Alla kategorier Naprapat Västra Götaland Göteborg Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Eva Rytterlund Leg. Naprapat

Wadmansgatan 9, 412 53 Göteborg — Visa karta

Varmt välkommen till Eva Rytterlund Leg. Naprapat!

Jag behandlar patienter med både akut och kronisk smärta i kroppens
muskler & leder och då är rygg & nackbesvär vanligast förekommande
men jag tar även emot personer med idrottsskador.

Vid ett nybesök får jag först en bakgrundshistorik och efter det undersöker jag med diverse tester
& fortsätter sedan med behandling både i mjukdelar och kotor/leder.
Jag ger även tips om hemövningar, ergonomi samt träning som ibland måste ses över
och justeras för att få ut det bästa av behandlingen.

Jag har arbetat i många år och är försäkrad via Svenska Naprapatförbundet.

Ni finner mig centralt på Wadmansgatan 9 i Göteborg, mellan Heden & Korsvägen.
Finns frågor och funderingar så lägg gärna ett email till mig på
info@evarytterlund.se
Mån: 11:45-19:00
Tis-Tor: 07:45-16:10
Fre: 07:45-14:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 13 kunder tycker om Eva Rytterlund Leg. Naprapat

• Katarina W
    Katarina W skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat
    Eva är en mycket trevlig, kunnig och lyssnande naprapater. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Cecilia J
    Cecilia J skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat
    Eva är en professionell och oerhört seriös Naprapat som verkligen har en helhetssyn på sina kunder. Jag är oerhört nöjd med det bemötande och den behandling jag får hos Eva. Tack för att du gör min kropp gott! Läs mer
  • Carina S
    Carina S skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat
    Naprapat
    Jag sökte upp Eva då jag hade problem med låsningar i ryggen.
    Eva är pålitlig, kunnig och engagerard.
    Hon ger många goda råd och är bra på att lyssna. Jag har återkommit fem gånger sen jag började i jan 18. Min rygg mår bättre och jag börjar få tillbaka min rörlighet. Eva är noga med att fråga om allt känns bra med den behandlingen hon ger. Jag känner mig ihågkommen och välkommen och ser fram emot varje besök. Rummen är rena och fräscha. Läs mer
  • Ann-charlotte Z
    Ann-charlotte Z skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat
    Jag fick hjälp med mina problem, som var smärta i ländryggen sen tre år tillbaka. Första besöket kände Eva över min rygg och masserade extra på spända muskler. Eva gav mig råd och anvisningar att träna magmusklerna, för att stärka upp och avlasta ryggen. Jag kände mig snabbt mycket bättre och hoppas och tror absolut att det kommer att hålla i sig. Jag var där totalt 3 ggr, men tror att det i mitt fall hade räckt med 2 besök. Läs mer
  • Julia H
    Julia H skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat
    Kan verkligen rekommendera Eva! Läs mer
  • Weronica Z
    Weronica Z skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat
    Mycket trevligt bemötande, noggrann vid första besöket. Gick igenom vilka symtom orsak och hur länge jag haft problem. Bra genomgång av övningar för att bli bättre. Noggrann vid återbesök kolla hur jag gjort mina övningar om och vad som känts bra eller mindre bra. Läs mer
  • Anna W
    Anna W skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat
    Jag har gått hos Eva under flera år och alltid blivit bemött på ett väldigt professionellt och trevligt sätt. Hon har hjälpt mig med flera olika typer av ryggproblem genom åren. Jag kan varmt rekommendera Eva som naprapat.
    Anna W Läs mer
  • Maria F
    Maria F skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat
    Jag tycker Eva är väldigt duktig. Kom dit med ryggskott och hon har verkligen hjälpt mig! Hon är trevlig, lyhörd och förklarar vad hon gör och hur det är ställt med min rygg. Känner mig helt trygg när jag går på behandling hos henne. Läs mer
  • Katharina J
    Katharina J skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat
    Proffsigt bemötande och stor hjälp när ryggen krånglat. Läs mer
  • Magdalena H
    Magdalena H skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat
    Kan varmt rekommendera Eva, vars patient jag har varit i många år. Hon är proffsig, trygg, vänlig, flexibel och lyhörd – både i själva naprapatbehandlingen och i bemötandet av mig som patient/kund. Känner flera personer som har gått till Eva akut och som sedan väljer att återkomma om/när de får värk och/eller skador igen. Läs mer
  • Lena S
    Lena S skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat
    Eva är en mycket bra och kompetent Naprapat.
    Hon är empatisk och en bra lyssnare.
    Hon ger bra råd vad jag ska ta med hem o träna o uppfölja hennes behandling med.
    Jag har ett stort förtroende för henne både som naprapat och med åren en vän. Läs mer
  • Ellinor L
    Ellinor L skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat
    Jag hade fruktansvärd smärta i nacken och fick en tid hos Eva omgående. Grundlig och noggrann undersökning. Man känner att hon är kompetent och vet vad hon pratar om, vilket är viktigt och känns tryggt i den situation man befinner sig i ett sånt smärtsamt tillstånd. Underbart mottagande och jag kommer varmt att rekommendera henne till andra som behöver hjälp med sin onda kropp. Läs mer
  • Eva B
    Eva B skrev om Eva Rytterlund Leg. Naprapat
    Väldigt trevligt bemötande. Eva Rytterlund,tog sig tid och förklarade väldigt bra vad för behandling hon skulle göra. Har gått på flera behandlingar. Hos henne. Har gått hos henne i flera år nu. Läs mer

Wadmansgatan 9, 412 53 Göteborg