FaceClinic

Askims Kyrkväg 46, 436 42 Askim — Visa karta

Välkommen till FaceClinic!

Vi på FaceClinic har lång erfarenhet i branschen och endast medicinskt legitimerad personal som behandlar dig certifierade av etiska injektionsrådet. Våra läkare och sjuksköterskor ser till att förbättra ditt ansikte på ett naturligt sätt.

Behandlingar:
- Restylane (för läppar, haka, kinder, sura mungipor m.m)
- Azzalure/Botox
- Acneärr
- Näsplastik
-Coolssculpting
m.m.

Hos oss på FaceClinic vill vi att du ska känna dig trygg och omhändertagen.
Vill du se ut som du känner dig? Då är du välkommen in till oss för en konsultation om hur vi kan hjälpa dig på bästa sätt.

Läs vad 81 kunder tycker om FaceClinic

• Gunilla J skrev om FaceClinic
    jag har gjort olika behandlingar på Face Clinic, av enklare slag samt köpt en del vårdande produkter till ansiktet. Som hel het är jag mycket nöjd med behandlingarna och bemötandet. Det enda jag inte är riktigt nöjd med är att resultatet av laser-behandlingen för att ta bort mörka fläckar i ansiktet inte gav det resultat jag förväntade mig. För övrigt har allt varit bra. Läs mer
    2018-10-23 Thomas W svarar Gunilla J
    Gunilla - synd att det inge blev som du hoppades med pigmentet i huden Pigment kommer oftast efter sol och med ålder och vår erfarenhet är att CO2 lasern förbättrar dessa avsevärt men i vissa fall fungerar det dåligt och det är svårt för att inte säga omöjligt att förutse till 100% även om vi blir duktigare och duktigare på det. Ja tycker du skall kontakta oss och istället se om IPL är ett alternativ. Vi har just nu specialerbjudande på IPL. Hudvård med hög kvalitet är också viktigt och vi har nog en av de bästa alternativen i ZO. Välkommen att prova IPL hos oss så skall vi se om det inte kan bli lite bättre. Thomas Westin
  • Ann-Katrin K skrev om FaceClinic
    Konsultation..Bra och upplysande. Läs mer
  • katarina u skrev om FaceClinic
    Har påbörjat en IPL behandling och fått injektioner tidigare, känner mig omhändertagen på ett mycket personligt sätt vilket ger en skön känsla.
    Kan rekommendera FaceClinic varmt. Läs mer
  • Anna L
    Anna L skrev om FaceClinic
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande av Joanna på Face clinic! Jättefin mottagning och jag är väldigt nöjd med min behandling. Rekommenderas! Läs mer
  • Eva D skrev om FaceClinic
    Blev vänligt bemött men undrar vad hon sprutade in? Det försvann lika fort som om det var vatten. Har haft mkt bättre och längre resultat på andra kliniker. Läs mer
    2018-10-16 Thomas W svarar Eva D
    Eftersom du var ny hos oss gjorde nog sköterskan som vi brukar - börjar försiktigt - så att man nästa gång kan ge mer tills man hittar den rätta dosen. Hellre det än att ge för mycket. Vi har också en gratis topup som jag tror du också fick för att ge mer effekt. Men generellt sett så är det mer effekt med större doser och fler områden vilket är orsaken till att det är bra att hålla sig till en och samma klinik så att man kan titrera ut den rätta dosen för det är alltid väldigt individuellt. Thomas
  • Leila B
    Leila B skrev om FaceClinic
    Underbar och påläst personal.
    Professionell bemötande.
    Jättefina lokaler.
    Prisvärda behandlingar.
    Rekommenderar dem starkt! Läs mer
  • Danuta G skrev om FaceClinic
    Jag blev bemött på mycket professionellt sätt!
    Rekommenderar ! Läs mer
  • Lena E skrev om FaceClinic
    Mycket bra bemötande och förväntningarna infriades.
    Lätt att få tid. Fin kontakt med Joanna!
    Återkommer gärna. Läs mer
  • Karin A skrev om FaceClinic
    Fillers och botoxbehandling som utförts av Helena som är mycket proffesionell och engagerad. Hon är alltid mycket vänlig och lyhörd och kan på ett pedagogiskt sätt förklara varför hon väljer att behandla som hon gör för ett bra resultat.
    Är mycket nöjd. Läs mer
  • Marianne K skrev om FaceClinic
    Bra. Bemötandet är bra, behandlingen är bra. Proffsig o trevlig personal. Läs mer
  • Ulla-Mia R skrev om FaceClinic
    Fick liner och botox
    Blev trevlugt bemött
    Tycker inte behandlingen gav någon effekt tyvärr. Dessutom fick jag blåmärken på kinderna och under vänster öga.
    Kraftiga blåmärken som inte gick att sminka bort. Läs mer
    2018-10-08 Thomas W svarar Ulla-Mia R
    Trist med blåmärken - resultatet av botox får man vänta någon månad på vilket jag hoppas gjorden klart för dig - hoppas du kommer på återbesök så vi kan se och jämföra bilder avseende effekten. Thomas
