Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Wadmansgatan 9, 412 53 Göteborg — Visa karta

Varmt välkommen till Eva Rytterlund Leg. Naprapat!

Jag behandlar patienter med både akut och kronisk smärta i kroppens
muskler & leder och då är rygg & nackbesvär vanligast förekommande
men jag tar även emot personer med idrottsskador.

Vid ett nybesök får jag först en bakgrundshistorik och efter det undersöker jag med diverse tester
& fortsätter sedan med behandling både i mjukdelar och kotor/leder.
Jag ger även tips om hemövningar, ergonomi samt träning som ibland måste ses över
och justeras för att få ut det bästa av behandlingen.

Jag har arbetat i många år och är försäkrad via Svenska Naprapatförbundet.

Ni finner mig centralt på Wadmansgatan 9 i Göteborg, mellan Heden & Korsvägen.
Finns frågor och funderingar så lägg gärna ett email till mig på
info@evarytterlund.se
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 32 kunder tycker om Eva Rytterlund Leg. Naprapat

• 2019-11-02

Miriam R skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat
    Fick stor hjälp med smärta i rygg och rumpa samt stretchövningar att göra hemma. Eva är trevlig och kunnig! Läs mer
  • 2019-10-23

Lotta L skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat
    Eva är en suverän naprapat som jag har gått till under många år. Helt underbart att känna att spänningar och låsningar släpper! Läs mer
  • 2019-10-15

Sanja K skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat
    Eva har hjälpt mig med mina rygg och nacksmärtor. Nu mår jag mycket bättre tack vare hennes behandlingar! Kan varmt rekommendera Eva. Läs mer
  • 2019-10-04

Cecilia J skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat
    Fick problem med rygg och axlar pga barn och felbelastning. Resulterade i smärta inte bara lokalt utan även i huvud och ansikte. Fått superbra behandling av Eva, och pepp att kom igång med träning igen. Enorm skillnad efter några besök! Tack! Läs mer
  • 2019-10-01

Irene N skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat
    Eva tar på ett föredömligt sätt hand om mig från start till färdig behandling. Hon vill verkligen lyhörd och kunnig. Hon vill förstå hur man mår, och hittar därefter vägar fram att göra vad som behövs behandlingsmässigt. Sedan är det skönt att få rekommendationer på t ex lämpliga strech-övningar och andra tips.

Jag är mer än nöjd! Läs mer
  • Göran S

2019-09-03

Göran S skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat
    Fick akut ont i ryggen och Eva hjälpte mig. Efter första besöket blev jag betydligt bättre och efter andra besöket kändes ryggen i stort sett bra igen. Upplevde Eva som mycket kunnig. Läs mer
  • 2019-08-19

Anders W skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat
    Eva har, återkommande, under många år behandlat min rygg och nacke på det mest proffsiga sätt. Jag känner mig väldigt trygg med hennes behandlingar. Läs mer
  • 2019-08-18

Pia E skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat
    Proffsig, kunnig lyhörd.
    Har alltid blivet bra bemött.
    Har hjälp mig så många gånger under åren. Läs mer
  • Kajsa Johanna Elisabeth B

2019-07-07

Kajsa Johanna Elisabeth B skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat
    Jättenöjd efter mitt första besök hos Eva. Kunnig, trevlig, engagerad och fixade mina triggerpunkter och låsningar på et superbra sätt. Kan verkligen rekommendera Eva. Ligger centralt och bra. Läs mer
  • 2019-06-23

Lizett B skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat
    Eva är fantastiskt duktig och trevlig.
    Man känner sig verkligen trygg i hennes händer.
    Rekommenderar alla som har besvär att gå till henne. Läs mer
  • 2019-06-18

Åsa teresa S skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat
    Jag sökte upp Eva då jag plötsligt fick väldigt ont i ena axeln och armen.
    Eva lyckades lokalisera var smärtan kom ifrån och med hennes behandling, övningar och förhållningssätt hemma, läktes värken snabbt. 2 tillfällen hos Eva behövdes i mitt fall. Jag är så Glad och Tacksam över att jag hittade henne. Kan starkt rekommendera henne och får jag värk igen kommer jag att kontakta henne! Läs mer
  • 2019-05-19

