Jimmy Karlsson

Jimmy Karlsson

Jimmy Karlsson är mäklare på Fastighetsbyrån Eslöv

Jimmy Karlsson har varit registrerad mäklare sedan 2014-02. Jimmy Karlsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-02 och har fått 78 omdömen med ett betyg på 4.9. Jimmy Karlsson har haft 55 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 78 Läs vad Jimmy Karlsson

• sålde sitt hus med hjälp av Jimmy Karlsson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    • Stehag
    2021-07-20
    Jag blev trevligt bemött från första mötet.

Vi förväntade oss att han skulle förvalta försäljningen
    på ett seriöst sätt vilket han gjorde
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmy Karlsson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    • Centralt
    2021-07-20
    Jimmy har alltid varit tillgänglig vid frågor med mera. Varit snabb på kommunicera med mig. Helnöjd!
    2021-07-09
    Mycket bra, trevligt och professionellt.
    Blev som jag tänkt
    Tack Mona! Hoppas ni ska trivas bra i huset. /Jimmy Jimmy Karlsson
    • Eslöv Norr
    2021-07-03
    Vi är helt nöjda! Har fått all hjälp och service som behövts, på ett trevligt och professionellt sätt.
    Tack Jenny! Hoppas familjen kommer trivas bra i huset! /Jimmy Jimmy Karlsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmy Karlsson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    2021-06-30
    Nöjd kund. Fick ser lägenhet mindre än 24 timmar efter jag kontaktat honom. Allt gick jättebra.
    2021-06-30
    Jimmy Karlsson är alltid seriös och kunnig i sin mäklarroll. Affären gick smidigt och Jimmy har bra kommunikation under hela processen. Rekommenderas!
  • Andreas L
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmy Karlsson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    2021-06-28
    Ärlig och bra mäklare som har en bra realistisk syn på saker och ting.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jimmy Karlsson en del av Fastighetsbyrån Eslöv
    2021-06-28
    Mycket bra mäklare som förklarade processen på ett bra sätt
    • Eslöv Norr
    2021-06-07
    Köpt vårt första radhus jag och min sambo. Så vi hade inte mycket kunskap om att köpa något men kändes hela tiden tryggt med all information vi fick.
    Vi har fått bra bemötande, lätt att få kontakt med mäklaren, får svar snabbt, hjälpt oss mycket med allt runtomkring. Väldigt tillmötesgående!
    Tack så mycket Michaela! Hoppas ni ska trivas i huset. /Jimmy Jimmy Karlsson
    • Billinge
    2021-06-07
    Köpt villa i Billinge. Mycket trevligt o lugnt, informativt bemötande. Svarade bra på alla frågor och väldigt o stressat. Bra kommunikation och medling mella oss och säljare.
    Tack så mycket! Hoppas ni ska trivas i huset! /Jimmy Jimmy Karlsson