Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

Boråsvägen 33, 511 54 Kinna — Visa karta

Är det dags för en bostadsaffär i Kinna, Mark eller Svenljunga? Då ska du kontakta oss på Fastighetsbyrån. Vi är marknadsledande här och förmedlar allt mellan gårdar och tomter till villor och bostadsrätter. Vi har lång erfarenhet, stort engagemang och väl utrustade för att ge dig en trygg affär.

Vad har du för funderingar om bostäder? Låt oss ta del av dem så hjälper vi dig vidare i processen. Vi vill att affären ska bli så lyckad som möjligt, både för säljare och köpare. Tveka inte att kontakta oss!
Mån-Tor: 08:00-17:00
Fre: 08:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 561 kunder tycker om Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

• 2019-10-19

Linnea H skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Jag köpte min första bostadsrätt med Malin som mäklare. Min upplevelse av affären var väldigt bra, mycket smidig och snabb affär. Läs mer
  • 2019-10-18

Alexander A skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Sålt lägenhet innan visning och vi fick det vi ville ha.
    Trevlig och kan sitt jobb. Läs mer
  • David I

2019-10-08

David I skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Kontakten med Malin var bra men kommunikationen och gehöret var sämre. Jag som kund kan inte styra marknaden men som säljare har man god anförtroende för att mäklaren har känsla för det. Jag fick avvakta med min bostadsannons i 5v pga semester. När annonsen kommer upp läggs samtidigt ut 3 liknande objekt till i området som säljs av samma mäklare, Malin.Det anser jag inte som snyggt. Visningar kunde bara ske vissa veckor pga barn vv. Först efter att 1:a visningen ej blev som förväntad men förutspådd blev jag erbjuden att annan mäklare kunde uppvisa objektet om jag hade önskemål om dagar då min mäklare Malin inte kunde. Det är ju bra.. men det var det jag efterfrågade redan ifrån första stund eftersom Att hon skulle på semester ,sist av allt ville jag avvakta med försäljningen i 5v efter påskrivna papper. Jag är inte tillfredsställd med val av mäklare. Jag tror att chanserna hade varit godare om jag fått försöka fått sålt den början av juli än slutet av augusti. Läs mer
  • 2019-10-03

Heli Maritta R skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Karin har under hela processen av försäljningen av vårt hus varit tillmötesgående och lyssnat och frågat efter hur vi vill ha det. Hon inger ett förtroende med sin kunskap och har uppfyllt de förväntningar vi har haft. Läs mer
  • 2019-10-02

Emil E skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Kändes okunnig och oproffsig, svårt att få tag på henne. Kändes inte som det stod i papperna att hon skulle vara en opartisk länk mellan köpare och säljare. Läs mer
  • 2019-09-30

Anita I skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Bostadsrätt

Mycket bra.

Levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-09-24

Mattias J skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Jag har köpt en bostadsrätt och är väldigt nöjd med mäklarens bemötande och insats! Läs mer
  • 2019-09-23

Thomas N skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Bra och proffsigt bemötande som fick vårt husköp att kännas väldigt tryggt. Snabb på att återkomma med svar och alltid med ett leende. Läs mer
  • 2019-09-22

Monika J skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Pålitlig noggrann och trevlig
    Sålt hus Läs mer
  • 2019-09-22

Henrik M skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Håkan är trevlig och saklig. God lokalkännedom.
    Positivt helhetsintryck. Läs mer
  • 2019-09-18

Inger A skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Har både köpt och sålt med Håkans hjälp. Har alltid blivit väldigt väl bemött. Rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • Bo Sture N

2019-09-17

Bo Sture N skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    sålt hallarp ljunghem i Svenljunga
    Håkan är en lyhörd och kunnig person med ett
    trevligt bemötande. kan även tänka mig att köpa
    en fastighet av han. Med vänlig hälsning bo nordström Läs mer
  • 2019-09-16

Egon G skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Mycket trevlig person.
    Sköter sitt jobb utmärkt
    Jag rekommenderar henne verkligen Läs mer
  • 2019-09-15

Indre G skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Allt var helt bra, vi är nöjda och har haft en bra upplevelse! Läs mer
  • Ewa T

2019-09-11

Ewa T skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Köpte en bostadsrätts radhus, som Malin var ansvarig mäklare för.
    Va väldigt nöjd med henne, hade jag frågor så besvarade om dom, visste hon inte tog hon reda på svar.