  • Angelique T skrev om FaceClinic
    Trevligt bemötande! Jag fick den hjälp jag behövde för mitt besvär. Läs mer
  • Dorthy B skrev om FaceClinic
    Jag har köpt botox och Restylane och hakkontur det är jag mycket nöjd med . Sen gjorde jag ett helt trådlyft som jag bara är delvis både nöjd och inte nöjd med . Personalen är fantastiska bättre kan man inte bli mottagen samtidigt som det känns som att man känt dom länge nästan som en familj Så man kan inte önska sig bättre mottagande och behandlingar (och förklaring om väntade resultat). Läs mer
  • Astros H
    Astros H skrev om FaceClinic
    Hade botox behandling, glabella område.
    Fick inte tillräckligt första gången så jag var tvungen att åka igen och få mer. Även då funkade det inte, kunde fortfarande röra området mycket och det blev inte något bra resultat. Läs mer
  • Sofia K skrev om FaceClinic
    Köpte en botoxbehandling av argrynkan. Blev proffsigt bemött och det kändes seriöst på kliniken. Väldigt bra att man får komma tillbaka och få ev. påfyllning ca. 2 v. efter om resultatet inte blivit som det skulle. Och att de använder upp allt i sprutan på andra ställen. Kan rekommendera FaceClinic till alla som vill göra en "uppfräschning" av sitt ansikte. Läs mer
  • Monika F skrev om FaceClinic
    Otroligt proffsiga och kunniga
    Fantastiskt bemötande där man känner sig speciell och lyssnad på Läs mer
    2018-10-03 Thomas W svarar Monika F
    Tack för ditt fina omdöme men kanske vi kunde fått 5 cirklar i stället för en cirkel som ju står för att du inte alls är nöjd? MVH Thomas
  • Annicka T skrev om FaceClinic
    Botox och Restylane.
    Mycket trevligt bemött! Vänlig och personligt, uppriktigt engagemang! Kändes att de har god kunskap och är seriösa. Läs mer
  • Karin K skrev om FaceClinic
    Botox panna. Väldigt trevligt bemötande både på telefon, mail och på kliniken. Resultatet levde helt upp till mina förväntningar. Fick gratis extra injektion vid återbesök. Jättenöjd och vill gärna återkomma. Hoppas på nytt erbjudande med nedatt pris. Läs mer
  • Leena S skrev om FaceClinic
    Mycket nöjd med de besök jag har haft och behandlingar. Känner stort förtroende. Behöver inte söka någon annanstans för de ändamål och behandlingar som är aktuella. Läs mer
  • Jessica Å skrev om FaceClinic
    Har blivit jättefint bemött av Joanna då jag köpte en behandling av Botox. Är supernöjd med resultatet & hennes proffiga bemötande. Läs mer
  • Maria K skrev om FaceClinic
    Jag fick jättebra hjälp med det jag ville ha gjort. Proffsig och hjälpsam personal. Mycket nöjd! Läs mer
  • Anna E skrev om FaceClinic
    Varit hos Helena många gånger. Alltid lika vänligt och trevligt bemötande. Hon tar sig tid, och utför behandlingarna utmärkt. Läs mer
  • Josefine L skrev om FaceClinic
    Har gjort Restylane- behandling med väldigt bra resultat och fått ett professionellt bemötande. Hade höga förväntningar och detta levde FaceClinic upp till. Läs mer
  • Marie L
    Marie L skrev om FaceClinic
    Alla på FACECLINIC är jätteproffsiga på alla sätt. Jag har personligen väldigt svårt för tillit så jag är så glad att jag hittat Helena.
    Hennes lugn och hennes konstnärliga ådra gör Henne speciell för mig.
    Hon kan se en liten sak som kan göra så mycket skillnad. Läs mer
  • Margreth B skrev om FaceClinic
    Jag kan varmt rekommendera Face Clinic. Jag har gjort ögonlocksoperation hos Thomas, och är mer än nöjd med det. Har även gjort en del Restylane och Azzalure behandlingar , av både Thomas och Helena, båda två är mycket proffsiga och man får ett fantastiskt bemötande och känner sig trygg i att man blir väl omhändertagen. Läs mer
  • Johanna E skrev om FaceClinic
    Bra och kunnig personal. De är välkomnande och utbildade och kan ge goda råd och behandlingar i fräscha lokaler. Läs mer
    Thomas W, Helena B gillar detta
  • rahaf a skrev om FaceClinic
    Bra bemötning av företaget, hjälper till med det man behöver. Produkten som köptes funkar perfekt. Skulle rekommendera kliniken Läs mer
  • Pia H skrev om FaceClinic
    Stelt ( i dubbel bemärkelse!) bemötande. Läs mer
    2018-09-27 Thomas W svarar Pia H
    Synd att du kände det på det viset - kom gärna igen så får vi försöka bättre nästa gång. Thomas
  • Sara A skrev om FaceClinic
    Lip filler
    Botox panna
    Tear through

