Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Mark Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

Boråsvägen 33, 511 54 Kinna — Visa karta

Är det dags för en bostadsaffär i Kinna, Mark eller Svenljunga? Då ska du kontakta oss på Fastighetsbyrån. Vi är marknadsledande här och förmedlar allt mellan gårdar och tomter till villor och bostadsrätter. Vi har lång erfarenhet, stort engagemang och väl utrustade för att ge dig en trygg affär.

Vad har du för funderingar om bostäder? Låt oss ta del av dem så hjälper vi dig vidare i processen. Vi vill att affären ska bli så lyckad som möjligt, både för säljare och köpare. Tveka inte att kontakta oss!
Mån-Tor: 08:00-17:00
Fre: 08:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 533 kunder tycker om Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

• 2019-03-19

Mikael C skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Villa , nybyggd med garage
    Stor tomt och altan Läs mer
  • 2019-03-11

Ann-Britt B skrev om Christer Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Har sålt min villa. Christer har varit min mäklare, han har gjort ett mycket gott arbete. Har förklarat det som jag inte kände till. Christer har ett trevligt bemötande och det har känts tryggt att ha honom som mäklare.

Hälsningar
    Ann-Britt Bäckstrand Läs mer
  • 2019-03-06

Daniel N skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Flexibel och bra mäklare som ät lätta att kommunicera med. Läs mer
  • 2019-03-04

Sandra Z skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Jag har sålt ett hus och tycker mäklaren bemötte mig bra. Svarade på alla mina frågor så som säljare har jag inget att säga något om.
    Tyckte kanske hon va lite dåligt påläst gällande info till kund. Bland annat visste hon ej vart tomtgränsen gick, trots att hon fått en karta över just detta.

Annars inget att klaga på. Bra tillgänglig hela tiden och snabb med uppdateringar till mig Läs mer
  • 2019-03-01

Erik B skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Upplevelsen av mäklaren var mycket bra! Läs mer
  • 2019-02-22

Niklas K skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Karin Nydén har hjälpt oss med att sälja vårt hus.

Vi fastnade för Karin, hennes positiva inställning och Fastighetsbyråns proaktiva sätt att arbeta när vi skulle påbörja vår försäljning.

Under hela vår ”gemensamma resa” har Karin varit tillgänglig på ett imponerande sätt, lätt att nå och vi har fått svar på våra frågor. Hon har jobbat öppet och uppoffrande med att fånga upp och ordna möjligheter till visning för nya och återkommande spekulanter och sedan haft en bra dialog med oss inför dessa som säljare.

Vi kan möjligen tycka att vi haft lite otur med mer eller mindre seriösa intressenter som gjort en del försök till budgivningar onödigt röriga. Och, det är det enda vi kan säga som skulle kunna uppfattas som negativt, en sak för Karin att tänka på, det är att vara mer tydlig i sin kontakt med nya spekulanter, så att de som lämnar bud faktiskt har möjlighet att stå för sitt bud fullt ut. För oss som säljare blir det annars en känsla av berg- och dalbana när saker och ting hela tiden ändras och tas tillbaka av olika anledningar.

Men! Slutet gott, allting gott. Vi är jätteglada att vi haft Karin som mäklare vid vår försäljning och rekommenderar med glädje andra att göra samma val av mäklare som vi gjorde. Läs mer
  • 2019-02-21

Martin O skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Jag upplevde mitt bemötande av Peter Rosenqvist, när jag köpte min fastighet, som seriöst och utan att försöka försköna bostaden som många andra mäklare har gjort då jag har gått på visning. De fel som bostaden hade, som behövde uppmärksammas, visade han utan att jag själv behövde påpeka dom. Han kändes påläst om bostaden som han sålde och kunde i stort svara på mina frågor om bostaden. Hade några frågor som han inte kunde utantill under visningen men som han tog reda på med säljarens hjälp. Läs mer
  • 2019-02-19

Hannu H skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Sålt en lägenhet.
    Mäklaren var väl helt ok, men hade gärna sett att hon var lite mer engagerad angående kunderna. Kände inte att hon ansträngde sig så mycket. Hon fick inte tag på alla kunder, som hade varit på visningen o inte dom som hade anmält, att dom skulle komma heller. Kunde kanske fått en bättre försäljning. Läs mer
  • Evy B

2019-02-19

Evy B skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Sålt vila i Örby
    Mycket tacksam att Peter ville hjälpa oss han har varit till stor hjälp
    Det gick så lungt och smidigt
    Fick så bra o snabb respons på frågor som vi hade
    Har bara positivt att säga om hela försäljningen
    Tack för hjälpen Läs mer
  • 2019-02-19

Nathalie D skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Jag har köpt en västkustliknandestuga. Jättebra bemötande. Funkade jättebra är jättenöjd över mitt hus! 5 av 5! Läs mer

Eva E skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Sålt villa.
    Proffsig kommunikation . Läs mer

Jon P skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Har sålt en större hästgård,
    Bra bemötande och ger ett trovärdigt ärligt och lugnt intryck.
    Mycket proffsig och förklarar alla steg i processen från början till avslut . Har redan anlitat Peter i andra försäljnings affärer .på grunn av hans kvaliteter. Läs mer
  • Björn L

2019-02-15

Björn L skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Malin har sålt mitt hus, fungerat jättebra. Svarat snabbt och bra på alla mina frågor. Kan varmt rekommendera henne som mäklare.

