Alla kategorier Mäklare Södermanland Eskilstuna Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Eskilstuna

Fastighetsbyrån Eskilstuna

Kungsgatan 4, 632 20 Eskilstuna — Visa karta

Funderar du på att bosätta dig i Mälardalen? Välkommen till den stolta fristaden Eskilstuna!

Här i norra Södermanland är det nära till storstaden med sina många arbetstillfällen, men du får också närheten till den vackra svenska naturen och den trevliga känslan av en mindre stad.

Vi på Fastighetsbyrån kan den lokala bostadsmarknaden i Eskilstuna och vet var både köpare och säljare finns. Att vi samarbetar med Sparbanken Rekarne, områdets starkaste bank, gör det enkelt för dig som vill köpa att få ekonomiska råd och för dig som vill sälja ger det en väldigt bra lokal marknadsföringsplattform.

Våra mäklare är välutbildade, erfarna och engagerade och längtar efter att hjälpa dig i din nästa bostadsaffär! Välkommen!

Läs vad 717 kunder tycker om Fastighetsbyrån Eskilstuna

• 2019-05-21

Patrik W skrev om Jenny Dywling en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Trevligt och proffsigt bemötande. Inget krångel utan allt fungerade bra. Kändes tryggt. Läs mer
  • 2019-05-20

Bozena B skrev om Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Jag har köpt en lägenhet.
    Nöjd med hela proceduren. Peter Kärneus var trevlig, hjälpsam och kompetent Läs mer
  • 2019-05-17

Madelén T skrev om Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Professionell, snabb återkoppling i kontakter, smidig. Läs mer
  • 2019-05-14

Gunilla K skrev om Helén Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Blev bemött på ett bra sätt. Helen är kunnig och proffsig. Hon hade sin åsikt klar om det mesta, så vi kände ibland att vi inte blev lyssnade på.
    Eftersom vi var hemma på en extra visning såg vi att hon verkligen vinnlade sig om att serva intresserade spekulanter. Läs mer
  • Stella O

2019-05-13

Stella O skrev om Sandra Sehlberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Jag köpte en lägenhet på 55,5 kvadratmeter i Eskilstuna. Jag visste inte riktigt vad jag hade att vänta mig i samband med visning & följande steg i lägenhetsköpet, men Sandra Sehlberg var en god vägvisare. Jag är mycket nöjd med mäklaren. Läs mer
  • 2019-05-13

Maria G skrev om Helén Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Sålt min villa. Blev mycket vänligt bemött. Förväntade mig en snabb affär. Tyvärr blev det inte så men det är inte på något sätt mäklarens fel. Rekommenderar Helene Eriksson som mäklare. Läs mer
  • 2019-05-13

Peter H skrev om Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Saklig, kunnig, och förtroendeingivande
    Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-05-12

Berit N skrev om Jenny Dywling en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Hus med stor trädgård på landet, sålt efter visning med sju åtta intresserade.
    Har hela tiden blivit väl bemött av mäklaren och vi har haft kontakt med varandra tre år tillbaka nu och då. Mot slutet har vi kontaktat varandra oftare, Jenny alltid vänlig och intresserad av mitt ärende
    Som sagt mycket nöjd och ger utmärkt betyg! Läs mer
  • 2019-05-12

Christofer R skrev om Daniel Ljusenberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Köpt en 2a på 64 kvm.
    Fick ett jätte bra bemötande, trevlig och otroligt hjälpsam.
    Gjorde en snabb affär så hade inte så stora förväntningar men är mycket nöjd med köpet och bemötandet. Läs mer
  • 2019-05-11

Ulf M skrev om Jenny Dywling en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Proffsigt genomförande. Bekymmerslöst för säljaren. Läs mer
  • 2019-05-10

Owe E skrev om Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Vi har sålt vår lägenhet. Peter har varit otroligt hjälpsam och kunnig i våra möten. Peter har överträffat de förväntningarna vi hade, vi är supernöjda med allt! Läs mer
  • 2019-05-09

