Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

Boråsvägen 33, 511 54 Kinna — Visa karta

Är det dags för en bostadsaffär i Kinna, Mark eller Svenljunga? Då ska du kontakta oss på Fastighetsbyrån. Vi är marknadsledande här och förmedlar allt mellan gårdar och tomter till villor och bostadsrätter. Vi har lång erfarenhet, stort engagemang och väl utrustade för att ge dig en trygg affär.

Vad har du för funderingar om bostäder? Låt oss ta del av dem så hjälper vi dig vidare i processen. Vi vill att affären ska bli så lyckad som möjligt, både för säljare och köpare. Tveka inte att kontakta oss!
Mån-Tor: 08:00-17:00
Fre: 08:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 589 kunder tycker om Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

• 2019-12-11

Rojin S skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Vi har Köpt en gammal fin villa.
    Håkan var varm och välkomnande.
    Vi Har varit på många visningar och Håkan va den tryggaste vi möt hittills.
    Tålamod hade han också.
    Den Bästa hitintills! Läs mer
  • Camilla E

2019-12-10

Camilla E skrev om Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Jag har sålt mitt fina radhus och fått full service av Jonas.
    Han är pålitlig och proffsig i sitt bemötande. Jag har känt mig mycket trygg med att ha haft Jonas som min Mäklare.
    Kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • 2019-12-10

Elske T skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Hej, har fått hjälp med att sälja min bostad. Har fått ett bra bemötande och Karin har varit lyhörd. Det har varit en ganska smidig och snabb process, även om det skedde under hösten i den mörkaste årstiden. Karin har motsvarat alla mina förväntningar och såg till att det blev ett fint och lyckligt avslut för min del och en lycklig början för de nya ägarna.
    Kommer att minnas denna process. Lycka till Karin med fortsatta uppdrag, jag kommer att rekommendera dig! Läs mer
  • 2019-12-10

Markus K skrev om Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Sålt Sjölyckevägen 30
    Mkt trevlig och hjälpsam.
    Han svarade alltid snabbt när man hade frågor och funderingar. Läs mer
  • 2019-12-09

Iman H skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Jag har köpt ett hus och mäklaren har varit utmärkt i hela avtalet. Läs mer
  • 2019-12-08

Dorothy Ulrika W skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Det kändes tryggt och säkert att ha Peter som mäklare då han sålde detta huset till oss för snart 10 år sedan. Han visste därför en hel del om hur det sett ut tidigare och kunde därmed också förmedla det som gjorts nytt sedan vi köpt huset.

Vi anlitar gärna Peter om vi skulle sälja/köpa igen och vi rekommenderar honom starkt till övriga säljare/köpare! ;-) Läs mer
  • 2019-12-05

Susanne M skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Vi har sålt våran villa.
    Karin är en mycket kunnig mäklare. Hon är trevlig, lätt att prata med och återkopplar snabbt. Levde upp till alla förväntningar vi hade. Rekommenderar henne verkligen. Läs mer
  • 2019-12-05

Birgitta C skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Jag har köpt en tvåa i Kinna. Suveränt och snabbt med ett personligt bemötande. Läs mer
  • 2019-12-03

Ulrika M skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Vi har fått väldigt bra o proffissionell hjälp av Peter och han har varit tydlig och korrekt i all kommunikation. Kan bara ge plus till honom som mäklare. Läs mer
  • 2019-12-03

Bo-Göran N skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Trevlig, mycket erfarenhet upplevde vi vid köp av Hallarp Ljunghem i Svenljunga Läs mer
  • 2019-11-29

Anita B skrev om Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Vill tacka Jonas Andin på fastighetsbyrån, del för det utmärkta abetet och det professionella bemötande vi har fått vid försäljningen av vårt hus i Aelfors. Hans kunnande och hjälp gjorde att hela förloppet bara löpte på. Den förståelse och vilja att göra det bästa för oss kan inte nog belönas. Vi var mycket oroliga
    till en början, men fick alla våra frågor besvarade och tillgodosedda. Åter igen Jonas, ett stort tack!
    Anita Byman och Olof Paulin Läs mer
  • 2019-11-27

Marvin C skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    It was an awesome experience. She was very professional about her job. Läs mer
  • 2019-11-26

Agneta H skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Väldigt tillmötesgående i vårt köp av bostadsrätt. Malin var alltid tillgänglig. Läs mer
  • 2019-11-20

