Nina Ekberg

Nina Ekberg

Nina Ekberg är mäklare på Fastighetsbyrån Eskilstuna

Nina Ekberg har varit registrerad mäklare sedan 2019-12. Nina Ekberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-05 och har fått 39 omdömen med ett betyg på 4.8. Nina Ekberg har haft 40 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-03

39 omdömen om Nina Ekberg

Evelina S
Köpte sitt hus med hjälp av Nina Ekberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Flacksta

Nina är ett proffs ut i fingerspetsarna. Tillmötesgående, vänlig och skarp.

Svar från Nina Ekberg

Men vad fint av dig, tusen tack för värmande ord!

Shukri B
Sålde sitt hus med hjälp av Nina Ekberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Ekeby / Flacksta

Hej, Jag upplever med mäklare Nina Ekberg bra bemötande, hjälpsam och superduktig.

Svar från Nina Ekberg

Tack , det var en ära att hjälpa dig och tacksam att du är nöjd.

David O
Köpte sin lägenhet med hjälp av Nina Ekberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Måsta

Professionell bemötande. Fanns tillgänglig vid frågor och god kundkndkontakt

Svar från Nina Ekberg

Tack för era fina ord! Det var en ära att hitta nytt hem till er och sälja ert.

Michelle C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Ekberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Torshälla

Mycket trevlig och professionell mäklare. Blev alltid bra bemött av Nina och hon fanns tillgänglig och svarade på frågor och funderingar. Kändes tryggt och bra för mig som kund att få information och uppdateringar snabbt.

Svar från Nina Ekberg

Tack för era fina ord! Det var en ära att hitta nytt hem till er och sälja ert.

Margareta M
Snopptorp

Bemötandet var bra, både på visning och överlåtelsemötet. Hade inga särskilda förväntningar men upplevde att Hon var engagerad på ett "lagom" sätt.

Svar från Nina Ekberg

Tack för din återkoppling. Kul att du hittade ditt nya hem från oss..

Rickard S
Snopptorp

Nina är professionell, lyhörd och kunnig. Gjorde det enkelt för mig som säljare att få vara delaktig i försäljningen. Snabb och smidig försäljning som blev över utgångspriset.

Svar från Nina Ekberg

Tack snälla för din rekommendation! Fin lägenhet och inredd på bästa sätt.

Anna L
Måsta

Mycket kunnig mäklare som gör det bästa för sina kunder. Alltid tillhands och svarar.

Svar från Nina Ekberg

Tack Anna för dina värmande ord. Det var en ära att få hjälpa er.

Johan L
Norra Munktellstaden

Professionell och enkelt tillgänglig!

Svar från Nina Ekberg

Tack Johan för din rekommendation. Kul att du uppskattar vår service.

Elina W
Nyfors

Vi blev bemötta av mäklaren på en proffesionellt och trevligt sätt, hon hade en lugn röst som fick en att känna sig trygg. Jag hade väldigt positiva förväntningar som jag anser uppfylldes när vi träffades. Hon bemötte oss på ett välkomnande sätt. Min upplevelse var strålande och det var väldigt roligt att jag var hennes yngsta kund som hon haft.

Svar från Nina Ekberg

Tack Elina för din rekommendation. Det var så fint att få hjälpa er!

Elise P
Nyfors

Väldigt trevlig och professionell.

Svar från Nina Ekberg

Tack, det var ett nöje att hjälp er att hitta ett hem.