Läs vad 28 Läs vad Lena Persson

• 2019-12-01
    Lena hjälpte oss att sälja vårt hus. Allt förbereddes i God tid och när vi väl köpt ett hus var vår försäljning snabbt igång. Lena var lätt att nå både på telefon, sms och mail. Hon återkopplade ofta och snabbt efter visningar och budgivning. Vi är nöjda med vår mäklare och skulle rekommendera henne till andra.
    Emma N
    • 125.0 m²
    • Ranten
  • 2019-11-29
    Mycket bra bemöttande under hela "processen", ger ett proffsigt intryck.
    Kan rekommendera henne till andra .
    Fredrik F
    • 125.0 m²
    • Ranten
  • 2019-10-14
    Vi har sålt vår villa på Aspängsvägen i Fkp. Lena är mycket professionell och vi har stort förtroende för henne. Hon är duktig, tog reda på vad vi skulle tänka på och gav oss tips. Hon kontaktade oss ofta och på tider som passade oss, dvs kvällar och helger för att diskutera. Här var hon också professionell och gav oss råd hur vi skulle göra för att affären skulle bli bra i slutändan som den också blev. Så våra förväntningar av att göra en bra affär gick i lås tack vare Lena. Vi rekommenderar mer än gärna andra att få Lena som sin mäklare i framtiden. hälsar Annelie & Bength Tjus
    Annelie T
    • 127.0 m²
    • Mösseberg
  • 2019-08-07
    Har köpt ett parhus. Lena har ett vänligt, trevligt bemötande och sätt. Som köpare känner man sej trygg och sedd. Hon är mkt mån om sina kunder och är lugn och förtroende - ingivande.
    Jag är mycket nöjd och glad att just Lena hade hand om vårt köp.
    Denna mäklare rekommenderas varmt.
    Mvh Susan Gönic
    Susan G
    Susan G
  • 2019-08-05
    Trevligt bemötande. Snabb och lätt affär. Enkel att få tag i. Bra på alla sätt.
    Anna F
    Anna F
  • 2019-08-05
    Löste de frågor vi hade och hjälpte till med affären på ett smidigt sätt.
    Jimmie S
  • 2019-08-05
    Köpt ett par hus. Mycket bra bemötande.mäklarn levde upp till mina förväntningar. Upplevelsen var mycket bra.
    Ingmar E
  • 2019-06-14
    Vi har sålt en villa i Falköping.
    Vi är fantastiskt nöjda med bemötande och dialogen som vi haft med mäklaren under hela perioden från första kontakt till avslutad affär.
    Pär L
  • 2019-06-07
    Jag och min sambo köpte vår första gemensamma bostad, en villa, förmedlad av Lena på Fastighetsbyrån.
    Lena var, förutom att hon är supertrevlig, både kunnig och påläst och gjorde köpet till ett rent nöje.
    Jag skulle utan tvekan rekommendera Lena och fastighetsbyrån till andra som går i flyttankar.
    Samuel O
    • 166.0 m²
    • Dotorp
  • 2019-05-13
    Sålde ett parhus med hjälp av Lena. Vi blir alltid bemötta på ett väldigt bra sätt av henne. Hon är professionell, förmedlar lugn och trygghet, har ordning på allt och gör det lätt för oss som kunder. Hon är alltid trevlig och glad. Vi har stort förtroende för Lena. Kommer absolut anlita henne igen.
    Moa T
    sålde sitt hus med hjälp av Lena Persson en del av Fastighetsbyrån Falköping

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte