Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

Boråsvägen 33, 511 54 Kinna — Visa karta

Är det dags för en bostadsaffär i Kinna, Mark eller Svenljunga? Då ska du kontakta oss på Fastighetsbyrån. Vi är marknadsledande här och förmedlar allt mellan gårdar och tomter till villor och bostadsrätter. Vi har lång erfarenhet, stort engagemang och väl utrustade för att ge dig en trygg affär.

Vad har du för funderingar om bostäder? Låt oss ta del av dem så hjälper vi dig vidare i processen. Vi vill att affären ska bli så lyckad som möjligt, både för säljare och köpare. Tveka inte att kontakta oss!
Mån-Tor: 08:00-17:00
Fre: 08:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 671 kunder tycker om Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

• 2020-06-30

Benny K skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Sålt bostadsrätt i kinna. Ett mycket bra bemötande. Kändes tryggt. Bra jobbat Malin. Någon man kan rekommendera till bekanta som går i köp eller sälj tankar Läs mer
  • 2020-06-29

Lennart Å skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Köpte en tomt

Blev bra bemött var trevlig och hjälpsam

Han verka kunna sin sak, och det gick snabbt och smidigt

Det hela var vig nöjda med Håkan och säljarna Anders o Karin Läs mer
  • 2020-06-25

Carina L skrev om Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    sålt villa Kungslid 18
    Tycker att Jonas skött allt på ett bra och lugnt/tryggt sätt
    han uppföljde de förväntningar jag hade.

Enkelt, snabbt och väl skött! Läs mer
  • 2020-06-25

William J skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    En väldigt förtroendeingivande mäklare som är väldigt neutral i rollen mellan köpare o säljare. Har både köpt i sålt fastigheter genom Peter, och är alltid lika nöjd! Läs mer
  • 2020-06-22

Jan Mikael R skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Lätt att prata med. Prestigelös Läs mer
  • 2020-06-20

Kristin Ingegärd R skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Sålt hus. Blev bemött mycket bra. Rak kommunikation och diskussioner. Läs mer
  • 2020-06-17

Sverker O skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Håkan Andersson har hjälpt oss med försäljningen av vårt fritidshus i Örby. Eftersom han tidigare har sålt ett hus till oss i Kinnahult så hade han själv lagt ribban på vilken nivå som han har.
    Ingen kan ifrågasätta Håkans kunnande och engagemang. Håkan har både mångårig erfarenhet och ett stort kontaktnät som gör att vi har känt oss extra trygga i vår försäljning. Alltid positiv och med ett vänligt bemötande. Tack Håkan.
    Mvh Sverker o Susan Läs mer

Malin A skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Snabb återkoppling och trevligt bemötande Läs mer

Karolina J skrev om Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Vi har både köpt vårt nya hus och sålt vårt gamla hus med hjälp av Jonas och vi är mer än nöjda! Han har varit positiv och professionell under hela säljprocessen och alltid tillgänglig och beredd att svara på alla möjliga oroliga frågor som man kan ha som säljare. Nu ska vi förhoppningsvis inte sälja på många år men om vi skulle sälja något mer hus så skulle vi utan tvekan ha anlitat Jonas igen! Läs mer

Peter E skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Jag har köpt ett litet hus i Svenljunga för strax över 600.000

Karins bemötande var alltid proffsigt och trevligt.
    Hon var väldigt hjälpsam och kändes engagerad i både mig och säljaren.

Det var första gången jag haft med mäklare att göra så mina förväntningar var varken höga eller låga, men jag är väldigt nöjd.

