FaceClinic

Askims Kyrkväg 46, 436 42 Askim — Visa karta

Välkommen till FaceClinic!

Vi på FaceClinic har lång erfarenhet i branschen och endast medicinskt legitimerad personal som behandlar dig certifierade av etiska injektionsrådet. Våra läkare och sjuksköterskor ser till att förbättra ditt ansikte på ett naturligt sätt.

Behandlingar:
- Restylane (för läppar, haka, kinder, sura mungipor m.m)
- Azzalure/Botox
- Acneärr
- Näsplastik
-Coolssculpting
m.m.

Hos oss på FaceClinic vill vi att du ska känna dig trygg och omhändertagen.
Vill du se ut som du känner dig? Då är du välkommen in till oss för en konsultation om hur vi kan hjälpa dig på bästa sätt.

Läs vad 51 kunder tycker om FaceClinic

• Nicoline L
    Nicoline L skrev om FaceClinic
    Professionella och trevliga, piffar med stil! Alltid lika nöjd. Läs mer
  • jill H
    jill H skrev om FaceClinic
    Underbart bemötande. Kunnig personal med svar på alla frågot. Fantastiskt nöjd med de behandlingar jag köpt. Ser fram emot nästa besök!!! Läs mer
  • Sara P
    Sara P skrev om FaceClinic
    Trevlig och kunnig personal. Fina och fräscha lokaler !
    Är så nöjd med min behandling och har ofta rekommenderat Face Clinic till andra! Läs mer
  • Irene P
    Irene P skrev om FaceClinic
    Väldigt bra erbjudande och mycket trevlig och kompetent personal. Har rekommenderat mina vänner om företaget och jag kommer att bli stamkund där. Läs mer
  • Linnéa B
    Linnéa B skrev om FaceClinic
    Proffsigt bemötande som alltid. Läs mer
  • Layluma S
    Layluma S skrev om FaceClinic
    Jag gjorde botox på pannan för att minimera rynkorna runt ögonbrynen och ögonen. Resultatet var fantastiskt och såg naturligt ut. Personalen där var väldigt trevliga och hade svar på alla ens frågor så man blev väldigt bra bemött. Läs mer
  • Joanna K
    Joanna K skrev om FaceClinic
    Hög kompetense , trygga behandlingar ,och trevlig personal , fina lokaler Läs mer
  • Linda J
    Linda J skrev om FaceClinic
    Proffsigt bemötande o nöjd med resultatet av behandlingen👍 Läs mer
  • Carina I
    Carina I skrev om FaceClinic
    Läppförstoring
    Blev mycket proffsigt och trevligt bemött.
    Fräscha lokaler, som är mycket inbjudande.
    Lätt att hitta till, både med bil och buss.
    Rekommenderar gärna vänner och bekanta att kontakta Faceklinik Läs mer
  • Anita F
    Anita F skrev om FaceClinic
    Köpt botox behandling o fillers utfört av Helena bränke. Grymt duktilg. Väldigt nöjd Läs mer
  • Caroline K
    Caroline K skrev om FaceClinic
    Jag köpte filler bahandlingar av Nina som var mycket duktig
    Jag blev bemött mycket proffsigt
    Mina förväntningar var ganska höga och jag tycker att de blev uppfyllda
    Jag kommer att fortsätta gå till Nina som är mycket professionell och snabb man kan nog säga att hon är min ”ängel” en mycket bra upplevelse totalt
    Jag kan varmt rekomendera FaceClinic Läs mer
  • Anette W
    Anette W skrev om FaceClinic
    Jättebra bemötande och superduktig sköterska, Helena Brenke. Tack:) Läs mer
  • Michelle A
    Michelle A skrev om FaceClinic
    Jag har gjort flera olika behandlingar hos Helena, både fillers och Belkyra. Man blir alltid väl omhändertagen och arbetet utförs proffsigt! Man känner sig i trygga händer och jag kommer alltid välja denna kliniken vid framtida behandlingar! Läs mer
  • Lena A
    Lena A skrev om FaceClinic
    Jag går till Face clinic för att lägga botox. Helena är den enda jag litar på, då jag prövat andra billigare alternativ. Helena är den bästa. Läs mer
  • Maria W
    Maria W skrev om FaceClinic
    Trygga, ärliga & trevliga - bra prisvärda behandlingar Läs mer
  • Linda L
    Linda L skrev om FaceClinic
    Proffsiga, tillmötesgående, alltid perfekt resultat och enligt mina förväntningar om inte bättre. Läs mer
  • Roshanak K
    Roshanak K skrev om FaceClinic
    Supernöjd som alltid, bra bemötande och trevlig personal Läs mer
  • Camilla K
    Camilla K skrev om FaceClinic
    Jag har varit hos Joanna och gjort botox, fillers, dermapen, hårborttagning och kemisk peeling. Jag är lika nöjd varje gång. Tack för en bra klinik med profissionell personal! Läs mer
  • Nicole F
    Nicole F skrev om FaceClinic
    Jag gjorde min andra dermapen behandling och brände även bort två "skönhetsmärken/leverfläckar" på ansiktet. Otroligt bra bemötade, snälla och trevliga.
    Borttagningen av skönhetsmärkena gick snabbt och smärtfritt, mycket nöjd!
    Dermapen behandlingen innefattar även rengöring och peeling, och man får ligga en stund och slappna av med ansiktsmask efter själva behandlingen. Helt underbart! Otroligt duktiga och kunniga om hud och hudvård! Läs mer
  • Britt Marie S
    Britt Marie S skrev om FaceClinic
    Jag har fåt behandlingar av HELENA BRENKE som har varit alldeles utmärkt - kunnig, erfaren, samvetsgrann och professionell.
    Detsamma gäller hennes bemötande!
    Och ja, förväntningarna infriades och då jag ej velat göra för mycket på en gång har detta förståtts och respekterats.

