Anna Willerstrand

Anna Willerstrand

Anna Willerstrand är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

Anna Willerstrand har varit registrerad mäklare sedan 2021-07. Anna Willerstrand har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-07 och har fått 99 omdömen med ett betyg på 4.8. Anna Willerstrand har haft 29 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

99 omdömen om Anna Willerstrand

Sedan starten hos Reco 2021
Julia K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Willerstrand en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
Torslanda - Björlanda

Positivt och glatt bemötande genom hela processen. Kunnig i sitt agerande och lätt att ha och göra med.

Marie B
Hönö

Kompetent med ett mycket positivt och bra bemötande. Målinriktad och höll mig underrättad om vad som hände under hela processen.

Michael B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Willerstrand en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
Hönö

Anna är proffsig, kompetent och trevlig. Hon håller en hög servicenivå med snabb återkoppling och är lätt att ha att göra med. Rekommenderas!

Martin O
Hönö

Blev en smidig och snabb affär tack vare Anna.

Svar från Anna Willerstrand

Tack så mycket för ditt omdöme!

Rasmus S
Hönö

Vi blev väldigt bemötta på ett jätte trevligt sätt, snabb och proffsig hjälp med allt. Mäklaren levde upp till alla förväntningar vi hade och försäljningen gick jätte snabbt och smidigt med all stöttning vi behövde från mäklaren.

Svar från Anna Willerstrand

Tack så mycket för ditt fina omdöme, önskar er all lycka till att hitta nytt boende!

Tommy A
Kalvsund

Ok, bra, Ok, bra, Ok, bra, Ok, bra, Ok, bra, Ok, bra, Ok, bra, Ok, bra, Ok, bra, Ok, bra, Ok, bra, Ok, bra, Ok, bra, Ok, bra, Ok, bra, Ok, bra, Ok, bra, Ok, bra, Ok, bra, Ok, bra,

Svar från Anna Willerstrand

Tack så mycket, hoppas ni kommer trivas bra på mysiga Kalvsund!

Susann P

Trevligt bemötande och serviceinriktad

Svar från Anna Willerstrand

Tack så mycket, hoppas ni kommer trivas bra på mysiga Kalvsund!

Anette R
Kalvsund

Hela process har gått så smidigt! Anna är alltid närvarande när så behövs. Tydlig och välbalanserad mellan kund och köpare. Jag är supernöjd med hur jag blivit bemött och med resultatet:).

Svar från Anna Willerstrand

Tack så mycket, jag är också väldigt nöjd med vårt samarbete! Så roligt att jag fått hjälpa till med både försäljning och köp av ny bostad!

Jessica F
Torslanda - Amhult

Anna uppdaterade bra under säljfasen och gjorde allt för att försäljningen gick så smidigt man kan önska. Supernöjd!

Svar från Anna Willerstrand

Tack så mycket, jag är också väldigt nöjd med vårt samarbete!

Peter H
Torslanda - Centralt

Har hjälpt oss på ett bra sätt att hitta ny bostad. Ordnat med privata förhandsvisningar osv.

Svar från Anna Willerstrand

Tack så mycket, har varit en rolig resa att både få förmedla er bostad men även er nya:)