Fastighetsbyrån Eskilstuna

Fastighetsbyrån Eskilstuna

• BadgeElevenYears
2 128

Funderar du på att bosätta dig i Mälardalen? Välkommen till den stolta fristaden Eskilstuna! Här i norra Södermanland är det nära till storstaden med sina många arbetstillfällen, men du får också närheten till den vackra svenska naturen och den trevliga känslan av en mindre stad. Vi på Fastighetsbyrån kan den lokala bostadsmarknaden...

2128 omdömen om Fastighetsbyrån Eskilstuna

Sedan starten hos Reco 2013

Abdul Rahim S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Nina Ekberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

Kvalitetsservice og meget innkommande

Ulrika V
Hållsta

Lyhörd, trevlig och i stora delar tillmötesgående inför våra behov/önskemål som köpare. Upplevs professionell och noggrann i arbetet, samt respektfull och inte för "pushig".

Thria R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Toksoy en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Norr

Jag vill varmt rekommendera min mäklare, Daniel. Han var mycket kommunikativ, kunnig om marknaden. Daniel hanterade allt professionellt och effektivt, vilket gjorde försäljningsprocessen smidig och stressfri.

Kristina F
Skogsängen

Mycket vänlig o tillmötesgående.

Sari H
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Åkerby

Professionellt genomfört från början till slut då affären blev av i ett möte med oss tre parter. Jag är mycket nöjd. Har fått löpande information kring läget under hela processen av min mäklare och har kunnat följa det via fastighetsbyråns hemsida där jag loggat in och kunnat ta del av alla moment i processen och fyllt i olika dokument som grund för mäklarens fortsatta arbete.

Pernilla A
Skogstorp

Hjälpsam och trevlig. Enkel och smidig affär. Vi är mycket nöjda.

Per Lennart S
Skogstorp

Vår utgångspunkt var en smidig och snabb affär. Daniel och vi hade under arbetet med att ordna till huset med besiktning samt fotodokumentation och förhandsvisning en fortlöpande dialog med frågor och råd. Kontakt skedde med samtal öga mot öga, telefon samt meddelanden via internet. Daniel har hela tiden lyssnat och gett oss återkoppling samt peppat med beröm. Han slutförde affären till vår stora belåtenhet med att ro hem kontrakt skrivningen med vårt begärda pris.

Stig Axel Lennart H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Toksoy en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Rinmansparken

Lugn saklig ej påstridig. Skapar förtroende. Snabb återkoppling.

Daniela S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Skoog en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Gamla Stan

Emma kände jag sedan tidigare kontakt med anledning av utvärdering av min lägenhet. Jag blev väldigt glad när jag fick veta att hon skulle ta hand om försäljningen. En fantastisk person som ger det bästa ifrån sig. Glad, lyhörd och respektfull. Punktlig och seriös. Smidig att kommunicera med både på mejl, sms och telefon. Mötet inför försäljningen var mycket professionellt styrt samtidigt avslappnad stämning som lämnade plats för lite skratt. Sist men inte minst: jag blev överraskad av att få en pärm med bl.a. bilder från lägenheten. Ett minne för livet! Superbra jobbat!

Lena D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ludwig Gullberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Odlaren

Trevligt och professionellt bemötande. Lätt att komma i kontakt med och återkom alltid med information om det var något han inte kunde svara på där och då.

Sven Håkan Telemak H
Djurgården

Vi var intresserade av lägenheten och vi blev väl bemötta.

Roland S
Sundbyholm

Bra information och handläggning inför försäljning

Clara O
Köpte sitt hus med hjälp av Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Sundbyholm

Vi blev väldigt bra bemötta av Peter, snabb och genuin återkoppling vilket ledde till en bra och trevlig bostadsaffär! Peter som fastighetsmäklare kommer vi både rekommendera till andra och använda oss av själva i framtiden!

Tommy S
Sundbyholm

Jag har haft Peter Kärneus som mäklare vid försäljningen av min fastighet. Min erfarenhet av honom är fantastisk! Han ordnade allt och sålde huset med mycket god förtjänst 3 dgr innan visningen!

Kirsti H
Närsjö

hjälpsam, glad, tillmötesgående, engagerad

Zoran R
Norr

Daniel har varit proffesionelt från start, med riktigt bra kommunikation hela vägen fram till försäljning. Vi visste exakt hur det ser ut på marknaden och vilka spekulanter finns där ute. Vi kunde se från början att han brinner för sitt jobb och vill göra det bästa för oss. Vi är väldigt nöjda med sammarbetet med han och Fastighetsbyrån Eskilstuna.

Margareta M
Mesta

Jag upplever Nina som vänlig, omtänksam och kunnig.

Raili H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Hållsta

Vi är nöjda med hans bemötande. Han uppfyllde våran väntningar. Allting har gått smidigt och bra.

Christel L
Borsökna

Positivt bemött. Lyhörd för våra önskemål. Levde upp till våra förväntningar. Glad, kunnig, lyhörd, professionell, tillgänglig.

Ewa O
Lantligt/Ärla

Daniel har med sitt genuina engagemang överträffat våra förväntningar med råge. Han är värd mer en högsta betyg!

Benke O
Lantligt/Ärla

En mäklare som verkligen tog hand om oss från start till mål. Bra dialog och kommunikation genom hela processen. En kille med både hjärta och professionalism.

Monica H
Mesta

Emma är en mäklare som man får förtroende för.Hon är kunnig,trevlig,och man fick en positiv kontakt direkt vid första besöket. Förväntningen var att hon skulle hjälpa oss med försäljningen av vårt radhus,och det ordnade hon på ett proffsigt sätt. Är mycket nöjd med Emma som mäklare och kan rekommendera henne om någon bekant har sälj-eller köptankar.

