Fastighetsbyrån Eskilstuna

Fastighetsbyrån Eskilstuna

• BadgeElevenYears
2 071

Funderar du på att bosätta dig i Mälardalen? Välkommen till den stolta fristaden Eskilstuna! Här i norra Södermanland är det nära till storstaden med sina många arbetstillfällen, men du får också närheten till den vackra svenska naturen och den trevliga känslan av en mindre stad. Vi på Fastighetsbyrån kan den lokala bostadsmarknaden...

2071 omdömen om Fastighetsbyrån Eskilstuna

Sedan starten hos Reco 2013

Visar 2071 omdömen med 4.7 i snittbetyg
Bo Henry G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Toksoy en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Västra Munktellstaden

Trevlig och tillmötesgående vid första träffen. Intresserad av oss som kunder. En bra dialog genom affären.

Marcus A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Toksoy en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Söder

Vi har blivit bemötta otroligt bra från start. Daniel har verkligen varit professionell och hjälpt oss hela vägen. Tveka inte på välja Daniel som er mäklare!

Ellen S
Norra Munktellstaden

Målmedveten och peppande i försäljningen. Stort fokus på god kommunikation och enkel att planera med. Vi är jättenöjda!

Toni A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Skoog en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Sveaplan

Emma hade ett leende på ansiktet så fort jag klev in på lägenheten. Hade lite funderingar hur det skulle vara att köpa en lägenhet. Emma gjorde det som att det ska kännas som mitt hem. Skit trevlig kvinna som verkligen vet hur sitt arbete ska gå till.

Mikko V
Köpte sitt hus med hjälp av Ludwig Gullberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Hällby

Mycket trevligt bemötande. Husköpet gick smidigt och snabbt.

Theresa S
Kvicksund

Med sitt höga engagemang och skicklighet lyckades Daniel överträffa alla våra förväntningar i samband med vår husförsäljning. Alltid tillgänglig, stark kommunikativ förmåga, lätt att ha och göra med och kanske det allra viktigaste: han fick oss att känna 100% trygga från dag 1. En mäklare som rejält skiljer sig från mängden! Daniel levererar det lilla extra genom sitt sätt att vara och agera💫

Emma S
Skogstorp

Mycket nöjd och tacksam för all hjälp vi fick av Daniel vid köpet av vårt första hus. Daniel är otroligt lyhörd och hjälpsam, som ser till både säljare och köpares bästa.

Lili Ann Charlott G
Västra Munktellstaden

Seriös och trevlig med bra första möte utan att vara "övertrevlig",,det passade oss,,tack Daniel

Wilma O
Sundbyholm

Vi är supernöjda med all hjälp från Daniel. Han var informativ, inlyssnade och höll kontakten genom hela affären.

Evelina S
Köpte sitt hus med hjälp av Nina Ekberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Flacksta

Nina är ett proffs ut i fingerspetsarna. Tillmötesgående, vänlig och skarp.

Svar från Nina Ekberg

Men vad fint av dig, tusen tack för värmande ord!

Shukri B
Sålde sitt hus med hjälp av Nina Ekberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Ekeby / Flacksta

Hej, Jag upplever med mäklare Nina Ekberg bra bemötande, hjälpsam och superduktig.

Svar från Nina Ekberg

Tack , det var en ära att hjälpa dig och tacksam att du är nöjd.

Göran G
Hammarby

Han är påläst, lyssnande, kunnig och trevlig.

Kristina E
Västra Munktellstaden

Lugn, saklig och gav mej tid att reflektera. Har förståelse för att det är mentalt påfrestande att sälja. Bra uppföljning och flexibla kommunikationsvägar. Var inte forcerad.

Martin S
Kvicksund

Mycket bra bemötande. Förväntningarna var dels att få huset sålt men även att han skulle leda processen. Daniel levde upp till bägge två. Proffsig, kunnig, strategisk, trovärdig, positiv, glad och alltid tillgänglig. Daniel gjorde processen enkel för oss.