Jag är mycket nöjd och återkommer gärna.

Med vänlig hälsning

Britt-Marie Staaf Läs mer
  • Maria Y
    Maria Y skrev om FaceClinic
    Proffsigt bemötande, man känner sig väl omhändertagen Läs mer
  • Gaby D
    Gaby D skrev om FaceClinic
    Det är trevligt och proffsigt bemötande .Bra resultat av en mycket trevlig tjej ,som lyssnar och inte går på för tufft ! Läs mer
  • Malin A
    Malin A skrev om FaceClinic
    Microbotox.
    Blev bra bemött , trevlig kunnig personal och jag blev väldigt nöjd med resultatet!
    Kan varmt rekommendera face clinic till andra🤗 Läs mer
  • Susanna L
    Susanna L skrev om FaceClinic
    Filler. Mycket proffsigt bemött. Snabbt, vänligt. Bra utfört. Läs mer
  • Liselotte K
    Liselotte K skrev om FaceClinic
    Jag gjorde ett trådlyft i ansiktet. Blev professionellt bemött av Thomas och Helena som talade om hur det går till vid trådlyft.Kände mig trygg med dem. Helena pratade med mig hela tiden under behandlingen vilket fick mig att slappna av. Innan var jag rädd för att de kanske skulle få mig att göra behandlingen även om jag inte passade för den. Men det var inte alls så.
    Kan tänka mig att göra samma behandling eller någon annan hos dem igen. Läs mer
  • Birgitta B
    Birgitta B skrev om FaceClinic
    Jag har fått botoxbehandling i ansiktet, och är jättenöjd med resultatet Läs mer
  • Sara S
    Sara S skrev om FaceClinic
    Jag hade bokat en Restylane fillerbehandling.
    Jag var väldigt nervös och googlade en del innan jag bestämde mig för att boka ett besök på face Clinic. Blev otroligt nöjd med resultatet. Även mycket imponerad av både servis och expertisen. Läs mer
  • Charlotte A
    Charlotte A skrev om FaceClinic
    Mycket bra.
    Trevlig och kunnig personal - Helena
    Mycket nöjd med resultatet - tog botox och filers. Läs mer
  • Jelena K
    Jelena K skrev om FaceClinic
    Jag bokade tid för konsultation på kliniken och fick träffa läkare Thomas. Han lyssnade på vad jag sa, kom med sin syn på mina planer, förklarade väldigt bra om olika behandlingar och gav mig en konkret bild av hur vi skulle kunna lägga upp en plan för mig. Fräscha nya lokaler, trevlig personal och extra tack till Thomas som kunde ta emot mig efter 18.00 då jag inte kunde komma loss från mitt jobb tidigare. Läs mer
  • Pernilla R
    Pernilla R skrev om FaceClinic
    Trevligt och professionellt bemötande, därpå mycket skickligt utförd botoxbehandling i pannan. Kan verkligen rekommendera Helena. Efter att ha varit på annan klinik tidigare så har Helena överträffat alla förväntningar. Hon har både stort intresse och fördjupade kunskaper om det hon utför! Jätteduktig tjej! Läs mer
  • Britt-marie N
    Britt-marie N skrev om FaceClinic
    Allt blev jättebra Stort tack till Helena. Jag återkommer när jag har råd Tack Läs mer
  • Viktoria B
    Viktoria B skrev om FaceClinic
    Det är en mycket trevlig miljö på Face clinic och Helena är proffsig både i bemötande samt under behandling. Läs mer
  • Jennie J
    Jennie J skrev om FaceClinic
    Faceclinic hjälper mej att se lika fin ut som jag känner mej. Proffsig, kunnig och omtänksam personal Läs mer
  • Anette Ö
    Anette Ö skrev om FaceClinic
    Ansiktsbehandling med all vad det innebär.
    Jag blev otroligt väl bemött av Helena Brenke.
    Jag är VÄLDIGT nöjd med allt! Läs mer
  • Barbro P
    Barbro P skrev om FaceClinic
    Köpt fantastiska hudkrämer, gjort många behandlingar med filmer, restulan och lasetbehandlingar och fått mycket bra bemötande Läs mer
  • Trevor P
    Trevor P skrev om FaceClinic
    De bästa jag tog steget o göra upplevelsen går ej att beskriva glad att jag hittade företaget bemötande väldigt vänlig o tjänsten vill jag behålla till mig själv jätte nöjd kund. Läs mer
  • Maria J
    Maria J skrev om FaceClinic
    Kunniga och välutbildad personal med ett vänligt bemötande. Läs mer
  • Kristin G
    Kristin G skrev om FaceClinic
    Ögonlocksoperation, övre och undre samt botox.
    Jag är väldigt nöjd med bemötandet, resultatet och företaget i sin helhet. Proffesionellt arbete.
    Tack! Läs mer
  • Anneli J
    Anneli J skrev om FaceClinic
    Utmärkt konsultation. Lätt att boka tid.
    Jag är väldigt nöjd med mina resultat. Gäller både fillers och botox. Läs mer
  • Agneta J
    Agneta J skrev om FaceClinic
    4 laserbehandlingar
    Vänlig o bra bemött!
    Rekommenderade laserbehandling istället för en annan behandling som jag sökte för, litade på deras kompetens och är väldigt nöjd hittills! Kommer att fortsätta med lite andra behandlingar som dom rekommenderar för mig!
    Fräscha lokaler och härliga människor! 👍💕 Läs mer
  • Ywonne B
    Ywonne B skrev om FaceClinic
    Trevligt och proffesionellt bemötande.
    Bra information om tjänsten som skulle utföras.
    Behandlingar som utförts; botox, Restylane samt laser för borttagning av hudförändringar samt föryngring av huden.
    Alla behandlingar har utförts till full belåtenhet. Kliniken med dess fantastiskt kunnig personal och vänligt bemötande gör att jag skulle rekommendera den och ge
    den bästa omdöme. Läs mer
  • Annika N
    Annika N skrev om FaceClinic
    Har varit på FaceClinic flera gånger för fillers, trådlyft mm och senast ett minilift. Är jättenöjd med allt! Thomas Westin är superduktig!!! Jag har fullt förtroende för honom. Dessutom är han så trevlig och bryr sig verkligen om sina patienter. Man blir mycket väl omhändertagen av honom, Susanne och de andra. Vill verkligen rekommendera FaceClinic. Hösta poäng från Annika Nilsson Läs mer
  • Annalena E
    Annalena E skrev om FaceClinic
    Proffsigt, trevligt, personligt Läs mer
  • Jenny J
    Jenny J skrev om FaceClinic
    Laser, microneedling, Restylane.

