FaceClinic

FaceClinic

Välkommen till FaceClinic!

Vi på FaceClinic har lång erfarenhet i branschen och endast medicinskt legitimerad personal som behandlar dig certifierade av etiska injektionsrådet. Våra läkare och sjuksköterskor ser till att förbättra ditt ansikte på ett naturligt sätt.

Behandlingar:
- Restylane (för läppar, haka, kinder, sura mungipor m.m)
- Azzalure/Botox
- Acneärr
- Näsplastik
-Coolssculpting
m.m.

Hos oss på FaceClinic vill vi att du ska känna dig trygg och omhändertagen.
Vill du se ut som du känner dig? Då är du välkommen in till oss för en konsultation om hur vi kan hjälpa dig på bästa sätt.

Läs vad 181 kunder tycker om FaceClinic 2

• 2021-11-30
    Engagemang, vänlighet, proffessionalitet. Besök för fillerbehandling. Känner mig väl omhändertagen av Helena.
    Behandlaren tog god tid på sig och ingen stress upplevdes under besöket.
  • 2021-11-12
    Har gått hos Helena ett par gånger nu och är så otroligt nöjd med allt. Helena är väldigt proffsig, lugn, kunnig och man känner sig väl omhändertagen. Jag har fått fina resultat varje gång! Jag kan varmt rekommendera Helena till den som söker en duktig injektionssköterska!
  • 2021-11-12
    Som alltid ett fantastiskt fint bemötande och proffsig personal.
  • 2021-11-11
    Mycket bra ! Höga förväntningar som hittills motsvarar mina förväntningar. PRXT första behandlingen av fyra, bra !
  • 2021-10-21
    Trevlig miljö och proffsigt bemötande..jättenöjd med fillers behandling.
  • 2021-10-21
    Fantastiskt mottagande i en fin miljö.
    Professionell personal som utförde behandlingen.
  • 2021-10-06
    Helena Brenke är guld; lyhörd, noggrann och mycket kompetent både estetiskt o medicinskt. Känns så skönt att vara i så trygga händer.
    /Elin
  • 2021-10-06
    Proffesionellt bemötande och förtroendeingivande behandling.
    Jag är jättenöjd och glad att jag hittat dessa kunniga människor.
  • 2021-09-29
    Jag gjorde injektion behandling och bÅde bemötande och behandling är jätte trevliga. Doktorn är professionel och skiklig. Sjuksöterska är snäll ocj hjärlpsam.
    Kliniken ger mig trovärrldig känsla och resultatet är fantastikt även över min förvätning. Tekniken och estetiken av behandlingen är garanterade.
    Toppen! Ska fortsätta besök.
  • 2021-09-27
    På Face Clinic känner jag mig alltid välkommen och de värnar om mig som person. Jag har gjort en ögonlocksoperation som jag är otroligt nöjd med. Blev grymt bra. Jag ser piggare ut och känner mig piggare.
    Kan varmt rekommendera Face Clinic.
  • 2021-09-16
    Helena är super proffsig, känner mig trygg och litar på henne. Mina varmaste rekommendationer. Hon kommer med råd. Som är unikt anpassade till dig.
  • 2021-09-14
    Jag vill varmt rekommendera FaceClinic och där Helena Brenke som jag gjort olika behandlingar hos under ett flertal år.
    Helena har ett proffsigt och kompetent förhållningssätt och gör behandlingar med kunskap, känsla och till ett mycket fint resultat. Helenas fina bemötande ger mig som kund en trygghet och gör att jag alltid kommer tillbaka som kund.
    Jag har gjort botox, fillers samt andra bra behandlingar som ”boostar” huden.
    Mina varmaste rekommendationer till FaceClinic och Helena Brenke.
  • 2021-09-13
    Joanna på faceclinic är duktig o ödmjuk ..
    Det blir fina o naturliga resultat .. Det känns inte som man kommer in på rullande band som man kan få en känsla av på andra kliniker .
  • 2021-08-27
    Proffesionell personal, ett fint mottagande samt proffsiga man känner sig trygg
  • 2021-08-26
    Trevligt vänligt bra”””””””””””””””””””””””””
  • 2021-08-20
    Professionellt bemötande!
    Var hos Joanna sjuksköterska och gjorde fillers kinder, läppar & botox. Är super nöjd och kommer absolut fortsätta gå till henne :)
    Tack för förtroendet! Nöjet var helt på min sida :) /Joanna FaceClinic
  • 2021-08-12
