Jonas Ragnarsson

Jonas Ragnarsson

Jonas Ragnarsson är mäklare på Fastighetsbyrån Falköping

Jonas Ragnarsson har varit registrerad mäklare sedan 2018-07. Jonas Ragnarsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-06 och har fått 32 omdömen med ett betyg på 4.8. Jonas Ragnarsson har haft 46 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 32 Läs vad Jonas Ragnarsson

• sålde sitt hus med hjälp av Jonas Ragnarsson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    • Gudhem
    2021-07-07
    Jonas Ragnarsson har genomfört våran fastighetsaffär på Katarinavägen 4 på ett mycket bra sätt.Alltid glad och trevlig. Högsta betyg.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jonas Ragnarsson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    2021-07-02
    Mycket trevligt bemötande och guidade oss tryggt genom vårt första bostadsköp. Jonas var också mycket behjälplig med att få ordning på alla dokument i slutskedet (vilket annars är en djungel för en lekman)!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Ragnarsson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    2021-06-23
    Trevlig, kan skämta lite grann. Villig att svara på frågor och komma med idéer.
    2021-06-21
    Jonas är professionell, kunnig och tillmötesgående. Vår förväntan på en mäklare är att hen är påläst och ger intryck av att man som kund är viktig. I ett läge där man är intresserad och deltar i budgivning är återkoppling och information i och om processen högst väsentligt och där har Jonas absolut visat sig vara en bra mäklare. Vi är väldigt nöjda med processen och hur Jonas lotsade oss fram i köpet.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Ragnarsson en del av Fastighetsbyrån Falköping
    2021-06-21
    Jonas kan det här, punkt slut. Rekommenderas!
    2021-06-16
    Snabb återkoppling.
    Trevlig och tydlig. Rekommenderas!
    2021-06-14
    Jonas var vänlig och tillmötesgående. Han hjälpte till med det som behövdes på ett sätt som fick oss att känna oss avslappnade.
    • Vartofta
    2021-06-07
    Köpte villa.
    Jonas har både ett proffsigt och lättsamt sätt, kunnig och väl förberedd.

Lätt att få svar, håller vid behov den dialogen som behövs för att gå vidare.
    • Mösseberg
    2021-05-04
    Sålt en enplansvilla på Mösseberg.
    Vi fick mycket bra information och stöttning av Jonas. Han följde oss genom processen och allt som skulle göras. Mycket bra respektfullt bemötande. Han var också lätt att få kontakt med när vi hade frågor
    • Vartofta
    2021-04-02
    Jag sålde min villa med hjälp av Jonas och det fungerade mycket bra.
    Jonas ger ett bra och kunnigt intryck.
    Mina förväntningar uppfylldes och jag kan rekommendera Fastighetsbyrån i allmänhet och Jonas i synnerhet.