FaceClinic

Askims Kyrkväg 46, 436 42 Askim — Visa karta

Välkommen till FaceClinic!

Vi på FaceClinic har lång erfarenhet i branschen och endast medicinskt legitimerad personal som behandlar dig certifierade av etiska injektionsrådet. Våra läkare och sjuksköterskor ser till att förbättra ditt ansikte på ett naturligt sätt.

Behandlingar:
- Restylane (för läppar, haka, kinder, sura mungipor m.m)
- Azzalure/Botox
- Acneärr
- Näsplastik
-Coolssculpting
m.m.

Hos oss på FaceClinic vill vi att du ska känna dig trygg och omhändertagen.
Vill du se ut som du känner dig? Då är du välkommen in till oss för en konsultation om hur vi kan hjälpa dig på bästa sätt.

Läs vad 104 kunder tycker om FaceClinic

• Ulla-Mia R

2019-07-14

Ulla-Mia R skrev om FaceClinic
    Ansiktslyft och halslyft
    Bra planering och information innan ingreppet. Väl förberedda och bra genomfört på operationsdagen. Jag är mycket nöjd med slutresultatet. Läs mer
  • 2019-07-11

Lena W skrev om FaceClinic
    Tryggt och bra bemötande.Bra och proffsiga råd. Rekommenderar varmt⭐⭐⭐⭐⭐ Läs mer
  • 2019-07-10

Josefine O skrev om FaceClinic
    Jag fick konsultation kring restylane som jag själv ville prova för att jämna ut huden vid ett ärr nedanför ögat. Läkaren rekommenderade istället dermaroller för utjämning av huden eftersom det inte hade blivit något bra resultat med restylane vid ögat i och med hudens tunnhet. Proffsigt bemötande av en läkare som kunde avråda och bespara mig som kund att lägga tid och pengar på något jag inte hade blivit nöjd med. Bra! Läs mer
  • 2019-07-10

Karin J skrev om FaceClinic
    En fräsch klinik till vilken jag kommer att återvända. Efter 30 minuters konsultation hade jag fått de svar jag sökte, det avtalades behandlingsplan med start till hösten.
    Upplevde läkaren som tillmötesgående, kunnig och professionell
    Kliniken var lätt hitta till, både med buss eller bil. Gratis parkering. Läs mer
  • 2019-07-09

Ingrid L skrev om FaceClinic
    5 dagar efter behandling
    Botox i ”bekymmersrynka” är jag nöjd med.
    Fick även fillers mot ”sura mungipor” blev första dagarna blå och svullen (tur att man inte skulle på fest) det har nu lagt sig men jag är tycker inte resultatet blev speciellt bra- inte värt pengarna.
    Jag fick ett trevligt och bra bemötande. Läs mer
    2019-07-10 Thomas W svarar Ingrid L
    Bra med resultatet i "bekymmersrynkan" Mungipor är ibland svårt att bli nöjd med efter bara en behandling. Ibland räcker det med en behandling. Det beror helt på hur mkt det är och min åsikt är att man bör göra det successivt även i de fall där det kräver flera milliliter filler men då dröjer det så klart innan man får den effekt man hoppas på. Du får återkomma ifall du vill fylla på mer. Thomas W
  • 2019-07-08

Mikaela P skrev om FaceClinic
    Alltid lika nöjd efter mina besök här! Läs mer
  • 2019-06-10

Annelie E skrev om FaceClinic
    Har varit på behandlingar hos Susanne och kan verkligen rekommendera FaceClinic.

Fantastiskt bemötande och super proffsiga och kunniga samt att jag blir jätteväl omhändertagen.

Resultat över mina förväntningar.
    Kommer fortsätta att gå på behandlingar . Sprut rädd men skall prova Botox då jag känner mig trygg och säker .

Tack Susanne och Thomas ni är super duktiga med lång erfarenhet vilket är viktigt för mig .
    Annelie Läs mer
  • 2019-05-31

Lena T skrev om FaceClinic
    Restylane
    Mycket bra bemötande. Duktig och trevlig läkare.
    Kommer att besöka FaceClinic igen. Läs mer

Cecilia M skrev om FaceClinic
    Coolsculping/ Professionellt bemötande och behandling var helt rätt för mig.
    Prisvärd. Läs mer

Helena N skrev om FaceClinic
    Väl bemött. Mycket erfaren och skicklig. Läs mer

Lina J skrev om FaceClinic
    Har varit på behandling hos Susanna och kan verkligen rekommendera faceclinic. Jättetrevligt bemötande där man direkt ”känner sig som hemma. Kunnig och professionell konsultation och behandling med naturligt resultat som följd. Supernöjd med Faceclinic! Läs mer
  • 2019-05-14

Ingrid L skrev om FaceClinic
    Jag har alltid blivit bemött på ett vänligt och proffsigt sätt. Jag är nöjd med det jag sökt för och ger de varmaste rekommendationer/Ingrid L. Läs mer
  • 2019-05-11