Väldigt nöjd med mitt radhus o med Malin som mäklare. Läs mer
  • 2019-09-11

Armi E skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Vi har köpt sommarstuga Vintervad 2 Ii Grevared,Fotskäl.
    Vi blev väl bemötta av Karin.
    Våra förväntningar stämde mot vad vi trodde hur köpet skulle gå till.
    Karin var tålmodig och glad.
    Men lyckligast var nog vi som fick köpa vår fina stuga😀 Läs mer
  • 2019-09-04

Anita R skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    En väldigt duktig och engagerad mäklare. Man kände sig trygg inför sitt köp av bostad. Vi skulle lätt anlita honom vid eventuellt försäljning av bostad. Läs mer
  • 2019-09-04

Elisabet K skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Har sålt en villa. Karin är en väldigt tillmötesgående och kunnig mäklare. Kan varmt rekommendera henne.
    Elisabeth Läs mer
  • NATALIE L

2019-09-03

NATALIE L skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Vi har köpt hus med Peter som mäklare. Vi är supernöjda med allt kring köpet av vår bostad. Peter är ambitiös, driven och håller högsta klass. Han har koll på allt, är öppen, hjälpsam och engagerad. Rekommenderar och kommer rekommendera. Läs mer
  • 2019-09-03

Natalie L skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Vi har köpt hus med Peter som mäklare. Vi är supernöjda med allt kring köpet av vår bostad. Peter är ambitiös, driven och håller högsta klass! Han har koll på allt, är öppen, hjälpsam och engagerad. Rekommenderar och kommer rekommendera. Läs mer

Eva A skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Karin är fantastisk. En klippa som hjälper till mer än vad man har rätt att förvänta sig. Läs mer

Krister A skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Vi har sålt vårt radhus och blev fantastiskt bemötta av Karin. Hon guidade oss utmärkt igenom alla händelser och tog sig alltid tid att svara på våra frågor.
    Karin levde mer än väl upp till de förväntningar vi hade på vår mäklare. Läs mer
  • 2019-09-02

Jonas B skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Sålde en liten hyresfastighet och fick ett väldigt bra bemötande.
    Det kändes som Håkan har ett mycket stort kunnande när det gäller såna affärer. Läs mer
  • 2019-09-02

Emil Andersson J skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Köpte villa i Kinna.
    Trevlig och hjälpsam mäklare! Läs mer
  • Codruta B

2019-09-01

Codruta B skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Jag och min man hade sålt huset i Örsås, redan från första träffen kändes att jag har träffat en proffs i Håkan Andersson. Korta, konkreta diskussioner, mkt effektivt och strikt till subjekt, att sälja huset som gick mkt snabbt, dessutom. Mkt professionell, tar hänsyn till både säljare och köpare, bägge parter har fått gå genom köpebrevet/ avtalet och fått många olika tips som uppskattades av oss alla. Mkt artig, omtänksam. att Håkan kan sitt bevisas även med att huset såldes med den begärda priset, dessutom mkt snabbt. Vi är mkt tacksamma Läs mer
  • 2019-08-30

Anna W skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Gav ett försiktigt intryck vid husvisningen, därefter gav hon ett proffessionellt intryck. Särskild efter budgivningen (vid förhandling och inför kontraktskrivning) skötte hon sin roll utmärkt. Då hade hon en medlande roll mellan säljare och köpare. Läs mer
  • 2019-08-30

Ionel B skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Trevlig, engagerad och mycket kompetent! Läs mer
  • 2019-08-29

Jessica J skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Hon var trevlig och hjälpsam👍 Läs mer
  • 2019-08-21

Olof W skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    helt grym mäklare på alla sätt o vis. Han är mån om att både köparen och säljaren ska va nöjda, så blir som en mäklare för båda.

De flesta mäklarna upplevs som oftast bara "jobba" för säljaren, medans Håkan "jobbade" med både säljare och köpare Läs mer
  • 2019-08-11

Anders K skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Sålt torp och ett fritidshus, har blivit bemött på ett trevligt sätt.Tycker Håkan skötte dessa uppdrag utmärkt. Läs mer
  • 2019-08-10

Daniel B skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Köpt bostad trevlig och seriös mäklare, andra gången vi köper hus av denna. Läs mer
  • 2019-08-09

Lars K skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Jag har sålt ett fritidshus och Håkan har verkligen gjort ett fantastiskt jobb jag är så nöjd med han och hans medarbetare på fastighetsbyrån Läs mer
  • 2019-08-09

Kent H skrev om Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Vi har købet et lille hyggeligt sommerhus nær Björketorp, og det var lige som det var beskrevet i salgs materialet, så der er vi meget tilfredse med købet.
    Til ejendomshandler var vores forventinger store da vi skulle købe et hus i et andet land og de forventinger blev opfyldt, vi føler at vi hele vejen igennem er blevet godt behandlet og vejlet på den rigtige måde.

