Alla kategorier Mäklare Södermanland Eskilstuna Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Eskilstuna

Fastighetsbyrån Eskilstuna

Kungsgatan 4, 632 20 Eskilstuna — Visa karta

Funderar du på att bosätta dig i Mälardalen? Välkommen till den stolta fristaden Eskilstuna!

Här i norra Södermanland är det nära till storstaden med sina många arbetstillfällen, men du får också närheten till den vackra svenska naturen och den trevliga känslan av en mindre stad.

Vi på Fastighetsbyrån kan den lokala bostadsmarknaden i Eskilstuna och vet var både köpare och säljare finns. Att vi samarbetar med Sparbanken Rekarne, områdets starkaste bank, gör det enkelt för dig som vill köpa att få ekonomiska råd och för dig som vill sälja ger det en väldigt bra lokal marknadsföringsplattform.

Våra mäklare är välutbildade, erfarna och engagerade och längtar efter att hjälpa dig i din nästa bostadsaffär! Välkommen!

Läs vad 666 kunder tycker om Fastighetsbyrån Eskilstuna

• Marina J skrev om Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Vi har sålt en 1:a i Eskilstuna. Vi har haft ett gott samarbete med mäklaren Peter Kärneus även om det ibland var lite lång tid mellan hans återkopplingar. Han levde upp till våra förväntningar i stort. Men en mäklare kan höra av sig med information även om det bara är för att tala om att det står still i försäljningen. Ett kort sms kan göra att säljaren vet att mäklaren ändå har koll. Läs mer
  • Annelie A skrev om Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Jag har köpt en bostadsrättslägenhet. Peter Kärneus har alltid haft ett gott och föredömligt uppträdande i kontakten med mig och han levde upp till de förväntningar som jag hade. Jag är mycket nöjd med att ha haft Peter Kärneus som mäklare i den bostadsaffär jag har gjort. Jag kan gott rekommendera honom för andra människor.

Med vänlig hälsning
    Annelie Augustsson Läs mer
  • Nenad M skrev om Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Jag fick väldig fint och kompetent bemötande av mäklare från Eskilstuna fastighetsbyrån. Försäljning av lägenhet gick snabbt och smidigt och jag är nöjd med uppgörelsen. Läs mer
  • Magnus J skrev om Sandra Sehlberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Köpt lägenhet.