Mariann G skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Karin är trevlig lätt att prata med.Jag fick svar på alla frågor jag hade vid försäljning av min fastighet.Bara posit ivt.Rekommenderar henne.Mariann. Läs mer
  • 2019-11-20

Olov O skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Jag sålde radhus i form av bostadsrätt.
    Malin var trevlig men ovan med denna marknad. Lärde lärde sig dock snabbt.
    Olof Läs mer
  • 2019-11-19

Barbro Maria L skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Jag har sålt ett väldigt fint gammalt hus från 1926 på över 200 kvm o 130 biarea.
    Jag blev bemött på ett trevligt lugnt sätt o fick ett förtroende på mäklaren. Mina förväntningar av mäklaren var bra. Sammanfattningsvis över det hela så var det inget att klaga på det var bra. Läs mer
  • 2019-11-12

Therese J skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Sålt bostadsrätt.

Blev väldigt bra bemött av Malin.

Tycker att allt gick smidigt och lätt, bra information. Läs mer

Ewa E skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Andra gången jag gör affärer med Malin, hon är bra och påläst! Läs mer
  • 2019-11-12

Pontus U skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Allt toppen, från början till slut!

Sålde vår bostadsrätt. Läs mer
  • 2019-11-10

Tomas P skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Vi sålde en Bostadsrätt som gick fortare att sälja än vad vi trodde.
    Och vi fick det priset vi ville ha.
    Lite svår att få tag på och hade inte riktig koll på vad vi kommit överens om. Läs mer
  • 2019-11-10

Christine A skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Malin är engagerad, lätt att prata med och är snabb med att uppdatera så fort något händer. Läs mer
  • 2019-11-10

Douglas K skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Köpt bostadsrätt sålt hus.
    Ett bra och trevligt bemötande.
    Bra hjälp både med köp och försäljning. Läs mer
  • 2019-11-08

Lena Margareta L skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Jag har sålt liten villa i Kinna. Peter är kunnig, informativ och trevlig. Jag är mycket nöjd med samarbetet. Läs mer
  • Sampo S

2019-11-01

Sampo S skrev om Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Bra bemötande o gav ett förtroende givande intryck vid försäljningen av mitt hus

Rekommenderas Läs mer
  • 2019-10-30

Maria D skrev om Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Jonas är en duktig mäklare med stort engagemang som också är positiv o sprider energi. Mycket bra och snabb på att återkoppla. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-10-29

Anders M skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Första mötet positivt. Sen stressad och lite dålig på information. Däremot verkar han ha bra hand om spekulanterna Läs mer
  • 2019-10-27

Kjell S skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Trevlig engagerad positiv.
    Ställde upp i alla lägen, när vi sålde vår
    Mammas lägenhet.
    Mvh. Kjell Spjuth Läs mer
  • 2019-10-27

Maritha B skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Vi är väldigt nöjda med Malin som fastighetsmäklare. Hon har varit till stor hjälp vid försäljningen av vår bostadsrätt. Malin har alltid haft ett väldigt bra bemötande, varit flexibel och har varit väldigt mån om att vi ska vara nöjda med det hon gjort. Vi rekommenderar verkligen Malin och vi själva skulle gärna vilja ha henne som fastighetsmäklare vid en ny försäljning. Läs mer
  • 2019-10-19

Linnea H skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Jag köpte min första bostadsrätt med Malin som mäklare. Min upplevelse av affären var väldigt bra, mycket smidig och snabb affär. Läs mer
  • 2019-10-18

Alexander A skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Sålt lägenhet innan visning och vi fick det vi ville ha.
    Trevlig och kan sitt jobb. Läs mer
  • David I

2019-10-08

David I skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Kontakten med Malin var bra men kommunikationen och gehöret var sämre. Jag som kund kan inte styra marknaden men som säljare har man god anförtroende för att mäklaren har känsla för det. Jag fick avvakta med min bostadsannons i 5v pga semester. När annonsen kommer upp läggs samtidigt ut 3 liknande objekt till i området som säljs av samma mäklare, Malin.Det anser jag inte som snyggt. Visningar kunde bara ske vissa veckor pga barn vv. Först efter att 1:a visningen ej blev som förväntad men förutspådd blev jag erbjuden att annan mäklare kunde uppvisa objektet om jag hade önskemål om dagar då min mäklare Malin inte kunde. Det är ju bra.. men det var det jag efterfrågade redan ifrån första stund eftersom Att hon skulle på semester ,sist av allt ville jag avvakta med försäljningen i 5v efter påskrivna papper. Jag är inte tillfredsställd med val av mäklare. Jag tror att chanserna hade varit godare om jag fått försöka fått sålt den början av juli än slutet av augusti. Läs mer
  • 2019-10-03