Sammanfattningsvis är jag väldigt nöjd.
    Karin kändes genuin och jordnära och var väldigt lätt att samarbeta med. Läs mer
  • 2020-06-10

Maxi X skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Hjälpsam, duktig och bra samarbete. Läs mer
  • 2020-06-07

Göran L skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Sålt hus med hjälp av Karin. Väldigt driven och duktig mäklare trevlig och hjälpsam på alla sätt. Läs mer
  • Eva L

2020-05-23

Eva L skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Professionellt och engagerat bemötande vid köp av fritidshus. Snabba svar på frågor och kontroll med myndigheter.
    Vid förhandling kunde Karin varit ännu mer proaktiv men detaljer i det stora hela.
    Eva Läs mer
  • 2020-05-22

Anna M skrev om Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Sålt hus i Hyssna och är jättenöjd med Jonas dom mäklare. Läs mer
  • 2020-05-22

Anna-karin V skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Lyhörd och mycket trevlig mäklare. Läs mer
  • 2020-05-20

Henrik M skrev om Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Var till stor hjälp vid försäljning av vårt hus. Lyhörd, engagerad i försäljningen. Väldigt mån att det skulle bli bra för oss i vår försäljning. Läs mer
  • 2020-05-16

Arnold K skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Vi har sålt vårt hus.
    Vi har blivit mycket väl bemötta av Karin.
    Alla våra förväntningar har blivit uppfyllda.
    Karin har varit kunnig, trevlig och mycket hjälpsam. Läs mer
  • 2020-05-15

Martina E skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Malin hjälpte oss sälja vårat hus, hon tvivlade aldrig och lugnade oss när ångesten över det hela tog över!
    Men mäklare man kan lita på som är otroligt lugn och väldigt kunnig på sin sak!

En mäklare i toppklass! Läs mer
  • 2020-05-14

Jens E skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Sålt en villa åt oss. Snabbt smidigt och enkelt. Läs mer
  • 2020-05-10

Emelie N skrev om Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Detta var vår första husförsäljning och vi fick ett bra första intryck av Jonas! Läs mer
  • 2020-04-14

Karolina B skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Bra, lätt å få tag på och hjälpsam när jag hade frågor osv. Bra och tydlig. Läs mer
  • 2020-04-05

Sofia J skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Fick vid god hjälp av både Håkan och Ida vid köpet av huset. Trevligt och professionellt bemötande från början till slut.
    God stöttning i hela processen. Läs mer
  • Morgan M

2020-03-31

Morgan M skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Håkan Andersson är en professionell mäklare som på ett tryggt vis guidar både köpare och säljare genom hela säljprocessen. Jag kan ge Håkan bästa rekommendationer för dig som står i begrepp att genomföra en fastighetsaffär. MVH/ Morgan Manfjärd Läs mer

Kent O skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Köpt och solgt parhus. Nöjda,alltid vänligt bemötande Läs mer
  • 2020-03-27

Ragnhild E skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Köpt och solgt av Malin Peterman. Mycket nöjda med hennes arrangemang. Läs mer
  • 2020-03-27

Jörgen K skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Jag har sålt en bostadsrätt på 3 r.o.k.
    Mäklaren Malin Petermann har skött allt perfekt och jag har pga henne känt mig lugn & trygg i affären.

Hon har koll på läget , svarar snabbt vid frågor och är tillmötesgående! Läs mer
  • 2020-03-20

Fredrik S skrev om Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Proffsigt bemötande och hög trovärdighet. Läs mer
  • Emmy J

2020-03-20

Emmy J skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Villa såld. Med respekt och lyhördhet. Hade inga direkta förväntningar. Ny upplevelse. Läs mer
  • 2020-03-20

Gunnemar J skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Sålt mitt hus,
    Utmärkt
    Jag hade inga förväntningar, då det var en helt ny situation för mig Läs mer
  • 2020-03-19

Ingrid H skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Fått all hjälp vi behövde samt ett föredömligt bemötande när sålde vår fastighet Läs mer
  • 2020-03-18

Niclas D skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Trevlig och lätt att få tag i när man ringde.. Läs mer
  • 2020-03-12

Ulrika Carolina C skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Sålt både lägenhet och villa med Peter. Han skötte båda försäljningarna på ett snyggt sätt Läs mer
  • 2020-03-11

Tuula K skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Har köpt en bostadsrätt lägenhet.Blev bra bemött av mäklaren. Allt fungerade bra utan krångel och känner mig nöjd. Läs mer
  • 2020-03-10

Abdullah-al A skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    I have bought Näsgatan 13, Kinna, Mark.
    I had a very helpful and informative experience with Peter, he knew what kind of house we needed and in what range of price.

