Fastighetsbyrån Eskilstuna

Fastighetsbyrån Eskilstuna

Funderar du på att bosätta dig i Mälardalen? Välkommen till den stolta fristaden Eskilstuna!

Här i norra Södermanland är det nära till storstaden med sina många arbetstillfällen, men du får också närheten till den vackra svenska naturen och den trevliga känslan av en mindre stad.

Vi på Fastighetsbyrån kan den lokala bostadsmarknaden i Eskilstuna och vet var både köpare och säljare finns. Att vi samarbetar med Sparbanken Rekarne, områdets starkaste bank, gör det enkelt för dig som vill köpa att få ekonomiska råd och för dig som vill sälja ger det en väldigt bra lokal marknadsföringsplattform.

Våra mäklare är välutbildade, erfarna och engagerade och längtar efter att hjälpa dig i din nästa bostadsaffär! Välkommen!

Läs vad 1514 kunder tycker om Fastighetsbyrån Eskilstuna 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Fadi Dowm  en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    2022-08-15 Verifierad kund
    Jag blev bemött av Fadi jätte bra, han är så trevlig och brättar så tydlig om vad man vill ha för hjälp.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fadi Dowm  en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    2022-08-14 Verifierad kund
    Han är en mycket snäll och respektfull person.
    2022-08-04 Verifierad kund
    Fadi var hjälpsam även under sin semester vilket var ett stort plus.
  • Rezghar S
    sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Skoog en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    2022-08-03 Verifierad kund
    Hon är verkligen en trevlig mäklare och försöker hjälpa på det bästa sättet. Hon är en riktig duktig mäklare helt enkelt. 10/10
    2022-08-01 Verifierad kund
    Uppskattar tillgängligheten och tiden Fadi tog sig tid till. Trevlig och lätt att ha o göra med!
  • sålde sitt hus med hjälp av Marcus Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    • Alberga
    2022-07-31 Verifierad kund
    Vår upplevelse är att Marcus är proffs på sitt yrke men ändå ödmjuk och hjärtlig. Vi har haft fullt förtroende för honom under hela försäljningen och har redan rekommenderat honom som mäklare till vänner.

Tack för alla goda samtal!

