Marcus Finn

Marcus Finn

Marcus Finn är mäklare på Fastighetsbyrån Ängelholm

Marcus Finn har varit registrerad mäklare sedan 2002-10. Marcus Finn har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-12 och har fått 142 omdömen med ett betyg på 4.6. Marcus Finn har haft 12 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

142 omdömen om Marcus Finn

Linda L
Errarps Ängar

Bra kommunikation, och ett trevligt bemötande, bra och konstruktiva råd under försäljningens gång. Svarade noggrant på mina frågor, samt snabb återkoppling vid uppkommna frågor.

Maj-britt K
Gamla Kungsgården

Jag tog kontakt med Marcus i höstas när jag bestämt mig för att sälja mitt hus, jag hade redan köpt en bostadsrätt i Riksbyggens nyproducerad seniorboende 55+ i Förslöv. Vi bestämde tid när han kunde titta på mitt hus, sen fungerade allt snabb med fotografering, dolda fel försäkring och energibesiktning. Huset såldes och kontrakt skrevs den 17 jan. för tillträde den 26 april. Så långt är allt ok, men det återstår en del innan allt är klart. Ringde honom i t0rsdags och bad honom ringa tillbaks, det har han inte gjort. Jag tycker man bör visa intresse hela vägen.

Hugo F
Villan

Duktig, men inte jätte engagerad när det gick mindre bra. Trevlig och lätt att prata med.

Tonny K
Fridhem

Vi har reserverat en bostadsrätt som är klar 2026 och han skall sälja vårt hus. Vi är bara i början och träffats en gång än så länge är vi nöjda med allt.

Linda K
Fridhem

Trevlig mäklare. Har precis börjat med köp och försäljning så har inte haft så mycket kontakt ännu.

Kent G
Fridhem

Vänligt o trevligt bemötande, frågor han inte hade svar på tog han reda på.

Britt Marine W
Fridhem

Vänligt och professionellt bemötande.

Ulrika E
Luntertun

Kunnig och erfaren mäklare som visar bra bemötande och lyhördhet.

Louise R
Luntertun

Professionell och erfaren och tillgänglig även utanför kontorstid.

Agneta Z
Adolfsfält

Han levererade vad han lovade med bravur.Vill varmt rekommendera honom lång erfarenhet .