Yasamin A
Sahl/Ärsta

Nina har mycket Kunskap, ge kunden trygghet, har kunskap inom många olika områden såsom ekonomi, juridik och byggnadsteknik. Hen är saklig och ärlig som leder till en bra relation.

Annsofi R
Centralt

Det var Marcus som startade vår bostadsförsäljning, men under försäljningen gick han på föräldraledighet och det var då Ludwig Gullberg som sålde lägenheten. Vi är nöjda med båda mäklarna, professionella och trevliga i bemötandet.

Catharina K
Lista

Mycket trevligt bemötande Kunnig och förtroendeingivande

Arne A
Sålde sitt hus med hjälp av Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

Kan inte vara bättre bra upplysningar har jag fått bra jobbat arne

Viktoria Sanna Josefin Ä
Lista

Proffsig och noggrann och engagerad

Thu Trang H
Norra Munktellstaden

Bra och hjälpsam, bra kommunikation.

Ann-Marie Louise H
Sålde sitt hus med hjälp av Marcus Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Kjula

Mycket trevligt och förtroendeingivande bemötande. Tryggt och professionellt, alltid snabb återkoppling. Vi är jättenöjda, tack!

Svar från Marcus Eriksson

Tack själva för det fina bemötandet och omdömet! Det kändes helt rätt från vårt första möte! /Marcus

Al-Jubouri M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Skoog en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Årby

Emma är en duktig, engagerad och pålitlig mäklare. Dessutom är hon väldigt tydlig, hjälpsam och lätt att få kontakt med vid behov.

Slobodan O
Norr

Daniel är en väldigt dedikerad mäklare med ett professionellt bemötande som inger stort förtroende. Dessutom väldigt trevlig och positiv/glad. Rekommenderas starkt!

Mikael A
Norr

Duktig på att anpassa sitt sätt att planera för att försäljningen ska genomföras.

Elise J
Norr

Lättsam, trevlig, hjälpsam, professionell.

Emanoel Amad H
Köpte sitt hus med hjälp av Ludwig Gullberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Skogstorp

Väldigt duktig i de han gör, Hade rekommenderat han starkt till andra

Vadim K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Skoog en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Årby

Emma hälsade mig väldigt varmt. Hon är väldigt vänlig och trevlig att prata med! Hon förklarade allt i detalj och utförligt! Jag uttrycker min djupa tacksamhet till henne!

Eva R
Lundby

Hej Nina Ekberg är en mkt duktig mäklare. På ett både personligt och skickligt sätt tar hon sig an sin uppgift. Snabb rapport till mig om vad som händer i affären, bra upplägg inför visningar och uppföljning. Alltid lätt att nå och kommer m bra råd. Nina känns seriös och lugn. Att anlita henne har varit tryggt och bra.

Christina G
Lundby

Kunnig och trevlig mäklare som sätter kunden i fokus, oavsett om du är köpare eller säljare.

Johanna S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Centralt

Blev väl bemött av mäklaren och hon visade stort engagemang i min lägenhet och försäljningen av den. Jag är sammanfattningsvis nöjd och skulle rekommendera min mäklare till andra som går i säljtankar.

Gustav A
Djurgården

Affären genomfördes utan några problem. Emma var anträffbar, flexibel och hjälpsam.

Jennifer L
Djurgården

Lyhörd, trevlig och hjälpsam genom hela processen. Vi är supernöjda och rekommenderar Emma!

Daniel Å
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Skoog en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Söder

Trevligt bemötande från första stund, frågor som hon inte kunde svara på direkt under visning fick vi svar på redan dagen efter. Allt gick väldigt smidigt under hela processen. Supertrevlig och proffsig.

Julian V
Djurgården

Trevlig och lätt att tycka om, gjorde ett bra jobb med försäljningen av vår fastighet.

Karin A
Djurgården

Emma levde upp till alla förväntningar, hon var trevlig och lättillgänglig. Vi rekommenderar henne varmt!

Linda
Kjula

Vi fick till en snabb visning och sen en snabb och smidig affär. Han har sen hjälp oss han en bra dialog med nuvarande ägarna till huset vi köpt. Kan varmt rekommendera Ludwig.

Radivoje M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ludwig Gullberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Gamla Stan

Vi är jättenöjda med hjälpen vi fick från vår mäklare Ludwig när vi sålde vår lägenhet. Ludwig var engagerad genom hela processen och snabb på att kommunicera, vilket uppskattades. Han var alltid trevlig och lättsam att ha att göra med, samtidigt som han upprätthöll en hög professionell standard. Tack vare Ludwigs insatser gick försäljningen både smidigt och effektivt. Vi kan rekommendera Ludwig till den som söker en mäklare som är både pålitlig och kompetent!

Ellinor A
Lundby

Lugn saklig och trevlig. Informerade oss per sms eller samtal om aktuell information. Hade ingen erfarenhet av att sälja eller av mäklare men blev väldigt vänligt bemött.

Gun-Britt W
Stenby

Väldigt trevligt, professionelt och persionligt bemötande. Stämde av våra förväntningar och drev processen smidigt, till trots för att vi var många involverade från vår sida.

Lena S
Lundby

Snabb affär, trevligt bemötande!

Mette A
Hällby

Nina är engagerad och bryr sig om sina klienter, även de fyrbenta 😃 En mäklare som inte bara vill sälja, utan också verkligen ser vilka behov och önskemål som finns hos sina klienter Hon är en sympatisk och lyhörd mäklare som jag verkligen vill rekommendera till andra.

Per Erik M
Råby-Rekarne