Cristine S skrev om Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Vi har sålt en lägenhet. Vi fick utmärkt bemötande, tydlig och trevlig.
    Jag förväntade mig att lägenheten skulle vara lättsåld men det blev inte så lätt som jag tänkte. Min man är dock nöjd.
    Vi fick 7 % mindre än vad vi gick ut med. Allt beror på marknaden och vi fick lägenheten såld relativt fort så totalt sett är vi nöjda med försäljningen. Läs mer
  • 2019-05-02

Niklas W skrev om Sandra Sehlberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Köpt lägenhet på rothoffsvägen allt gick enkelt och smidigt
    Jag är nöjd Läs mer
  • 2019-05-02

Alf Rounborg E skrev om Daniel Ljusenberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Seriös och proffissionell mäklare. Snabb återkoppling löpande under hela processen. Läs mer
  • 2019-04-27

Sune S skrev om Jenny Dywling en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Hon var trevlig, rak och ärlig. En mycket bra mäklare Läs mer
  • 2019-04-27

Susanne B skrev om Daniel Ljusenberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    En långdragen försäljning som Daniel skötte utmärkt. Många visningar och stort tålamod. Läs mer
  • 2019-04-24

Stefan P skrev om Daniel Ljusenberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Har köpt ett hus i Eskilstuna med hjälp av Daniel Ljusenberg. Och fick ett bra bemötande och hjälp med affären. Läs mer
  • 2019-04-23

Rolf S skrev om Helén Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Jag har både fått hjälp att köpa en bostadsrätt i Bovieran i Eskilstuna samt att sälja mitt kedjehus i Eskilstuna.
    Helens stora kunnande och vänliga bemötande har varit (och är) av avgörande betydelse för mig. Hon är mycket proffsig och snabb och gett mig en massa goda råd, samt ställt upp med kort varsel när jag behövt rådfråga och liknande. Samt att hon håller vad hon lovat.
    Jag hade höga förväntningar och krav på henne och det har hon verkligen levt upp till.
    Var rädd om henne, hon är en pärla. Läs mer
  • 2019-04-17

Jonny G skrev om Jenny Dywling en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Jenny är en sakkunnig och ambitiös mäklare som var påläst om området vårt hus såldes i. Vi kände oss trygga genom affären.
    Hon profilerade vårt hus väldigt bra och vi var helnöjd med annonsen och hur det vart presenterat. Läs mer
  • 2019-04-15

Mandy A skrev om Jenny Dywling en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Köpt bostadsrätt , Jenny var jätte trevlig och snäll , även väldigt hjälpande och snabb hon svarade väldigt snabbt när man försökte n Läs mer
  • Vladimir M

2019-04-11

Vladimir M skrev om Sandra Sehlberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Ett proffsigt bemötande och bara positivt. Läs mer
  • Ly Thi L

2019-04-10

Ly Thi L skrev om Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Han är snällt, trevligt och väldigt duktig att ha honom som mäklare är perfekt Läs mer
  • 2019-04-10

Mariam R skrev om Daniel Ljusenberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Köpte en lägenhet. Hade en annan mäklare som plötsligt bytte jobb, Daniel tog över efter honom. Var inte alls nöjd ned mäklaren innan då han ej informerade eller kunde svara på frågor jag hade direkt. Processen blev onödigt jobbig och långdragen. Daniel däremot var väldigt smidig och ha kontakt med och allt flöt på son det skulle. Väldigt nöjd är jag.🌟 Läs mer
  • 2019-04-10

Rikard G skrev om Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Jag har nyligen köpt en trea och är väldigt nöjd med Peter som mäklare. Lugn, trygg och tydlig är hur jag skulle beskriva Peter som person. Proffsig och snabb kommunikation hela vägen från visning till nyckellämning. Läs mer
  • 2019-04-06

Ann-Sofi S skrev om Helén Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Köpt en bostadsrätt. Vi fick hjälp med allt praktisk runt det ekonomiska. Proffsigt och varm bemötande. Läs mer
  • 2019-04-03

