Välkommen till FaceClinic!

Vi på FaceClinic har lång erfarenhet i branschen och endast medicinskt legitimerad personal som behandlar dig certifierade av etiska injektionsrådet. Våra läkare och sjuksköterskor ser till att förbättra ditt ansikte på ett naturligt sätt.

Behandlingar:
- Restylane (för läppar, haka, kinder, sura mungipor m.m)
- Azzalure/Botox
- Acneärr
- Näsplastik
-Coolssculpting
m.m.

Hos oss på FaceClinic vill vi att du ska känna dig trygg och omhändertagen.
Vill du se ut som du känner dig? Då är du välkommen in till oss för en konsultation om hur vi kan hjälpa dig på bästa sätt.

Läs vad 226 kunder tycker om FaceClinic 2

• 2022-11-22 Insamlad av företaget
    Helena är så proffsig, alltid lika nöjd. Tack!!!
  • 2022-11-16 Insamlad av företaget
    Alltid trevlig bemött.
    Lyssnar alltid på vad och hur jag tänkt mig min behandling.
    Tack för de orden Jag hoppas att vi kan fortsätta leverera en bra service. FaceClinic
  • 2022-11-16 Insamlad av företaget
    De hade ett fantastiskt mottagande och jag kände mig väl omhändertagen. Inga frågor var konstiga och de lugnande min oro. De hade ett väldigt professionellt förhållningssätt. Jag har opererat bort påsarna under ögonen, och de är ett minne blott
    Härlig kommentar - visst gör det skillnad - speciellt runt ögonen som är det viktigaste området för den som vill se fräsch ut. Min mening har alltid varit att om man vaknar och ser sig i spegeln och ser pigg ut snarare än trött så blir man också piggare. Det finns även undersökningar som visar på samma sak. Tack för att du delade med dig av din erfarenhet. FaceClinic
  • 2022-11-15 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande & professionellt omhändetagande! Jag är en mycket nöjd återkommande patient.
    Det var fina ord - jag hoppas vi kan fortsätta leva upp till dina förväntningar. FaceClinic
  • 2022-11-15 Insamlad av företaget
    Superproffsiga! Helena är jätte bra och jag är så nöjd med resultatet.
    Helena är vår klippa på FaceClinic och vi är väldigt stolta för att hon är med oss. SÅ klart väldigt erfaren men hela tiden med på utvecklingen och tar till sig nya saker. Jag lär mig mycket av henne. Glad att du är nöjd. FaceClinic
  • 2022-11-15 Insamlad av företaget
    Otroligt duktig och kompetent personal. På Faceclinic vet man att man är i trygga händer
    Tack för dina ord - vi uppdaterar oss konstant vilket bidrar till trygghet både för behandlare och kund/patient. FaceClinic
  • 2022-11-15 Insamlad av företaget
    Ansiktsbehandling som kändes bra. Trevlig personal.
    Vi har en trevlig miljö där personalen är den största tillgången. Välkommen åter. FaceClinic
  • 2022-11-15 Insamlad av företaget
    Professionellt, seriöst med rätt förberedelser och uppföljning. Mycket nöjd och kände mig trygg genom hela processen.
    Jättebra - tack Vi fortsätter gärna att ta hand om dig. FaceClinic
  • 2022-11-15 Insamlad av företaget
    Jättebra bemötande och lyssna noga på vad man ville. Super proffsigt och kommer tillbaka dit igen snart :)
    Välkommen åter Tack för ditt omdöme. FaceClinic
  • 2022-11-14 Insamlad av företaget
    Väldigt trevlig och kunnig personal som jag har stort förtroende för!
    Jag behandlades med botox, filler och profiler och är supernöjd med mitt resultat.
    Utöver detta köpte jag ansiktsprodukter som jag blev rekommenderad.
    Tack för din återkoppling - vi försöker hjälpa till med allt som kan hjälpa till för att få en hälsosammare och därmed fräsch hy. Precis som du säger så är det många olika saker som kan kombineras för att få bästa resultat. FaceClinic
  • 2022-11-13 Insamlad av företaget
    Uppskattade att hudterapeuten var mån om att göra ett uppriktigt bra jobb. Blev först besviken på att jag inte fick den behandlingen jag bokade för (IPL) trots att jag erfarit goda resultat av det på en annan klinik. Men jag uttryckte detta (aningen genant) och blev vänligt bemött, så jag känner mig trygg i att mina behov som kund bemöts samtidigt som jag kan känna mig trygg i att jag får professionella utlåtanden.