    Jag har gått flera år här och då särskilt hos dr Westin. Rekommenderas med högsta betyg av mig.
  • 2021-04-29
    Varit på behandling hos Joanna. Så trevligt o proffsigt bemötande. Hon är framförallt duktig så jag är jättenöjd med resultatet.
    Tack så mkt för din fina rekommendation. FaceClinic
  • 2021-04-09
    Behandling Sunekos - utförd av ssk Joanna. Gjort 2 av 3 behandlingar. Joanna är helt underbar, aldrig blivit bemött så bra på en klinik! Eftersom behandlingen ännu ej är fullföljd gav jag ett neutralt betyg. Första behandlingen gav resultat snabbt efter, andra behandlingen gav dessvärre inget. Hoppas på att tredje behandlingen är lösningen för mina mörka ringar! Men Joanna som behandlare är verkligen att rekommendera, så himla trevlig och noga med att informera kunden.
    Tack Emma för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme. Det är uppmuntrande att höra så goda vitsord om våra medarbetare och jag delar helt din uppfattning om Joannas fina arbete. Thomas Westin FaceClinic
  • 2020-12-06
    Har besökt kliniken och Thomas Westin i ett par år och alltid varit mycket nöjd. Både med undersökningar, behandlingar och det trevliga bemötandet av personalen. Det går snabbt och smidigt att få en tid bokad som passar mig. Enkelt att ta sig till kliniken. Både med bil och med kollektivtrafiken.
  • 2020-12-06
    Alltid lika bra service och bra bemötande
    Kan verkligen rekommendera Face Clinic på alla sätt
  • 2020-12-05
    Trevligt bemötande. Behandling pågår och har ännu ej sett resultat!
  • 2020-12-05
    Väl bemött och kunnig sköterska som utförde behandlingen som blev mycket bra.
    Borttagning av pigmentfläckar
    Blev väl omhändertagen
    Trevlig första kontakt och upplysande
    Positiv kontakt med både personal o läkare
  • 2020-12-05
    Fillerbehandlingar av Helena Brenke som är oerhört lyhörd och samtidigt ärlig med vad som är passande att göra eller inte, efter klientens önskemål och behov.
    Väldigt nöjd med det professionella bemötandet samt utförandet av de olika behandlingarna. Man går därifrån med ett naturligt men ändå upplyftande resultat.
  • 2020-12-04
    Dermapen. Mycket bra service. Tycker dock att beskrivningen i broschyren inte talar sanning när det står att det knappast känns, det gör ju väldigt ont. Bättre att man skriver som det är, det ger ett seriösare intryck.
    Jag håller helt med dig - Dermapen känns - ibland rejält. Man kan förbereda med en bedövningskräm som fungerar bra om man bara ger den ordentligt med tid att ligga på innan behandlingen. Be om det nästa gång för Dermapen gör verkligen nytta så fortsätt med det. Tack för fina betyget trots att det gjorde ont. FaceClinic
  • 2020-12-03
    Har gjort flera olika behandlingar hos Helena och är alltid lika nöjd med resultat och bemötande🥰 hon levererar i högsta klass🌟
  • 2020-12-03
    Ögonlocksoperation. Allt var lugnt och proffsigt, tydlig information och ett utmärkt bemötande ⭐️ Resultatet blev bättre än vad jag kunnat tro!
    Kan varmt rekommendera Dr Westin och hans team.
  • 2020-12-03
    Mycket Trevligt och kunnigt bemötande.
  • 2020-12-03
    Varma rekommendationer till faceclinic! Går hos Helena och är otroligt nöjd! Super proffsigt och varmt bemötande varje gång:) Känner mig så trygg och resultatet av mina behandling är fantastiska!
  • 2020-10-07
    Thomas Westin verkar vara en av få skickliga kirurger som kan och vill utföra näsplastik med lokalbedövning vid mindre ingrepp. Detta är ett tillfälle för kunden att utföra ett ingrepp för ett formedabelt pris...som att åka utomlands för ingrepp.

Har inga anmärkningar på en trevlig personal, som uppförde sig yrkesmässigt.

Jobbe utfört.....
    Tack för det John - hoppas nu att allt läker väl och att det blir som du önskat. Thomas FaceClinic
  • 2020-09-24
    Supernöjd stammis hos bästa Helena Brenke ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Alltid naturliga & fina resultat!

