Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Mark Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

Boråsvägen 33, 511 54 Kinna — Visa karta

Är det dags för en bostadsaffär i Kinna, Mark eller Svenljunga? Då ska du kontakta oss på Fastighetsbyrån. Vi är marknadsledande här och förmedlar allt mellan gårdar och tomter till villor och bostadsrätter. Vi har lång erfarenhet, stort engagemang och väl utrustade för att ge dig en trygg affär.

Vad har du för funderingar om bostäder? Låt oss ta del av dem så hjälper vi dig vidare i processen. Vi vill att affären ska bli så lyckad som möjligt, både för säljare och köpare. Tveka inte att kontakta oss!
Öppet just nu
Mån-Tor: 08:00-17:00
Fre: 08:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 582 kunder tycker om Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

• 2019-06-24

Andreas L skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Vi köpte en villa.
    Alldeles utmärkt och proffsig mäklare med känsla för kundkontakt. Läs mer

Daniel B skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Sålt ett hus.
    Proffsigt bemötande
    Mäklaren skötte sitt jobb bra Läs mer
  • 2019-06-24

Daniel S skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Vi köpte en villa i Kinna och fick bra guidning genom hela köpet av Peter!.
    Trevligt bemötande. Läs mer

My N skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Fick hjälp med att sälja hus, blivit väl bemött och uppdaterad under hela förloppet, mycket tillmötesgående och hjälpsam mäklare! Läs mer
  • 2019-06-18

Rolf H skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Jag har sålt ett bostadshus och är mycket nöjd med allt som har med detta göra. Peter har skött sina åtaganden. Kan därmed rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-06-18

Lena L skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Vi sålde en lägenhet.
    i början var allas, våra och mäklarens, förväntningar höga, men lägenheten var svårsåld. Malin gjorde förändringar i annonsen och till slut såldes den.
    Vi har återkommit till Malin vid flera hus/lägenhets affärer så vi nöjda med hennes arbete. Läs mer
  • 2019-06-17

Sofia F skrev om Christer Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Köpt hus på landet.
    Trevligt bemötande av mäklaren. Gjort allt man kan förvänta sig. Informativ. Hjälpt till med allt som behövdes inför köpet. Rekommenderar till andra. Läs mer

Jan v skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Håkan är engagerat i sina kunder, han står till råds med kompetenta lösningsförslag. Håkan är snabbt tillgängligt vid behov.

Han kan rekommenderas. Läs mer

Hans O skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Han var saklig och snabb information som han stod upp för. Läs mer
  • 2019-06-16

Marie O skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Sålt vår villa!
    På bästa möjliga sätt. Han var tydlig och snabb i sitt förfarande.
    Kände att vi ville ha hjälp, tips och råd av Håkan. Som vi också har fått.
    Vi är så nöjda att vi valde Fastighetsbyrån och mäklare Håkan Andersson. Han har goda rykten och omdömen i kommunen. Kan varmt rekommendera honom till andra.
    Tack för all hjälp! Läs mer
  • Börje K

2019-06-14

Börje K skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Undebar å trevlig med beröm godkänt Läs mer
  • 2019-06-13

Vlasta C skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Vi har sålt huset. Hela affären gick väldigt fort. Vi är väldigt nöjda med Karin som mäklare. Karin är professionell , väldigt duktig , engagerad och trevlig. Vi är glada att vi valde just henne som mäklare. Läs mer
  • 2019-06-12

Majvi B skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Har sålt min bostadsrätt.
    Malin var superduktig,lyhörd och trevlig. Jag kan verkligen rekommendera henne.
    M.Blank Läs mer
  • 2019-06-12

Daniella Z skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Vi har köpt en fantastisk villa med tillhörande växthus och nybyggd lada. Karin är en oerhört kunnig och kompetent mäklare, vi hade absolut rekommenderat henne vidare! Läs mer
  • 2019-06-11

Lars Yngve L skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Sålt villa
    Peter var korrekt och proffsig Läs mer
  • 2019-06-10

Camilla N skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Finns inget att klaga på alls.
    Kunnig trevlig , hjälpsam.
    Lätt att nå ,svar snabbt
    Toppen Mäklare.

