Alla kategorier Mäklare Södermanland Eskilstuna Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Eskilstuna

Fastighetsbyrån Eskilstuna

Kungsgatan 4, 632 20 Eskilstuna — Visa karta

Funderar du på att bosätta dig i Mälardalen? Välkommen till den stolta fristaden Eskilstuna!

Här i norra Södermanland är det nära till storstaden med sina många arbetstillfällen, men du får också närheten till den vackra svenska naturen och den trevliga känslan av en mindre stad.

Vi på Fastighetsbyrån kan den lokala bostadsmarknaden i Eskilstuna och vet var både köpare och säljare finns. Att vi samarbetar med Sparbanken Rekarne, områdets starkaste bank, gör det enkelt för dig som vill köpa att få ekonomiska råd och för dig som vill sälja ger det en väldigt bra lokal marknadsföringsplattform.

Våra mäklare är välutbildade, erfarna och engagerade och längtar efter att hjälpa dig i din nästa bostadsaffär! Välkommen!

Läs vad 747 kunder tycker om Fastighetsbyrån Eskilstuna

• 2019-07-16

Anders G skrev om Helén Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Köpt en bostadsrätt i Bovieran Eskilstuna.Hon är professionell i sin kontakt . Har dialog med köparen och återkommer med svar på frågor som jag hade . Läs mer
  • 2019-07-14

Lili-Ann L skrev om Helén Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Köpt bostadsrätt. Nöjd med kontakt och information. Fått svar på mina frågor och fått återkoppling. Mycket nöjd Läs mer
  • 2019-07-13

Barbro N skrev om Helén Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Hon är hjälpsam och ställer upp även på an semester kommer ihåg folk och deras namn. Läs mer
  • 2019-07-13

Oskar M skrev om Helén Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    jag köpte en bostadsrätt genom är mycket nöja Läs mer
  • 2019-07-12

Gert J skrev om Helén Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Jag anser att Helen har skött Sitt uppdrag på ett proffsigt sätt

Hon har alltid sökt lösningar på uppkomna problem
    och varit en bra och rättvis kordinator. Läs mer

Tom W skrev om Helén Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Svarat då jag frågat. Förmedlat mina frågor till Bovieran så hon inte själv kunnat svara. Ställt upp så att allt har kunnat ordnas till det bästa. Nu har jag varit i köpsituation så jag har ju ingen erfarenhet av Helen i säljsituation.
    Helen har motsvarat mina förväntningar som mäklare. Läs mer

Anders Ö skrev om Helén Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Hon har varit bra vid alla våra kontakter i samband med vårt köp av nyproducerad lägenhet. Vår enda affär på över 30 år Läs mer

Christina Ö skrev om Helén Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Har skött allt utmärkt. Varit intresserad av oss som kund. Har alltid återkopplat snabbt efter en fråga eller fundering. Läs mer

Ronny L skrev om Helén Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Köpt lägenhet i Bovieran, blev bra bemött och fick bra info . Hon kunde svara på de funderingar vi hade. Vi hat upplevt en ett bra samarbete i den här affären. Läs mer

Thommy F skrev om Helén Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Köpt
    Brf Bovieran Eskilstuna

Helen har varit tydlig och uppriktig, i sin roll som Mäklare. Läs mer

Ann-Katrin F skrev om Helén Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Vi är mycket nöjda med Helens insats. Läs mer

Tellervo V skrev om Helén Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Hon hjälpte oss att sälja vårt fyrarummare till bostadsrätt. Hon var kunnig, professionel och vänlig. Priset blev ungefär vad vi förväntade oss. Vi har bara gott om säga om henne. Tack så mycket. Tellervo Verlinna Läs mer
  • Anders M

2019-07-11

Anders M skrev om Helén Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Vi har köpt en nyproducerad bostadsrätt om 54 lägenheter.
    Det blir inte samma bemötande och inte så personligt när så
    många lägenheter skall säljas på samma gång. Men vi är nöjda
    med hur affären har gått till väga. Läs mer