Mvh Kent og Tina Läs mer
  • Tuva A

2019-08-05

Tuva A skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Vi har köpt en bostadsrätt.

Vi blev bra bemötta, vi tog kontakt angående ett objekt men mäklaren fick oss att bli intresserade av ett annat, som vi sen köpte.

Vi tyckte att Malin skötte sitt uppdrag mycket bra och vi är nöjda med henne. När vi säljer vår lägenhet vidare kommer vi anlita henne. Läs mer
  • 2019-07-31

Michael L skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Malin var trevlig, tydlig, kompetent, öppen och hjälpsam och levde således väl upp till våra förväntningar vid vårt köp av sommarhus. Läs mer
  • 2019-07-25

Jan K skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Vi sålde ett torp. Hon var väldigt trevlig , o hon förstod hur vi ville ha försäljningen .Och vi fick sålt torpet till det priset vi ville. Dessutom har hon en väldigt bra förmåga att förklara saker. Mvh Ann-christin o Jan Läs mer
  • 2019-07-16

Jan Eric K skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Korrekt och bra genomförd affär.
    En mäklare med bra kompetens som vi
    rekommenderar.
    Ett tack också till Ida Berntsson Läs mer
  • 2019-07-13

Carola S skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Vi har köpt en bostadsrätt i Kinna. Malin Petermann var väldigt tillmötesgående o hjälpte oss mycket! Mvh Carola o Conny Särnbäck Läs mer
  • 2019-07-13

Rune N skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Köpt en villa. Karin har varit professionell genom hela köpet. Har inget att klaga på!!! Läs mer
  • 2019-07-10

Irena B skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Vi köpte ett hus och hon hjälpte oss runt det. Hon var också mycket snäll och öppen för samarbete Läs mer
  • 2019-07-08

Zebastian H skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    jag har sålt mitt hus med Håkan som mäklare.
    han har gjort ett lysande jobb med allt, han har varit snabb och otroligt duktig. Läs mer
  • 2019-07-07

Sigridur B skrev om Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Utmärkt service på alla sätt och vis Läs mer
  • 2019-07-05

Amanda F skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Köpte min första lägenhet och blev mycket bra bemött av Malin. Hon toppade mina förväntningar med sin hjälpsamhet. Läs mer
  • 2019-07-05

Emil G skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Håkan är jordnära och mycket trevlig. Han verkar kunnig i sitt område så jag skulle inte tveka att rekommendera honom. Läs mer
  • Ewa T

2019-07-03

Ewa T skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Fick förtroende för Peter Rosenqvist från dag ett.

Han har hjälpt mig med allt jag behövt veta, svarat på alla mina frågor som jag haft på vägens gång.

Han sålde mitt hus som jag nu lämnar över.

Rekommenderar honom verkligen.
    Har bara gott att säga om honom.

Är verkligen en nöjd kund. Läs mer
  • 2019-07-02

Ingvar S skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Vi har sålt en fritidsbostad och det gick snabbt och lätt.
    Malin är en mäklare med trevligt bemötande och som vann i längden. Läs mer
  • 2019-07-02

Anna-Maria Kristina Stigsdotter A skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Jag har sålt en villa.
    Trevligt och förtroendeingivande bemötande.
    Peter har ett sätt som går hem hos både säljare och köpare.
    Han är kunnig inom sitt område och känner väl till den lokala marknaden. Läs mer
  • 2019-06-30

Bo J skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Vi har sålt ett fritidshus. Malin har skött försäljningen på ett alldeles utmärkt sätt. Vi är nöjda med affären Läs mer
  • 2019-06-27

Anna-Lena L skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Karin har varit väldigt proffessionell i sitt bemötande när vi sålde vårt hus.
    Hon var snabb att återkoppla om det hände något i samband med försäljningen och informerade på ett bra sätt. Jag är väldigt nöjd med hur samarbetet fungerat. Läs mer
  • 2019-06-26

Veronica T skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Karin var väldigt lyhörd och gjorde det där lilla extra som behövdes för mig som köpare. Läs mer

Boråsvägen 33, 511 54 Kinna