Diwan Budakci

Diwan Budakci

Diwan Budakci är mäklare på Fastighetsbyrån Årsta

Diwan Budakci har varit registrerad mäklare sedan 2018-03. Diwan Budakci har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-06 och har fått 117 omdömen med ett betyg på 4.9. Diwan Budakci har haft 50 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-07 - 2024-06

117 omdömen om Diwan Budakci

Sedan starten hos Reco 2021
Mona W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Diwan Budakci en del av Fastighetsbyrån Årsta
Årsta

Hög tillgänglighet och transparent. Kände mig väldigt trygg i köpet.

Elinor H
Årsta

Effektivare försäljning kan man nog knappast få. Det tog nio dagar från första möte tills kontraktet var påskrivet efter en förhandsvisning. Diwan är lugn och trygg i sitt bemötande. Så nöjd!

Sara W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Diwan Budakci en del av Fastighetsbyrån Årsta
Årsta

Köpet gick väldigt smidigt och Diwan kunde svara på alla frågor jag hade under vägen.

Karin M
Årsta

Jag hade höga förväntningar och de infriades. Diwan är kompetent och en duktig förhandlare, vi hade bara en budgivare som han lyckades förhandla upp till ett pris vi kände oss nöjda med. Han är även väldigt trevlig att ha att göra med. Rekommenderar honom!

Anders W
Årsta

Vi var i kontakt med många mäklare när vi själva gick på visningar och när vi sen skulle sälja så kontaktade vi Diwan som utan tvekan gett det bästa och proffsigaste intrycket. Lättsam, glad, trevlig och återkopplade snabbt oavsett vad det gällde. Levde verkligen upp till förväntningarna och ordna fram ett bra slutpris. .

Maja Ö
Årsta

Professionell, seriös och trygg upplevelse när vi både sålde och köpte med Diwans hjälp. Snabb och tydlig återkoppling, rekommenderas varmt!

Karl S
Årsta

Jag upplever Diwan som trevlig, tillmötesgående och engagerad. Att han arbetade för att få lägenheten såld. Anledningen till att han inte får fem i betyg. Är för att han värderade den till lite mer än vad vi faktiskt fick lägenheten såld för.

Maria G
Årsta

Diwan Budakci har med sin kunnighet, lyhördhet och tillgänglighet varit till stor hjälp vid försäljning av vår bostad. Vi kan naturligtvis varmt rekommendera Diwan Budakci för din kommande bostadsaffär! Christian & Maria

Jan H
Årsta

Diwan upplevde vi som mycket kunnig och kompetent vad gäller bostadsrätter i Årsta; tillika engagerad,vänlig och tålmodig som person. Kan varmt rekommendera honom ! mvh , Janne

Yvonne H
Årsta

Trevlig, engagerad och kunnig. Kan verkligen rekommenderas