Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

• BadgeElevenYears
1 533

Är det dags för en bostadsaffär i Kinna, Mark eller Svenljunga? Då ska du kontakta oss på Fastighetsbyrån. Vi är marknadsledande här och förmedlar allt mellan gårdar och tomter till villor och bostadsrätter. Vi har lång erfarenhet, stort engagemang och väl utrustade för att ge dig en trygg affär. Vad har du för funderingar...

1533 omdömen om Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

Sedan starten hos Reco 2013

Fredrik H
Sålde sitt hus med hjälp av Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Svenljunga

Upplevs kunnig och är väldigt trevlig! Jonas gav oss ett väldigt bra intryck redan för något år sedan när vi tog hjälp vid värdering så valet var självklart när det nu blev försäljning! Fotografen som Jonas jobbade med lyckades få till väldigt bra bilder. Jonas har väldigt hög tillgänglighet vilket känns tryggt när man står mitt i en försäljning.

Agneta H
Skene

Vi har haft bra kontakt med Jonas under hela försäljningsprocessen.

Helene K
Kinna/kinnasten

Jonas är ödmjuk, tillgänglig, snabb och visar på mycket god kännedom om kontakter mm.

June H
Sålde sitt hus med hjälp av Cicilia Odenbrink en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Fritsla

Tack för trevligt bemötande och fint samarbete 💐 Med vänlig hälsning June

Svar från Cicilia Odenbrink

Tack för ditt förtroende June. Jag kan inte annat än hålla med dig om att vi fick till ett riktigt fint samarbete. Jag står gärna till tjänst för dig igen:) Ha en fortsatt fin helg. Kram

Edvin K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Cicilia Odenbrink en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Skene

Väldigt kunnig och grym på sitt jobb. Allt gick smidigt till.

Svar från Cicilia Odenbrink

Tack Edvin! Spännande med nytt hem. Ha en fin dag så hörs vi snart på nytt!

Anders L
Köpte sitt hus med hjälp av Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Hajom

Lugn och tydlig! Väldigt kunnig! Mycket trevlig och lätt och tjöta med!

Svante H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alfred Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Kinna/kinnasten

Driven och framåt. Fick vad vi ville ha för bostaden trots dålig marknad.

Kent B
Mårdaklev

Fantastiskt bra och trevlig mäklare och även väldigt tillgänglig... Hon svarade och gick att ringa en långfredag så det var kanonbra.

Svar från Cicilia Odenbrink

Tack för din fina recension, det gör mig så glad att du är nöjd med min arbetsinsats. Önskar dig en riktigt fin dag!

Pernilla I
Sålde sitt hus med hjälp av Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Örby/övre Krok

Peter är en toppen mäklare. Hjälpsam och trevlig, lugn och saklig. 😃👍

Benjamin W
Köpte sitt hus med hjälp av Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Örby/övre Krok

Allt var jätte bra, vi blev bemöta super bra!

Christer A
Horred

Mycket trevlig och kunnig mäklare. Kan bara rekommendera honom

Ebba J
Kinna/kinnasten

Bra professionellt bemötande. Ser till kundens bästa. Vi har känt att vi kan lita på Alfred och att sättet vi har gått tillväga har varit rätt.

Jonas S
Köpte sitt hus med hjälp av Alfred Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Istorp

Alfred är en hjälpsam mäklare med bra bemötande och glimten i ögat vilket jag uppskattar mycket. Han upplevs kunnig och säker i sin roll som mäklare. Jag skulle rekomendera Alfred som mäklare till alla jag känner. Mvh Jonas

Madelene S
Istorp

Upplevde mycket trevligt och professionellt bemötande. Alfred hade svar på frågor vi ställde och beskrivningen av fastigheten var precis så som vi sett den på bild. Vi har kännt trygghet genom hela processen och jag kommer absolut att rekommendera Alfred i framtiden! Mvh Madelene

Eva-Lena S
Holsljunga

Trevligt bemötande, smidig och snabb i dialogen mellan oss och säljarna.