Kajsa E skrev om Sandra Sehlberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Har köpt en bostad och tycker att Sandra gjorde sitt yttersta för att få affären så snabb och smidig som jag ville! Är väldigt nöjd med mitt köp och så taggad på att flytta in! 😊 Läs mer
  • 2019-03-30

Ulla H skrev om Helén Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Köpt en bostadsrätts lägenhet och sålt ett egnahemshus. Bra bemötande och mina förväntningar blev uppfyllda gällande både köp och försäljning. Läs mer
  • 2019-03-22

Jan-Eric B skrev om Helén Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Jag är helnöjd fram till nu så det blir nog ännu bättre. JAN BOBERG Läs mer
  • 2019-03-20

Christel H skrev om Helén Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Har både köpt och sålt med stöd av samma mäklare. Köpt bostadsrätt och sålt villa.

Bemötandet var utmärkt både vid köp och försäljning.

Mina förväntningar var att få hjälp med det praktiska vid köp och försäljning. Samt att bli av med villan så snart som möjligt efter inflyttning till nya bostaden.

Vid köp av bostadsrätt har jag fått all den information jag frågat efter.
    Vid försäljningen av villan har hon varit tydlig och rak med vad hon gör och vad som förväntats av mig. Återkoppling och information har fungerat mycket bra och allt har flutit på snabbt och effektivt.

Sammanfattningsvis – jag är nöjd. Läs mer
  • Miriam A

2019-03-15

Miriam A skrev om Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Sålde en bostadsrätt. Fick bra info och tyckte att saker hände i den takt jag önskade.
    I en stor affär som att sälja sin bostad vill man känna sig trygg med mäklaren. Peter framstår som rutinerad och han hade vänligt och korrekt bemötande. Läs mer
  • Sheela H

2019-03-10

Sheela H skrev om Daniel Ljusenberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Daniel had helped and supported me alot in buying the apartment at Kapellvägen, Skogstorp. I'm from India and have been only five months here in Eskilstuna, Daniel had given suggestions and communicated to the owner for the issues I had and the owner is also kind and supportive. Glad that I met and bought the apartment through him.

Thankyou! Läs mer
  • Julian Y

2019-03-06

Julian Y skrev om Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Sålde min lägenhet med Peter Kärneus som mäklare Peter är professionell och rekommenderas starkt vid bostadsförsäljning. Läs mer
  • Linard E

2019-03-04

Linard E skrev om Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Sålde en tvåa på 50 kvm.
    Hade köpt den lägenheten av just Peter för ca 8 år sedan och jag var nöjd redan då och därför anlitade jag honom 😊

Förutom två ordinarie visningar så fixade Peter en extra visning för alla samt visade lägenheten två extra ggr vid andra tillfällen.

Extremt nöjd med hela affären och allt runtomkring! Läs mer
  • 2019-02-25

Joacim H skrev om Daniel Ljusenberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Sålde villa i Skogstorp Eskilstuna

Enplans-villa på 100 kvm med garage, byggt 2017.

Bra bemötande och proffesionellt utfört. Vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • 2019-02-19

Gunilla S skrev om Daniel Ljusenberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Sålt en fastighet , fick byta mäklare pga, att den tidigare blev förflyttad till Strängnäs. Blev mycket nöjd med Daniel som stort stöd för mig under försäljningsprossesen Läs mer
  • Sanna T

2019-02-18

Sanna T skrev om Helén Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Har både köpt och sålt lägenhet med hjälp av Helén. Allt har gått så enkelt och smidigt! En kanonmäklare helt enkelt😀 Läs mer
  • 2019-02-18

Annika M skrev om Sandra Sehlberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Köpt bostadsrätt. Engagerad, positiv och tillmötesgående mäklare. Läs mer
  • 2019-02-17

Ann-Marie S skrev om Helén Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Vi är mycket nöjda med det engagemang som Helén lagt ned på vår försäljning av vårt hus. Glad och positiv samt bra återkoppling under försäljningstiden. Vi har sålt vår villa i Hällby och även skrivit kontrakt på lägenhet i Bovieran.
    Vi kan rekommendera Helén för vidare fastighetsaffärer.
    Ann-Marie o Lasse Skantz Läs mer
  • 2019-02-14

Camilla L skrev om Sandra Sehlberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Hus. Trevligt bemött. Mäklaren levde upp till mina förväntningar. Positiv o mycket glad. Läs mer
  • Anders L

2019-02-12

Anders L skrev om Sandra Sehlberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Sandra fick upp priset på vår bostadsrätt riktigt bra, i denna svåra tid för säljare. Försäljningen gick med råge bättre än förväntan. Dessutom är inte Sandra en sådan där typiskt jobbig mäklare med dollargrin, utan en väldigt avslappnad, trevlig och personlig mäklare. Vi ger henne våra bästa rekommendationer. Läs mer
  • 2019-02-12

Devine Ö skrev om Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Kompetent, trygg och väldigt trevlig! Läs mer
  • 2019-02-01

EDUARDO M skrev om Jenny Dywling en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Jenny är mycket duktig, trevlig, effektiv.
    Jag rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • 2019-01-31

Majo K skrev om Daniel Ljusenberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Jag har sålt min bostad och sökte på egen hand upp Daniel då jag har tidigare erfarenhet av ett gott bemötande från honom. Han är tydlig och ger god information.
    Jag hade förväntningar att få en smidig försäljning och bra stöd från mäklaren.
    Jag kan anse att vi hade lite för lite telefonkontakt och mycket sms. Inget mig emot men saknade ibland möjligheten att kunna diskutera verbalt om gången i försäljningen. Men jag är nöjd med mäklaren i sin helhet.

Jag hade dock önskat en större efterfrågan av min bostad då den är unik och fantastisk. Nu var det inte så många som upplevde det men försäljningen blev bra ändå. Det var en passande köpare som kommer att få uppleva en fin och bra förening och grannsamverkan.

Så min försäljning gick bra och det begärda utgångspriset fick jag. Dock blev det en lång tid till tillträde men efter att överlåtelseavtalet blev påskrivet förändrades önskemålet för tillträde och idag väntar jag på besked om detta.
    Avslutningsvis är jag Nöjd över min mäklares arbete. Läs mer

Anna B skrev om Sandra Sehlberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Läs mer
  • 2019-01-05

Emelie N skrev om Sandra Sehlberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Köpt min och min mans första villa, otroligt bra hjälp och otroligt bra bemötande. Läs mer
  • 2019-01-02

Maria D skrev om Jenny Dywling en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Jag har köpt en bostadsrätt i Eskilstuna och kom i kontakt med Jenny under budgivningen. Jag tycker hennes serviceanda var riktat i favör till säljaren knappast något stöd mig som köpare. Hon hade dock en assistent(Maria Wargh) som var mer behjälplig med att besvara frågor under köpeförhandlingen och dess process.
    Om jag skulle välja att sälja min bostad längre fram skulle Jenny inte vara mitt första val av mäklare att anlita. Läs mer
  • Hannu V

2018-12-30

Hannu V skrev om Sandra Sehlberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Utan anmärkning. Mycket bra. Tillgänglig i tid och otid. Läs mer
  • 2018-12-27

Björn B skrev om Sandra Sehlberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Har köpt en bostadsrättslägenhet. Blev bemött korrekt och trevligt av Sandra. Saknade eventuellt några svar på mina frågor om lägenheten och vad det i stora drag skulle kosta att renovera den. Hade varit ett plus med en ungefärlig uppgift om det. I stort ett bra genomfört köp där vi fick det som kan förväntas. Läs mer
  • 2018-12-25

Solbritt K skrev om Fastighetsbyrån Eskilstuna
    väldigt bra bemötand tills huset var sålt Läs mer
    Torbjörn L gillar detta

Kungsgatan 4, 632 20 Eskilstuna