Håkan Andersson
Aktiv på Reco.se sedan 2015-12-07
2019-08 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är mötet med alla människor och att få hjälpa mina kunder att köpa och sälja.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Min erfarenhet som fastighetsmäklare. Jag har nu jobbat som mäklare i snart 30 år och har samlat på mig mängder av kunskap och erfarenhet. Jag kan yrket helt enkelt!

Vad gör du helst på fritiden?
Jag har ett stort intresse för basketboll!

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är en enplansvilla vid en sjö. Läs mer

Läs vad 171 Läs vad Håkan Andersson

• Mikael Ö köpte sitt hus med hjälp av Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2020-07-09

Fritsla
    Toppen bemötande och allt gick klockrent till. Läs mer
  • Marcus F köpte sitt hus med hjälp av Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2020-07-06

Sätila
    Köpt en gård i Sätila,

Blev bra bemött av mäklaren, i detta fallet så lämnade Håkan över till säljaren för att säljaren hade så mycket att säga om gården och det kändes bra, kom väldigt nära säljaren.

Innan 1a kontraktbeskrivningen så gick vi igenom annonsen och det som stod i papprena, vi hade lite ändringar som vi hade velat göra och det gjordes men ströks över och skrev med bläckpenna sen kopigerades så det såg lite opoffsigt ut men i det stora hela så är vi supernöjda! :) Läs mer
  • Lennart Å köpte sitt hus med hjälp av Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2020-06-29

Hyssna
    Köpte en tomt

Blev bra bemött var trevlig och hjälpsam

Han verka kunna sin sak, och det gick snabbt och smidigt

Det hela var vig nöjda med Håkan och säljarna Anders o Karin Läs mer
  • Sverker O sålde sitt hus med hjälp av Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2020-06-17

Örby
    Håkan Andersson har hjälpt oss med försäljningen av vårt fritidshus i Örby. Eftersom han tidigare har sålt ett hus till oss i Kinnahult så hade han själv lagt ribban på vilken nivå som han har.
    Ingen kan ifrågasätta Håkans kunnande och engagemang. Håkan har både mångårig erfarenhet och ett stort kontaktnät som gör att vi har känt oss extra trygga i vår försäljning. Alltid positiv och med ett vänligt bemötande. Tack Håkan.
    Mvh Sverker o Susan Läs mer
  • Maxi X köpte sitt hus med hjälp av Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2020-06-10

Fritsla
    Hjälpsam, duktig och bra samarbete. Läs mer
  • Jens E sålde sitt hus med hjälp av Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2020-05-14

Fritsla
    Sålt en villa åt oss. Snabbt smidigt och enkelt. Läs mer
  • Sofia J köpte sitt hus med hjälp av Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2020-04-05

Horred
    Fick vid god hjälp av både Håkan och Ida vid köpet av huset. Trevligt och professionellt bemötande från början till slut.
    God stöttning i hela processen. Läs mer
    Ida B gillar detta
  • Morgan M
    Morgan M sålde sitt hus med hjälp av Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2020-03-31

Kinna
    Håkan Andersson är en professionell mäklare som på ett tryggt vis guidar både köpare och säljare genom hela säljprocessen. Jag kan ge Håkan bästa rekommendationer för dig som står i begrepp att genomföra en fastighetsaffär. MVH/ Morgan Manfjärd Läs mer
    Ida B gillar detta
  • Emmy J
    Emmy J sålde sitt hus med hjälp av Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2020-03-20

Kinna
    Villa såld. Med respekt och lyhördhet. Hade inga direkta förväntningar. Ny upplevelse. Läs mer
  • Gunnemar J sålde sitt hus med hjälp av Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2020-03-20

Sålt mitt hus,
    Utmärkt
    Jag hade inga förväntningar, då det var en helt ny situation för mig Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

Håkan Andersson