Med vänlig hälsning Camilla N Börjesson Läs mer

Carl B skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Håkan gav mig och min familj ett professionellt bemötande i ett livsavgörande beslut (att köpa vår första bostad). Tydlig, transparent och genuin - så skulle jag beskriva Håkan. Läs mer
  • 2019-06-10

Viktoria K skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Trevlig, professionell och tydlig. Väldigt flexibel och svarar tom sent på kvällarna. Mycket nöjda med servicen. Läs mer
  • 2019-06-09

Raimo Kalevi N skrev om Erika Sandberg en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Har sålt sommarstugan i Svenljunga
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande.
    Förväntade mig ett kunnigt och proffsigt bemötande och mina förväntningar blev uppfyllda med råge.
    Mycket trevlig upplevelse. Läs mer
  • 2019-06-09

Erkki Olavi H skrev om Erika Sandberg en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Har sålt sommarstugan i Svenljunga.
    Mäklaren var hemma i stugan och mötet var mycket trevligt.
    Hade förväntat mig kunnigt och proffsigt bemötande och de förväntningarna uppfylldes med råge.
    Upplevelsen blev i sin helhet mycket positivt. Läs mer
  • 2019-06-09

Anneli T skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Hus/ gård. Trevlig. Proffsig. Läs mer
  • 2019-06-03

Ingela S skrev om Erika Sandberg en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Jag har köpt bostad.
    Hon var mycket flexibel och tillgänglig
    Besitter stor kunskap i sitt yrke. Läs mer
  • 2019-06-03

Sigmundur S skrev om Christer Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Jag har sålt en villa i Svenljunga, jag blev vek bemött av mäklaren men hade föredraget tätare kontakt med tips och råd om vad jag kunde göra för att underlätta försäljningen och gärna via tel och inte sms Läs mer
  • Ingela D

2019-05-29

Ingela D skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Har sålt fritids/permanent boende .Malin är vänlig och trevlig. Förväntning; att det skulle gå snabbt, med Malins kunnighet /engagemang så blev det en bra försäljning.

Kan rekommendera Malin Bra jobbat !

med vänlig hälsning Ingela och Göran Dahlberg Kinna Läs mer
  • 2019-05-29

Martina Elisabeth A skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Håkan hjälpte oss att sälja våran villa.
    Han är alltid trevlig, tillmötesgående och lyhörd.
    Affären gick snabbt och smidigt och rekommenderar honom till andra som behöver en mäklare. Läs mer
  • 2019-05-29

Tobias N skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Allt gick smidigt och bra
    Bra fotografer smidiga visningar
    Enkel och bea affär
    Mäklaren skötte sig exemplariskt Läs mer
  • 2019-05-28

Sven H skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Sålt fritidshus.
    Bemötandet helt OK.
    Räknade med att få sålt och så blev det.
    Imponerande administration vilken sköttes mycket bra. Läs mer
  • Benny A

2019-05-27

Benny A skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Rutinerad
    Proffsig
    Trevlig
    Trygg Läs mer
  • 2019-05-24

Tanja Kristina T skrev om Erika Sandberg en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Sålde mitt hus. Kändes väldigt oengagerad. Bristfällig återkoppling. Försenad till visning. Läs mer
  • 2019-05-22

Frida E skrev om Christer Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Har sålt en nybyggd fastighet.
    Blev bra bemött av mäklaren.
    Jag vill gärna veta mycket och önskar kanske att jag fick mer info.
    Överlag en bra upplevelse . Läs mer
  • 2019-05-22

Ing-Britt G skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Sålt, tillsammans med två syskon, vårt barndomshem.

Mycket tillmötesgående, positiv och med ett korrekt bemötande. Mycket mån om, (faktiskt långt över förväntan), att inkludera alla i sitt tilltal och agerande. Mycket mycket hög tillgänglighet. Jag är nöjd! Läs mer
  • 2019-05-15

Göran G skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Liten jordbruksfastighet.
    Gott bemötande och snabba besked.
    Mäklaren skötte allt väldigt korrekt!
    Mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-05-12

Nikolas P skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Mycket engagerad och kompetent i arbetet. Mån om att både säljare och köpare ska vara nöjda vid affären. Förteoendeingivande, ärlig och rak i kommunikation och kring uppdrag. Vi hade inte kunnat känna oss mer trygga och nöjda Läs mer
  • 2019-05-08

Madeleine K skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Mycket tillgänglig och mycket serviceminded! Tack Malin :) Läs mer
  • 2019-05-08

Birgitta N skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Vi har sålt vår bostadsrätt i Sätila. Trevlig lätt att samarbeta med, sakkunnig, uppnådde målet efter våra önskemål. Birgtta Läs mer
  • 2019-05-07

Erik Hans E skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Sålt villa, bra bemött av mäklare, försäljningen gick mycket bättre än vad vi förväntat oss, bara positiva upplevelser! Läs mer
  • Erik E