David O
Köpte sin lägenhet med hjälp av Nina Ekberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Måsta

Professionell bemötande. Fanns tillgänglig vid frågor och god kundkndkontakt

Svar från Nina Ekberg

Tack för era fina ord! Det var en ära att hitta nytt hem till er och sälja ert.

Michelle C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Ekberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Torshälla

Mycket trevlig och professionell mäklare. Blev alltid bra bemött av Nina och hon fanns tillgänglig och svarade på frågor och funderingar. Kändes tryggt och bra för mig som kund att få information och uppdateringar snabbt.

Svar från Nina Ekberg

Tack för era fina ord! Det var en ära att hitta nytt hem till er och sälja ert.

Margareta M
Snopptorp

Bemötandet var bra, både på visning och överlåtelsemötet. Hade inga särskilda förväntningar men upplevde att Hon var engagerad på ett "lagom" sätt.

Svar från Nina Ekberg

Tack för din återkoppling. Kul att du hittade ditt nya hem från oss..

Mikael K
Snopptorp

Mäklare som verkligen lyssnade, lyckades göra en affär endast på sitt kontaktnät och vart en snabb och bra affär!

Rickard S
Snopptorp

Nina är professionell, lyhörd och kunnig. Gjorde det enkelt för mig som säljare att få vara delaktig i försäljningen. Snabb och smidig försäljning som blev över utgångspriset.

Svar från Nina Ekberg

Tack snälla för din rekommendation! Fin lägenhet och inredd på bästa sätt.

Anna L
Måsta

Mycket kunnig mäklare som gör det bästa för sina kunder. Alltid tillhands och svarar.

Svar från Nina Ekberg

Tack Anna för dina värmande ord. Det var en ära att få hjälpa er.

Dan E
Skrev om Fastighetsbyrån Eskilstuna

Tack Emma Skoog! Allt blev så enkelt då skötte allt! Dan Eriksson

Andreas E gillar detta
Oskar W

Trevligt bemötande Saklig och förstående Problem lösare

Daniel C
Brottsta

Mycket proffessionellt bemötande när vi köpte vårt hus. Stort engagemang. Levererade mycket bra ideer och stor kunnighet.

Salwan A
Hällby

Han är bra mäklare som kan sitt jobb och kan svara på alla frågor som man ställer. Det var bra bemötande.

John Frederick D
Torshälla

Professionell. Lyhörd. Ärlig. Empatisk. Rekommenderar Daniel varmt!

Johan L
Norra Munktellstaden

Professionell och enkelt tillgänglig!

Svar från Nina Ekberg

Tack Johan för din rekommendation. Kul att du uppskattar vår service.

Elina W
Nyfors

Vi blev bemötta av mäklaren på en proffesionellt och trevligt sätt, hon hade en lugn röst som fick en att känna sig trygg. Jag hade väldigt positiva förväntningar som jag anser uppfylldes när vi träffades. Hon bemötte oss på ett välkomnande sätt. Min upplevelse var strålande och det var väldigt roligt att jag var hennes yngsta kund som hon haft.

Svar från Nina Ekberg

Tack Elina för din rekommendation. Det var så fint att få hjälpa er!

Elise P
Nyfors

Väldigt trevlig och professionell.

Svar från Nina Ekberg

Tack, det var ett nöje att hjälp er att hitta ett hem.

Douglas P
Köpte sitt hus med hjälp av Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Snopptorp

Väldigt trevlig och proffsig mäklare.

Hadeer A
Norra Munktellstaden

Jag har blivit bemött på ett trvligt sätt. Det var jättelätt att ha kontakt med Nina. Jag har fått svar på alla mina fundernkngar och frågor jag hade vid köpet av bostaden.

Svar från Nina Ekberg

Tack Hadeer för dina värmande ord! Kul att du äntligen hittade ditt nya hem.

Anja E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sama Yousif en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Valhalla

Sama är en jättetrevlig person, duktig och kan hjälpa till med de frågor man har.