Jag tyckte det var fint att jag fick en redig ansiktsrengöring och insmörjning, samt fick med mig prova-på-produkter för att jag var så osäker på om de skulle funka bra på mig.
    Vad bra att du är nöjd med oss. IPL finns ju som ett alternativ hos oss men vi är måna om att visa på helhetsbilden. Det är olika från fall till fall men många gånger finns det bra alternativ som kanske ger ännu bättre resultat och mer långsiktigt. Hoppas du hittar din väg och som sagt IPL alternativet finns ju kvar. FaceClinic
  • 2022-11-13 Insamlad av företaget
    Proffsigt bemötande och hela tiden en dialog kring vilka behandlingar som skulle passa mina önskemål. Rekommenderas varmt av mig.
  • 2022-11-13 Insamlad av företaget
    Jag blev väl bemött och proffesionellt behandlad.
  • 2022-11-13 Insamlad av företaget
    Älskar att besöka faceclinic! Toppenbemötande och jättebra behandlingar!
  • 2022-11-13 Insamlad av företaget
    Bra och proffsigt bemötande samt att produkterna verkligen fungerar.
    Tack för att du säger det - vi har lagt mycket energi på att ha vetenskapligt väl dokumenterade produkter som verkligen fungerar. Rådgivning i de enskilda fallen är mycket viktig när man har med produkter som verkligen gör skillnad och vi uppdaterar oss kontinuerlig för att kunna ge den servicen. FaceClinic
  • 2022-11-13 Insamlad av företaget
    Mycket bra och trevligt bemötande
    Tack Fredrika Alltid lika trevligt att träffa dig. FaceClinic
  • 2022-11-13 Insamlad av företaget
    Proffsigt, personligt och lyhört bemötande. Effektivt använd tid.
    Tack för omdöme - vi uppskattar din feedback FaceClinic
  • 2022-11-13 Insamlad av företaget
    Blev verkligen professionellt bemött, levde absolut upp till.
    mina förväntningar.

Hydrafacial signature, för mig helt ny och fantastisk behandling,
    Och mycket proffsig hudvårdsterapeut.
    HydraFacial är en utmärkt bra behandling med minimal återhämtningstid. Bra att du tyckte om behandlingen. FaceClinic
  • 2022-11-13 Insamlad av företaget
    Professionellt och trevligt bemötande. Inlyssnande och kunniga.
    Rekommenderar starkt!
    Björn - tack för ditt omdöme. Hoppas vi kan fortsätta ta hand om dig på ett bra sätt. FaceClinic
  • 2022-11-11 Insamlad av företaget
    Personalen bemöter alltid personligt och engagerat. Seriösa och kompetenta oavsett behandling.
    Det är väldigt roligt att få höra att allt fungerar som det skall och att du uppskattar det. Tack. FaceClinic
  • 2022-11-11 Insamlad av företaget
    Så trevlig och kunnig personal! Alltid väl omhändertagen.
    Hoppas vi får fortsätta ta hand om dig. Tack för de vänliga orden. FaceClinic
  • 2022-09-13 Spontant omdöme
    Jag är kund hos Helena.
    Det jag gillar med Helena är att hon är noga och har ett bra omdöme.. Hon lyckas med att få ett så naturligt resultat som möjligt. Man ser bara fantastiskt ut efter behandlingen. Ingen har någonsin påpekat att jag gjort något med ansiktet bara fått kommentarer att man ser fin och fräsch ut. Det är inte alla som lyckas med. Men det gör Helena. Bästa!!! ⭐️
    Tusen tack för de fina orden / Ssk Helena FaceClinic
  • 2022-09-07 Spontant omdöme
    Helena är helt fantastisk! Lyssnar och kommer med goda råd, är noggrann och professionell och viktigast av allt -resultatet är alltid fantastiskt!!!
  • 2022-07-26 Insamlad av företaget
    Jag gjorde fotvård hos Malin. Riktigt bra bemötande och genomförd fotvård. Kommer gå dit nästa gång jag behöver en genomgång.
  • 2022-07-26 Insamlad av företaget
    Mycket trevligt bemötande och behandlingen uppfyllde förväntningarna!
  • 2022-07-24 Insamlad av företaget
    Professionellt och seriösa råd i avslappnad fin miljö. Kan varmt rekommenderas. Är ny på denna behandling men blev riktigt bra omhändertagen.
  • 2022-07-24 Insamlad av företaget
    Proffsig och inlyssnande personal.
    Det märks att de genuint gör allt de kan för att man skall bli nöjd.
    Om du funderar på ansiktsplastik och injektionsbehandlingar är är det hit du skall vända dig då FC erbjuder spetskompetens inom respektive område.
    På konsultationen har du gott om tid för att ställa frågor och det känns aldrig forcerat.