Heli Maritta R skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Karin har under hela processen av försäljningen av vårt hus varit tillmötesgående och lyssnat och frågat efter hur vi vill ha det. Hon inger ett förtroende med sin kunskap och har uppfyllt de förväntningar vi har haft. Läs mer
  • 2019-10-02

Emil E skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Kändes okunnig och oproffsig, svårt att få tag på henne. Kändes inte som det stod i papperna att hon skulle vara en opartisk länk mellan köpare och säljare. Läs mer
  • 2019-09-30

Anita I skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Bostadsrätt

Mycket bra.

Levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-09-24

Mattias J skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Jag har köpt en bostadsrätt och är väldigt nöjd med mäklarens bemötande och insats! Läs mer
  • 2019-09-23

Thomas N skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Bra och proffsigt bemötande som fick vårt husköp att kännas väldigt tryggt. Snabb på att återkomma med svar och alltid med ett leende. Läs mer
  • 2019-09-22

Monika J skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Pålitlig noggrann och trevlig
    Sålt hus Läs mer
  • 2019-09-22

Henrik M skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Håkan är trevlig och saklig. God lokalkännedom.
    Positivt helhetsintryck. Läs mer
  • 2019-09-18

Inger A skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Har både köpt och sålt med Håkans hjälp. Har alltid blivit väldigt väl bemött. Rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • Bo Sture N

2019-09-17

Bo Sture N skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    sålt hallarp ljunghem i Svenljunga
    Håkan är en lyhörd och kunnig person med ett
    trevligt bemötande. kan även tänka mig att köpa
    en fastighet av han. Med vänlig hälsning bo nordström Läs mer
  • 2019-09-16

Egon G skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Mycket trevlig person.
    Sköter sitt jobb utmärkt
    Jag rekommenderar henne verkligen Läs mer
  • 2019-09-15

Indre G skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Allt var helt bra, vi är nöjda och har haft en bra upplevelse! Läs mer
  • Ewa T

2019-09-11

Ewa T skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Köpte en bostadsrätts radhus, som Malin var ansvarig mäklare för.
    Va väldigt nöjd med henne, hade jag frågor så besvarade om dom, visste hon inte tog hon reda på svar.

Väldigt nöjd med mitt radhus o med Malin som mäklare. Läs mer
  • 2019-09-11

Armi E skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Vi har köpt sommarstuga Vintervad 2 Ii Grevared,Fotskäl.
    Vi blev väl bemötta av Karin.
    Våra förväntningar stämde mot vad vi trodde hur köpet skulle gå till.
    Karin var tålmodig och glad.
    Men lyckligast var nog vi som fick köpa vår fina stuga😀 Läs mer
  • 2019-09-04

Anita R skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    En väldigt duktig och engagerad mäklare. Man kände sig trygg inför sitt köp av bostad. Vi skulle lätt anlita honom vid eventuellt försäljning av bostad. Läs mer
  • 2019-09-04

Elisabet K skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Har sålt en villa. Karin är en väldigt tillmötesgående och kunnig mäklare. Kan varmt rekommendera henne.
    Elisabeth Läs mer
  • Natalie L

2019-09-03

Natalie L skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Vi har köpt hus med Peter som mäklare. Vi är supernöjda med allt kring köpet av vår bostad. Peter är ambitiös, driven och håller högsta klass. Han har koll på allt, är öppen, hjälpsam och engagerad. Rekommenderar och kommer rekommendera. Läs mer
  • 2019-09-03

Vi har köpt hus med Peter som mäklare. Vi är supernöjda med allt kring köpet av vår bostad. Peter är ambitiös, driven och håller högsta klass! Han har koll på allt, är öppen, hjälpsam och engagerad. Rekommenderar och kommer rekommendera. Läs mer
  • 2019-09-02

Eva A skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Karin är fantastisk. En klippa som hjälper till mer än vad man har rätt att förvänta sig. Läs mer
  • 2019-09-02

Krister A skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Vi har sålt vårt radhus och blev fantastiskt bemötta av Karin. Hon guidade oss utmärkt igenom alla händelser och tog sig alltid tid att svara på våra frågor.
    Karin levde mer än väl upp till de förväntningar vi hade på vår mäklare. Läs mer

Boråsvägen 33, 511 54 Kinna