5 stjärnor på allt! Blir mottagen i goda händer, proffsig personal samt goda resultat! ***** Läs mer
  • Victoria M
    Victoria M skrev om FaceClinic
    Fillers runt käklinje.
    Toppen betyg!
    Ärlighet av läkaren uppskattades.

Tack Läs mer
  • Gabriella S
    Gabriella S skrev om FaceClinic
    Jag är mycket nöjd med de behandlingar jag fått , resultatet bra, och bemötandet trevligt. Har gjort botox runt ögon och panna samt div. injektionsbehandlingar. ! Läs mer
  • Sara P
    Sara P skrev om FaceClinic
    Trevlig och professionell personal!
    Nöjd med min behandling!
    Fina och fräscha lokaler Läs mer
  • Shahin L
    Shahin L skrev om FaceClinic
    Jag har gjort en näsoperation hos Thomas, samt fått laserbehandlingar och PRP. Bemötandet är klanderfritt. Thomas är en skarp och trevlig kirurg och lätt att tala med. Vi gick igenom min förväntningar innan operationen och jag var välinformerad om riskerna samt vilka resultat jag skulle förvänta mig. Jag kände mig väldigt trygg i Thomas händer. Idag är jag supernöjd med min näsa och det är tack vare Thomas! Även Helena är riktigt trevlig och omhändertagande. Läs mer
  • Kristina L
    Kristina L skrev om FaceClinic
    fillers nästa. diskussion ögonlock.

vänligt, inlyssnande, inte påprackande, avslappnat, effektivt besök.

få justering jag blev nöjd med utan ta stora risker. förstå alternativ. få input på vad som just jag kunde uppskatta.

nöjd. Kommer återkomma. tror att prisbilden kan ses över, om jag ska välja dem varje gång. Läs mer
  • Dennis A
    Dennis A skrev om FaceClinic
    Mycket trevligt bemötande och ett mycket bra resultat.
    Ytterst professionellt! Läs mer

Askims Kyrkväg 46, 436 42 Askim