Fastighetsbyrån Eskilstuna

Fastighetsbyrån Eskilstuna

Funderar du på att bosätta dig i Mälardalen? Välkommen till den stolta fristaden Eskilstuna!

Här i norra Södermanland är det nära till storstaden med sina många arbetstillfällen, men du får också närheten till den vackra svenska naturen och den trevliga känslan av en mindre stad.

Vi på Fastighetsbyrån kan den lokala bostadsmarknaden i Eskilstuna och vet var både köpare och säljare finns. Att vi samarbetar med Sparbanken Rekarne, områdets starkaste bank, gör det enkelt för dig som vill köpa att få ekonomiska råd och för dig som vill sälja ger det en väldigt bra lokal marknadsföringsplattform.

Våra mäklare är välutbildade, erfarna och engagerade och längtar efter att hjälpa dig i din nästa bostadsaffär! Välkommen!

Läs vad 1199 kunder tycker om Fastighetsbyrån Eskilstuna 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Skoog en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    2021-08-03
    Glad, positiv, och kunnig! Allt gick smidigt!
    2021-08-02
    Mycket trevlig!
    Tydlig i kommunikationen.
    Lätt
    Att få tag på!
    Lägenheten blev snabbt såld till ett pris över förväntan!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    2021-07-28
    Marcus har varit mycket professionell de gånger som jag träffat honom och även i Mail konversation.
    • Röksta
    2021-07-27
    Emma är en toppen mäklare som man kan lita på. Hon är alltid tillgänglig och hjälper säljarna och köparna med ett stort leende på läpparna samt en trevlig personlighet, vi rekommenderar henne starkt!
    Tack snälla Nuha för de fina orden! Önskar er ett stort lycka till med det nya huset :) Emma Skoog
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Forsström Nieminen en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    2021-07-25
    Väldigt duktig mäklare.
    Trots trög start med försäljningen så gick allt väldigt smidigt när lägenheten blev såld. Möte kommande och alltid ringt tillbaka till mig när jag haft frågor.
  • köpte en tomt med hjälp av Karolina Forsström Nieminen en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    • Borsökna
    2021-07-21
    Hej ! Jag tycker att hon är jätte trevlig och tidlig och jag och min man nöjda med henne .Mvh Jihan
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Hammarström en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    2021-07-20
    Trevligt bemötande. Saklig. Levde upp till våra förväntningar
    • Snopptorp
    2021-07-15
    Jag upplevde att ES är en mäklare som lyssnade på mig som säljare och anpassade processen utefter det jag som kund behövde och önskade; väldigt duktig på att "läsa av" hur man vill ha det. Mycket trevligt bemötande och professionalism :) Det gick smidigt att sälja min bostad!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    2021-07-13
    Markus är en riktigt riktigt trevlig och kunnig mäklare. Sättet han jobbar gav mig en bra intryck att man kan lita på honom. Han sålt min lägenhet inom 3 veckor. Rekommendera starkt Markus till alla som vill sälja/ köpa hus eller lägenheter i framtiden.
    • Stenby
    2021-07-11
    En väldigt ödmjuk och professionell mäklare .

