Elin Nilsson

Elin Nilsson

Elin Nilsson är mäklare på Fastighetsbyrån Ängelholm

Elin Nilsson har varit registrerad mäklare sedan 2018-07. Elin Nilsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-01 och har fått 147 omdömen med ett betyg på 4.9. Elin Nilsson har haft 33 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

147 omdömen om Elin Nilsson

Sedan starten hos Reco 2019
Jacob E
Köpte sitt hus med hjälp av Elin Nilsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
Pomona

Upplevde Elin som lugn, trygg och förtroendeingivande. Hade bra koll på objektet och var saklig i sitt bemötande.

Isabella Marie J
Sålde sitt hus med hjälp av Elin Nilsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
Pomona

Elin är professionell, engagerad och mycket duktig mäklare. Alltid hjälpsam och trevlig. Försäljningen gick snabbt och smidigt. Kan varmt rekommendera henne.

Mikael A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Nilsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
Nya Kungsgården

Blev mycket bra bemött av Elin Hon levde upp till förväntningarna som mäklare och var lätt att ha att göra med

Simon H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Nilsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
Nya Kungsgården

Härlig engagerad mäklare! Trevlig, lugn och proffsig. Rekommenderar

Sara P
Bäckadal

Engagerad och motiverad mäklare som alltid fanns tillgänglig med bra stöttning genom säljprocessen.

Ingela A
Errarps Ängar

Jag har känt mig trygg genom hela mitt bostadsköp. Elin har varit påläst, intresserad, hjälpsam och framförallt hjälpt mig hittat ett nytt fint hem.

Tina A
Villan

Väldigt vänlig och tillmötesgående

Bengt Eric H

Lina är proffsig och engagerad i försäljningen, hon hjälpte till med alla frågor som kom under försäljningstiden. Hon är kunnig. Uppskattade snabb återkoppling. Rekommenderar starkt Bengt

Elin N gillar detta
Milena L
Bäckadal

Professionell och snäll! Utmärkt erfarenhet av att köpa fastigheter.

Alex H
Villan

Mycket nöjd. Snabba och tydliga svar vid frågor.