Med vänlig hälsning, Björn Larsson Läs mer
  • 2019-02-14

Sanella B skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Vi sålde vår bostadsrätt i Kinna och hade Malin som mäklare. Vår upplevelse av Malin är mycket bra. Malin är lyhörd och vi kände oss hela tiden väldigt trygga med henne. Även fast vår bostadsrätt låg ute mitt i julstressen så fungerade kontakten fortlöpande, vilket kändes skönt.
    Vi fick sålt vår bostadsrätt till det pris vi önskat och vi kan varmt rekommendera Malin som mäklare. // Sanella och Sorin Läs mer
  • 2019-02-13

Benny K skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Försäljningen av huset i Skene gick smidigt tack vare Håkan Läs mer

Anders T skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Sålt: Villa
    Bemött: Personligt och intresserat
    Förväntningar: Karin levde med råge upp till dem.
    Allt sköttes smidigt och snabbt med engagemang.
    En mycket trevlig upplevelse för både mig som säljare och även för köparen som jag förstod det. Läs mer

Stig A skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Kanonbra bemötande, levde upp till vad som lovats. Kan rekommendera Håkan. Läs mer

Márk K skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Jag har köpt en lägenhet som Malin Petermann hade hand om. Det bästa med Malin under hela processen var hennes bemötande. Hon var lika trevlig, glad och hjälpsam varje gång hon ringde och varje gång vi träffades. Dessutom var hon väldigt flexibel med tider. När jag inte kunde gå på en visning satte hon in en extra tid bara för mig. Läs mer
  • 2019-02-12

Carolina B skrev om Christer Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Snabb och smidig försäljning som sköttes på ett utmärkt sätt. Läs mer
  • 2019-02-10

David K skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Köpte en liten gård.
    Trevlig och seriös! Mkt nöjd! Läs mer
  • Edita H

2019-02-07

Edita H skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Vi har köpt en fin trea. Vad gäller Malin så var hon noga, ärlig och konkret med allt. Hon levde absolut upp till de förväntningar vi hade på en mäklare. I det stora hela var det lätt att få tag på henne om vi ville ställa frågor osv. Hon ringde alltid upp när hon sagt att hon skulle det. Affären gick snabbt och smidigt tycker vi och vi är nöjda tack vare Malins jobb. Läs mer
  • 2019-02-04

Camilla B skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Vi har köpt en lägenhet. Vi tycker Malin har varit kanon som mäklare! Detta var vårt första köp någonsin så vi är jättenöjda med all hjälp som vi fått. Läs mer
  • 2019-02-04

Stig Roland L skrev om Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Vi har sålt en vlla och tog kontakt med fastighetsbyrån i Kinna
    där vi från första samtalet blev mycket bra bemötta. Under processen blev vi hela tiden informerade om vad som hände och allt sköttes professionellt. Läs mer
  • 2019-02-02

Thomas G skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Sålt en bostadsrätt.
    Vi hade bra kontakt hela tiden och det blev en snabb försäljning.

Vi är väldigt nöjda med Malin som mäklare. Läs mer
  • Maria G

2019-02-02

Maria G skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Har sålt en bostadsrätt. Bemötandet från Malin var jätte bra alltid väldigt trevlig och enkel att prata med Läs mer
  • 2019-02-01

Anders T skrev om Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Mycket professionellt, personligt och trevligt. Mycket bra värde för pengarna. Läs mer
  • 2019-01-17

Rita E skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Jag är förstagångs-köpare av hus och har fått bra hjälp av mäklaren Håkan Andersson. Håkan tipsade om saker som var bra att tänka på när det gäller husköp, såg till att det blev en smidig affär mellan köpare/säljare och förklarade allt som jag behövde veta. Allt som allt var det en positiv upplevelse av köpet, Håkan och Fastighetsbyrån. Läs mer
  • 2019-01-14

Jessica A skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Jag har köpt en bostadsrätt med Malin som mäklare. Hon har alltid varit lätt att få tag på, alltid haft ett gott bemötande och arbetat hårt för att göra både köpare och säljare nöjda! Jag skulle definitivt rekommendera henne till folk i min omgivning! Läs mer
  • 2019-01-08

Karl Heinz J skrev om Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Fastighetsbyråns representant far öppen och kunnig i sina utlåtande om
    fastighetens skick och möjligheter till en bra försäljning Läs mer
  • Mattias L

