alltid omtyckta råd) Trevlig!

Svar från Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Hej & Tusen Tack för dina fina ord Lilli. Ja, det är inte alltid roliga råd att följa:) Vi ses nästa vecka. Allt Gott Eva:)

Elin F
Skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Seriös och grundlig behandling, med tips som jag kunde ta med mig hem och tänka på i vardagen.

Svar från Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Hej & Tusen Tack för dina fina ord Elin. Allt Gott Eva:)

Eva M
Skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Sökte för ryggen å värk i sätesmusklerna är inflammation så tar tid men var trevlig å hörde av sig hur det var med mig 😊

Svar från Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Hej & Tusen Tack för ditt fina Omdöme Eva Lycka till! Allt Gott Eva:)

Lena G
Skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Mycket bra mottagande och mycket bra behandling av en värkande axel. Mvh Lena Gustafsson

Svar från Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Hej Lena, Tackar & Bugar för ditt fina omdöme. Allt Gott Eva:)

Mikael O
Skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Mycket väl bemött. De förväntningar som jag hade levde företaget upp till. Mycket nöjd med min behandling för stel nacke. Eva är en väldigt duktig som naprapat.

Svar från Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Hej & Tusen Tack Mikael, det värmer gott i hjärtat att höra. Varmt välkommen åter om du behöver. Allt Gott Eva:)

Anders L
Skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Eva upplevs som erfaren och kunnig, dessutom ett bra och trevligt bemötande

Svar från Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Hej & Tusen Tack Anders för dina fina ord. Varmt välkommen åter. Allt Gott Eva:)

Jessica G
Skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Eva är en mycket kunnig och duktig naprapat. Kan varmt rekommendera henne.

Svar från Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Tack Snälla Jessica, Det värmer Gott i hjärtat:) Vi ses på återbesöket. Allt Gott Eva:)