/ Kristian från Göteborg.
    Återkommande kund.
  • 2022-07-22 Insamlad av företaget
    Vänligt bemötande, bra service och jättefräscha lokaler. Ansiktsbehandlingen överträffade mina höga förväntningar.
  • 2022-06-02 Insamlad av företaget
    Trevligt och genuint bemötande. Personalen är kunnig och lyhörd.
  • 2022-05-24 Spontant omdöme
    Kan verkligen rekommendera Face Clinic i Askim och dr. Thomas Westin med personal som alltid ger ett väldigt trevligt bemötande och som sig bör alltid agerar proffesionellt och på ett tryggt sätt ger behandling i absolut världsklass.
  • 2022-04-29 Insamlad av företaget
    Väldigt bra bemötande och kunnig personal. Nöjd med de behandlingar jag fått där för mina akneärr. Senast varit hos hudterapeut Malin som lyssnar in och ger anpassade rekommendationer.
    Tack för den fina responsen! / Malin FaceClinic
  • 2022-04-20 Insamlad av företaget
    Bra bemötande, mycket proffsigt utförande, fixade arga rynkan, läpparna och fillers under ögonen och kinderna. Mycket nöjd!!
  • 2022-03-21 Insamlad av företaget
    Jag tyckte det kändes bra, ärlig och bra diskussion. Dock tycker jag att det blir väldigt dyrt med tanke på att att det behöver underhållas varje år till en ganska stor kostnad.
    Skönhet och fysisk träning är lika på många sätt. Man kan lägga sig på träningsläger - i vissa fall betala dyrt - men skall man sedan fortsätta hålla sig i form så måste det underhållas - det kostar tid och pengar. Samma med skönhet - man kan göra en punktinsats men sedan måste man räkna med underhåll om man vill fortsätta se fräsch ut. Utmärkt att vi lyckades förmedla detta på ett sätt som du uppfattade som ärligt och bra. Då har vi lyckats tycker jag. FaceClinic
  • 2022-03-18 Insamlad av företaget
    Bra bemötande, uppfyllde förväntningarna, totalbetyget utmärkt
    Tack för återkopplingen. FaceClinic
  • 2022-03-16 Spontant omdöme
    Jag går till Joanna på Faceclinic, hon så otroligt duktig ,rekommenderar varmt!
    Tack för den återkopplingen. FaceClinic
  • 2022-03-03 Insamlad av företaget
    Allt var väldigt proffsigt personalen tid allt fungerade väldigt bra.
  • 2022-03-02 Insamlad av företaget
    Trevligt, tryggt och proffesionellt bemötande och jag är supernöjd med mitt besök och behandling!
    Jättebra Välkommen åter FaceClinic
  • 2022-02-08 Insamlad av företaget
    Jätte proffsiga och superfräscha lokaler.
    Tack för berömmet. Välkommen åter. FaceClinic
  • 2022-01-19 Insamlad av företaget
    Malin är en fantastisk hudterapeut🥰
    Och känner mig trygg och väl omhändertagen. Jag kan starkt rekommendera henne! Jag gjorde en behandling som heter Fire & Ice och ser resultat redan efter 1 behandling! Ser fram emot kommande två behandlingar hos Malin!

// Helena
    <3 FaceClinic
  • 2022-01-17 Insamlad av företaget
    Kanon, väldigt fint bemötande!
  • 2022-01-13 Insamlad av företaget
    Malin och Joanna är riktiga stjärnor som verkligen tog sig tiden att hjälpa mig på bästa sätt. Väldigt professionella men älskar att de är personliga och genuina.
    Nöjd kund som gärna kommer tillbaka!
    Keep up the greate job!
    Negin Hafizi
    Tusen tack för de fina orden! Mvh, Malin & Joanna FaceClinic
  • 2021-12-27 Insamlad av företaget
    Mycket professionellt bemötande av personalen. Man får bra information så man känner sig trygg innan man bestämmer sig om eller vad man vill ha för behandling
  • 2021-12-24 Insamlad av företaget
    Mina högt ställda förväntningar infriades. Vänligt, personligt och proffsigt bemötande.
  • 2021-12-22 Insamlad av företaget
    Otroligt duktig och kompetent personal och supertrevligt bemötande. Oavsett behandling har jag alltid varit nöjd och fått jättefina resultat.
  • 2021-12-07 Insamlad av företaget
    Jättebra bemötande, mycket trevlig behandlare!
  • 2021-11-30 Insamlad av företaget
    Engagemang, vänlighet, proffessionalitet. Besök för fillerbehandling. Känner mig väl omhändertagen av Helena.
    Behandlaren tog god tid på sig och ingen stress upplevdes under besöket.
  • 2021-11-12 Insamlad av företaget
    Har gått hos Helena ett par gånger nu och är så otroligt nöjd med allt. Helena är väldigt proffsig, lugn, kunnig och man känner sig väl omhändertagen. Jag har fått fina resultat varje gång! Jag kan varmt rekommendera Helena till den som söker en duktig injektionssköterska!
  • 2021-11-12 Insamlad av företaget
    Som alltid ett fantastiskt fint bemötande och proffsig personal.
  • 2021-11-11 Insamlad av företaget
    Mycket bra ! Höga förväntningar som hittills motsvarar mina förväntningar. PRXT första behandlingen av fyra, bra !
  • 2021-10-21 Insamlad av företaget
    Trevlig miljö och proffsigt bemötande..jättenöjd med fillers behandling.