FaceClinic

Askims Kyrkväg 46, 436 42 Askim — Visa karta

Välkommen till FaceClinic!

Vi på FaceClinic har lång erfarenhet i branschen och endast medicinskt legitimerad personal som behandlar dig certifierade av etiska injektionsrådet. Våra läkare och sjuksköterskor ser till att förbättra ditt ansikte på ett naturligt sätt.

Behandlingar:
- Restylane (för läppar, haka, kinder, sura mungipor m.m)
- Azzalure/Botox
- Acneärr
- Näsplastik
-Coolssculpting
m.m.

Hos oss på FaceClinic vill vi att du ska känna dig trygg och omhändertagen.
Vill du se ut som du känner dig? Då är du välkommen in till oss för en konsultation om hur vi kan hjälpa dig på bästa sätt.

Läs vad 86 kunder tycker om FaceClinic

• 2019-04-25

Kerstin A skrev om FaceClinic
    Är kund på Face clinic och jag är jättenöjd. Jag behöver bara gå dit och tala om hur jag vill ha det och det blir alltid jättebra. Alla förväntningar infrias till det absolut bästa. Högsta poäng! Läs mer
  • 2019-04-24

Anita Signe E skrev om FaceClinic
    Fint och professionellt bemötande Läs mer
  • 2019-04-24

Azibe N skrev om FaceClinic
    Jag är fick företagen på Internet
    Jag är inte köpa något men jag är fått hjälp att köpa medicin Läs mer
  • angela v

2019-04-12

angela v skrev om FaceClinic
    Jag är sjukt nöjd med min fillerbehandling på faceclinic hos Johanna. Mycket bra och jämnt resultat vilket jag var lite orolig för först då jag inte prövat filler tidigare. Mina läppar ser helt naturliga ut men lite mer volym precis så som jag ville att det skulle bli. Jag lär återkomma!! Läs mer
  • 2019-04-10

Yvonne F skrev om FaceClinic
    Bra. Har inget ytterligare att tillföra. Läs mer
  • 2019-04-09

Demet A skrev om FaceClinic
    Trevligt, snabbt och proffsigt! Läs mer

sabina d skrev om FaceClinic
    Professionellt, trevligt och mycket yrkeskunnig personal. Läs mer

Gun W skrev om FaceClinic
    Trevligt och professionellt bemötande. Läs mer
  • Katarina V

2019-04-08

Katarina V skrev om FaceClinic
    Botox...bra bemötande...företaget levde upp till min förväntning.. Läs mer

Linn Ö skrev om FaceClinic
    Jag har gått hos FaceClinic i flera år, de värnar verkligen om sina kunder och ser alltid till så att man går därifrån 100% nöjd. Varesig det är av kosmetiska eller medicinska själ! Lugna, duktiga och framförallt förstående! Läs mer
  • 2019-04-03

Linda B skrev om FaceClinic
    Väldigt bra bemötande, profetionell personal.
    Känner mig väldigt trygg att få behandling hos FaceClinic Botox behandling mot migrön Läs mer
  • 2019-03-27

Pernilla E skrev om FaceClinic
    Alltid trevlig. Känner mig trygg. Nöjd helt enkelt Läs mer
  • 2019-03-27

Paulina O skrev om FaceClinic
    Super trevliga och proffsigt bemött. Läs mer
  • 2019-03-18

Kristin G skrev om FaceClinic
    Restylane i kind, botoxpåfyllning i pannan.
    Fint bemötande och proffsigt arbete.
    Jag är fantastiskt nöjd med företaget och allt Dr Westin utfört bla ögonlocksplastik. Läs mer
  • 2019-03-17

Monika F skrev om FaceClinic
    Alltid fantastiskt bemötande och man känner sig i trygga händer! Proffsiga, engagerade och omhändertagna! Läs mer
  • 2019-03-09

Leyla S skrev om FaceClinic
    Alltid ett got leende när kommer till er😊 rintigt bra info får man ... Läs mer
  • 2019-03-06

Linda R skrev om FaceClinic
    Har gjort fillerbehandlingar och är väldigt nöjd med resultatet. Mitt självförtroende har verkligen blivit bättre! Har också gjort en dermapen behandling fick så fin lyster efter. Joanna är jättetrevlig och proffsig, hon vet verkligen vad hon håller på med! Här kan man känna sig trygg. Läs mer
  • 2019-01-02

Lena R skrev om FaceClinic
    Ett mycket professionellt och vänligt bemötande vid konsultation idag. Kommer tveklöst att boka in behandling. Läs mer
  • 2018-11-28

Ingrid C skrev om FaceClinic
    Fantastiskt bemötande av Joanna. Joanna är engagerad och seriös i sitt möte. Utförde filler behandling. Jag kan inte vara mer nöjd. Utmärkt! Läs mer
  • 2018-11-28