Bra bemötande

Allt var till belåtenhet. Läs mer
  • Mossa M skrev om Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Bra bemötande, kunniga mäklare Läs mer
    Torbjörn L gillar detta
  • Jessica L
    Jessica L skrev om Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Jag har köpte en bostad genom Peter och har under affären blivit väl bemött, fått svar på mina frågor och funderingar. Sammanfattningsvis ett gott engagemang, en professionell mäklare! Läs mer
  • Rebecca L skrev om Sandra Sehlberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Sålde min lägenhet och blev bra och trevligt bemött av Sandra. Läs mer
  • Catharina P skrev om Jenny Dywling en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Vi har sålt en liten gård där Jenny Dywljng fick uppdraget och det sköte hon galant, en glad och trevlig prick 😁😁.
    Jenny uppfyllde alla våra förväntningar. Läs mer
  • Cathy E skrev om Sandra Sehlberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Sålt bostadsrätt på Västergatan 3.
    Bemötande från mäklaren har varit positivt. tillmötesgående och hjälpsam, viktigt då det var första gången jag sålt en bostadsrätt ensam.
    Hela tiden under försäljningsfasen haft en bra kommunikation.
    Har bara positiva erfarenheter från Fastighetsbyrån (har även köpt den nya lägenheten via Fastighetsbyrån). Läs mer
  • Pernilla J skrev om Jenny Dywling en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Sålt villa. Alltid glad och positiv. Det har känts tryggt i hela processen och vi har känt oss lugna och bra informerade gällande alla delar från början till slut. Läs mer
  • Johan S skrev om Daniel Ljusenberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Duktig och engagerad. Lite svår att få tag på, men ringer tillbaks. Läs mer
  • Christina H skrev om Sandra Sehlberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Allt gick bra hon är både kunnig och trevlig Läs mer
  • Kim A
    Kim A skrev om Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Sålt en fastighet på 56 kvm
    Bra bemötande har haft han förut o det funkade bra både nu å då
    Han levde inte riktigt upp till förväntningarna då pga av att han var sjuk under 2 av 3 visningar så han fick hjälp med visningen vilket ändå sköttes snyggt Läs mer
  • Albin A skrev om Sandra Sehlberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Kanonbra. Trevlig, snabb och kunnig. Läs mer
  • Louise F
    Louise F skrev om Sandra Sehlberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Engagerad och duktig säljare som levde upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Anette E skrev om Sandra Sehlberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Jag har sålt en bostadsrätt. Trevligt bemötande, goda råd från mäklaren. Bra kontakt och framförallt kontinuerlig. Smidig kontakt via sms och mail. Telefonkontakt då det krävdes diskussion.
    Mycket nöjd! Läs mer
  • Ewa Z skrev om Daniel Ljusenberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Har köpt hus på landet.
    Mäklaren kunde svara på de frågor vi hade.
    Han var insatt i försäljningen. Läs mer
  • Susanne P skrev om Sandra Sehlberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Köpt bostadsrätt
    Väldigt hjälpsam efter våra önskemål
    Rak och bra när vi träffa köparen
    Snabb återkoppling vilket är mycket tacksamt när man är intresserad av köp Läs mer
  • Magnus T skrev om Sandra Sehlberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Ett utmärkt genomfört jobb på alla vis! Läs mer
  • Angelina P skrev om Sandra Sehlberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Professionell, smidig och väldigt trevlig! Läs mer
  • Isabelle H skrev om Sandra Sehlberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Har köpt min första egna bostadsrättsetta med balkong och Sandra var väldigt trevlig och tillmötesgående från första stund! Svarade gärna på frågor som jag hade och guidade mig igenom mitt lägenhetsköp. Jag är väldigt nöjd med Sandra som mäklare! =) Läs mer
  • Viktor Ö skrev om Sandra Sehlberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Sandra är en mäklare som inte trycker på vilket verkligen uppskattas. Läs mer
  • Lisen L skrev om Sandra Sehlberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Engagerad, optimistisk och fixade med det lilla extra. Läs mer
  • Anja J skrev om Daniel Ljusenberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Vi har köpt en villa och mäklaren var väldigt trevlig, proffsig, sakkunnig, allvetande, tillmötesgående, bästa tänkbara bemötande. Absolut en mäklare som jag kan tänka mej kontakta i fortsättningen .... om behov finns. Läs mer
  • Jasmina H skrev om Sandra Sehlberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Glatt, trevligt och professionellt bemötande! När jag tog kontakt med Sandra mötte hon upp mig snabbt och försäljningen av min lägenhet blev bra och smidig, precis så som jag önskade. Läs mer
  • Jenny O skrev om Sandra Sehlberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Jag har köpt en lägenhet och håller på att sälja en annan.

Trevligt och kompetent bemötande

Lever absolut upp till förväntningarna

Kunnig och engagerad. Lättillgänglig. Mycket positivt samarbete! Läs mer
    2018-11-20 Sandra S svarar Jenny O
    Det har varit ett nöje att jobba med dig Jenny!
  • Janet L skrev om Sandra Sehlberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    En mäklare som kan sitt jobb! Läs mer
  • Jan-Peder G skrev om Sandra Sehlberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Allt igenom väldigt proffsigt skött. Läs mer
  • Hans J skrev om Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Trevlig, insatt, lugn och tålmodig. Köpte sommarhus via honom. Borde dock vara lite vassare på återkoppling ibland. Annars frid och fröjd. Läs mer
  • Linn M skrev om Jenny Dywling en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Jag sålde en lägenhet med jennys hjälp. Hon var alltid tillgänglig och väldigt glad och trevlig. Det som tyvärr drar ner mitt betyg är att hon kanske satte ut min lägenhet för ett lite lågt utgångspris. Och då jag litade på henne så godtog jag hennes resonemang trots att det kändes lågt. I efterhand känns det lite trist då jag tycker att jag fick lite för lite pengar för den då jag jämför med andra likadana lägenheter. Förstår att jag får skylla mig själv såklart men känns såklart lite trist! :) Läs mer
  • Karl-Erik L skrev om Sandra Sehlberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Sandra har vari en underbar mäklare med tanke på vilka svårigheter Sandra har haft för att sedan Maj månad till den femtonde September ett stort tack Karl-Erik Larsson Läs mer
  • Patric K skrev om Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Mycket bra bemötande och ett proffsigt intryck. Lite rörigt gällande ”lånebilden” men inget dom tog ner totalbetyget nämnvärt. Läs mer
  • Fredrik M skrev om Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Sålt en villa, mycket proffsigt bemötande och ordning och reda. Nöjd men man vill alltid ha mer betalt för sitt hus :-) Läs mer
  • Åsa L skrev om Jenny Dywling en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Jag har köpt en sommarstuga som Jenny Dyvling förmedlade. Jenny var under hela processen positiv och trevlig, professionell och serviceinriktad. jag rekommenderar henne gärna vidare till vänner och bekanta som ska göra fastighetsaffärer i framtiden Läs mer
  • Eva J skrev om Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Peter har både sålt min villa för 7 år sedan och sålde även min lägenhet nu 2018. Känner mig trygg med Peter och har jag några frågor är det bara att höra av mig.

