Laziz Khalmatov

Laziz Khalmatov

Laziz Khalmatov är mäklare på Fastighetsbyrån Kungsholmen

Laziz Khalmatov har varit registrerad mäklare sedan 2020-09. Laziz Khalmatov har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-04 och har fått 149 omdömen med ett betyg på 4.9. Laziz Khalmatov har haft 39 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

149 omdömen om Laziz Khalmatov

Eunice A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Laziz Khalmatov en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
Hornsbergs Strand

Vi har haft en bra erfarenhet av Laziz som både fick in bud innan visning samt kämpade på ordentligt för att stänga hela affären när vi senare ville sälja vår bostad med kort varsel. Han gav inte upp och jobbade under stor del av sommaren. Dessutom väldigt trevlig som löpande gav information och höll oss uppdaterade! :)

Karin M
Fredhäll

Väl bemött, snabb, smidig och tillgänglig

Lisa Charlotta Mathilda M
Fredhäll

Alltid tillgänglig och smidig affär!

Olle M
Fredhäll

Vänlig, effektiv, tillgänglig så fort vi behövde det! Rekommenderas varmt!

Emelie N
Kungsholmen

Laziz gav ett gott intryck, var hjälpsam, snabba återkopplingen och alltid tillgänglig. Vi rekommenderar starkt denna mäklare.

Christer L
Nedre Kungsholmen

Laziz gjorde ett mycket bra jobb med att sälja vår lägenhet. Snabb och smidig process och Laziz var alltid behjälplig!

Amer Z
Köpte sin lägenhet med hjälp av Laziz Khalmatov en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
Kungsholmen

Väldigt smidig köpprocess med Laziz!

Kristoffer B
Kungsholmen

Engagerad, driven och en väldigt bra kommunikation under hela säljprocessen. Vi rekommenderar verkligen Laziz!

Roger P
Marieberg

Snabb och alltid tillgänglig, väldigt kunnig på sitt område. hela tiden rekommenderat oss till bra beslut

Shiva B
Hornsbergs Strand

Väldigt trevlig och engagerad. Snabb och smidig affär