Clara j skrev om FaceClinic
    Joanna tog så himla god hand om mig och bevisade den höga standard som jag läste om innan besöket. Hon var grym på att informera innan, under och efter behandlingen och jag ser redan fram emot att komma tillbaka på mitt återbesök! Läs mer
  • 2018-11-19

Anna Å skrev om FaceClinic
    Botox! Trevliga, lätt att ha kontakt med o snabba svar! Bra snabb behandling o alltid nöjd när jag varit där Läs mer
  • Marian H

2018-11-17

Marian H skrev om FaceClinic
    Dörren på ” vid gavel”......, förväntningarna är höga och det tillgodoser De verkligen!- Önskar att denna kliniks personalpolicy och deras produkter, devis kunde vara en en förebild för den offentliga vården! M a o så väl omhändertagen! Läs mer
  • 2018-10-22

Gunilla J skrev om FaceClinic
    jag har gjort olika behandlingar på Face Clinic, av enklare slag samt köpt en del vårdande produkter till ansiktet. Som hel het är jag mycket nöjd med behandlingarna och bemötandet. Det enda jag inte är riktigt nöjd med är att resultatet av laser-behandlingen för att ta bort mörka fläckar i ansiktet inte gav det resultat jag förväntade mig. För övrigt har allt varit bra. Läs mer
    2018-10-23 Thomas W svarar Gunilla J
    Gunilla - synd att det inge blev som du hoppades med pigmentet i huden Pigment kommer oftast efter sol och med ålder och vår erfarenhet är att CO2 lasern förbättrar dessa avsevärt men i vissa fall fungerar det dåligt och det är svårt för att inte säga omöjligt att förutse till 100% även om vi blir duktigare och duktigare på det. Ja tycker du skall kontakta oss och istället se om IPL är ett alternativ. Vi har just nu specialerbjudande på IPL. Hudvård med hög kvalitet är också viktigt och vi har nog en av de bästa alternativen i ZO. Välkommen att prova IPL hos oss så skall vi se om det inte kan bli lite bättre. Thomas Westin
  • 2018-10-20

Ann-Katrin K skrev om FaceClinic
    Konsultation..Bra och upplysande. Läs mer
  • 2018-10-19

katarina u skrev om FaceClinic
    Har påbörjat en IPL behandling och fått injektioner tidigare, känner mig omhändertagen på ett mycket personligt sätt vilket ger en skön känsla.
    Kan rekommendera FaceClinic varmt. Läs mer
  • Anna L

2018-10-18

Anna L skrev om FaceClinic
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande av Joanna på Face clinic! Jättefin mottagning och jag är väldigt nöjd med min behandling. Rekommenderas! Läs mer
  • 2018-10-12

Eva D skrev om FaceClinic
    Blev vänligt bemött men undrar vad hon sprutade in? Det försvann lika fort som om det var vatten. Har haft mkt bättre och längre resultat på andra kliniker. Läs mer
    2018-10-16 Thomas W svarar Eva D
    Eftersom du var ny hos oss gjorde nog sköterskan som vi brukar - börjar försiktigt - så att man nästa gång kan ge mer tills man hittar den rätta dosen. Hellre det än att ge för mycket. Vi har också en gratis topup som jag tror du också fick för att ge mer effekt. Men generellt sett så är det mer effekt med större doser och fler områden vilket är orsaken till att det är bra att hålla sig till en och samma klinik så att man kan titrera ut den rätta dosen för det är alltid väldigt individuellt. Thomas
  • Leila B

2018-10-12

Leila B skrev om FaceClinic
    Underbar och påläst personal.
    Professionell bemötande.
    Jättefina lokaler.
    Prisvärda behandlingar.
    Rekommenderar dem starkt! Läs mer
  • 2018-10-09

Danuta G skrev om FaceClinic
    Jag blev bemött på mycket professionellt sätt!
    Rekommenderar ! Läs mer
  • 2018-10-05

Lena E skrev om FaceClinic
    Mycket bra bemötande och förväntningarna infriades.
    Lätt att få tid. Fin kontakt med Joanna!
    Återkommer gärna. Läs mer

Marianne K skrev om FaceClinic
    Bra. Bemötandet är bra, behandlingen är bra. Proffsig o trevlig personal. Läs mer

Ulla-Mia R skrev om FaceClinic
    Fick liner och botox
    Blev trevlugt bemött
    Tycker inte behandlingen gav någon effekt tyvärr. Dessutom fick jag blåmärken på kinderna och under vänster öga.
    Kraftiga blåmärken som inte gick att sminka bort. Läs mer
    2018-10-08 Thomas W svarar Ulla-Mia R
    Trist med blåmärken - resultatet av botox får man vänta någon månad på vilket jag hoppas gjorden klart för dig - hoppas du kommer på återbesök så vi kan se och jämföra bilder avseende effekten. Thomas

