Marcus Finn

Marcus Finn

Marcus Finn är mäklare på Fastighetsbyrån Ängelholm

och har varit registrerad mäklare sedan 2002. Marcus Finn har varit aktiv på Reco.se sedan 2016 och har fått 77 omdömen sedan 2016-12-12. Marcus Finn har haft 32 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 77 Läs vad Marcus Finn

• Köpte ett hus på 155kvm i Ängelholm. Marcus var väldigt trevlig och framför allt flexibel och lätt att få tag på när jag hade frågor.
    Isac S köpte sitt hus med hjälp av Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    2020-10-11
    • 155.0 m²
    • Skälderviken
    2020-10-11
  • Sålt fritidsfastighet. Fick bra info inför och under affären. Fick ett bra bemötande. Svarade på alla funderingar vi hade. Positiv upplevelse totalt sett.
    Christina E sålde sitt hus med hjälp av Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    • 58.0 m²
    2020-10-02
  • Marcus Finn är professionel och kompetent. Han brukar den tid som behovs och ställer relevanta frågor. Alltid hjälpsam och svarar snabbt på sms och mails.
    Gitte B sålde sitt hus med hjälp av Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    • 131.0 m²
    • Ausås
    2020-10-02
  • Jag har Under sommaren köpt en bostadsrätt av Marcus. Efter tidigare kontakter med Marcus som mäklare, var hans kunskap, ärlighet och professionella bemötande ingen överraskning för mig.
    Håkan N köpte sitt hus med hjälp av Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    2020-08-16
    • 22.0 m²
    2020-08-16
  • Vi har köpt en Bostadsrätt av Marcus och blivit trevligt och proffsigt bemötta.Där för ska vi även anlita honom när vi ska sälja vårt fritidshus.
    Eva G sålde sitt hus med hjälp av Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    2020-07-19
    • 58.0 m²
    2020-07-19
  • Vi har anlitat Marcus vid tre tillfällen. .Villa försäljning .Köp bostadsrätt .Köp bostadsrätt 2 Vi är mycket tillfreds med hur samtliga affärer hanterades.
    Jan T
    Jan T köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    2020-07-18
    • Vejbystrand/Magnarp
    2020-07-18
  • Proffsigt arbete ifrån början till slut. Mvh ilhan
    Gürsel K köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    2020-07-13
    • 2:a
    • 52.5 m²
    • Villan
    2020-07-13
  • Vi har köpt en bostadsrätt där vi nyss flyttat in och är mycket nöjda så här långt. Vi har blivit bra bemött av mäklaren och fått de svar vi frågat om. Förväntningarna vi hade var också i stort sätt vad vi vi väntat oss. Vi upplevde Marcus som en proffsig mäklare där köpet gick smidigt och snabbt. Vi har då jämfört vår försäljning av vår tidigare fastighet, som i slutänden blev helt bedrövlig. Först lurad av en yrkesbedragare och sedan av mäklaren från ERA, som utan förklaring tog ut dubbla arvoden. Med vänlig hälsning Kjell o Barbro.
    Kjell O köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    • Errarps Ängar
    2020-07-06
  • Vi har köpt en bostadsrätt på Errarps ängar. Marcus var väldigt tillmötesgående när det gällde visning av bostad på annan tid. Vi är väldigt nöjda från början till slut. Tycker att det blev en väldigt smidig affär. Marcus är väldigt lyhörd på frågor och lätt att komma i kontakt med
    Jens A köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    • Errarps Ängar
    2020-07-06
  • Sålde ett hus, tycker vi har haft en bra dialog. Trevligt bemötande och inga konstigheter. Kan varmt rekommendera Marcus.
    Joakim S sålde sitt hus med hjälp av Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    2020-06-25
    • 55.0 m²
    • Gånarp
    2020-06-25

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte