Fastighetsbyrån Eskilstuna

Snittbetyg
4.7
Ring 016-542 79 00 Dela

Om företaget

Funderar du på att bosätta dig i Mälardalen? Välkommen till den stolta fristaden Eskilstuna! Här i norra Södermanland är det nära till storstaden med sina många arbetstillfällen, men du får också närheten till den vackra svenska naturen och den trevliga känslan av en mindre stad. Vi på Fastighetsbyrån kan den lokala bostadsmarknaden...

2027 omdömen om Fastighetsbyrån Eskilstuna

Sedan starten hos Reco 2013

Visar 2027 omdömen med 4.7 i snittbetyg
Hamlet Z
Torshälla

Hej Daniel för min del är bästa mäklaren i hela Sörmland Han är ganska öppet person som man kan prata och diskutera ganska mycket 👍👍👍👍

Inga Margareta K
Sålde sitt hus med hjälp av Ludwig Gullberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Hällberga

Det har bara varit bra. Att få huset sålt o det gick ju bra Trevlig o hjälpsam med allt.

Jauni A
Sålde sitt hus med hjälp av Daniel Toksoy en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

En lyhörd toppen mäklare. Rekommenderar varmt!

Clas-Göran E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Lind en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Norra Munktellstaden

En lugn kunnig mäklare. Pratar o förklara tydligt. Man kan ju inte så mycket om mäkleri En bra och trevlig man

Felix V
Köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Toksoy en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

Daniel har varit en topp mäklare! Enda sedan första kontakten har Daniel varit nåbar och svarat på de frågor man undrat över. Från visning till kontraktsskrivning har allt gått enligt plan. Tack för att du hjälpt oss hitta vårt nya hem! 😊

Kirill E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Nina Ekberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Stadsparken

Jag fick professionellt och trevligt bemötande. Snabb och effektiv kontakt via telefon. Jag kommer rekommendera Nina Ekberg till dom jag känner.

Svar från Nina Ekberg

Tack för din feedback, det var ett nöje att hjälpa er!

Rickard A
Köpte sitt hus med hjälp av Marcus Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Djurgården

Vår upplevelse var bra på alla sätt, Marcus är kunnig och väldigt professionell i sitt förmedlande med en bra balans mellan köpare och säljares perspektiv. Tack Marcus!

Raghed J
Stenby

Trevligt kontakt och jättebra bra hjälp.

Rasha G
Stenby

Väldigt trevligt bemötande och super professionellt mäklare .

Sofia A
Djurgården

Kändes jättebra med Marcus! Som köpare kändes det tryggt och professionellt, alltid snabb återkoppling och ett stort lösningsfokus!

Nils Göran B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ludwig Gullberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Hällby

Enbart positivt bemötande. Han var mycket professionellt. Jag är nöjd köpet.

Bawan R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Toksoy en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Sveaplan

Fantastisk och empatisk mäklare som är tillgänglig för att svara på frågor. Stort engagemang för affären. Rekommenderas verkligen! 5 stjärnor!

Omar S
Årby

Rekommenderar som bra och trevligt mäklare lätt kunna komma i kontakt med honom och på bästa sättet förklarar försäljningen.. säger alltid rätt man på rätt plats

Rolf S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Skoog en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Torshälla

Emma har visat stort intresse för sin uppgift som Mäklare.Är positivt bemötande vid frågor som jag Har och har haft .Helt nöjd med henne.

Ruzica L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Hase Muratovic en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Måsta

Mycket nöjd med mäklare! Trevlig och professionellt bemötande. Han skötte försäljningen bra! Jag kan rekommendera andra att välja Hase som mäklare!

Ivan L
Måsta

Den bästa mäklaren i Eskilstuna, mycket professionell, gör ett bra jobb, alltid tillgänglig för att svara på alla dina frågor, bra jobbat Hase

Eli P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Östermalm

Peter var rak och ärlig, samtidigt som han inger förtroende, och man kan lita på vad han säger. Mycket tydlig och trygg för mig som förstagångsköpare.

Franco N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Östermalm

Mycket professionellt, en mäklare för livet

Bessie S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Hammarström en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Centrala Strängnäs

Vänlighet och kände mig väl omhändertagen.

Daniel A
Hagnestahill

Vi upplever Daniel som engagerad, ärlig och duktig. För Daniel så är det viktigt med nöjda kunder och man får inte känslan av som hos många andra mäklare att de har bråttom att sälja objektet för att skynda iväg till nästa försäljning. Daniel är även kommunikativ och driven och även om han inte har den längsta erfarenheten ännu så kan vi verkligen rekommendera honom till de som behöver hjälp med att sälja sin bostad. Om Daniel fortfarande är mäklare nästa gång vi behöver sälja en bostad så är det honom vi kommer att anlita.

Malin P
Hagnestahill

Väldigt engagerad och bra på alla sätt. Han får topp betyg från oss.

Anna-Karin A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Skoog en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Snopptorp

Duktig, hjälpsam och trevlig.

Bengt A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Skoog en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Snopptorp

Mycket fint bemötande! Kunnig med förmåga att ge oss bra svar på våra frågor och också informera om sådant vi inte kände till. Det kändes tryggt och bra. Hon gjorde också själva kontraktskrivandet till en trivsam ”tillställning”. Vi kan starkt rekommendera Emma!

Nina Å
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sama Yousif en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Centralt

Sama har hanterat försäljningen på ett effektivt sätt. Hon har varit tillgänglig även om jag haft frågor kvällstid och varit snabb på att svara på mejl. Vår önskan var att sälja fastigheten snabbt vilket också blev resultatet och detta har Sama verkligen medverkat till.

Basma S
Norra Munktellstaden

Nina är bra och snäll. Kan svara på mina frågor. Vi är nöjda .

Svar från Nina Ekberg

Tack Basma för din rekommendation. Härligt att ni är nöjda.

Terese Kristina K
Ärla

Mycket engagerad, trevlig, lyhörd och så bra digital visning av huset och tomten. Bra genomgång av hela säljprocessen.

Lars Fredrik K
Ärla

Trevlig, kunnig och driven mäklare

Joakim E
Köpte sitt hus med hjälp av Daniel Toksoy en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Ärla

Hade en väldigt bra upplevelse av Daniel, bemötte på ett väldigt bra sätt och hade snabb återkoppling. Daniel hanterade det hela väldigt bra och proffesionellt

Michael N
Sålde sitt hus med hjälp av Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Borsökna

Trevligt bemötande, proffsig , snabb återkoppling

Ai Hue T
Köpte sitt hus med hjälp av Daniel Toksoy en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Stenby

Jag blev bemött på ett bra och respektfullt sätt. Det var aldrig några problem och han var alltid snäll. Han svarade på allt jag ville veta och hjälpte mig mycket.

Paula Anna Rosalie N
Sålde sitt hus med hjälp av Marcus Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Skogstorp

Marcus är den bästa mäklaren vi har haft kontakt med (vi har köpt och sålt ett antal bostäder). Marcus är väldigt lyhörd, kompetent och har mycket gott sinne för detaljer samt stort tålamod och arbetar hårt för att alla parter ska vara nöjda. Vi kommer att fortsätta anlita Marcus.

Jasminka L
Skogstorp

Marcus är profesionell, lugn och väldigt trevlig. Det kändes tryggt.

Claes P
Köpte sitt hus med hjälp av Nina Ekberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Vallby

Nina har ett väldigt trevligt bemötande ger ett tryggt och seriöst intryck. Hon är väldigt kunnig och servade mig och frugan på ett fint sätt.

Svar från Nina Ekberg

Tack för din feedback. Härligt att ni är nöjda!

Åsa P
Köpte sitt hus med hjälp av Nina Ekberg en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Vallby

Mycket kunnig och påläst. Trevligt bemötande och hög och snabb servicenivå. Har gjort vårt köp enkelt att genomföra.

Svar från Nina Ekberg

Tack för dina värmande ord. Vill berömma er för er budtaktik, det gav er en bra möjlighet att få detta fina hus.

Seyede Bayan D
Skrev om Hase Muratovic en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

Fantastisk mäklare som va välförberedd på visningen!

Hase M gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Stig Harry J
Näshulta

Hase har guidat oss genom försäljningen av vårt hus på ett mycket bra sätt. Vid flera tillfällen har han kommit med bra råd. Vi har känt oss trygga under hela processen.

Daniel H
Sålde sitt hus med hjälp av Emma Skoog en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Lundby

Kan verkligen rekommendera Emma. Positiv, glad, har ett trevligt bemötande och är väldigt hjälpsam. Lätt att få kontakt med och riktigt kunnig och duktig. Vi ångrar inte en sekund att vi anlitade henne.

Linda H
Sålde sitt hus med hjälp av Emma Skoog en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Lundby

Emma var alltid trevlig, bra bemötande. Lyssnade på våra önskemål, bra feedback. Hörde alltid av sig på avtalad tid. Mycket smidig försäljning.

Sofie A
Köpte sitt hus med hjälp av Robert Hammarström en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Mariefred

Proffsigt, hjälpsamt och trevligt bemötande från visning till avslut med köp av hus!

Pernilla N
Kvicksund

Vi tycker Marcus givit ett förtroendegivande, professionellt och trevligt intryck.

Mats E
Kvicksund

Marcus var väldigt engagerad, la ner mycket tid på att presentera vårt hus på bästa sätt. Marcus var också tillgänglig, rak och tydlig i sin kommunikation. Sammantaget blir betyget fem, trots en liten miss i kommunikationen på slutet.

Sofia E
Köpte sitt hus med hjälp av Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Röksta

Trevlig och lugnt bemötande, väldigt hjälpsam vid mina funderingar och frågor

Elin Aina Albertina H
Sålde sitt hus med hjälp av Jesper Lind en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Ärla

Jesper var mycket trevlig och tillmötesgående i den kontakt jag hade med honom. Han var lättsam att prata med och han hade ett kunnigt och professionellt bemötande och förståelse i den situation som rådde då min mor inte själv kan fatta beslut om försäljning av hennes hus.

Hampus L
Gredby

Jätte bra och man får snabba svar och bra svar på frågor o bra förklaringar när man inte förstår

Sara S
Gredby

Bra stöd genom hela processen. Enormt tålamod och väldigt tillmötesgående. Vi är supernöjda!

Ho Tak Jerry Y
Hällby

He is a nice guy. He very helpful to arrange special open day to show all the apartment . And told us much more information and suggestion , he do a great job for us . Thank you

Carl Mikael F
Sålde sitt hus med hjälp av Hase Muratovic en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

Lite seg i starten men sen funkade det bra.

Elin L
Gredby

Han var lyhörd, rak och påläst om allt man vill veta om objektet. Väldigt glad och positivt inställd som fick köpet att kännas bra och gav oss ett starkt förtroende för honom.

Camilla H
Sålde sitt hus med hjälp av Peter Kärneus en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

Tillmötesgående med snabb återkoppling.

Carl Niklas F
Sålde sitt hus med hjälp av Hase Muratovic en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

Engagerad, driven att skapa förutsättning för affär. MKT trevlig Trygg och lugn vilket skapar förtroende. Då jag gillar information kunde Hase matat mig lite mer med planen framåt efter första visningen. MEN det är utifrån mitt behov och ingen kritik.

Filtrera omdömen