Monica A skrev om Helén Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Hele’n är väldigt duktig , hon var mäklare till vårat köp på Bovieran , Läs mer
  • 2019-07-09

Hans G skrev om Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Sommarstuga
    Mycket bra bemötande.
    Förväntningen var att få den såld,vilket han lyckades med och detta snabbt. Gediget arbete. Läs mer
  • 2019-07-03

Barbro K skrev om Daniel Ljusenberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Sålt bostadsrätt i valhalla
    Trevligt o sakkunnigt
    Att sälja så fort som möjligt o till bra bris.
    Ja han jobbade på duktigt så det blev ganska snabb affär. Lite seg budgivning men det var ju inte hans fel.
    Trevlig kontakt o snabba o raka besked o svar.
    Mycket nöjd med Daniel
    MVH barbro Läs mer
  • 2019-06-25

Pernilla L skrev om Jenny Dywling en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Är helt nöjd med Jenny som mäklare på alla vis. Läs mer
  • 2019-06-15

Usra B skrev om Jenny Dywling en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Vi sålde radhus. Jenny var mycket trevlig och lyhörd. Jag upplevde henne som erfaren Mäklare och hon förenklade hela processen. Skulle rekommendera henne varmt. Läs mer
  • 2019-06-14

Helena J skrev om Daniel Ljusenberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Lyhörd och intresserad. Trevligt bemötande och svarade snabbt på sms eller mail. Läs mer
  • 2019-06-13

Lara M skrev om Helén Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Vi har köpt en villa i Djursta.
    Vi blev bemötta av mäklaren på ett jätte bra och trevligt sätt. Hon är väldigt snäll och hjälpte oss mycket.
    Vi behövde visning och se hur huset såg ut och frågor angående ändringar och pris. Vi tyckte att hon levde upp till de förväntnibgar som vi hade. Läs mer
  • 2019-06-13

Maud E skrev om Jenny Dywling en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Jag har sålt min bostadsrätt på Söder i Eskilstuna efter att ha köpt en annan bostadsrätt. Det var kort om tid innan sommaren och Jenny var snabb att ta kontakt och planera för visning och försäljning. Hon har ställt upp på obekväma arbetstider för att få allt att fungera och ordnade med en bra kontakt för hjälp med styling av lägenheten.
    Jag upplevde att Jenny var mån om att allt skulle bli så bra som möjligt för mig utifrån de förutsättningar som fanns, samtidigt som hon månade om spekulanternas bästa.
    Jenny var tydlig i kommunikationen om marknadens villkor och vad man kan förvänta sig när det gäller nivån på försäljningspriset. Det gjorde att det var lätt för mig att fatta ett beslut om att acceptera ett bud från en familj som kom på förhandsvisning. Deras bud var 225 000 kr över utgångspriset och jag insåg att det var rimligt att acceptera budet.
    Jag är mycket nöjd med min försäljning och har fortsatt god kontakt med min bankman på Sparbanken Rekarne för hantering av ekonomin både kring mitt köp av ny bostadsrätt och försäljning. Läs mer
  • 2019-06-05

Tellervo V skrev om Jenny Dywling en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Allt har gått smidigt och sakligt till. Hon har varit lyssnande och sympatisk och gjort ett bra jobb. Läs mer
  • 2019-06-05

Marika N skrev om Sandra Sehlberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Bra bemötande hjälpsam och supertrevlig. Bara synd att hon slutade mitt i husköpet. Läs mer
  • 2019-06-03

