Marcus Finn
Registrerad mäklare sedan 2002
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-12 - 2019-05

Läs vad 56 Läs vad Marcus Finn

• Jenny K sålde sitt hus med hjälp av Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2019-06-16

Skörpabäcken
    Köpt ett parhus magnarp och sålt en bostadsrätt!
    Marcus har varigt proffsig och väldigt rak och trevlig i alla bemötanden!
    Vi tycker att han har levt upp till alla våra krav och förväntningar med råge! Detta har han skött smidigt och med trygg hand, vi är sååå nöjda!!
    Vi rekommenderar honom verkligen, toppen betyg och så nöjda!! Läs mer
  • Ulla B köpte sitt hus med hjälp av Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2019-06-12

Ljungabolet
    Vi har köpt en sommarstuga. Marcus var mycket snabb, smidig och tillmötesgående. Trevlig att ha att göra med! Han ordnade snabbt en extra visning för min familj. Och sen ordnade han en snabb affär. Läs mer
  • Arne L sålde sitt hus med hjälp av Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2019-05-13

Ljungabolet
    Vi har sålt vårt fritidshus genom Marcus Finn. Vi upplevde honom som mycket kunnig vänlig och tillmötesgående. Vi fick genast stort förtroende för honom.Vi hade fått den mäklare vi ville ha. Han genomförde sedan försäljningen av fritidshuset på ett mycket kompetent och ansvarsfullt sätt. Läs mer
  • Vann Foon F sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2019-05-10

Centralt
    - I bought and sold an apartment.
    - He was very professional, knowledgeable, honest and reliable.
    - I needed a good English explanation which was provided at all stages.
    - I am totally satisfied with his services and do not have to worry at all on this front. Läs mer
  • Birgitta F köpte sitt hus med hjälp av Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2019-04-08

Köpt fritidshus. Marcus gav ett mycket gott intryck, lätt att prata med, lätt att få tag på, lyhörd. Mycket bra med andra ord. Läs mer
    Marcus F gillar detta
  • Henrik J sålde sin bostad med hjälp av Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2019-01-27

Mycket nöjda med försäljningen av vår villa. Det blev en snabb och enkel lösning så som vi ville ha det. Vi rekommenderar honom varmt! Läs mer
    Marcus F gillar detta
  • Anne-Charlotte S köpte sin bostad med hjälp av Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2019-01-07

Har köpt en bostadsrätt på tegelmästaregatan. Jag upplever ett mycket gott bemötande från Marcus. Mycket bra mäklare tycker jag.
    /Ann-Charlotte Stjernqvist Läs mer
    Marcus F gillar detta
  • Christian J sålde sin bostad med hjälp av Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2018-11-04

Marcus har varit engagerad och hela tiden lyssnat på våra önskemål och jobbat för oss hela vägen. Läs mer
    Marcus F gillar detta
  • Edmond S köpte sin bostad med hjälp av Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2018-10-28

Bra och tydlig kommunikation. Lätt att nå och återkommer som lovat. Mycket nöjd med Marcus som såg till att både föräljning och köp kunde genomföras smidigt. 10/10 klart!! Läs mer
  • Johnny J
    Johnny J skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2018-10-02

Jag har sålt en gårdsfastighet i norra skåne. Initialt ett bra bemötande. Hade låga förhoppningar om försäljningspriset, men blev nöjd. Stundtals svårt med mäklarkontakten pga att han tog två semesterperioden under handläggandet av min försäljning. Allt gick dock snabbt och både jag och köparen blev nöjda. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Ängelholm

Marcus Finn