Carina V
Hällby

Är mycket nöjd över Daniels arbete som mäklare och kan varmt rekommendera honom. Han är lyhörd, väldigt trevlig och tillmötesgående och snabb med återkopplingar. Han har ett bra upplägg och man känner sig trygg i hela säljprocessen. Mina förväntningar överträffades då jag var tvungen att sälja min bostad först för att kunna buda/köpa på en annan och Daniel lyckades åstadkomma detta inom en dryg vecka. Otroligt bra jobbat!

Annica B
Skogstorp

Väldigt trevlig och tillmötesgående. Snabba svar och lätt att få tag på. Otroligt trevlig.

Peter B
Skogstorp

Mycket bra service, hjälpsam med allt

Anita J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Skoog en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Söder

Glad och trevlig, förklarade bra !

Christer E
Sålde sitt hus med hjälp av
Mariefred

Fick redan inledningsvis ett bra intryck, Agerade professionellt och kunnigt samt tog frågor och återkom på ett bra sätt. Tydligt underbyggda svar. Gillade att han på ett balanserat sätt lade upp försäljningsstrategin och inte

Bawan R
Torshälla

Vi är jättenöjda med Daniel. Vi hade bra kommunikation, alltid trevlig och försäljningen gick smidigt till. Fullpott på precis allt.

Philip H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Norr

Mycket trevlig person och hjälpte så gott han kunde med förhandlingen av min bostad.

Rickard B
Sålde sitt hus med hjälp av Nina Ekberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Borsökna

Nina har presterat över mina förväntningar och på ett mycket proffsigt sätt tagit hand om försäljningen av mitt radhus från start till försäljning. Det har gjort att det är väldigt enkelt och tryggt att vara kund hos Nina.

Svar från Nina Ekberg

Tack Rickard för jag fick äran att hjälpa dig och tack för dina värmande ord!

Angelica N
Måsta

Daniel har varit väldigt trevlig och hjälpsam under hela processen i att sälja vår bostad. Innan vi tog kontakt med Daniel kändes det som en nästintill omöjlig och stor process att sälja bostad, men med Daniels vägledning var det inte så svårt som vi först tänkte. Daniel har kunnat svara/ tagit reda på våra frågor under processen och vi har bara bra saker att säga om honom!

Ulla E
Sålde sitt hus med hjälp av
Mariefred

Trevlig, professionell och tillmötesgående.

Susanne K
Hållsta

Bra, trevlig, kunnig , omtänksam, fint samspel med oss. kände mig trygg :)

Annelie S
Hållsta

Trevlig och hjälpsam. Vi är mycket nöjda. Rekomenderar denna mäklare!

Adina N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Skoog en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

Emma va effektiv och smidig i sitt arbete. Svarade snabbt och tydligt på frågor. Trevligt och förstående bemötande gjorde ett gott intryck!

Hamlet Z
Torshälla

Hej Daniel för min del är bästa mäklaren i hela Sörmland Han är ganska öppet person som man kan prata och diskutera ganska mycket 👍👍👍👍

Inga Margareta K
Sålde sitt hus med hjälp av Ludwig Gullberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Hällberga

Det har bara varit bra. Att få huset sålt o det gick ju bra Trevlig o hjälpsam med allt.

Jauni A
Sålde sitt hus med hjälp av Daniel Toksoy en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

En lyhörd toppen mäklare. Rekommenderar varmt!

Clas-Göran E
Sålde sin lägenhet med hjälp av
Norra Munktellstaden

En lugn kunnig mäklare. Pratar o förklara tydligt. Man kan ju inte så mycket om mäkleri En bra och trevlig man

Felix V

Daniel har varit en topp mäklare! Enda sedan första kontakten har Daniel varit nåbar och svarat på de frågor man undrat över. Från visning till kontraktsskrivning har allt gått enligt plan. Tack för att du hjälpt oss hitta vårt nya hem! 😊

Kirill E
Stadsparken

Jag fick professionellt och trevligt bemötande. Snabb och effektiv kontakt via telefon. Jag kommer rekommendera Nina Ekberg till dom jag känner.

Svar från Nina Ekberg

Tack för din feedback, det var ett nöje att hjälpa er!