Rekommenderas VARMT! 💛
  • 2020-09-23
    Helena är fantastisk, så duktig på det hon gör. Estetisk, noggrann och professionell.
    Alltid lika nöjd efter varje besök.
    Tack för omdömet. Vi är glada över att Helena är tillbaka på FaceClinic som du säkert förstår. Thomas FaceClinic
  • 2020-09-22
    Helena är helt fantastisk, har varit på många behandlingar hos henne , har även varit flera gånger hos Thomas och Susanne och alltid blivit proffsigt och väl behandlad , känner mig trygg och kan varmt rekomendera FaceClinic.
    Tack för ditt fina omdöme. Vi har alla samma filosofi och nu är vi väldigt glada att ha Helena tillbaka hos oss vilket betyder mycket för allas trivsel. FaceClinic betydligt starkare med Helena i teamet. Thomas Westin FaceClinic
  • 2020-09-22
    Helena är fantastiskt.Så duktig och jag litar på henne till 100 %. Har gjort olika beh och alltid lika nöjd. Låter ingen annan röra mitt ansikte❤️
    Det är därför vi är så glada att hon är tillbaka hos oss. Thomas Westin FaceClinic
  • 2020-09-22
    Jag har gått hos Helena Brenke på faceclinic under många år för olika behandlingar. Mycket professionell, och en vänlig och behaglig person. Jag kan verkligen rekommendera henne och faceclinic.
    Vi är väldigt glada att hon är tillbaka på FaceClinic Thomas Westin FaceClinic
  • 2020-09-22
    Duktig personal och mycket trevligt mottagande. Kan varmt rekommendera.
    Tack för din fina rekommendation och vi hoppas kunna hjälpa till mer framöver. Med vänlig hälsning, Thomas Westin FaceClinic
  • 2020-08-17
    Har gjort Coolsculpting och injektioner på FaceClinic. Jag blev mycket proffsigt och bra bemött. Var först på en konsultation med bra, relevant information om behandlingen och vad jag kunde förvänta mig för resultat. Jag är väldigt nöjd med både bemötande och resultat.
    Tack för det fina omdömet Hoppas vi kan fortsätta att leverera behandlingar som ger resultat. Thomas FaceClinic
  • 2020-03-18
    Mycket professionellt bemötande och skicklig personal. Jag är väldigt nöjd med resultatet.
    Tack för ditt fina omdöme. Med vänlig hälsning Faceclinic. FaceClinic
  • 2019-11-18
    Jag är väldigt nöjd med behandlingen (PRP) jag har gör på FaceClinic.
    Personalen är jätte trevliga.
    Och bra bemötande på Clinic.
    Bra pris.
    Bra förklaring av alla behandlingar.
    Bra resultat.
  • 2019-11-18
    Så här långt har allt varit bra :)
  • 2019-11-17
    Frysning
    Superbra
    Trevlig personal
    Snabbt o smärtfritt o super resultat
  • 2019-11-16
    Ett varmt och genuint bemötande, kunnig personal och proffsigt utförd behandling samt uppföljning.
  • 2019-11-16
    Trevligt bemötande, väl utförd behandling!
  • 2019-10-29
    Konsultationsträff. Upplevde Thomas som mycket seriös och kunnig inom botoxbehandlingen mot migrän. Trevliga lokaler han hyr in sig på i en skönhetsklinik i Östersund. Kommer att påbörja behandling vid nästa tillfälle.
  • 2019-10-29
    Utförde coolsculpting. Blev proffsigt bemött och behandlingen motsvarade alla mina förväntningar.
  • 2019-10-29
    Fantastiskt fin mottagning där jag har fått olika ansiktsbehandlingar är väldigt nöjd med resultaten och jag tycker verkligen att Face Clinic levererar och lever upp till mina förväntningarna . Kan varmt rekommendera kliniken och dess underbara inredning samt mottagande känner mig helt trygg. Underbar personal .
  • 2019-10-29
    Trävliga personal, fin och fräsh clinic.
  • 2019-10-29
    Jag fick botox behandling.
    Jag är väldigt nöjd med hjälp och bemöttandet jag fick.
    Kan varmt rekomendera.
  • 2019-10-29
    Allá de på Fantastiskt bra!
    Professionell
    Duktiga