Alexander Syvertsson

Alexander Syvertsson

Alexander Syvertsson är mäklare på Fastighetsbyrån Danderyd

Alexander Syvertsson har varit registrerad mäklare sedan 2017-04. Alexander Syvertsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-04 och har fått 43 omdömen med ett betyg på 4.8. Alexander Syvertsson har haft 36 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

43 omdömen om Alexander Syvertsson

Nanny Felicia V
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Syvertsson en del av Fastighetsbyrån Danderyd
Mörbyskogen

Trevlig, hjälpsam och tillmötesgående.

Carl B
Mörbybacken

Alexander inger stort förtroende och upplevs erfaren och professionell. Han är lätt att nå och återkopplar snabbt. Helt enkelt en bra mäklare.

Tina N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Syvertsson en del av Fastighetsbyrån Danderyd
Mörbybacken

Alexander både hjälpte oss att köpa en ny bostad och sälja våran nuvarande bostad. Anledningen till att vi valde Alexander var för att han är väldigt kunnig och trevlig som mäklare. Utöver det gör han allt han kan för att möta säljarens förväntningar och mål. Han är även lättillgänglig och svarar alltid på samtal och sms, vilket underlättar processen. Vi hade höga mål vid försäljningen av lägenheten där det viktigaste var priset. Detta lyckades Alexander uppfylla - innan visning dessutom. Inom loppet av fem dagar var...

Jonas A
Kevinge

Jag och min sambo har både köpt och sålt via Alexander. Han är otroligt professionell och en mäklare vi varmt kan rekommendera oavsett vid köp eller försäljning. Alexander är en mäklare värd att spara i sin kontaktlista!

Pege Per Giorgos A
Danderyd Nora

Förtroendeingivande, lugn, trevlig, sansad och informativ. Toppklass!

Hanna W
Sätra Äng

Alexander har varit enormt hjälpsam, trevlig och proffsig. Vi har känt oss trygga genom hela processen med försäljning av vår lägenhet som gick bra och smidigt, trots att marknadsläget inte varit det bästa. Rekommenderar Alexander varmt!

Adela J

Är super nöjd! Trevligt bemötande och kände mig trygg genom hela processen

John  G
Inverness

Alexanders professionella men personliga approach gjorde oss direkt trygga. Han var inte bara lätt att kommunicera med, han var också oerhört kunnig och hjälpsam genom hela processen. För oss va det viktigt att ha någon som kunde förmedla information klart och tydligt, samt agera som en bro mellan oss och säljaren. Alexander levde upp till och överträffade dessa förväntningar med sitt engagemang och sin förmåga att smidigt hantera alla detaljer. Köpet av vår bostad blev en angenäm och smidig process tack vare Alexanders...

Oliver B
Kevinge

Trevlig och hjälpsam. Transparent genom hela processen.

Raymond V

Väldigt bra, trevlig och proffsig mäklare som ingav stort förtroende.