Johanna T skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat
    Naprapatbehandling. Mycket professionellt och trevligt bemötande. Får alltid en ärlig bedömning och en behandling som passar det rådande behovet. Läs mer
  • 2019-05-17

Alex Z skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat
    Jag blev väldigt bra omhändertagen av Eva jag har ett diskbråck som måste opereras men jag har vägrat under 5 år jag går hos Eva och känner mig väldigt bra i ryggen hon är ett mirakel jag rekommenderar till alla som har stora problem med ryggen att kontakta henne hon kan sitt yrke och det värt varannan krona man betala till henne Läs mer
  • 2019-03-18

Maria B skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat
    Har gått hos Eva I flera år och hon är fantastisk duktig! Tar hela bilden med I beräkning innan hon påbörjar behandling. Hon ser också till att alltid lämna med övningar och tips på hur man enkelt kan jobba vidare hemma. Hon är öppen med hur många behandlingar som behövs för ett bra resultat. Man blir alltid väldigt bra välkomnad och bemött! Känns mycket tryggt att gå till Eva och jag vet att jag är I goda händer. Skulle absolut rekommendera henne! Läs mer
  • 2019-02-26

Christina N skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat
    Jag har gått till Eva regelbundet i flera år och hade inte kunnat önska mig en bättre naprapat! Sen jag började gå till Eva mår min ofta stela rygg och nacke mycket bättre. Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • Ylva N

2019-01-05

Ylva N skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat
    Jag har gått till Eva i mer än tio år. Jag blir alltid proffsigt bemött och har fått bra behandlingar för mina problem. Jag kan varmt rekommendera Eva. Läs mer
  • 2018-11-01

Eva S skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat
    Jag, hela min familj och vänner till mig har fått fin hjälp av Eva under mer än tio år. Det har mestadels handlat om nack- och ryggproblem men även annat. Hon har avhjälpt akut ryggskott, huvudvärk, nackspärr, låst axel, knäproblem mm.
    Eva är alltid stabil, trygg, kunnig, ambitiös och mycket intresserad av dem hon hjälper även utanför behandlingstid.
    Jag har t o m bokat och besökt henne före jag gått till vårdcentralen! Känns aldrig bortkastat. Läs mer
  • 2018-10-04

Elin S skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat
    Jag uppsökte Eva, då jag har mycket migrän och spännings-huvudvärk efter en olycka sen några år tillbaka. Då jag såg att hon tidigare har erfarenhet som undersköterska inom kirurgi, intensivvård och neurokirurgi, var jag säker på att detta var naprapaten för mig!
    Eva är en utmärkt naprapat! Inte bara behandlar hon muskler och smärtor, men hon letar efter orsaken till smärtan och ser sambanden mellan hur ens vardag, kan påverkar smärta, hjärna och kropp!
    Hon är lätt att prata med, bra på att lyssna och detta skapar en dialog rundt behandlingen, och att man känner sig trygg, och avslappnad i hennes händer!
    Jag blir alltid i gott humör av att träffa Eva, hon är alltid glad, rolig och jag rekommenderar hennes behandlingar på det varmaste!! Läs mer
  • Lisa A

2018-10-02

Lisa A skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat
    Jag kan varmt rekommendera Eva. Fick jättebra hjälp när jag hade problem med en sträckning i ljumsken från dansträning. Läs mer
  • 2018-04-23

Katarina W skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat
    Eva är en mycket trevlig, kunnig och lyssnande naprapater. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2018-04-13

Cecilia J skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat
    Eva är en professionell och oerhört seriös Naprapat som verkligen har en helhetssyn på sina kunder. Jag är oerhört nöjd med det bemötande och den behandling jag får hos Eva. Tack för att du gör min kropp gott! Läs mer
  • Carina S

