Daniel Toksoy

Daniel Toksoy

Daniel Toksoy är mäklare på Fastighetsbyrån Eskilstuna

Daniel Toksoy har varit registrerad mäklare sedan 2022-08. Daniel Toksoy har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-11 och har fått 106 omdömen med ett betyg på 4.9. Daniel Toksoy har haft 60 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

106 omdömen om Daniel Toksoy

Bo Henry G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Toksoy en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Västra Munktellstaden

Trevlig och tillmötesgående vid första träffen. Intresserad av oss som kunder. En bra dialog genom affären.

Marcus A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Toksoy en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Söder

Vi har blivit bemötta otroligt bra från start. Daniel har verkligen varit professionell och hjälpt oss hela vägen. Tveka inte på välja Daniel som er mäklare!

Ellen S
Norra Munktellstaden

Målmedveten och peppande i försäljningen. Stort fokus på god kommunikation och enkel att planera med. Vi är jättenöjda!

Theresa S
Sålde sitt hus med hjälp av Daniel Toksoy en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Kvicksund

Med sitt höga engagemang och skicklighet lyckades Daniel överträffa alla våra förväntningar i samband med vår husförsäljning. Alltid tillgänglig, stark kommunikativ förmåga, lätt att ha och göra med och kanske det allra viktigaste: han fick oss att känna 100% trygga från dag 1. En mäklare som rejält skiljer sig från mängden! Daniel levererar det lilla extra genom sitt sätt att vara och agera💫

Emma S
Skogstorp

Mycket nöjd och tacksam för all hjälp vi fick av Daniel vid köpet av vårt första hus. Daniel är otroligt lyhörd och hjälpsam, som ser till både säljare och köpares bästa.

Lili Ann Charlott G
Västra Munktellstaden

Seriös och trevlig med bra första möte utan att vara "övertrevlig",,det passade oss,,tack Daniel

Wilma O
Sundbyholm

Vi är supernöjda med all hjälp från Daniel. Han var informativ, inlyssnade och höll kontakten genom hela affären.

Göran G
Hammarby

Han är påläst, lyssnande, kunnig och trevlig.

Kristina E
Västra Munktellstaden

Lugn, saklig och gav mej tid att reflektera. Har förståelse för att det är mentalt påfrestande att sälja. Bra uppföljning och flexibla kommunikationsvägar. Var inte forcerad.

Martin S
Sålde sitt hus med hjälp av Daniel Toksoy en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Kvicksund

Mycket bra bemötande. Förväntningarna var dels att få huset sålt men även att han skulle leda processen. Daniel levde upp till bägge två. Proffsig, kunnig, strategisk, trovärdig, positiv, glad och alltid tillgänglig. Daniel gjorde processen enkel för oss.