MARIA F skrev om Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Jag skulle passa mig för Jenny som mäklare både som säljare och köpare. Kan framstå som proffsig men är tyvärr, som många mäklare nuförtiden, alldeles för stressad.
    Vid första visningen hade hon bokat in sig direkt efter vilket innebar att det inte fanns någon som helst marginal att titta mer på lägenheten. En halvtimme är ju egentligen sjukt kort tid för att bestämma sig för mångmiljon affärer.
    Sen var utgångspriset på gränsen till lockpris och när det kom ett bud som låg mer i paritet med vad lägenheten var värd innan visning 2 , dock med krav på att ta bort den från marknaden, så rådde hon inte den äldre ovane säljaren att ha is i magen då det var stort intresse och många på visningen, utan skickade bara SMS att den var borttagen och visning 2 inställd. Ett sånt förfarande gynnar ingen.
    Säljaren förlorade pengar eftersom vi, och kanske fler, var beredda att betala mer eftersom det var ett riktigt fint objekt med superläge. Vi som köpare förlorade förtroendet för att det var en shysst affär och att det inte bara handlade om att inkassera provision på kortast möjliga tid för mäklarbyrån. Läs mer
  • Mikael J

2019-06-02

Mikael J skrev om Jenny Dywling en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Mycket proffsigt och trevligt bemötande.
    Jenny sålde min lägenhet och allt gick mycket smidigt.
    Kan varmt rekommendera Jenny till er som funderar på att sälja. Läs mer
  • 2019-05-31

Annika S skrev om Jenny Dywling en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Jag har sålt en etta på 30kvadrat. Mäklaren upplevde jag som glag och possitiv. Jag hadde inga förväntningar, men bleb glatt överraskad. Jag kommer att rekomendera Jenny till dom jag känner som vill sälja. Läs mer
  • 2019-05-30

Robert H skrev om Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    En bra och erfaren mäklare som levererar. Läs mer
  • 2019-05-29

Hans L skrev om Jenny Dywling en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Jenny jobbade effektivt på ett hjärtligt sätt. Jenny levde upp utmärkt till våra förväntningar. Återkopplade snabbt och gav bra kompletterande information. Läs mer
  • 2019-05-29

Maria H skrev om Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Sålt en bostad/villa i Torshälla .
    Allt gick smidigt och snabbt Läs mer
  • 2019-05-28

Johanna L skrev om Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Sålt lägenhet. Peter var alltid trevlig, hjälpsam och seriös utan att någon gång vara för pushig. Skulle varmt rekommendera Peter. Läs mer
  • 2019-05-21

Patrik W skrev om Jenny Dywling en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Trevligt och proffsigt bemötande. Inget krångel utan allt fungerade bra. Kändes tryggt. Läs mer
  • 2019-05-20

Bozena B skrev om Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Jag har köpt en lägenhet.
    Nöjd med hela proceduren. Peter Kärneus var trevlig, hjälpsam och kompetent Läs mer
  • 2019-05-17

Madelén T skrev om Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Professionell, snabb återkoppling i kontakter, smidig. Läs mer
  • 2019-05-14

Gunilla K skrev om Helén Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Blev bemött på ett bra sätt. Helen är kunnig och proffsig. Hon hade sin åsikt klar om det mesta, så vi kände ibland att vi inte blev lyssnade på.
    Eftersom vi var hemma på en extra visning såg vi att hon verkligen vinnlade sig om att serva intresserade spekulanter. Läs mer
  • Stella O

2019-05-13

Stella O skrev om Sandra Sehlberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Jag köpte en lägenhet på 55,5 kvadratmeter i Eskilstuna. Jag visste inte riktigt vad jag hade att vänta mig i samband med visning & följande steg i lägenhetsköpet, men Sandra Sehlberg var en god vägvisare. Jag är mycket nöjd med mäklaren. Läs mer
  • 2019-05-13

Maria G skrev om Helén Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Sålt min villa. Blev mycket vänligt bemött. Förväntade mig en snabb affär. Tyvärr blev det inte så men det är inte på något sätt mäklarens fel. Rekommenderar Helene Eriksson som mäklare. Läs mer
  • 2019-05-13

Peter H skrev om Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Saklig, kunnig, och förtroendeingivande
    Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-05-12

