Christian Gustafsson

Christian Gustafsson

Christian Gustafsson är mäklare på Fastighetsbyrån Ronneby

Christian Gustafsson har varit registrerad mäklare sedan 2017-07. Christian Gustafsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 54 omdömen med ett betyg på 4.9. Christian Gustafsson har haft 31 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

54 omdömen om Christian Gustafsson

David K
Köpte sitt hus med hjälp av Christian Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Ronneby
Kallinge

Han va påläst och trevlig! Bästa mäklaren jag haft att göra med hittills!

Svar från Christian Gustafsson

Tack David för ett trevlig betyg, lycka till!

Daniella F
Bustorp / Risanäs

Han har bra bemötande och svarar på ett bra sätt när man ställer frågor och ger bra med information. Han förklarade även processen för att köpa ett hus på ett bra sätt för oss som förstagångsköpare.

Svar från Christian Gustafsson

Tack för ett fint omdöme Daniella, roligt att få vara med om affären kring ert första hus, det kommer blir riktigt fint!

Bo Eric H
Sålde sitt hus med hjälp av Christian Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Ronneby
Blekan

Christian är väldigt professionell i sin roll som mäklare. Han har ett stort kontaktnät och stor erfarenhet av den lokala men även regionala marknaden. Långsiktighet och tålamod präglar hans arbete.

Svar från Christian Gustafsson

Stort tack Bo för ett väldigt fint omdöme, hoppas att ni får en trevlig jul och ett gott nytt år! /Mvh Christian

Jan-åke S
Blekan

Jag tycker att Christian Gustafsson är bra mäklare. Vi är inte klara med affären ännu, men hitintills är vi nöjda med Christianc arbete!

Svar från Christian Gustafsson

Tack Jan-Åke, hoppas att försäljningen av er nuvarande bostad avlöper på ett bra sätt! /Mvh Christian

Elias E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Ronneby
Påfågeln / Centrum

Svarar snabbt med enkla och tydliga svar. Väldigt bra kille!

Svar från Christian Gustafsson

Tack för ett fint betyg Elias, hoppas att du trivs i din nya lägenhet.

Niklas H
Bustorp / Risanäs

En mycket engagerad och duktig mäklare. Kan jag verkligen rekommendera!

Svar från Christian Gustafsson

Tack Niklas för ett fint omdöme, vi ses framöver :)

Annica H
Bustorp / Risanäs

Väldigt snabbt jobbat med sina uppgifter vilket uppskattas som säljare.

Svar från Christian Gustafsson

Tack Annica, alltid lika trevligt, hoppas att ni kommer trivas i det nya!

Robin S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Ronneby
Rydénskan

Rekommenderar Christian till den som vill både hitta en ny bostad och sälja sin nuvarande. Christian är väldigt professionell, engagerad och tillmötesgående. Lätt att kommunicera med och få tag i vid behov. Väldigt pålitlig och förtroendegivande. Kanonnöjd med honom. Tack för hjälpen.

Svar från Christian Gustafsson

Stort tack för ett trevligt omdöme Robin!

Ronny D
Kallinge

Mycket bra.Snabb saklig information.Engagerad och sköter sitt jobb mycket bra och korrekt.

Svar från Christian Gustafsson

Tack så mycket för ett bra omdöme Ronny!

Paulina Z
Espedalen

Christian är professionell och tillmötesgående. Han svarade utförligt på alla frågor vi hade och de var många eftersom detta var vårt första husköp. Man har en viss bild av hur mäklare ska vara - Christian uppfyllde alla våra förväntningar. Han ledde oss genom husköpet tryggt och lugnt. Han fixade en förhandsvisning på huset och tack vore det har vi nu köpt vårt drömhus! Vi skulle rekommendera Christian till alla er som vill ha en professionell och kunnig mäklare som ser till era önskemål.

Svar från Christian Gustafsson

Stort tack för ett väldigt gott omdöme Paulina. Roligt att ni haft en bra upplevelse och jag hoppas att ni ska trivas i ert nya boende. /Christian