Anita S
Sålde sitt hus med hjälp av Alfred Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Istorp

Mycket informativ lätt att få kontakt med. Inger förtroende. Lyhörd Mycket positiv

Helen S
Holsljunga

Alfred Bertilsson är - inlyssnande och förtroendeingivande. - peppande och skapar ett VI i försäljningen. - rak och tydlig i sin kommunikation -informativ - rolig och tillför humor i allvarliga stunder - en drivkraft som ger drag i projekt : husförsäljning - väldigt lätttillgänglig ( borde nog skapa lite mer egentid). - verkligen en mäklare att rekommendera ⭐️

Jonathan C
Köpte sitt hus med hjälp av Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Kinna

Karin gav ett mycket trevligt intryck från dag 1. Detta var vårt första husköp och hade bara varit i kontakt med 2 mäklare tidigare på andra hus . Karin var mycket varm och har stort hjärta för staden så hon sålde inte bara ett hus utan hon sålde in en hel stad hos oss och vi ser fram emot att flytta . Tack så jättemycket karin

Madelene D
Sätila

Alfred har ett fantastiskt bemötande och är otroligt hjälpsam. Har man frågor får man alltid svar.

Axel O
Redslared

Håkan är en otroligt kunnig mäklare som på ett väldigt tydligt, ärligt och lugnt sätt har tagit mig igenom denna affär. Det är ordning och reda på allt.

Agneta K

Engagerad, realistisk, trevlig.

Ulrika S
Sålde sitt hus med hjälp av Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Sätila

Jag har blivit bra bemött av Karin och hon har engagerat sig bra i försäljningen.

Anna-Karin G
Kinna/kammarberg

Trevlig och lätt att prata med. Ingen bra tid att sälja huset men han ordnade det. Kan rekommendera honom till er som går i "säljtankar". AnnaCarin Gustafson Högabergsvägen 2

Sebastian P
Köpte sitt hus med hjälp av Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Kinna/kammarberg

Jonas är otroligt hjälpsam och trevlig. För oss kändes det lite snårigt från början men Jonas svarade på alla våra frågor och kunde lugna oss i stressen med att köpa hus. Efter en budgivning på ett annat hus, tipsade han om Högabergsvägen 2, ett hus vi tittat på men aldrig trodde att vi skulle äga. 2 veckor senare var kontraktet påskrivet och utan Jonas hade detta aldrig hänt. Vi är otroligt tacksamma och nästa gång vi behöver en mäklare så är det Jonas vi ringer

Alexandra W
Mårdaklev

Det kändes ganska struligt, kanske var från köparna sida mer. Och priset gick ner ganska mycket. Men Jonas var lätt att prata med.

Per R
Roasjö

Bra. Hjälpsam. Härlig och empatiskt.

Tomas Mikael A
Sålde sitt hus med hjälp av Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Roasjö

Bra bemötande och flexibel. Goda kontakter och bra erfarenhet

Emelie S
Kinna/kammarberg

Vi har upplevt Jonas som en närvarande och positiv person. Vi har känt oss lyssnade på och känt att vi kunnat vända oss till honom vid frågor osv.

Lennart H
Skene/sandvallsäng

Jonas har varit till mycket stor hjälp för mig med att genomföra min försäljning av mitt hus. Kloka beslut i samband med att genomföra försäljningen när budgivningen haltade mot slutet Lennart Högenberg

Zachary D
Örby

I highly recommend Jonas for anyone in search of an outstanding real estate professional. Jonas combines expert market knowledge with a personable approach, making the entire process seamless and enjoyable. His proactive communication and negotiation skills truly set him apart. I am grateful for Jonas's dedication and wouldn't hesitate to work with him again.

Carina Ö
Svenljunga

Vänligt och respektfullt bemötande. Trevlig och glad kille som lägger ner mycket tid på sina kunder såväl säljare som köpare. Jag är mycket nöjd så det blir 10/10! Tack Alfred för att du varit en del i att jag ska kunna förverkliga min stora dröm om ett gammalt rött hus på landet.

Lotta E
Sexdrega

Bra och trevligt bemötande. Snabb affär. Lätt tillgänglig på telefon.