Monica N skrev om FaceClinic
    Fantastiskt bemötande och behandling så mycke bättre resultat än väntat
    Jag är så nöjd Läs mer
  • Marie O

2019-05-11

Marie O skrev om FaceClinic
    Jag sliter med ganska besvärlig bruxism (tandpressning) som bettskena inte biter (hehe) på. Tack vare Thomas och FaceClinic får jag halvårsvis botoxinjektioner till kraftigt reducerat pris då det är i medicinskt syfte, och det har varit min räddning. Min livskvalitet är en helt annan nu när jag äntligen kan slappna av - tack! Marie, Östersund Läs mer
  • Eva B

Var jättenöjd med behandling & bemötande Läs mer
  • Paola E

2019-04-26

Paola E skrev om FaceClinic
    Super trevlig personal och får alltid bra bemötande av de och alltid lika nöjd. Läs mer
  • 2019-04-25

Kani J skrev om FaceClinic
    Alltid proffsig hjälp och härlig personal Läs mer
  • 2019-04-25

Kerstin A skrev om FaceClinic
    Är kund på Face clinic och jag är jättenöjd. Jag behöver bara gå dit och tala om hur jag vill ha det och det blir alltid jättebra. Alla förväntningar infrias till det absolut bästa. Högsta poäng! Läs mer
  • 2019-04-24

Anita Signe E skrev om FaceClinic
    Fint och professionellt bemötande Läs mer
  • 2019-04-24

Azibe N skrev om FaceClinic
    Jag är fick företagen på Internet
    Jag är inte köpa något men jag är fått hjälp att köpa medicin Läs mer
  • angela v

2019-04-12

angela v skrev om FaceClinic
    Jag är sjukt nöjd med min fillerbehandling på faceclinic hos Johanna. Mycket bra och jämnt resultat vilket jag var lite orolig för först då jag inte prövat filler tidigare. Mina läppar ser helt naturliga ut men lite mer volym precis så som jag ville att det skulle bli. Jag lär återkomma!! Läs mer
  • 2019-04-10

Yvonne F skrev om FaceClinic
    Bra. Har inget ytterligare att tillföra. Läs mer
  • 2019-04-09

Demet A skrev om FaceClinic
    Trevligt, snabbt och proffsigt! Läs mer

sabina d skrev om FaceClinic
    Professionellt, trevligt och mycket yrkeskunnig personal. Läs mer

Gun W skrev om FaceClinic
    Trevligt och professionellt bemötande. Läs mer
  • Katarina V

2019-04-08

Katarina V skrev om FaceClinic
    Botox...bra bemötande...företaget levde upp till min förväntning.. Läs mer

Linn Ö skrev om FaceClinic
    Jag har gått hos FaceClinic i flera år, de värnar verkligen om sina kunder och ser alltid till så att man går därifrån 100% nöjd. Varesig det är av kosmetiska eller medicinska själ! Lugna, duktiga och framförallt förstående! Läs mer
  • 2019-04-03

Linda B skrev om FaceClinic
    Väldigt bra bemötande, profetionell personal.
    Känner mig väldigt trygg att få behandling hos FaceClinic Botox behandling mot migrön Läs mer
    Marie O, Thomas W gillar detta
  • 2019-03-27

Pernilla E skrev om FaceClinic
    Alltid trevlig. Känner mig trygg. Nöjd helt enkelt Läs mer
  • 2019-03-27

Paulina O skrev om FaceClinic
    Super trevliga och proffsigt bemött. Läs mer
  • 2019-03-18

Kristin G skrev om FaceClinic
    Restylane i kind, botoxpåfyllning i pannan.
    Fint bemötande och proffsigt arbete.
    Jag är fantastiskt nöjd med företaget och allt Dr Westin utfört bla ögonlocksplastik. Läs mer
  • 2019-03-17

Monika F skrev om FaceClinic
    Alltid fantastiskt bemötande och man känner sig i trygga händer! Proffsiga, engagerade och omhändertagna! Läs mer
  • 2019-03-09

Leyla S skrev om FaceClinic
    Alltid ett got leende när kommer till er😊 rintigt bra info får man ... Läs mer
  • 2019-03-06

Linda R skrev om FaceClinic
    Har gjort fillerbehandlingar och är väldigt nöjd med resultatet. Mitt självförtroende har verkligen blivit bättre! Har också gjort en dermapen behandling fick så fin lyster efter. Joanna är jättetrevlig och proffsig, hon vet verkligen vad hon håller på med! Här kan man känna sig trygg. Läs mer
  • 2019-01-02

Lena R skrev om FaceClinic
    Ett mycket professionellt och vänligt bemötande vid konsultation idag. Kommer tveklöst att boka in behandling. Läs mer
  • 2018-11-28

Ingrid C skrev om FaceClinic
    Fantastiskt bemötande av Joanna. Joanna är engagerad och seriös i sitt möte. Utförde filler behandling. Jag kan inte vara mer nöjd. Utmärkt! Läs mer
  • 2018-11-28

