Marcus Finn
Registrerad mäklare sedan 2002
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-05 - 2018-11

Läs vad 49 kunder tycker om Marcus Finn

• Christian J sålde sin bostad med hjälp av Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Marcus har varit engagerad och hela tiden lyssnat på våra önskemål och jobbat för oss hela vägen. Läs mer
  • Edmond S köpte sin bostad med hjälp av Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Bra och tydlig kommunikation. Lätt att nå och återkommer som lovat. Mycket nöjd med Marcus som såg till att både föräljning och köp kunde genomföras smidigt. 10/10 klart!! Läs mer
  • Johnny J
    Johnny J skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Jag har sålt en gårdsfastighet i norra skåne. Initialt ett bra bemötande. Hade låga förhoppningar om försäljningspriset, men blev nöjd. Stundtals svårt med mäklarkontakten pga att han tog två semesterperioden under handläggandet av min försäljning. Allt gick dock snabbt och både jag och köparen blev nöjda. Läs mer
  • Åsa N skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Marcus är en mäklare med stor kunskap och engagemang. Han får både säljare och köpare att känna sig trygga i processen.
    Marcus är tillgänglig och noggrann i sitt arbete.
    Jag rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • Markus P
    Markus P skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Marcus Finn hjälpte oss att sälja vårt fina hem på Danielslundsgatan i Ängelholm!
    Från första stund gav han ett mycket proffsigt intryck och det höll i sig genom hela processen! Marcus är kunnig, påläst, tålmodig och det känns verkligen som att han vill sina kunders bästa!

Vi kommer definitivt att ta hjälp av Marcus Finn nästa gång vi behöver en mäklares tjänster! Läs mer
  • Bo F skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Sålde vårt mycket fina sommarhus vi haft i släkten sedan 1960. Mycket trevlig. Kunnig avseende lagar och regler. Lättillgänglig. Bra ordning på handlingar mm. Lugn och förtroendeingivande. Smidig och lösningsorienterad.
    Skulle gärna använda Marcus igen vid en försäljning. Läs mer
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Vi kan varmt rekommendera Marcus Finn på Fastighetsbyrån i Ängelholm.
    Väldigt professionell, kunnig och vet exakt vad som gäller. Han känner av både vad säljare och köpare vill och hittar lösningar på allt! Läs mer
  • Björn B skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Erfarenhet, hög professionalitet, respektfullt bemötande och alltid ett vänligt bemötande. Vi är väldigt tacksamma för att ha fått vara med om detta köp och kommer varmt att rekommendera Marcus! Läs mer
  • Thomas N
    Thomas N skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Det var i sin helhet en mycket väl genomförd affär. Marcus är mycket kunnig och trovärdig. Han återkommer väldigt snabbt
    med raka och klara besked. Läs mer
  • Arne A skrev om Marcus Finn en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Marcus är alltid snabbt att informera, återkoppla och framförde våra synpunkter till de vi köpte fastigheten av. Samma gäller vårt ärende när vi sålde vårt hus. Allts korrekt i handläggningen och var alltid mycket tydlig i informationen och vad som hände i de olika stegen i både köp och försäljning. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Ängelholm

Marcus Finn