Eva & Mikael
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Hase Muratovic en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    2022-07-30 Verifierad kund
    Trevligt bemött, bra information och smidigt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Hase Muratovic en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    2022-07-29 Verifierad kund
    Hase är en engagerad mäklare som håller de han lovar. Mötte mina förväntningar kring tillgänglighet och slutpris. Rekommenderar Hase starkt för den som söker en mäklare!
    • Dalhagen
    Proffesionelt och personligt.
    Till full belåtenhet av våran kommunikation.
  • köpte sitt hus med hjälp av Marcus Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    • Dalhagen
    2022-07-27 Verifierad kund
    Visningen sköttes av Andrea fast Marcus fanns att få tag på via tfn. Bra kontraktsskrivning. Genomgången var bra och proffsig.
  • sålde sitt hus med hjälp av Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    • Sundbyholm
    2022-07-27 Verifierad kund
    Peter har varit mycket korrekt och visat stort intresse för objektet Peter har alltid informerat om vad som händer och alltid passat tider.
    Att vi inte nådde upp till priset vi gemensamt satt får nog förklarats av omständigheterna nu på marknaden.
    2022-07-23 Verifierad kund
    En duktig mäklare som är mycket hjälpsam under hela processen.
    • Tummelsta
    2022-07-22 Verifierad kund
    Väldigt snabbt svar när man hade en fråga, även när han var på semester.
    Vänligt bemötande och snabbt avslut på köp.
    2022-07-21 Verifierad kund
    Proffsigt och han lade ner stor omsorg i affären och kollade upp hur det skall handläggas med överförmyndare och andra intressenter. helt ok.
    Ingegerd Larsson genom Per Lindblom
    • Alberga
    2022-07-21 Verifierad kund
    Allt bra. Inga problem. Svarade trots semester
    2022-07-17 Verifierad kund
    Supertrevlig och superkunnig mäklare!!
    2022-07-16 Verifierad kund
    Fadi är lyhörd och mån om att köparen får all nödvändig information om objektet för att på så sätt känna sig trygg och säker i bostadsaffären.
  • sålde sitt hus med hjälp av Emma Skoog en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    • Hällby
    2022-07-14 Verifierad kund
    Tror inte vi träffat nån gladare och mer positiv tjej än Emma, och dessutom var hon väldigt proffsig och kunnig också. Stenkoll på allt❤️
  • köpte sitt hus med hjälp av Emma Skoog en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    • Ärla
    2022-07-14 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och tydlig. Hon berättade hur hela processen går till och hade man några funderingar så svarade hon på sms direkt. Rekommenderas starkt
  • köpte sitt hus med hjälp av Hase Muratovic en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    • Helgestahill
    2022-07-06 Verifierad kund
    Trevlig och proffsig mäklare. Snabba och bra svar om man har frågor.
    2022-07-05 Verifierad kund
    Bra bemötande och snabb respons. Toppmäklare helt enkelt!
    2022-07-05 Verifierad kund
    Trevlig mäklare som var tillgänglig och snabb i processen som var av vikt både för köpare och säljare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    2022-07-04 Verifierad kund
    Väl bemött. Saknade lite basinformation om föreningen. Ville ha snabb budgivning men vi budgivare smyghöjde i alla fall.
    2022-07-04 Verifierad kund
    Väldigt bra mäklare,lyhörd och god bemötande. Strävar efter kundens bästa.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    2022-07-01 Verifierad kund
    Ett riktigt bra bemötande samt är lätta att ha göra med.
    som kund är jag riktigt nöjd :)
    2022-06-30 Verifierad kund
    Har haft med flera mäklare att göra och Fadi är helt enkelt överlägsen! Lätt att få kontakt med, lätt att ha att göra med och gör allt för att alla parter ska bli 100% nöjda
    2022-06-29 Verifierad kund
    Engagerad, insatt och strukturerad
    2022-06-28 Verifierad kund
    Ett bra sätt. Hade högre förväntningar ang priset på huset.
    En ända fördelen att det gick fort.
    2022-06-28 Verifierad kund
    Jag är jätte nöjd med Fadi.väldigt bra bemötande och har agerat på ett professionellt sätt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Skoog en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    • Rinmansparken
    2022-06-28 Verifierad kund
    Emma gav ett grymt bemötande och är väldigt professionell. Hon var lättillgänglig under hela processen och gjorde ett fantastiskt jobb. Rekommenderar starkt henne till dig som ska sälja din bostad. Fem av fem!
  • Karin K
    sålde sitt hus med hjälp av Emma Skoog en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    • Vibyåsen
    2022-06-27 Verifierad kund
    Bra. Jag tyckte att det var skönt att det gick så snabbt och enkelt att få stugan såld. Emma levde upp till mina förväntningar
    • Slagsta
    2022-06-26 Verifierad kund
    Lätttillgänglig, trevligt bemötande. Noggrann och tydlig.
    2022-06-26 Verifierad kund
    Proffsig och kunnig, kommunikativ och trevlig. Har det som krävs av en bra mäklare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    • Borsökna
    2022-06-25 Verifierad kund
    Ett trevligt bemötande. Mina förväntningar var högre, med en finanskris och huspris fall ställde till det för oss. En riktig bra mäklare och jag vet att han gjorde det bästa.
  • köpte sitt hus med hjälp av Emma Skoog en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    • Vibyåsen
    2022-06-25 Verifierad kund
    Glad och trevlig! Svarade snabbt när jag hade frågor. Jag hade gärna fått en tydligare beskrivning av driftskostnaderna innan kontraktskrivning men annars bara bra.
    • Slagsta
    2022-06-25 Verifierad kund
    Mycket trevlig och professionellt bemötande, saklig och kunnig.
  • sålde sitt hus med hjälp av Hase Muratovic en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    2022-06-23 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Lätt att få tag i vid frågor.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    2022-06-22 Verifierad kund
    Marcus har en fantastisk petsonlighet. Har ett mycket bra bemötande oavsett vilka frågor jag hade. Därför otroligt proffsig engagerad och hjälpsam.
    Marcus kämpade på in i det sista.
    Jag kommer rekomendera dig till ALLA jag känner. Tack för din ihärdighet.
    2022-06-21 Verifierad kund
    Trevligt bemött och bra sammanfattning av bostaden.
    Mäklaren var snabb på att svara/återkomma, höll väldig bra kontakt med Muratovic.
    2022-06-19 Verifierad kund
    Marcus var lyhörd och gav oss positiv energi.
    Vi hade bra samspel med mäklaren och vi hade goda planer som fullföljdes under processen. Marcus levde upp till våra förväntningar. Vi kände oss trygga från start till slut. Vi har inte tvivlat på Marcus profession i sitt yrke.
    2022-06-17 Verifierad kund
    Lyhörd, kunnig, intresserad genom hela säljprocessen. Tack för ett fint bemötande!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    2022-06-16 Verifierad kund
    Bemött på ett väldigt trevligt och korrekt sätt. Förväntningen var att lägenheten skulle överensstämma med bilderna vi sett på hemsidan. Tack vare att vi fick se lägenheten så snabbt kunde vi avsluta köpet samma dag. Marcus tog hand om oss på ett bra sätt och jag rekommenderar honom gärna till andra.
    2022-06-16 Verifierad kund
    Vi ringde Marcus fredag eftermiddag och han lyckades ordna en tid för visning redan kommande söndag trots att han i princip var fullbokad denna dag. Detta resulterade i att vi kunde skriva på ett köpekontrakt redan samma dag. Våra förväntningar att det skulle gå så fort fanns inte från början. Jag tycker att Marcus bemötte oss på ett mycket trevligt och lugnt sätt trots att han hade kort om tid för denna visning. Jag är mycket nöjd med Marcus och rekommenderar honom gärna till vänner och bekanta.
    2022-06-16 Verifierad kund
    Tydlig, trevlig och korrekt. Mina förväntningar var att få till en snabb försäljning och det mer än fort.
    Tack Sarita för det fina omdömet! Marcus Eriksson
    2022-06-13 Verifierad kund
    Utmärkt bemötande och fantastisk duktig på att lyssna och svara på alla frågor man önskar sig
    2022-06-13 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, tillmötesgående.
    • Skogsängen
    2022-06-12 Verifierad kund
    Snabb affär med flexibel och tillgänglig mäklare
  • skrev om Marcus Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    2022-06-12 Spontant omdöme
    Trevlig och lyhörd genom hela processen! Lätt att få kontakt med. Mycket bra bemötande!
    • Sundbyholm
    2022-06-12 Verifierad kund
    En supertrevlig och kompetent mäklare. Kan verkligen rekommendera honom som din mäklare.
    • Skogsängen
    2022-06-10 Verifierad kund
    Bara bra. Snabb återkoppling när vi sökte honom