Var hos Helena & upplevde mig väldigt
    förstådd hon lyssnade & var väldigt mjuk på handen. Resultatet blev jättebra varje gång. Fint att ta det steg-för-steg å att Helena förklarade vad hon gjorde . Läs mer
  • Camilla K skrev om FaceClinic
    Fint och proffsigt bemötande. Kändes tryggt och behandlingen upplevde jag som bra och resultatet blev som jag förväntade mig så jag är mkt nöjd. Läs mer
  • Nicoline L skrev om FaceClinic
    Professionella och trevliga, piffar med stil! Alltid lika nöjd. Läs mer
  • jill H skrev om FaceClinic
    Underbart bemötande. Kunnig personal med svar på alla frågot. Fantastiskt nöjd med de behandlingar jag köpt. Ser fram emot nästa besök!!! Läs mer
  • Sara P skrev om FaceClinic
    Trevlig och kunnig personal. Fina och fräscha lokaler !
    Är så nöjd med min behandling och har ofta rekommenderat Face Clinic till andra! Läs mer
  • Irene P skrev om FaceClinic
    Väldigt bra erbjudande och mycket trevlig och kompetent personal. Har rekommenderat mina vänner om företaget och jag kommer att bli stamkund där. Läs mer
  • Linnéa B skrev om FaceClinic
    Proffsigt bemötande som alltid. Läs mer
  • Layluma S skrev om FaceClinic
    Jag gjorde botox på pannan för att minimera rynkorna runt ögonbrynen och ögonen. Resultatet var fantastiskt och såg naturligt ut. Personalen där var väldigt trevliga och hade svar på alla ens frågor så man blev väldigt bra bemött. Läs mer
  • Joanna K skrev om FaceClinic
    Hög kompetense , trygga behandlingar ,och trevlig personal , fina lokaler Läs mer
  • Linda J skrev om FaceClinic
    Proffsigt bemötande o nöjd med resultatet av behandlingen👍 Läs mer
  • Carina I skrev om FaceClinic
    Läppförstoring
    Blev mycket proffsigt och trevligt bemött.
    Fräscha lokaler, som är mycket inbjudande.
    Lätt att hitta till, både med bil och buss.
    Rekommenderar gärna vänner och bekanta att kontakta Faceklinik Läs mer
  • Anita F skrev om FaceClinic
    Köpt botox behandling o fillers utfört av Helena bränke. Grymt duktilg. Väldigt nöjd Läs mer
  • Caroline K skrev om FaceClinic
    Jag köpte filler bahandlingar av Nina som var mycket duktig
    Jag blev bemött mycket proffsigt
    Mina förväntningar var ganska höga och jag tycker att de blev uppfyllda
    Jag kommer att fortsätta gå till Nina som är mycket professionell och snabb man kan nog säga att hon är min ”ängel” en mycket bra upplevelse totalt
    Jag kan varmt rekomendera FaceClinic Läs mer
  • Anette W skrev om FaceClinic
    Jättebra bemötande och superduktig sköterska, Helena Brenke. Tack:) Läs mer
  • Michelle A
    Michelle A skrev om FaceClinic
    Jag har gjort flera olika behandlingar hos Helena, både fillers och Belkyra. Man blir alltid väl omhändertagen och arbetet utförs proffsigt! Man känner sig i trygga händer och jag kommer alltid välja denna kliniken vid framtida behandlingar! Läs mer
  • Lena A skrev om FaceClinic
    Jag går till Face clinic för att lägga botox. Helena är den enda jag litar på, då jag prövat andra billigare alternativ. Helena är den bästa. Läs mer
  • Maria W skrev om FaceClinic
    Trygga, ärliga & trevliga - bra prisvärda behandlingar Läs mer
  • Linda L skrev om FaceClinic
    Proffsiga, tillmötesgående, alltid perfekt resultat och enligt mina förväntningar om inte bättre. Läs mer
  • Roshanak K skrev om FaceClinic
    Supernöjd som alltid, bra bemötande och trevlig personal Läs mer
  • Camilla K skrev om FaceClinic
    Jag har varit hos Joanna och gjort botox, fillers, dermapen, hårborttagning och kemisk peeling. Jag är lika nöjd varje gång. Tack för en bra klinik med profissionell personal! Läs mer
  • Nicole F skrev om FaceClinic
    Jag gjorde min andra dermapen behandling och brände även bort två "skönhetsmärken/leverfläckar" på ansiktet. Otroligt bra bemötade, snälla och trevliga.
    Borttagningen av skönhetsmärkena gick snabbt och smärtfritt, mycket nöjd!
    Dermapen behandlingen innefattar även rengöring och peeling, och man får ligga en stund och slappna av med ansiktsmask efter själva behandlingen. Helt underbart! Otroligt duktiga och kunniga om hud och hudvård! Läs mer
  • Britt Marie S skrev om FaceClinic
    Jag har fåt behandlingar av HELENA BRENKE som har varit alldeles utmärkt - kunnig, erfaren, samvetsgrann och professionell.
    Detsamma gäller hennes bemötande!
    Och ja, förväntningarna infriades och då jag ej velat göra för mycket på en gång har detta förståtts och respekterats.

Jag är mycket nöjd och återkommer gärna.

Med vänlig hälsning

Britt-Marie Staaf Läs mer