2019-01-03

Mattias L skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Malin hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt på Muraregatan.
    Hon gjorde ett tryggt intryck redan i första mötet med oss.Hon har ett informativ, stöttande och driftig arbetssätt.
    Malin levererade helt klart över förväntan. Läs mer
  • 2019-01-01

Ing-Britt Öst R skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Tycker att man kunde informera innan köp . Att att trädgården inte ät hanikappsvänlig på baksidan. ej rullator vänlig.Sluttar åt fel håll.Fanns på markritningar. fick inga sådana ,ej framtagna för köpare. Bilderna på Torsänen felaktig. Annars en mycket go människa . Läs mer
  • Lena S

2018-12-27

Lena S skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Köpt bostadsrätt i Hyssna. Hade inga förväntnigar. Hon svarade alltid snabbt i telefon Mail och sms. Hon har gjort ett jättebra jobb och det har nog inte alltid varit lätt.
    Med andra ord är jag är jätte nöjd ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
  • 2018-12-27

Göran E skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Köpte bostadsrätt. Bra bemötande, ville haft mer information, men inte lätt när det inte går att få tag på byggherren. Läs mer
  • 2018-12-22

Jill Susan W skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Sålt min bostad. Peter är proffsig i sitt yrkesutövande, är lyhörd och tillmötesgående. Han utstrålar ett enormt lugn och stressar inte fram ett förhastat beslut, och det har gjort att vi känt oss trygga. Dom förväntningarna vi hade, infriades. Läs mer
  • 2018-12-21

Magnus K skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Köpt ett radhus. Trevligt bemötande. Lätt att få kontakt med. Kunnig. Läs mer
  • 2018-12-20

Berit H skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    1 Vårt hus
    2 väldigt bra
    3 ja Läs mer
  • 2018-12-19

Paula J skrev om Christer Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    mycket bra mäklare som lyssnar på både köpare och säljare. Läs mer
    Christer B gillar detta
  • 2018-12-14

Carina B skrev om Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Bra och trevlig försäljare av vårat hus. Läs mer
  • 2018-12-09

Karl Heinz J skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Håkan Andersson har sålt en äldre villa med stor tomt med centralt läge.
    Håkan har varit tydlig med att informera vad som hänt under försäljningstiden. Jag har erhållit uppgifter ang buden och vilka budgivarna varit.
    Genomgången med köparen gick snappat och kontraktets uppgifter var tydliga. Läs mer

Agneta L skrev om Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Köpt hus , bra bemötande som fick oss att intressera oss mer för huset än vad vi från början hade tänkt. Läs mer
  • 2018-12-05

Montessoriskolan i skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Jag har köpt en förläggargård och det blev lite motstånd med vissa saker som Håkan skötte mycket professionellt:) Läs mer
  • 2018-12-05

Susanna O skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Håkan är professionell och underbar. Han har lotsat oss under husköp och förmedlat kontakter för bla fritidsintressen. Som Göteborgare och blivande husägare i Kinna är Håkan en utmärkt ambassadör för området. Läs mer
  • 2018-12-04

Aron B skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Köpt nybyggd enplansvilla. Trevlig och glad mäklare med en ärlig attityd och tydliga besked. Läs mer
  • 2018-12-02

Queenimy P skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Vi har kjøpt en hytte i Sandsjön. Vi synes at Malin er hyggelig person og hun hjalp oss på best mulig måte. Läs mer
  • 2018-12-02

Jesper A skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Hon fick 40 000 i arvode på min lägenhet som såldes för 500 000. Tycker det var lite mycket, men hon tyckte jag tjänade såpass bra. Det gjorde jag, men utan min lägenhet hade hon inte fått något alls. Dessutom 40000 ner i fickan för hur många dagars jobb. 2, max tre. Jag känner att 35 000 hade varit okej om hon accepterat det. Det gjorde hon inte.
    Hon gjorde sitt jobb, varken mer eller mindre. Läs mer
  • 2018-11-30

Ulrika K skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Jag har sålt min br i Kinna med hjälp av Malin. Hon är superproffsig, alltid glad och hjälpsam och väldigt duktig på sitt jobb! Rekommenderar henne starkt! Läs mer
  • 2018-11-30

Fredrick K skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Köpt lägenhet. 3ROK.
    Blev bra bemött av mäklaren. Hon lyssnade mycket och besvarade dem frågor hon kunde så gott som möjligt.
    Dem hon inte kunde besvara då sökte hon svar på. Läs mer
  • 2018-11-27

Ibrahim B skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Han var så tydligt och bra man kan inte välja någon annat Läs mer
  • 2018-11-26

Thomas S skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Sålt villa
    Mycket bra bemötande Läs mer
  • 2018-11-23

Leif S skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Kändes bra från början o det blev det också Läs mer

Boråsvägen 33, 511 54 Kinna