Clara j skrev om FaceClinic
    Joanna tog så himla god hand om mig och bevisade den höga standard som jag läste om innan besöket. Hon var grym på att informera innan, under och efter behandlingen och jag ser redan fram emot att komma tillbaka på mitt återbesök! Läs mer
  • 2018-11-19

Anna Å skrev om FaceClinic
    Botox! Trevliga, lätt att ha kontakt med o snabba svar! Bra snabb behandling o alltid nöjd när jag varit där Läs mer
  • Marian H

2018-11-17

Marian H skrev om FaceClinic
    Dörren på ” vid gavel”......, förväntningarna är höga och det tillgodoser De verkligen!- Önskar att denna kliniks personalpolicy och deras produkter, devis kunde vara en en förebild för den offentliga vården! M a o så väl omhändertagen! Läs mer
  • 2018-10-22

Gunilla J skrev om FaceClinic
    jag har gjort olika behandlingar på Face Clinic, av enklare slag samt köpt en del vårdande produkter till ansiktet. Som hel het är jag mycket nöjd med behandlingarna och bemötandet. Det enda jag inte är riktigt nöjd med är att resultatet av laser-behandlingen för att ta bort mörka fläckar i ansiktet inte gav det resultat jag förväntade mig. För övrigt har allt varit bra. Läs mer
    2018-10-23 Thomas W svarar Gunilla J
    Gunilla - synd att det inge blev som du hoppades med pigmentet i huden Pigment kommer oftast efter sol och med ålder och vår erfarenhet är att CO2 lasern förbättrar dessa avsevärt men i vissa fall fungerar det dåligt och det är svårt för att inte säga omöjligt att förutse till 100% även om vi blir duktigare och duktigare på det. Ja tycker du skall kontakta oss och istället se om IPL är ett alternativ. Vi har just nu specialerbjudande på IPL. Hudvård med hög kvalitet är också viktigt och vi har nog en av de bästa alternativen i ZO. Välkommen att prova IPL hos oss så skall vi se om det inte kan bli lite bättre. Thomas Westin
  • 2018-10-20

Ann-Katrin K skrev om FaceClinic
    Konsultation..Bra och upplysande. Läs mer
  • 2018-10-19

katarina u skrev om FaceClinic
    Har påbörjat en IPL behandling och fått injektioner tidigare, känner mig omhändertagen på ett mycket personligt sätt vilket ger en skön känsla.
    Kan rekommendera FaceClinic varmt. Läs mer
  • Anna L

2018-10-18

Anna L skrev om FaceClinic
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande av Joanna på Face clinic! Jättefin mottagning och jag är väldigt nöjd med min behandling. Rekommenderas! Läs mer
  • 2018-10-12

Eva D skrev om FaceClinic
    Blev vänligt bemött men undrar vad hon sprutade in? Det försvann lika fort som om det var vatten. Har haft mkt bättre och längre resultat på andra kliniker. Läs mer
    2018-10-16 Thomas W svarar Eva D
    Eftersom du var ny hos oss gjorde nog sköterskan som vi brukar - börjar försiktigt - så att man nästa gång kan ge mer tills man hittar den rätta dosen. Hellre det än att ge för mycket. Vi har också en gratis topup som jag tror du också fick för att ge mer effekt. Men generellt sett så är det mer effekt med större doser och fler områden vilket är orsaken till att det är bra att hålla sig till en och samma klinik så att man kan titrera ut den rätta dosen för det är alltid väldigt individuellt. Thomas
  • Leila B

2018-10-12

Leila B skrev om FaceClinic
    Underbar och påläst personal.
    Professionell bemötande.
    Jättefina lokaler.
    Prisvärda behandlingar.
    Rekommenderar dem starkt! Läs mer
  • 2018-10-09

Danuta G skrev om FaceClinic
    Jag blev bemött på mycket professionellt sätt!
    Rekommenderar ! Läs mer
  • 2018-10-05

Lena E skrev om FaceClinic
    Mycket bra bemötande och förväntningarna infriades.
    Lätt att få tid. Fin kontakt med Joanna!
    Återkommer gärna. Läs mer
  • 2018-10-03

Marianne K skrev om FaceClinic
    Bra. Bemötandet är bra, behandlingen är bra. Proffsig o trevlig personal. Läs mer
  • 2018-10-03

Ulla-Mia R skrev om FaceClinic
    Fick liner och botox
    Blev trevlugt bemött
    Tycker inte behandlingen gav någon effekt tyvärr. Dessutom fick jag blåmärken på kinderna och under vänster öga.
    Kraftiga blåmärken som inte gick att sminka bort. Läs mer
    2018-10-08 Thomas W svarar Ulla-Mia R
    Trist med blåmärken - resultatet av botox får man vänta någon månad på vilket jag hoppas gjorden klart för dig - hoppas du kommer på återbesök så vi kan se och jämföra bilder avseende effekten. Thomas

Askims Kyrkväg 46, 436 42 Askim