Diwan Budakci

Diwan Budakci

Diwan Budakci är mäklare på Fastighetsbyrån Årsta

Diwan Budakci har varit registrerad mäklare sedan 2018-03. Diwan Budakci har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-06 och har fått 109 omdömen med ett betyg på 4.9. Diwan Budakci har haft 38 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

109 omdömen om Diwan Budakci

Sedan starten hos Reco 2021
Jan H
Årsta

Diwan upplevde vi som mycket kunnig och kompetent vad gäller bostadsrätter i Årsta; tillika engagerad,vänlig och tålmodig som person. Kan varmt rekommendera honom ! mvh , Janne

Yvonne H
Årsta

Trevlig, engagerad och kunnig. Kan verkligen rekommenderas

Marcus W
Årsta

Klockren mäklare! Diwan har varit otroligt hjälpsam och trevlig att ha kontakt med som köpare. Svarar snabbt och korrekt på de frågor som har dykt upp på vägen. Tack Diwan till min första bostadsrätt!

Gustav G
Årsta

Otroligt tillmötesgående, lyssnande och bra person att ha att göra med. Kan bara rekommendera!

Max L
Årsta

Trevligt och hjälpsamt bemötande. Snabba och tydliga svar på frågor.

Linnea A
Årsta

Rekommenderar varmt Diwan Budakci på Fastighetsbyrån Årsta som mäklare! Professionellt bemötande, kunnig och tydlig kommunikation genom hela processen. Lyckades uppnå önskat pris på kort tid!

Erik N
Årsta

Hej! Ni skall vara rädd om honom så grym trevlig mm

Per S
Årsta

Tar uppdraget på allvar och har verkligen månat om mig som säljare. Ringer alltid tillbaka om han inte kan svara. Hjälpte med en privatvisning mig ur ett prekärt läge, där även budet var helt ok, trots avsaknad av konkurrerande bud.

First-Name L
Årsta

Ihärdig, seriös, kompetent och trevlig.

Mattias W
Skrev om Diwan Budakci en del av Fastighetsbyrån Årsta

Väldigt bra bemötande och tycker väldigt bra om Diwan. Enda tråkiga är att vi inte fick information att det inte gick att signa kontraktet med bank-id när man säljer lägenheten. Bra att veta när man flyttade med ett litet barn till andra sidan Sverige. Så vi fick båda två + ett barn stressa tillbaka för att skriva kontrakt för att ett till missförstånd gjorde att inte bara en förälder kunde få fullmakt att skriva på kontraktet. Sen ett till missförstånd som ledde till att en kollega till Diwan hjälpte oss skriva på kontraktet....

Svar från Diwan Budakci

Hej Mattias, Jag vill börja med att tacka er för förtroendet och ett gott samarbete. Det är tråkigt att det inte går att signera kontrakt via bank-ID, vi tycker också att det är lite opraktiskt, men det är dessvärre ett juridiskt beslut som vi inte kan rucka på. Då vi inte kan signera kontrakt på distans så nämnde jag över telefon att det går att ordna med en fullmakt, denna fullmakt kan man lämna över till en närstående som kan företräda en själv i sin egen frånvaro. Om det har skett missförstånd i vår kommunikation så...