Laziz Khalmatov

Laziz Khalmatov

Laziz Khalmatov är mäklare på Fastighetsbyrån Kungsholmen

Laziz Khalmatov har varit registrerad mäklare sedan 2020-09. Laziz Khalmatov har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-04 och har fått 45 omdömen med ett betyg på 4.9. Laziz Khalmatov har haft 1 försäljningar sen 2022-03 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2022-03 - 2022-04

Läs vad 45 Läs vad Laziz Khalmatov

• sålde sin lägenhet med hjälp av Laziz Khalmatov en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    2022-05-16 Verifierad kund
    Vi tycker att Laziz gjorde ett bra jobb och han var väldigt trevlig att arbeta tillsammans med. Han var snäll och omtänksam vilket vi uppskattade samtidigt som han gjorde en smidig försäljning för oss som säljare vilket vi uppskattade.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Uppsala
    2022-05-03 Verifierad kund
    Laziz har varit engagerad från start till slut, han har hela tiden gjort det lilla extra och jag har känt mig trygg med honom som mäklare. Han sätter upp realistiska mål och levererar. Tack vare hans engagemang slog vi föreningsrekord! Skulle rekommendera Laziz till alla som önskar sälja en bostad.
    • Norr Mälarstrand
    2022-04-08 Verifierad kund
    Laziz är professionel och följer upp hela tiden. Han hade ett underhands-uppdrag denna gång och skötte det mycket bra. Han hade säkert även kunnat göra mycket mer i en situation där objektet kunnat marknadsföras bredare.
    • Kristineberg
    2022-03-14 Verifierad kund
    Var ute efter en snabb affär under en stressig arbetsvecka. Det gick fort och Laziz skötte det bra. Toppenmäklare! Rekommenderas varmt.
    2022-03-10 Verifierad kund
    Trevlig och kommunikativ. Värnar om en snabb och bekymmerfri affär.
    • Lindhagen
    2022-03-08 Verifierad kund
    Laziz var en utmärkt mäklare från början till slut.
    Under visningen uppvisade han mycket kunskap om objektet och kunde enkelt svara på frågorna. Han var också snabb i förhandlingarna och såg till att både säljare och köpare kunde komma överens att göra en snabb och smidig affär.
    Han var även hjälpsam efter att kontrakt hade skrivits genom att låta mig besöka objektet, trots att det var efter arbetstid.
    En trevlig, hjälpsam och väl påläst mäklare helt enkelt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Uppsala
    • Fridhemsplan
    2022-03-07 Verifierad kund
    Laziz är mycket engagerad och driven mäklare. Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera honom och fastighetsbyrån.
    • Norr Mälarstrand
    2022-03-06 Verifierad kund
    Processen att köpa av Laziz var mycket välskött. Laziz är professionell, tydlig och transparent. Han stressade heller inte på något i onödan utan såg till att köparna fick tid att lägga sina bud för att säljaren skulle få bästa möjliga pris vilket är ovanligt i Stockholm då vår upplevelse är att mäklarna helst av allt vill avsluta snabbast möjligt.

Vi ger Laziz våra allra varmaste rekommendationer.
    • Fridhemsplan
    2022-03-01 Verifierad kund
    Trevligt bemötande med fokus på både säljare och köpare vilket gav oss (som köpare) en mycket positiv totalupplevelse.
  • Emelie H
    sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Uppsala
    • Främre Luthagen
    2022-02-22 Verifierad kund
    Laziz var fantastisk genom hela processen! Supertydlig, verkligen alltid tillgänglig och gav otrolig trygghet hela vägen. Som förstagångsäljare så stöttade han mig hela vägen. Kan faktiskt inte bli mer nöjd. Rekommenderar Laziz varmt!!!! Verkligen en mäklare för livet