2019-05-07

Erik E skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Sålt villa, bra bemött av mäklare, försäljningen överträffade våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-05-06

robert r skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    En mycket kunnig mäklare, som var mycket väl insatt i den lokala husmarknaden, hade mycket vettiga förslag om prisläget, praktiska tips om hur vi skulle gå tillväga för att marknadsföra huset och var ytterst hjälpsam när det gällde pappersexercisen. Därtill är Peter en personlig, lågmäld, mycket ämabel person, som är lätt att diskutera med. Öppen för allehanda frågor, villig att lyssna på klientens klagomål (i den mån sådant finns), och har lätt för att skratta. Peter hjälpte mig att sälja min fastighet. Innan jag bad honom att ta sig an vårt fall hade vi en lång diskussion, under vilken han tog sig tid och förklarade exakt hur affären skulle behandlas, vilket pris vi skulle begära och en hel del andra detaljer. Sedan blev det nästan exakt som han hade beskrivit det. Ett bättre betyg kan jag inte tänka mig! Läs mer
  • Egon J

2019-04-28

Egon J skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Mötet med Karin var förhollandsvis kort, da vi själv hittade köperne till vor fastighet. Men hun er en härlig kvinde, som man kan ha fuld tillit till. Läs mer
  • 2019-04-23

Jennifer B skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Sålde min 1:a på Muraregatan 20D i Kinna. Blev bemött av duktig mäklare som sålde in sig mycket själv mycket bra från första stund. Efter mötet var mina förväntningar höga och jag tycker att Malin levt upp till dom väl. Det jag saknade första dagarna efter visningen var mer kommunikation men efter att jag påtalat det tog mäklaren till sig det och utförde ett bra arbete.

Duktig bostadsrättsmäklare med koll på området med mera som rekommenderas! Läs mer
  • 2019-04-23

Jim Å skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Hela försäljningen gick jättebra. Allt flöt på utan några problem. Bra kommunikation från mäklare hela tiden. Läs mer
  • Jessica E

2019-04-17

Jessica E skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Jag har sålt ett hus i centralorten Svenljunga.
    Jag tycker att min mäklare har varit professionell ändå ut i fingerspetsarna. Hon har jobbat hårt för att hjälpa mig och mitt ex att sälja. Förklarat och gudiat oss igenom hela processen.
    Jag ville få huset sålt för ett rimligt pris och ganska snabbt. Hon har gjort ett toppen jobb. Det har inte alltid varit lätt för henne eftersom jag och mitt ex inte alltid var överens.
    Jag skulle varmt rekommendera henne till andra som vill sälja eller köpa hus. Har stor respekt för hennes professionalism. Läs mer
  • Inger L

2019-04-13

Inger L skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Vi har sålt vårt hus där vi bott i 30 år. Under åren har vi renoverat det både ut- och invändigt, och har tyckt mycket om att bo där. Därför var det värdefullt att Karin förstod våran känsla för huset. Hon bemötte oss bra i alla situationer och återkopplade när processen fortskred. Vi har bara positivt att säga om Karin och försäljningen av vårt hus.Hon levde upp till alla förväntningar. Läs mer
  • 2019-04-10

Lilian A skrev om Erika Sandberg en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Ett mycket väl utfört uppdrag från start till mål. Läs mer
  • 2019-04-09

Ulrika J skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Kunnig, lugn och trygg, gav svar på alla frågor och funderingar. Tydliga genomgångar och väldigt trevlig! Läs mer
  • 2019-04-09

Niclas J skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Peter har sålt mitt hus. Alltid trevligt bemötande men fick känslan att han hade för många projekt igång samtidigt och kommunikationen både med mig och köparna haltade lite.
    Resultatet blev i alla fall bra. Läs mer
  • 2019-03-25

Therese O skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Jag är jättenöjd med Malin som mäklare, ett bra bemötande, kan sin sak. Vi har köpt ett parhus. Har kunnat fråga vad som helst och hon har svarat. Vi fick ett bra förtroende för henne. Läs mer
  • Leif P

2019-03-23

Leif P skrev om Christer Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Det är alltid jättesvårt att sätta betyg på någon annan, men Christer är trevlig och sympatisk och har gjort det som jag kunnat förvänta mig av honom, han fick huset sålt. Läs mer
  • 2019-03-21

Anette J skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Har köpt en köplägenhet.
    Bra bemötande.
    Ja.
    Mycket bra upplevelse. Läs mer
  • 2019-03-19

Mikael C skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Villa , nybyggd med garage
    Stor tomt och altan Läs mer

Boråsvägen 33, 511 54 Kinna