Andreas Jinnestrand

Andreas Jinnestrand

Andreas Jinnestrand är mäklare på Fastighetsbyrån Laxå

Andreas Jinnestrand har varit registrerad mäklare sedan 2010-02. Andreas Jinnestrand har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-03 och har fått 168 omdömen med ett betyg på 4.7. Andreas Jinnestrand har haft 24 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

168 omdömen om Andreas Jinnestrand

Kersti B
Tived

Positivt bemötande på ett professionellt sätt.

Svar från Andreas Jinnestrand

Tack Kersti, vår första visning vid huset kommer jag för alltid bära med mig som ett väldigt roligt minne :)

Eva Anne-Christine J
Sålde en tomt med hjälp av Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå

En mycket trevlig och positiv person

Svar från Andreas Jinnestrand

Stort tack för det. Har varit ett nöje att få jobba med er och er försäljning.

Birgitta M
Finnerödja

Andreas har varit oss behjälplig både då vi köpte våran bostad Skagerholmsvägen 33 och när vi nu sålde våran bostad. Har upplevt. Andreas väldigt trygg och lugn, han har varit proffsig. Lite dåliga att svara på Mail, men förstår att det kan bli mycket ibland. Tack Andreas!

Svar från Andreas Jinnestrand

Tack för er fina reco Birgitta, så roligt och givande att få hjälpa er i er bostadsresa.

Sören L
Laxå

Väl bemött.Det har funkat jättebra

Tack Sören, är ett nöje att få arbeta med er. Vi ses på tillträdet. /Andreas

Bodil S
Laxå

Mycket trevlig och tillmötesgående mäklare Vet inte vad man kan önska sig mer än vad Andreas bidrog med och jag har haft kontakt med flera mäklare

Svar från Andreas Jinnestrand

Tack Bodil för dina fina ord, det värmer verkligen. Ska bli så trevligt att få se er i Laxå mer frekvent framåt. Grattis till ert nya boende. /Andreas

Karin P
Laxå

Mycket tillmötesgående och trevlig, lätt att gå tag på.

Svar från Andreas Jinnestrand

Tack Karin och jag passar återigen på att välkomna dig till Laxå. Lycka till nu med kommande renovering och trädgårdsarbete, ska bli så kul att följa din framfart. /Andreas

John A
Finnerödja

Han är en bra mäklare och kan sitt jobb !

Svar från Andreas Jinnestrand

Hej John och tack för ditt lämnade omdöme, så roligt att få hjälpa er i ert fritidshusköp. Ses på tillträdet för överlämning av nycklar mm.

Csaba S
Hasselfors

Jag hörde av mig till Andreas att ja vill ha en visningstid ganska omgående.... och det blev löst på engång. Har sett huset och la ett bud som blev förmedlad och accepterat av ägaren. Allt gick snabbt och smidigt. Fick svar och på mina frågor och lösningar anpassade för min sälj och köp situation. Det tog bara 3 dagar från att jag ringde första gången om en visning till vi skrev på kontraktet. Jag är supernöjd med hela processen. Allt var förvånansvärt enkelt . Tack och bock för all hjälp jag fick på vägen till min nya hem !!!

Svar från Andreas Jinnestrand

Stort tack för detta och grattis återigen till köpet av ditt nya hus. Varmt välkommen till Laxå kommun och Hasselfors.

Tommy Clas-Göran K
Sålde sitt hus med hjälp av Andreas Jinnestrand en del av Fastighetsbyrån Laxå

Trevlig,lugn och saklig, tålmodig och kunnig.Kan sitt jobb!

Svar från Andreas Jinnestrand

Tack Tommy för dina fina ord. Så roligt att få hjälpa er i er bostadsresa

Glen R
Laxå

Väl bemött, påläst om bostaden och också kvick att ta reda på information som saknades, bra konversation, lugn stämning och ingen hets på sälj.

Svar från Andreas Jinnestrand

Tack Glen för detta, grattis till ert köp och kommande flytt till Laxå, det kommer bli så bra i ert nya fantastiskt fina hus.