Håkan Andersson
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-05 - 2018-11
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är mötet med alla människor och att få hjälpa mina kunder att köpa och sälja.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Min erfarenhet som fastighetsmäklare. Jag har nu jobbat som mäklare i snart 30 år och har samlat på mig mängder av kunskap och erfarenhet. Jag kan yrket helt enkelt!

Vad gör du helst på fritiden?
Jag har ett stort intresse för basketboll!

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är en enplansvilla vid en sjö. Läs mer

Läs vad 119 kunder tycker om Håkan Andersson

• Montessoriskolan i köpte sin bostad med hjälp av Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Jag har köpt en förläggargård och det blev lite motstånd med vissa saker som Håkan skötte mycket professionellt:) Läs mer
  • Susanna O köpte sin bostad med hjälp av Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Håkan är professionell och underbar. Han har lotsat oss under husköp och förmedlat kontakter för bla fritidsintressen. Som Göteborgare och blivande husägare i Kinna är Håkan en utmärkt ambassadör för området. Läs mer
  • Ibrahim B köpte sin bostad med hjälp av Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Han var så tydligt och bra man kan inte välja någon annat Läs mer
  • Tommy S köpte sin bostad med hjälp av Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Egnahem i Kinna. Utmärkt bemötande med hjälp att sälja nuvarande bostad till en i familjen. Köpet gick smidigt till väga.
    Informationen under budgivningen via sms var utmärkt.
    Förhoppningsvis var detta sista husköpet, om det blir ytterligare, skulle jag om möjligt välja Håkan. Vid ev försäljning
    får Håkan uppdraget.
    Enda felet vi drabbats av var att det stod i anonsen att det fanns fiber indraget i fastigheten, så var inte fallet. Kostar oss 16.000kr.
    Inte bra..... Läs mer
  • Lena G sålde sin bostad med hjälp av Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Jag har under innevarande år sålt en fastighet i Kinna. Mitt val föll på mäklare Håkan Andersson eftersom jag vid tidigare kontakt erfarit att han är en kompetent och erfaren mäklare som det är enkelt att kommunicera med på ett öppet och rakt vis.

Jag upplevde även denna gången att jag fick ett mycket gott och respektfullt bemötande. Jag kände mig trygg under säljprocessen och jag fick hjälp med allt som jag tyckte var svårt.

Håkan Andersson är enligt mig en mäklare med driv och strategiskt tänkande som vet när det är läge att agera samt bäst att stilla avvakta. Framförallt är Håkan Andersson en positiv människokännare som genom sin ödmjukhet och humor har förmåga att bygga relationer med både säljare och köpare. Detta är naturligtvis en stor tillgång i hans yrkesroll plus en förutsättning för att det i slutänden ska komma till stånd en affär.

Under försäljningsperioden fanns Håkan Andersson alltid tillgänglig på SMS och han ställde upp med extra visningar på både helger och kvällstid. Jag kände även stöd i att förbereda huset inför visning då jag befann mig i en mycket tidspressad situation. Roligt också med kreativa grepp vid själva genomförandet av den huvudsakliga visningen som skedde på Sveriges nationaldag - jordgubbar och liten förfriskning visade sig vara uppskattat.

Kommunikationen var alltid effektiv och smidig och även om jag under vissa tidpunkter befann mig utomlands gick saker att lösa på distans.

Jag uppskattade oerhört mycket att jag fick stöd med att bolla både stora och små frågor som kan uppkomma vid en försäljning. Ytterligare en sak som är värd att nämna är att jag kände mig lyssnad på och att mina infallsvinklar togs tillvara på exempelvis i utformandet av annons.

Jag kan ärligt och varmt rekommendera framtida kunder att anlita mäklare Håkan Andersson. Läs mer
  • Johan L köpte sin bostad med hjälp av Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Bara bra!
    Rak och Höll vad han lovat. Läs mer
  • Simon S
    Simon S köpte sin bostad med hjälp av Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Härlig herre som vart lätt att ha att göra med, rekommenderas starkt ! Läs mer
  • Anne L köpte sin bostad med hjälp av Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    .köpte en villa, servicen var toppen. Läs mer
  • Marie L skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Sålde ett gammalt torp. Mäklaren kunde verkligen sitt jobb, erfaren inte många som slår han på fingrarna i ditt jobb. Håkan lyssnade på mina önskemål, han kom även med bra förslag som gjorde att försäljnnngen gick så smidigt som möjligt. Kan varmt rekommendera Håkan till alla som vill sälja sitt hus. Läs mer
  • Vi sålde en nyproducerad villa med hjälp av Håkan.
    Vi bemöttes av en väldigt positiv och förväntansfull mäklare som ledde försäljningen till en nivå som var mer än vad vi förväntat oss.
    Vi är väldigt nöjda med Håkan och kommer garanterat använda honom vid kommande försäljningar i området. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

Håkan Andersson