Angelique T skrev om FaceClinic
    Trevligt bemötande! Jag fick den hjälp jag behövde för mitt besvär. Läs mer

Dorthy B skrev om FaceClinic
    Jag har köpt botox och Restylane och hakkontur det är jag mycket nöjd med . Sen gjorde jag ett helt trådlyft som jag bara är delvis både nöjd och inte nöjd med . Personalen är fantastiska bättre kan man inte bli mottagen samtidigt som det känns som att man känt dom länge nästan som en familj Så man kan inte önska sig bättre mottagande och behandlingar (och förklaring om väntade resultat). Läs mer
  • Astros H

2018-10-03

Astros H skrev om FaceClinic
    Hade botox behandling, glabella område.
    Fick inte tillräckligt första gången så jag var tvungen att åka igen och få mer. Även då funkade det inte, kunde fortfarande röra området mycket och det blev inte något bra resultat. Läs mer

Sofia K skrev om FaceClinic
    Köpte en botoxbehandling av argrynkan. Blev proffsigt bemött och det kändes seriöst på kliniken. Väldigt bra att man får komma tillbaka och få ev. påfyllning ca. 2 v. efter om resultatet inte blivit som det skulle. Och att de använder upp allt i sprutan på andra ställen. Kan rekommendera FaceClinic till alla som vill göra en "uppfräschning" av sitt ansikte. Läs mer

Monika F skrev om FaceClinic
    Otroligt proffsiga och kunniga
    Fantastiskt bemötande där man känner sig speciell och lyssnad på Läs mer
    2018-10-03 Thomas W svarar Monika F
    Tack för ditt fina omdöme men kanske vi kunde fått 5 cirklar i stället för en cirkel som ju står för att du inte alls är nöjd? MVH Thomas

Annicka T skrev om FaceClinic
    Botox och Restylane.
    Mycket trevligt bemött! Vänlig och personligt, uppriktigt engagemang! Kändes att de har god kunskap och är seriösa. Läs mer

Karin K skrev om FaceClinic
    Botox panna. Väldigt trevligt bemötande både på telefon, mail och på kliniken. Resultatet levde helt upp till mina förväntningar. Fick gratis extra injektion vid återbesök. Jättenöjd och vill gärna återkomma. Hoppas på nytt erbjudande med nedatt pris. Läs mer

Leena S skrev om FaceClinic
    Mycket nöjd med de besök jag har haft och behandlingar. Känner stort förtroende. Behöver inte söka någon annanstans för de ändamål och behandlingar som är aktuella. Läs mer

Jessica Å skrev om FaceClinic
    Har blivit jättefint bemött av Joanna då jag köpte en behandling av Botox. Är supernöjd med resultatet & hennes proffiga bemötande. Läs mer
  • 2018-09-30

Maria K skrev om FaceClinic
    Jag fick jättebra hjälp med det jag ville ha gjort. Proffsig och hjälpsam personal. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2018-09-26

Josefine L skrev om FaceClinic
    Har gjort Restylane- behandling med väldigt bra resultat och fått ett professionellt bemötande. Hade höga förväntningar och detta levde FaceClinic upp till. Läs mer
    Thomas W, Helena B gillar detta
  • 2018-09-26

Johanna E skrev om FaceClinic
    Bra och kunnig personal. De är välkomnande och utbildade och kan ge goda råd och behandlingar i fräscha lokaler. Läs mer
    Thomas W, Helena B gillar detta
  • 2018-09-25

rahaf a skrev om FaceClinic
    Bra bemötning av företaget, hjälper till med det man behöver. Produkten som köptes funkar perfekt. Skulle rekommendera kliniken Läs mer
  • 2018-09-25

Pia H skrev om FaceClinic
    Stelt ( i dubbel bemärkelse!) bemötande. Läs mer
    2018-09-27 Thomas W svarar Pia H
    Synd att du kände det på det viset - kom gärna igen så får vi försöka bättre nästa gång. Thomas
  • 2018-09-24

Camilla K skrev om FaceClinic
    Fint och proffsigt bemötande. Kändes tryggt och behandlingen upplevde jag som bra och resultatet blev som jag förväntade mig så jag är mkt nöjd. Läs mer
  • 2018-09-24

Nicoline L skrev om FaceClinic
    Professionella och trevliga, piffar med stil! Alltid lika nöjd. Läs mer
  • 2018-09-23

jill H skrev om FaceClinic
    Underbart bemötande. Kunnig personal med svar på alla frågot. Fantastiskt nöjd med de behandlingar jag köpt. Ser fram emot nästa besök!!! Läs mer
  • 2018-09-23

Sara P skrev om FaceClinic
    Trevlig och kunnig personal. Fina och fräscha lokaler !
    Är så nöjd med min behandling och har ofta rekommenderat Face Clinic till andra! Läs mer

Askims Kyrkväg 46, 436 42 Askim