Berit N skrev om Jenny Dywling en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Hus med stor trädgård på landet, sålt efter visning med sju åtta intresserade.
    Har hela tiden blivit väl bemött av mäklaren och vi har haft kontakt med varandra tre år tillbaka nu och då. Mot slutet har vi kontaktat varandra oftare, Jenny alltid vänlig och intresserad av mitt ärende
    Som sagt mycket nöjd och ger utmärkt betyg! Läs mer
  • 2019-05-12

Christofer R skrev om Daniel Ljusenberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Köpt en 2a på 64 kvm.
    Fick ett jätte bra bemötande, trevlig och otroligt hjälpsam.
    Gjorde en snabb affär så hade inte så stora förväntningar men är mycket nöjd med köpet och bemötandet. Läs mer
  • 2019-05-11

Ulf M skrev om Jenny Dywling en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Proffsigt genomförande. Bekymmerslöst för säljaren. Läs mer
  • 2019-05-10

Owe E skrev om Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Vi har sålt vår lägenhet. Peter har varit otroligt hjälpsam och kunnig i våra möten. Peter har överträffat de förväntningarna vi hade, vi är supernöjda med allt! Läs mer
  • 2019-05-09

Cristine S skrev om Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Vi har sålt en lägenhet. Vi fick utmärkt bemötande, tydlig och trevlig.
    Jag förväntade mig att lägenheten skulle vara lättsåld men det blev inte så lätt som jag tänkte. Min man är dock nöjd.
    Vi fick 7 % mindre än vad vi gick ut med. Allt beror på marknaden och vi fick lägenheten såld relativt fort så totalt sett är vi nöjda med försäljningen. Läs mer
  • 2019-05-02

Niklas W skrev om Sandra Sehlberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Köpt lägenhet på rothoffsvägen allt gick enkelt och smidigt
    Jag är nöjd Läs mer
  • 2019-05-02

Alf Rounborg E skrev om Daniel Ljusenberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Seriös och proffissionell mäklare. Snabb återkoppling löpande under hela processen. Läs mer
  • 2019-04-27

Sune S skrev om Jenny Dywling en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Hon var trevlig, rak och ärlig. En mycket bra mäklare Läs mer
  • 2019-04-27

Susanne B skrev om Daniel Ljusenberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    En långdragen försäljning som Daniel skötte utmärkt. Många visningar och stort tålamod. Läs mer
  • 2019-04-24

Stefan P skrev om Daniel Ljusenberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Har köpt ett hus i Eskilstuna med hjälp av Daniel Ljusenberg. Och fick ett bra bemötande och hjälp med affären. Läs mer
  • 2019-04-23

Rolf S skrev om Helén Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Jag har både fått hjälp att köpa en bostadsrätt i Bovieran i Eskilstuna samt att sälja mitt kedjehus i Eskilstuna.
    Helens stora kunnande och vänliga bemötande har varit (och är) av avgörande betydelse för mig. Hon är mycket proffsig och snabb och gett mig en massa goda råd, samt ställt upp med kort varsel när jag behövt rådfråga och liknande. Samt att hon håller vad hon lovat.
    Jag hade höga förväntningar och krav på henne och det har hon verkligen levt upp till.
    Var rädd om henne, hon är en pärla. Läs mer
  • 2019-04-17

Jonny G skrev om Jenny Dywling en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Jenny är en sakkunnig och ambitiös mäklare som var påläst om området vårt hus såldes i. Vi kände oss trygga genom affären.
    Hon profilerade vårt hus väldigt bra och vi var helnöjd med annonsen och hur det vart presenterat. Läs mer
  • 2019-04-15

Mandy A skrev om Jenny Dywling en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
    Köpt bostadsrätt , Jenny var jätte trevlig och snäll , även väldigt hjälpande och snabb hon svarade väldigt snabbt när man försökte n Läs mer

Kungsgatan 4, 632 20 Eskilstuna