Peter R
Sexdrega

Ett trevligt bemötande. Alla förväntningar är uppfyllda. Allt klaffade perfekt.

Ann-Mari R
Sexdrega

Alltid med ett trevligt bemötande. Tydlig och klar hör alltid av sig snabbt när man ringer. Vi är supernöjda allt har klaffat perfekt!

Charlotte L
Örby

Jonas var fantastisk från första möte på telefon. Alltid ett professionellt bemötande, och snabb på att återkoppla. Vi är tacksamma att det var just Jonas som skötte vårt husköp!

András K
Kinna

Jonas är fantastisk mäklare. Han kan svara på alla frågor utan problem och informera rätt.

Olivia F
Sexdrega

Trevlig, kunnig och mycket påläst! Rekommenderar verkligen Jonas! En duktig och hjälpsam mäklare!

Ingegerd H
Örby

Jonas sålde vårt hus på kortast möjliga tid när vi väl bestämt oss. Väldigt nöjda.

Leif H
Örby

Efter att vi beslutat att flytta, fixade Jonas affären snabbt och smidigt.

Jan Bertil G
Svenljunga

Från första kontakten blev vi väldigt väl bemötta! Cicilia är oerhört lyhörd och kompetent, med kundens bästa hela tiden i fokus. Våra förväntningar på hur en mäklare ska vara uppfylldes! Vi ger Cicilia toppbetyg!

Svar från Cicilia Odenbrink

Men ohhh!! Så otroligt fin recension! Tack snälla och tack för ett otroligt fint samarbete! Ha en fin fortsatt kväll och så hörs vi snart på nytt igen.

Ingegerd H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Skene

Vi är mycket nöjda med bemötandet. Lätt och smidig affär.

Leif H
Skene

Korrekt, snabbt o trevligt. Peter fixade en smidig affär.

Evy De B
Skene

I had a very nice experience with Jonas. He is very flexible.

Thord H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Kinna/kinnasten

Jonas har redan tidigare varit till bästa hjälp vid en husaffär. Därför var det givet att anlita honom, när jag skulle sälja min bostadsrätt. Han har även denna gång agerat på bästa sätt. Affären har gått smidigt och säkert. Högsta beröm till Jonas!

Martina W
Köpte sitt hus med hjälp av Cicilia Odenbrink en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Skene/haby

En mycket bra mäklare, enkel att kontakta och snabb med att svara på frågor. Allt fanns när vi skulle kolla på huset, papper och broschyrer. Avslutningen med genomförandet av husköpet flöt på bra, fick den informationen som behövdes och gick igenom varje papper. Härligt bemötande

Svar från Cicilia Odenbrink

Härligt bemötande det hade minsann även du! Tack för en otroligt härlig kontraktsskrivning, så många skratt haha! Är övertygad om att ni hittat hem, ta nu väl hand om dig så hörs vi när tillträdet närmar sig:) Kram!

Jonas J
Skene/haby

Väldigt trevlig och hjälpsam 😊 man behöver väll inte säga så mycket mer än så😊

Svar från Cicilia Odenbrink

Tack Jonas och grattis igen! Ha det så gott nu och så ses vi igen på tillträdesdagen:)

Sanna A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Skene

Väldigt professionell, duktig och trygg mäklare!

Anette A
Skene

Jag blev mycket bra bemött av Peter och allting har gått snabbt o smidigt efter önskemål och jag är väldigt nöjd med det . Hade inga direkt förväntningar, men önskemål om att bostadsrätten skulle säljas så fort det går. Peter har skött det jättebra.

Sara S
Öxnevalla

Han var väldigt positiv och trevlig i sitt bemötande.

Fredrik W
Kinna

Jag blev bemött med ett stort leende och ett bra välkomnande, Hade inte så mycket förväntningar egentligen efter som det var första gången jag skulle kolla på en lägenhet. Allting gick smidigt från start till slutet

Svar från Cicilia Odenbrink

Tack snälla Fredrik för att du tog dig tid att lämna ett omdöme och igen stort grattis till köpet. Tror du kommer trivas jättebra!