Lena Persson

Lena Persson

Lena Persson är mäklare på Fastighetsbyrån Falköping

Lena Persson har varit registrerad mäklare sedan 2018-12. Lena Persson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-03 och har fått 32 omdömen med ett betyg på 4.8. Lena Persson har haft 2 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

32 omdömen om Lena Persson

Robert A
Dotorp

Sympatisk och professionellt bemötande. Svarade över förväntan snabbt och sakkunnigt på alla mina frågor. Överlag är mycket positiv upplevelse av mäklaren.

Jörgen P
Dotorp

Superbra bemötande o väldigt kunnig Oerhört bra tålamod och lugn o saklig Positiv och pushade mig på ett bra sätt och vi kämpade ihop ett år med glädje o sorg . Jag visste vad hon kunde då jag jobbat med henne tidigare . Hon är bara bäst . Tack 🙏

Daniel K
Vilhelmsro

Bra bemötande! Svarade snabbt på de frågor vi hade.

Magnus S
Anneborg

Hon var artig och bemötte oss väl. Tog t ex notis om att vi hade munskydd och hade det då även själv osv. Egentligen inga särskilda förväntningar på mötet mer än att det skulle ske proffesionellt, vilket det också gjordes. Intrycket är att det sköttes bra, vi fick svar på våra frågor och vi fick även tips och råd pop ett enkelt sätt om vad som kommer hända den närmaste tiden.

Emma N
Ranten

Lena hjälpte oss att sälja vårt hus. Allt förbereddes i God tid och när vi väl köpt ett hus var vår försäljning snabbt igång. Lena var lätt att nå både på telefon, sms och mail. Hon återkopplade ofta och snabbt efter visningar och budgivning. Vi är nöjda med vår mäklare och skulle rekommendera henne till andra.

Fredrik F
Ranten

Mycket bra bemöttande under hela "processen", ger ett proffsigt intryck. Kan rekommendera henne till andra .

Annelie T
Mösseberg

Vi har sålt vår villa på Aspängsvägen i Fkp. Lena är mycket professionell och vi har stort förtroende för henne. Hon är duktig, tog reda på vad vi skulle tänka på och gav oss tips. Hon kontaktade oss ofta och på tider som passade oss, dvs kvällar och helger för att diskutera. Här var hon också professionell och gav oss råd hur vi skulle göra för att affären skulle bli bra i slutändan som den också blev. Så våra förväntningar av att göra en bra affär gick i lås tack vare Lena. Vi rekommenderar mer än gärna andra att få Lena som sin mäklare i framtiden. hälsar Annelie & Bength Tjus

Susan G
Vilhelmsro

Har köpt ett parhus. Lena har ett vänligt, trevligt bemötande och sätt. Som köpare känner man sej trygg och sedd. Hon är mkt mån om sina kunder och är lugn och förtroende - ingivande. Jag är mycket nöjd och glad att just Lena hade hand om vårt köp. Denna mäklare rekommenderas varmt. Mvh Susan Gönic

Anna F
Fredriksberg

Trevligt bemötande. Snabb och lätt affär. Enkel att få tag i. Bra på alla sätt.

Jimmie S
Fredriksberg

Löste de frågor vi hade och hjälpte till med affären på ett smidigt sätt.