Niclas Fischer

Niclas Fischer

Niclas Fischer är mäklare på Fastighetsbyrån Ängelholm

Niclas Fischer har varit registrerad mäklare sedan 2012-07. Niclas Fischer har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-11 och har fått 92 omdömen med ett betyg på 4.7. Niclas Fischer har haft 13 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Mötet med olika människor i olika faser i livet. Det tillsammans med variationen i yrket gör att det blir roligt att gå till jobbet varje dag.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Du ska välja mig om du vill ha en personlig och ärlig mäklare samtidigt som du får ut maximalt av din bostadsaffär. Jag är både engagerad, tillgänglig, driven och lugn, vilket är en kombination som får både köpare och säljare att känna stor trygghet.

Vad gör du helst på fritiden?
Då umgås jag helst med familj och vänner samt spelar Padel.

Vad vet vi inte om dig?
Jag är ett stort fan av Liverpool FC!

92 omdömen om Niclas Fischer

Sedan starten hos Reco 2015
Hanna N
Roslunda

Trevligt bemötande, uppdaterad, tillgänglig och inlyssnande

Pernilla A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
Skörpabäcken

Mycket duktig! Trygg och kunnig!

Markus V
Vejbystrand / Magnarp

Kunnig, pålitlig och professionell!

Benny G
Varalöv

En mycket trevlig och erfaren mäklare som står för vad han lovar. Kommer definitivt anlita honom vid fler tillfällen. Rekommenderar starkt. Mvh Benny

Christina W
Varalöv

Niclas har varit tålmodig, hjälpsam och kunnig i samband med vår husförsäljningen.

Roger L
Ausås

Niclas är en mycket drivande mäklare och tar sitt jobb på alvar

Claes Birger N
Centralt

Niclas har på alla sätt levt upp till våra förväntningar.Han har under hela försäljningen agerat med entusiasm,tålamod och kreativitet.Niclas har marknadsfört,visat och sålt vårt hus under både sin och köparnas semestertider.Detta är en storartad bedrift!Ett perfekt och otroligt arbete han har utfört.

Kecka W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Niclas Fischer en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

Eftersom vi är vana vid en "mäklarmiljö" från Stockholm (där vi bor), blev vi positivt överraskade av Niclas ödmjuka framtoning och höga servicenivå. Eftersom vi köper en bostad att användas för sommarbruk "på distans", blev vi tvungna att återkomma flera gånger till Niclas under köpprocessen. Trots att vi "frågade en massa frågor", fick vi alltid snabb, korrekt och outtröttlig återkoppling. Vi kände att vi blev "sedda" och att ingen fråga var för liten för att inte tas på allvar. Niclas är motsatsen till nidbilden av en...

Roger L
Ausås

Tillmötesgående vid frågor. Tog snabbt fram svar som inte fanns på objekts beskrivningen.

Ann-Sofi E
Ausås

Bra information, snabb kommunikation med mäklaren. Kändes tryggt att ha Niclas som mäklare.

Svar från Niclas Fischer

Tack för det fina betyget Ann-Sofi!