Båda min döttrar har också använt Peter vid sina försäljningar och både är nöjda och kommer att använda honom om det skulle bli aktuellt i framtiden. Läs mer
  • Inger Ö skrev om Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Sålt fastighet.
    Bra bemött visade stort intresse för fastigheten som skulle säljas.
    Mina förväntningar med försäljningen var bra positiva.
    Allt gick smidigt snabbt och bra. Läs mer
  • Anja D skrev om Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Otroligt grym och driftig mäklare
    Kommer anlitas i alla framtida affärer
    Tillgänglig morgon som kväll
    Rak och tydlig i sin förmedling och gör det bästa för både säljaren och köparen Läs mer
  • Katja K skrev om Jenny Dywling en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Vi sålde en bostadsrätt radhus.
    Bemötandet var vänligt, tillmötesgående.
    Vi behövde sälja snabbt och det utförde mäklaren utmärkt, gav bra råd hur vi skulle förbereda oss inför fotografering och visning.
    Är väldigt nöjd med våran försäljning och kan varmt rekommendera Jenny Läs mer
  • Annika L
    Annika L skrev om Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Köpt bostad, allt gick jättebra, vi är supernöjda med allt !! Läs mer
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Jenny Dywling en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Köpt fridtidshus i Skogstorp ! Är mycke nöjd ned mäklaren å köpet vi gjort mvh Stefan å Ing-Marie Läs mer
  • Ingela S skrev om Helén Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Köpte en liten sommarstuga . Helen var glad och välkommande , berättade många bra detaljer om objektet. Svarade på alla frågor . Jag är mycket nöjd med hela köpet Läs mer
  • Patrik S skrev om Daniel Ljusenberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Sålt ett hus och blivit bra bemött samt fått bra och proffsig hjälp av Daniel Läs mer
  • Haydar A skrev om Daniel Ljusenberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Jag köpte en tomt och ett hus. Allt gick smidigt. Läs mer
  • Lise-Lotte K skrev om Helén Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    köpt en bostadsrätt
    Bra bemötande
    Bra information Läs mer
  • Åse Ingeborg B skrev om Daniel Ljusenberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Jag har sålt en tomt. Daniel har hela vägen varit tydlig med vad som ingår i hans uppdrag och förstått mitt behov av kontakt. Trevlig och professionell. Uppfyllde absolut mina förväntningar. Bra diskussionspartner i en speciell affär. Läs mer
  • Inger M skrev om Daniel Ljusenberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Bra bemötande. Hade hoppats på ett högre pris, men marknaden ville annorlunda. Läs mer
  • Representant R skrev om Daniel Ljusenberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Köpt liten bostadsrätt. Daniel har varit tillgänglig, informativ, korrekt och hjälpsam. Han har känts ärlig, rak och seriös.
    Han har absolut motsvarat våra förväntningar och lagt ner mycket tid på att hjälpa oss med alla detaljer kring köp, finansiering mm. Läs mer
  • Nioma P
    Nioma P skrev om Helén Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Köpte ett fritidshus. Bra och proffsigt bemötande. Allt gick smidigt och snabbt. Läs mer
  • Carina Elisabeth P skrev om Sandra Sehlberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Sålt vårt hus.
    Bemötandet med mäklaren var bra.
    Mina förväntningar med försäljningen var att det skulle gå smidigt och relativt fort , och så blev det.
    Upplevelsen var bara positiv och vi kan varmt rekommendera mäklaren Sandra Sehlberg . Läs mer
  • Kerstin F
    Kerstin F skrev om Sandra Sehlberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Jag har köpt ett radhus oå timmermansvägen 9c.
    Var på första visningen,kunde inte lägga bud, eftersom min lägenhet inte var såld. Efter en del omständigheter kommer den ut på hemnet igen.
    Sandra sms: ade då till mig.
    Vi har haft många sms konversationer, och till slut blev det affär. Jag är mycket nöjd med Sandras engagemang i alla avseenden. Läs mer

Kungsgatan 4, 632 20 Eskilstuna