He was very helpful, for example upon my enquiry about rodent, he personally managed and performed the measurement and then informed me in a very short time.

He managed the ownership transfer quite smoothly, He talked to the bank and made the mortgage fund transfer in a very very short period of time.

In general and my opinion, Peter is a efficient, responsible, helpful and experienced broker. Läs mer
  • 2020-03-08

Thore Per Albert J skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Ett perfekt jobb och ett mycket trevligt bemötande. Han var lugn och ingav ett stort förtroende vid försäljningen . Läs mer
  • 2020-03-06

Christer B skrev om Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Raka och bra besked, kunnig och ett mycket trevligt bemötande. Om det någon gång blir aktuellt att sälja huset, hoppas jag han jobbar kvar. Läs mer
  • 2020-03-05

Henrik N skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Har haft en riktigt bra kontakt och allt har gått lätt och smidigt
    Rekommenderar gärna honom till vänner så behöver något Läs mer
  • 2020-03-04

Ahmed F skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Jag har köpt en vila. Han är en underbart person trevlig och man kan nå honom när man vill. Han va väldig bra på att svara ❤️ Läs mer
  • Antonia T

2020-03-03

Antonia T skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    En mycket kompitent och trevlig mäklare som varmt rekomenderas. Läs mer
  • 2020-03-03

Lise-lotte A skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    jag har köpt en bostadsrätt och blev mycket väl bemött av Mäklaren Malin Petersson. Läs mer
  • 2020-03-03

Birgitta N skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Malin är mycket trevlig och hjjälpsam

Hon är snabb att återkomma om man frågat om något

Mycket lugn och bra-

Rekommenderar henne verkligen- Läs mer
  • 2020-03-02

Catarina D skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Sålt fritidshus i Övre Krok. Väldigt fint bemött. Hon lyssnade o trodde på oss när vi begärde mkt. Trevlig o svarad på våra många frågor när allt drog ihop sig o var oroligt för oss. Läs mer
  • 2020-03-02

Markus G skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Jag upplever Peter som mycket ärlig i sitt bemötande. Han svarar rakt på frågor vilket skapar förtroende. Han är bra att resonera med. Upplevelsen är att han är mån om att både köparen och säljaren ska bli nöjda med affären. Läs mer
  • 2020-02-25

Anita D skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Mycket professionellt utfört jobb! Läs mer
  • 2020-02-23

Kjell Åke D skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Sålt gavelradhus. HA är kunnig och proffsig!
    Uppfyllt våra önskemål Läs mer
  • 2020-02-23

Amanda B skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Sålt lgn.
    Förberedelserna samt försäljningen och vidare papperarb. gick snabbt och väldigt smidigt. Läs mer
  • 2020-02-21

Henrik F skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Sålde en bostadsrätt. Allt gick väldigt snabbt och smidigt. Bra bemötande. 3 dagar mellan visning och kontraktskrivning. Läs mer
  • 2020-02-19

Mattias J skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Malin var mäklaren till köpet av denna lägenhet som jag kontaktade henne att sälja nu, hade inte så stora förväntningar på hur allting skulle gå till vid försäljningen, Malin och jag satte en värdering på lägenheten som vi kom jätte bra överens om, tyckte allting har gått smooth, känt mig trygg från start tills nu i slutet. skulle rekomendera Malin till nära och kära då hon är härlig och är en väldigt bra mäklare. //Mattias Läs mer
  • Tomas D

2020-02-19

Tomas D skrev om Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Mycket professionellt. Mycket trevlig Läs mer
  • 2020-02-18

Jan Hugo Lennart F skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Håkan har skött försäljningen av min villa på ett utmärkt sätt. Läs mer

Boråsvägen 33, 511 54 Kinna