Robert Rottgardt Arnberg

Robert Rottgardt Arnberg

Robert Rottgardt Arnberg är mäklare på Fastighetsbyrån Kävlinge

Robert Rottgardt Arnberg har varit registrerad mäklare sedan 2010-02. Robert Rottgardt Arnberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-02 och har fått 183 omdömen med ett betyg på 4.8. Robert Rottgardt Arnberg har haft 17 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

183 omdömen om Robert Rottgardt Arnberg

Maria E
Köpte sitt hus med hjälp av Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
Barsebäck

Mycket trevlig och hjälpsam, snabba svar och mycket fin service.

Ann-Kristin A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
Löddeköpinge

Robert är en underbar mäklare som jag varmt rekommenderar .

Marie M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
Kävlinge Tätort

Väldigt trevligt bemötande, ständig återkoppling med information angående försäljningen. Tydliga svar på mina frågor samt snabb återkoppling. Mycket nöjd kund!

Rickard J

Robert är väldigt professionell med ett varmt bemötande, lyhörd och är mycket påläst om fastigheten och har uppvisat goda kunskaper inom mäklaryrket och har gedigen erfarenhet. Han har varit ärlig och öppen genom hela processen och beskrivningarna han gett har varit helt i enlighet med verkligheten. Han har agerat på ett yrkesmannamässigt vis och tagit hänsyn till båda parternas intressen i affären. Robert är den bästa mäklaren jag har varit i kontakt och haft nöjet att möta. Han har överträffat våra förväntningar...

Waqqas M
Furulund

(1) Bemötande: Villkorslös/obetingad positiv respekt (2) Förväntningar: öppenhet, tillgänglighet. Mäklare agerade professionellt (3) Sammanfattning: Snabb och smidig affär, blev bra både för säljare och köpare. Nöjd!

Kristina B
Skrev om Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge

Happy about the help we got in the beginning from Robert, some things could go smoother. The seller had not taken care to approve the plan , so we had to do it on behalf of the seller for many weeks whilst takeover, however this was with another estate agent.

Daniel L
Löddeköpinge

Robert är en professionell och super trevlig mäklare. Man möts av en glad personlighet. Robert kunde svara på alla frågor jag hade samt har hjälpt till att förklara saker på ett enkelt sätt så man förstår hur allting gå till. Väldigt trevligt affär. Och jag kommer anlita Robert igen vid behov.

Ann-Britt P
Sålde sitt hus med hjälp av Robert Rottgardt Arnberg en del av Fastighetsbyrån Kävlinge
Löddeköpinge

Vi hade stora förväntningar och Robert levde upp till dem med råge. Robert var alltid glad och vi fick ett väldigt trevligt bemötande. Hela försäljningen gick snabbt och vi är väldigt nöjda!

Ove J
Löddeköpinge

Han var jätte duktig och ärlig och man fick förtroende för honom Han var kunnig och jätte duktig på det han gör När vi skriv papperna var det klart och tydligt och ingen överraskning

Peter N
Hofterup

Utöver att Robert är professionell, kunnig och allmänt trevlig, så gav han mig den positiva känslan av att jag köpt en fastighet. Till skillnad från en bilhandlare där man ibland får den bittra eftersmaken att ngn har sålt ngt till mig. Robert tog sig tid att lyssna in mina behov och var ärlig om objektet, svarade korrekt på mina frågor o kunde han inte svaret så återkom han med dessa så fort han fått informationen. Om det blir aktuellt att sälja i framtiden för att köpa annat så är Robert den jag kommer att kontakta...