Alfred Bertilsson

Alfred Bertilsson

Alfred Bertilsson är mäklare på Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

Alfred Bertilsson har varit registrerad mäklare sedan 2022-07. Alfred Bertilsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-09 och har fått 61 omdömen med ett betyg på 4.8. Alfred Bertilsson har haft 44 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

61 omdömen om Alfred Bertilsson

Sedan starten hos Reco 2022
Sara S
Köpte sitt hus med hjälp av Alfred Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Öxnevalla

Han var väldigt positiv och trevlig i sitt bemötande.

Anne P
Sålde sitt hus med hjälp av Alfred Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Örby

En bra och trevlig mäklare. Uppdatering om besökare på Hemnet.

Klas P
Örby

Rak tydlig driven. Bra mäklare.

Anton Samuel J

Alfred sålde mitt hus. Mycket engagerad och supertrevlig mäklare. Rekommenderas starkt!

Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Julia S
Svenljunga

Tillgänglig, hjälpsam och pålitlig! Rekommenderar.

Marie L
Svenljunga

Mötet med Alfred var mycket trevligt, ett varmt leende och ett gott skratt som kändes mycket inbjudande till husvisningen. Kändes att han var påläst på huset han skulle sälja. Alla våra frågor som Alfred gladeligen svarade på, vart det några som ej kunde besvaras så löste Alfred det lysande inom kort. Så tummen upp för Alfred. Kan varmt rekommendera Alfred som mäklare.

Tony H
Svenljunga

Inga problem bara positivt. Hade svar på nästan alla dumma frågor & dom han inte hade svar på tog han reda på. Kanon

Mikael I
Svenljunga

Grymt bra jobb av Alfred som var riktigt engagerad och hjälpsam med köpet. Alltid kul o träffa en riktigt professionell mäklare som ser till att hitta den bästa lösningen för alla parter!

Evelina K
Svenljunga

Alfred har varit fantastisk från start till sålt. Lätt att prata med, förstående och grymt kommunikativ. Sett till att man fått rätt och snabb information. Grymt Alfred!

Helena J
Ubbhult

Jag har träffat många mäklare under min husjakt. Flera från Fastighetsbyrån. Kändes inte toppen att ge ett så generellt utlåtande som man fick göra i Fastighetsbyråns egen enkät. Det jag skriver här gäller endast för Alfred. För mig var det fantastiskt att träffa en artig, trevlig, rolig man som inte körde "bilförsäljarsnacket" utan lugnt och fint visade fastigheten, kände ingen stress utan fick titta och fråga i min egen takt. Det Alfred inte själv kunde svara på hänvisade han till t ex besiktningsman så man kände sig trygg...