Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

Är det dags för en bostadsaffär i Kinna, Mark eller Svenljunga? Då ska du kontakta oss på Fastighetsbyrån. Vi är marknadsledande här och förmedlar allt mellan gårdar och tomter till villor och bostadsrätter. Vi har lång erfarenhet, stort engagemang och väl utrustade för att ge dig en trygg affär.

Vad har du för funderingar om bostäder? Låt oss ta del av dem så hjälper vi dig vidare i processen. Vi vill att affären ska bli så lyckad som möjligt, både för säljare och köpare. Tveka inte att kontakta oss!

1275 omdömen om Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

Sedan starten hos Reco 2013
  • köpte sitt hus med hjälp av Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    2023-02-02 Verifierad kund
    Peter är en kunnig, lugn och metodisk mäklare som jag som köpare värderar högt.
    Synd att man inte gör bostadsaffär varje dag , för mötet med Peter vid kontraktsskrivning var inget annat än ett nöje ;)

/Tobias H
  • sålde sitt hus med hjälp av Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    2023-02-02 Verifierad kund
    Peter är mycket trevlig och hjälpsam. Känner att vi får all hjälp vi behöver.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    2023-02-01 Verifierad kund
    Väldigt duktig och professionell, hon kan sin sak. När dagen kommer då jag ska sälja igen, står Malin högst upp på listan!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    • Kinna/kinnasten
    2023-01-30 Verifierad kund
    Trevlig, lugn och behagligt bemötande.
    • Skene
    2023-01-29 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda med Malin som mäklare. Hon har varit flexibel och mycket hjälpsam då vi befunnit oss på distans. Snabb återkoppling, bra med uppdateringar och god kunskap om marknaden. Vi har känt oss trygga genom hela affären.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    • Skene/haby
    2023-01-26 Verifierad kund
    Jonas skötte sig exemplariskt
    En kanonkille
    2023-01-16 Verifierad kund
    Jag har hela tiden känt mig trygg med att Malin med sin kompetens skulle leda hela försäljningsprocessen till ett bra slutresultat. Jag har särskilt uppskattat den öppna dialogen där jag har fått framföra mina tankar och åsikter så att vi tillsammans kunde komma fram till bra lösningar.
  • köpte sitt hus med hjälp av Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    • Tostared
    2023-01-15 Verifierad kund
    Vi fick ett bra bemötande. Han tog hand om allt på ett professionellt sätt.Vi är mycket nöjda.
  • sålde sitt hus med hjälp av Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    • Tostared
    2023-01-11 Verifierad kund
    Extremt seriös mäklare med mycket god människokännedom till gagn för både säljare och köpare. Synnerligen ödmjuk och professionell. Våra högsta rekommendationer.
  • sålde sitt hus med hjälp av Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    2023-01-02 Verifierad kund
    Karin har varit ett stöd för mig gamle man. Jag har med stort förtroende lämnat över det mesta åt henne. Högsta betyg.
    2022-12-28 Verifierad kund
    Karin är professionell, yrkesskicklig, lugn och saklig. Hon hjälpte mig med att genomföra husförsäljningen för mig. Jag rekommenderar därför Karin, som din mäklare, vid köp eller försäljning.
    /Gunnar V
    2022-12-27 Verifierad kund
    Malin bemötte mig bra under försäljningen och hela processen gick smidigt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Alfred Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    • Fotskäl
    2022-12-20 Verifierad kund
    Alfred var:
    välkomnande & vänlig
    intresserad
    kunnig & påläst
    proffsig!

Han överträffade mina förväntningar efter många möten med fastighetsmäklare.

Min dotter och jag var glada och pigga på att köpa torpet. Nu behöver jag inte flytta mer, Jag är framme och hemma!!
    2022-12-19 Verifierad kund
    Håkan har ett trevligt sätt vilket gör att man känner sig sedd och lyssnad på. Hans långa erfarenhet gör att han framstår som väldigt seriös. Håkan försöker inte "sälja" på dig något utan tar upp fördelar och balanserar det med behov. Det känns tryggt att ha Håkan som stöd och hjälp när man gör en av de största affärerna i sitt liv
    • Berghem
    2022-12-17 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, påläst och informativ om fastigheten!
  • sålde sitt hus med hjälp av Alfred Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    • Fotskäl
    2022-12-17 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och bra mäklare som verkligen engagerade sig i sin uppgift.
    2022-12-14 Verifierad kund
    Trevlig och kunnig , var till stor hjälp för mig
    2022-12-12 Verifierad kund
    Jonas var under hela processen hjälpsam, positiv och kompetent. Svarade alltid snabbt på frågor och kändes ärligt engagerad. Kan varmt rekommendera Jonas!
  • sålde sitt hus med hjälp av Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    2022-12-12 Verifierad kund
    Jonas har varit kunnig, engagerad och väldigt hjälpsam i samband med vår försäljning. Jonas har med sitt trevliga och lugna sätt fått oss att känna oss trygga genom hela processen.
    2022-12-06 Verifierad kund
    Eftersom jag är helt oerfaren med att sälja hus, hade jag knappt ngr förväntningar annat än att huset skulle bli sålt. Men vid jämförelse med vänner i samma situation som jag, alltså att sälja sitt hus, är det helt klart min mäklare, dvs Håkan, som gjort ett jättejobb åt mig.
    Vi har haft täta kontakter via telefon, sms, Mail och besök.
    Jag har haft många frågor, som Håkan svarat på.
    Trots att tiden för att sälja hus, har varit optimalt dålig, känns det som Håkan och jag delar glädjen av att ha fått ett avslut.
    Mycket tacksam för det är:
    Ingrid Åkerström
    Svenljunga
    2022-12-05 Verifierad kund
    Vi är så nöjda med Malin.Hon har informerat oss om hur vi ska gå vidare och svarat på våra frågor.Ska träffa Malin igen när det är dags för betalning och flytt.Det känns så bra.MVH.Barbro och Morgan.
    2022-12-05 Verifierad kund
    Hon är kunnig och enkel att prata med, alltid positiv och med glimten i ögat.
    Förväntningarna var att få till en bra försäljning helst med budgivning, men rådande läge hindrade det, fast Malin fick till en försäljning som jag är nöjd med.
    2022-11-30 Verifierad kund
    Positiv och inlyssnande. Lätt att samtala med och noga med att inf om villkor vid försäljning.
    2022-11-29 Verifierad kund
    Malin är mycket engagerad och mån om att allt skall bli rätt för bägge parter.
    2022-11-29 Verifierad kund
    Jag uppfattade Jonas som kunnig, lugn och saklig.
    2022-11-28 Verifierad kund
    Tålmodig, lugn och hjälpsam är en bra beskrivning.
    2022-11-27 Verifierad kund
    Rörigt under en stor del av processen där vi fick driva mycket själva och en köpare höll på att missas. Samlade ihop det på slutet.
    2022-11-26 Verifierad kund
    Oerhört kompetent och professionell mäklare, visar alltid en glad och hjälpsam sida. Rekommenderar henne starkt!
    2022-11-26 Verifierad kund
    Malin Petermann är mycket trevlig och professionell. Hon är påläst och kunnig.
    2022-11-22 Verifierad kund
    Har ett bra kundbemötande, han är driftig, snabb på att återkoppla. Vi har verkligen varit nöjda med Alfred och vi kan varmt rekommendera honom. Han besitter en bra kunskap😊
    • Skene
    2022-11-20 Verifierad kund
    Peter är en glad och trevlig mäklare som varit mycket engagerad med husköparna jag har blivit väl omhändertagen och tackar .
    2022-11-20 Verifierad kund
    Mycket professionellt och trevligt bemötande. Som förstagångsköpare har jag haft många frågor och har fått bra svar på allt.
    2022-11-18 Verifierad kund
    Fick ett trevligt bemötande och hade en god kommunikation. En rutinerad och kunnig mäklare. Hade önskat lite snabbare återkoppling emellanåt men våra frågor och funderingar besvarades tids nog. En harmonisk medlare mellan säljare och köpare.
    2022-11-18 Verifierad kund
    Fantastiskt bemötande. Kunnig, påläst, och alert med att uppmärksamma oss på nya potentiella objekt som vi kunde tänkas vara intresserade av. Guldstjärna till Alfred. <3
    2022-11-16 Verifierad kund
    Alfred har varit väldigt driftig, snabb på att återkoppla. Han har varit väldigt tillmötesgående, engagerad, vi har varit väldigt nöjd med honom och vi kommer sakna alla dessa samtal och återkopplingar. Vi kan varmt rekommendera honom till framtida kunder.
    2022-11-13 Verifierad kund
    Peter var lyhörd och tillmötesgående genom hela processen och berättade tydligt hur allt fungerade och vad nästa steg var.
    Han levde definitivt upp till förväntningarna och gjorde försäljningen till en positiv upplevelse.
    Jag rekommenderar Peter varmt.
    • Skene/sandvallsäng
    2022-11-11 Verifierad kund
    Han var duktig och lätt att samarbeta med.
  • köpte sitt hus med hjälp av Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    2022-11-11 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och informerande mäklare.
    Kunde svara på alla frågor och väldigt snabb på att svara på digitalkontakt
    2022-11-09 Verifierad kund
    Karin var/är lätt att få kontakt med när vi hade många frågor i samband med husförsäljningen.
    Fick även bra råd.
    • Rydal
    2022-11-07 Verifierad kund
    Jättenöjd med Alfred som mäklare. Alltid snabb på att återkoppla och fanns alltid tillgänglig vid frågor, stort plus!
    2022-11-07 Verifierad kund
    Proffsigt bemött och lösningsorienterad.
    • Berghem
    2022-11-04 Verifierad kund
    2022-11-01 Verifierad kund
    Jag upplever hela försäljingen mycket positivt.
    Bra, kunnigt och proffessionellt bemötande och handhavande genom samtliga steg i försäljningen.
    2022-10-31 Verifierad kund
    Håkan är både tydlig och kunnig. Vi fick ett väldigt bra bemötande. Han var också duktig på att skräddarsy hur affären hanterades så det blev bra både för oss som köpare och även för säljaren.
    2022-10-31 Verifierad kund
    Fungerat till belåtenhet fått dom svar vil vill ha
    2022-10-26 Verifierad kund
    Supertrevlig och väldigt mån om oss köpare.
    Allt kanon verkligen
    2022-10-23 Verifierad kund
    Blev väldigt bra och professionellt bemött. Karin hade ordnat med allt väldigt bra.
    Hon bemötte alla mina förväntningar.
    Kan rekommendera Karin för framtida affärer
    2022-10-20 Verifierad kund
    Min upplevelse av Jonas är att han är ger ett professionellt och varmt bemötande. Han svarar snabbt på frågor och man får bra återkoppling på hur försäljningsprocessen fortskrider. Allt har gått ytterst smidigt och friktionslöst. Kan inte begära så mycket mer av en mäklare helt enkelt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    • Östra Frölunda
    2022-10-15 Verifierad kund
    Lätt att komma i kontakt med och hon hade tydlig information.
    2022-10-14 Verifierad kund
    Malin träffade oss vid entren av huset, var väldig trevlig, kunnig om allt vad gällde lägenhet. beskrev noga i detaljer om all vad hade oss intresserat. allt var överförväntar. EN GOD TJEJ.
    MVG Zofia Johansson.