Hade hört bara goda ord från andra säljare om Karolina.
    Rekommenderar henne vid framtida försäljningar.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Skoog en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    • Snopptorp
    2021-07-11
    Emma är en trevlig och varm person! Hon svarar gärna på frågor och fanns tillgänglig sent om kvällarna på sms.
    2021-07-09
    Nöjd genom hela processen! Proffisigt och personligt.
    2021-07-08
    Inger ett proffsigt intryck och återkopplar väldigt snabbt!
    Vi är mycket nöjda!
    2021-07-08
    Snabb på att svara och enkel att kommunicera med.
  • köpte sitt hus med hjälp av Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    2021-07-07
    Peter hjälpte mig vid köp av villan i Hovängsvägen 16. Jag upplevde Peter som en engagerad mäklare som ser kundens personlighet och behov, även att han har förmågan. Han svarade snabbt på telefon. Han levde upp till mina förväntningar. Mycket bra servicetänk, en mäklare som har förstått vikten av att skapa goda kundrelationer.
  • sålde sitt hus med hjälp av Marcus Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    • Ängsholmen
    2021-07-06
    Bra 👍 j👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
    • Alberga
    2021-07-05
    Marcus hjälpte oss med försäljningen av vårt hus på bästa sätt++++, allt gick så smidigt o bra. Tack Marcus
  • köpte sitt hus med hjälp av Karolina Forsström Nieminen en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    2021-07-02
    Mycket trevlig och omtänksam. Det märktes att hon verkligen ville båda parters bästa. Öppen i alla dialoger och tillgänglig för frågor.
    • Glömsta
    2021-07-02
    Marcus har från första början till slut varit lugn och saklig i processen att sälja min bostad. Stegvis har vi diskuterat och genomfört de olika momenten fram till kontraktsskrivning. Jag har känt mig trygg i det stöd jag fått av Marcus och uppskattat hans engagemang.
    • Övre Nyfors
    2021-07-02
    Trevlig och inger förtroende.
    Kompetent och inlyssnande.
    Genomförde ett avslut där både köpare och säljare var nöjda.
  • köpte sitt hus med hjälp av Marcus Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    • Eklången
    2021-07-01
    Marcus har varit helt underbar och varit lätt att få tag på.
    Han är genuint engagerad i sitt arbete.
    Allt har gått hur smidigt som helst!
    • Eklången
    2021-07-01
    Trevligt, informativt och engagerande. Köpet kändes personligt och tryggt.
    Plus för svarade alltid i telefon eller återkopplade inom kort.
    2021-06-28
    Mycket bra bemötande och väldigt trevlig. Emma har gjort ett jättebra jobb och har infriat alla våra förväntningar. Ett mycket bra pris på huset fick vi också.
  • köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    2021-06-27
    Trevligt och lättsamt bemötande som gjorde att köpet kändes bra.
    2021-06-26
    Fint bemötande, när vi ville titta på lägenheten, allt ok ++++
    Bra genomgång av köp kontraktet
    2021-06-24
    Fantastiskt bra bemötande.
    Inga förväntningar och han såld vårt hus som inte annan mäklare kunde göra.
    Mycket trevlig ung man som behöver lite ledigt och komma iväg på festival som swedenrock (haha Ludwig)
    Allt har fungerat klanderfritt
    • Grundby
    2021-06-23
    Emma har bemött oss på ett mycket respektfullt och naturligt sätt som har gjort att vi känt oss avslappade och trygga med försäljningen.
  • Paula Anna Rosalie N
    • Rinmansparken
    2021-06-22
    Mycket trevligt, lättsamt och professionellt bemötande. Markus infriade våra förväntnigar och var ett bra stöd under hela processen. Markus tillgänglighet var också på topp. Vi är mycket nöjda!
    • Rinmansparken
    2021-06-21
    Professionell, lyhörd, kunnig, engagerad och tillgänglig! Smidig och bra för mig som köpare!
    • Näshulta
    2021-06-17
    Hon är glad trevlig kunnig och hjälpsam. Med andra ord bra. Tommy
  • köpte sitt hus med hjälp av Emma Skoog en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    • Näshulta
    2021-06-17
    Emma har varit trevlig och väl påläst. De frågor hon inte svarat på direkt har hon snabbt tagit reda på och återkommit.
    2021-06-15
  • sålde sitt hus med hjälp av Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    2021-06-15
    Vi är mycket nöjda. Perfekt kommunikation och god tillgänglighet. Alltid ett trevligt bemötande. En mycket bra mäklare som vi rekommenderar.
    2021-06-15
    Emma har varit så snabb på att svara på frågor och funderingar och skött sig otroligt professionellt!
    2021-06-15
    Jag upplever att jag blivit trevligt bemött. Jag upplevde Peter som tydlig och saklig. Jag fick bra information om hur allt med försäljningen skulle gå till. Jag blev glad efter vårt första möte, jag tyckte att Peter var mycket positivt inställd till att sälja vårt boende och han förmedlade en känsla av att det skulle gå bra.
    2021-06-14
    Trevligt bemötande. Försäljningspriset motsvarade våra förväntningar. Mäklarens engagemang inför fotografering och visning var bra.
    • Norra Munktellstaden
    2021-06-14
    Proffsigt och genuint bemötande, lätt tillgänglig genom hela processen från visning till kontraktskrivning, kan varmt rekommendera Robert Hammarström
    • Lundby
    2021-06-13
    Trevlig bemötande, hjälpsam, svarar nästan dygnet runt.
    • Lista
    2021-06-12
    Otrevlig och ohjälpsam tyvärr.
  • köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    • Borsökna
    2021-06-12
    Seriöst, ambitiöst, tryggt, vi är väldigt nöjda, trovärdigt, inlyssnande
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    2021-06-08
    Vi har köpt insatslägenhet.

Vi blev väl bemötta.

Förväntningarna blev väl tillgodosedda.
    • Nyfors
    2021-06-08
    Riktigt trevlig och professionell rekommenderar.
    • Centralt
    2021-06-08
    Jag köpte en bostadsrätt i april månad genom Emma. Trevlig, lyhörd och kunnig och ett mycket positivt bemötande. Hon svarade på de frågor jag hade och jag tycker jag fick bra återkoppling. Hon var tillgänglig eller återkom när hon inte var det.
    2021-06-07
    Köpt radhus. Bra bemötande och vi är nöjda!
  • sålde sitt hus med hjälp av Robert Hammarström en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    • Bälgviken
    2021-06-07
    Köpt en bostad o sålt en villa. Mycket fint bemötande, kändes rätt redan från första kontakten. Trevlig, noggrann, bra info hela tiden,
    bra tålamod med oss som är äldre ,lätt att prata med. Bästa mäklaren, tycker vi båda, kunde inte önskat oss bättre.

Sammanfattning: Toppen-mäklare!

Ps Gott kaffe dessutom.
    • Övre Nyfors
    2021-06-07
    Marcus har visat flera brf för oss och när vi väl hittade den vi sökte ställde han upp på att ordna flera visningar.
    Serviceinriktad, pedagogisk och seriös.
  • sålde sitt hus med hjälp av Karolina Forsström Nieminen en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    2021-06-07
    Sålt villa. Proffsigt och kunnigt bemötande som levde upp till våra förväntningar.
    • Bälgviken
    2021-06-04
    Jag har köpt två fastigheter i Bälgviken.
    Mäklaren var mycket påläst och tillgänglig för mina frågor.
    Marcus hade verkligen gjort det där lilla extra: kollat upp fastightens historia via hembygsföreningen och också tagit fram en gammal bild från när huset byggdes 1922.
    Marcus är en kille ni ska vara rädda om!
    2021-06-03
    mycket bra vi är jättnöjda vi kan rekmondera carolina
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Hammarström en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    2021-06-02
    Robert är väldigt professionell och väldigt trevlig. Fått svar på samtliga frågor jag ställt och hela resan har gått som en dans!