Marcus Finn
Registrerad mäklare sedan 2002
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-03 - 2020-02

Läs vad 66 Läs vad Marcus Finn

• Marcus H köpte sitt hus med hjälp av Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2020-03-02

Vejbystrand/Magnarp
    Köpt bostadsrätt. Trevliga personliga möten, men inte lika bra via sms och email. Korta opersonliga svar. När man ber om dokument på Mail och bara får dokumenten utan något personlig meddelande tillbaka så känns det väldigt opersonligt. Läs mer
    2020-03-02 Marcus F svarar Marcus H
    Hej Marcus! Tack för din Feedback. Alltid viktigt att få tips på vad som kan göras bättre för en positiv kundupplevelse. Tar till mig detta. Med vänlig hälsning Marcus
  • Shpresa J köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2020-02-17

Villan
    Köpt lägenhet. Blev bemött väldigt bra. Läs mer
    Marcus F gillar detta
  • Carl Henrik L köpte sitt hus med hjälp av Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2020-02-11

Skälderviken
    Köpte ett hus av Marcus. Fick väldigt bra information och vägledning. Marcus var alltid tillgänglig för frågor och noggrann i sitt arbete.

Full pott till Marcus som jag skulle rekommendera alla dagar i veckan. Läs mer
    Marcus F gillar detta
  • Linus S köpte sitt hus med hjälp av Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2020-02-08

Vejbystrand/Magnarp
    Bostadsrätt, Marcus har varit snabb att svara och väldigt trevlig! Läs mer
    Marcus F gillar detta
  • Elsie I sålde sitt hus med hjälp av Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2019-12-10

Skepparkroken/Björkhagen
    Marcus har gjort ett utmärkt jobb när han sålde min mammas hus. Läs mer
    Marcus F gillar detta
  • Anna-Karin S köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2019-09-30

Centralt
    Bra bemötande från första kontakt, vardag som helg. Tydlig och tillmötesgående. Förstod snabbt var vi som köpare stod och ville ha ett snabbt avslut, det passade oss den här gången. Läs mer
    Marcus F gillar detta
  • Dennis S köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2019-09-30

Centralt
    Vi köpte en bostadsrätt av Marcus. Han hade ett vänligt och proffsigt bemötande. En snabb och smidig affär precis som vi önskade! Läs mer
    Marcus F gillar detta
  • Jalle O sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2019-07-22

Bostadsrättslägenhet.
    Vänligt, professionellt bemött, kundorienterat bemötande.
    Mäklaren sålde den snabbt, till ett pris över förväntan.
    Mycket nöjd. Läs mer
    Marcus F gillar detta
  • Rebecka F köpte sitt hus med hjälp av Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2019-07-12

Köpt hus, mycket bra bemötande och service! Väldigt nöjda med husköpet, Läs mer
  • Curt Göran A
    Curt Göran A sålde sitt hus med hjälp av Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2019-06-24

Gamla Kungsgården
    Jag har sålt min villa genom Marcus Finn och han har gjort det på
    ett proffsigt och helt utmärkt sätt, jag är mycket nöjd med Marcus
    och kan rekommendera honom på det bästa.
    Nu ska vi bara överlåta huset också den 12 juli
    Curt Axelsson Läs mer