Jimmy Karlsson
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-03 - 2020-02

Läs vad 25 Läs vad Jimmy Karlsson

• Ulf Jörgen H sålde sitt hus med hjälp av Jimmy Karlsson en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2020-03-28

Eslöv Norr
    Köpt lägenhet och sålt villa.
    Blivit bemött proffsigt och öppet, lugn, sympatisk Läs mer
    2020-03-30 Jimmy K svarar Ulf Jörgen H
    Tack för ett fint samarbete! /Jimmy
  • Barbro Cecilia H sålde sitt hus med hjälp av Jimmy Karlsson en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2020-03-09

Stehag
    Positiv, varm och vänlig.
    Hjälpsam och kunnig.
    Vårrt samarbete fungerade perfekt.
    Mycket nöjd!
    Cecilia Gidlund Läs mer
    2020-03-09 Jimmy K svarar Barbro Cecilia H
    Tack för ett fint samarbete! /Jimmy
  • Stig A sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmy Karlsson en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2020-03-05

Centralt
    Vi har sålt vår 2-rumslägenhet i Eslöv till ett högre pris än utgångspriset.När vi blev kontaktade av mäklare Jimmy Karlsson och sedermera fick besök av honom fick vi direkt förtroende för honom.Han har under hela säljprocessen varit oerhört engagerad och hållit oss uppdaterade hela tiden.Vi hade vissa förväntningar men det blev betydligt bättre tack vare en duktig mäklare i J.karlsson.Hela processen har skötts på ett mycket proffsigt sätt.Vi kan varmt rekomendera Jimmy Karlsson till andra säljare/köpare som går i bostadstankar. Läs mer
    2020-03-09 Jimmy K svarar Stig A
    Tack för de fina orden och tack för förtroendet. /Jimmy
  • Anna J sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmy Karlsson en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2020-01-28

Centralt
    Vi har både köpt och sålt lägenhet med Jimmy i topp och det finns bara plus att säga om honom. Läs mer
    Jimmy K gillar detta
  • Anette A sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmy Karlsson en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2020-01-26

Bäckdala/Västerdala
    Han har sålt både mitt hus för 2 år sen och min bostadsrätt nu.
    Är helnöjd. Noggrann, tydlig, trevlig, tillmötesgående, enkel, lugn...
    Inga missförstånd, enkel att få tag på om man undrar ngt.
    Känns helt enkelt tryggt att låta honom sälja sin bostad.
    Och jag är helnöjd 👍 Läs mer
  • Marianne L
    Marianne L köpte sitt hus med hjälp av Jimmy Karlsson en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2020-01-12

Marieholm
    Köpte ett hus på köpmannagatan i marieholm. Jimmy skötte allt perfekt. Han är en bra mäklare som tar hand om sina kunder på bra sätt. Inga problem över huvudtaget. Läs mer
    Jimmy K gillar detta
  • Henrik A köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmy Karlsson en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2020-01-06

Eslöv tätort
    Har varit väldigt nöjd med min mäklare! Snabb på informera och uppdatera en om hela processen! Läs mer
    Jimmy K gillar detta
  • Madelene P köpte sitt hus med hjälp av Jimmy Karlsson en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2019-11-25

Bäckdala/Västerdala
    Bra och trevligt bemötande. Höll hela tiden mig som köpare uppdaterad kring vad som hände och återkopplade snabbt på frågor. Läs mer
    Jimmy K gillar detta
  • Sandra B köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmy Karlsson en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2019-11-20

Eslöv tätort
    2:a, 64 kvm, Rönneberga
    Köpte min första lägenhet via Jimmy. Väldigt trevlig och tillmötesgående. Ger ett ärligt intryck och var väldigt hjälpsam, vilket gjorde att man kände sig trygg. Väldigt nöjd! Läs mer
    Jimmy K gillar detta
  • Nils M köpte sitt hus med hjälp av Jimmy Karlsson en del av Fastighetsbyrån Eslöv

2019-11-20

Flyinge
    Vi köpte ett hus via Jimmy. Vi upplevde honom som hjälpsam, ärlig, sympatisk och tillmötesgående. Vi kändes oss trygga med honom. Det var lätt att nå honom vid behov och han var lugn och tydlig. Vi är mycket nöjda. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Eslöv

Kenneth Pedersen