Kristian Faraj

Kristian Faraj

Kristian Faraj är mäklare på Fastighetsbyrån Årsta

Kristian Faraj har varit registrerad mäklare sedan 2023-06. Kristian Faraj har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-12 och har fått 5 omdömen med ett betyg på 4.8. Kristian Faraj har haft 3 försäljningar sen 2023-10 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-10 - 2024-03

5 omdömen om Kristian Faraj

Lisa B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Kristian Faraj en del av Fastighetsbyrån Årsta
Årsta

Fint, genuint bemötande och högt engagemang. Allt gick smidigt och Kristian fanns nära till hands när det behövdes. Jag är jättenöjd med honom som mäklare och helhetskänslan vid köpet är mycket god.

Erik H
Hammarby Sjöstad

Jag har idel goda erfarenheter av Kristian. Kristian har varit tydlig, saklig, trevlig och drivande i försäljningen av min lägenhet. Jag är på totalen mycket nöjd med hans arbete. Hälsningar Erik

Michelle D
Årsta

Vi blev omedelbart imponerade av Kristians stora engagemang och professionella inställning från första mötet. Han visade en bred kunskap inom sitt område och guidade oss genom hela försäljningsprocessen. Vi uppskattade verkligen att försäljningen gick snabbt och smidigt. Kristian överträffade våra förväntningar och vi skulle definitivt anlita honom igen i framtiden. Vi rekommenderar honom varmt till alla som söker en pålitlig och kompetent mäklare.

Sandra N
Årsta

Mycket trevlig och tillmötesgående. Ingav trygghet och vi kände att vårt bästa var i mäklarens intresse. Han återkopplade alltid och fanns till hands när vi behövde.

Rickard A
Årsta

Kristian var lyhörd, proffsig, kunnig och alltid tillgänglig för frågor och funderingar.