2018-03-30

Carina S skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat
    Naprapat
    Jag sökte upp Eva då jag hade problem med låsningar i ryggen.
    Eva är pålitlig, kunnig och engagerard.
    Hon ger många goda råd och är bra på att lyssna. Jag har återkommit fem gånger sen jag började i jan 18. Min rygg mår bättre och jag börjar få tillbaka min rörlighet. Eva är noga med att fråga om allt känns bra med den behandlingen hon ger. Jag känner mig ihågkommen och välkommen och ser fram emot varje besök. Rummen är rena och fräscha. Läs mer
  • 2018-03-22

Ann-charlotte Z skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat
    Jag fick hjälp med mina problem, som var smärta i ländryggen sen tre år tillbaka. Första besöket kände Eva över min rygg och masserade extra på spända muskler. Eva gav mig råd och anvisningar att träna magmusklerna, för att stärka upp och avlasta ryggen. Jag kände mig snabbt mycket bättre och hoppas och tror absolut att det kommer att hålla i sig. Jag var där totalt 3 ggr, men tror att det i mitt fall hade räckt med 2 besök. Läs mer
  • 2018-03-18

Julia H skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat
    Kan verkligen rekommendera Eva! Läs mer
  • 2018-03-17

Weronica Z skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat
    Mycket trevligt bemötande, noggrann vid första besöket. Gick igenom vilka symtom orsak och hur länge jag haft problem. Bra genomgång av övningar för att bli bättre. Noggrann vid återbesök kolla hur jag gjort mina övningar om och vad som känts bra eller mindre bra. Läs mer
  • 2018-03-15

Anna W skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat
    Jag har gått hos Eva under flera år och alltid blivit bemött på ett väldigt professionellt och trevligt sätt. Hon har hjälpt mig med flera olika typer av ryggproblem genom åren. Jag kan varmt rekommendera Eva som naprapat.
    Anna W Läs mer
  • 2018-03-14

Maria F skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat
    Jag tycker Eva är väldigt duktig. Kom dit med ryggskott och hon har verkligen hjälpt mig! Hon är trevlig, lyhörd och förklarar vad hon gör och hur det är ställt med min rygg. Känner mig helt trygg när jag går på behandling hos henne. Läs mer
  • 2018-03-08

Katharina J skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat
    Proffsigt bemötande och stor hjälp när ryggen krånglat. Läs mer
  • 2018-03-07

Magdalena H skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat
    Kan varmt rekommendera Eva, vars patient jag har varit i många år. Hon är proffsig, trygg, vänlig, flexibel och lyhörd – både i själva naprapatbehandlingen och i bemötandet av mig som patient/kund. Känner flera personer som har gått till Eva akut och som sedan väljer att återkomma om/när de får värk och/eller skador igen. Läs mer
  • 2018-03-07

Lena S skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat
    Eva är en mycket bra och kompetent Naprapat.
    Hon är empatisk och en bra lyssnare.
    Hon ger bra råd vad jag ska ta med hem o träna o uppfölja hennes behandling med.
    Jag har ett stort förtroende för henne både som naprapat och med åren en vän. Läs mer
  • 2018-03-06

Ellinor L skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat
    Jag hade fruktansvärd smärta i nacken och fick en tid hos Eva omgående. Grundlig och noggrann undersökning. Man känner att hon är kompetent och vet vad hon pratar om, vilket är viktigt och känns tryggt i den situation man befinner sig i ett sånt smärtsamt tillstånd. Underbart mottagande och jag kommer varmt att rekommendera henne till andra som behöver hjälp med sin onda kropp. Läs mer
  • 2018-03-05

Eva B skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat
    Väldigt trevligt bemötande. Eva Rytterlund,tog sig tid och förklarade väldigt bra vad för behandling hon skulle göra. Har gått på flera behandlingar. Hos henne. Har gått hos henne i flera år nu. Läs mer

Wadmansgatan 9, 412 53 Göteborg