Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

Boråsvägen 33, 511 54 Kinna — Visa karta

Är det dags för en bostadsaffär i Kinna, Mark eller Svenljunga? Då ska du kontakta oss på Fastighetsbyrån. Vi är marknadsledande här och förmedlar allt mellan gårdar och tomter till villor och bostadsrätter. Vi har lång erfarenhet, stort engagemang och väl utrustade för att ge dig en trygg affär.

Vad har du för funderingar om bostäder? Låt oss ta del av dem så hjälper vi dig vidare i processen. Vi vill att affären ska bli så lyckad som möjligt, både för säljare och köpare. Tveka inte att kontakta oss!
Öppet just nu

2020-02-19

Tomas D skrev om Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Mycket professionellt. Mycket trevlig Läs mer
  • 2020-02-18

Jan Hugo Lennart F skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Håkan har skött försäljningen av min villa på ett utmärkt sätt. Läs mer
  • 2020-02-17

Maria H skrev om Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Lätt att få tag i. Ville få gjort ett snabbt köp med allt från besiktning till tillträde. Jonas hjälpte till och underlättade. Alltid trevlig. Många plus. Läs mer
  • 2020-02-12

Johan S skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Lungn och trygg. Med hög förtroende faktor. Läs mer
  • 2020-02-11

Linnéa S skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Jag är mer än nöjd, förväntningarna blev så mycket bättre än förväntat!
    Bra Bemötande, ordning och reda, allting blev bra förberett!
    Hon är en jätteduktig mäklare som vet vad hon gör. Hade man frågor så hade hon alltid svar. Kändes jätte tryggt! Läs mer
  • 2020-02-10

Niklas W skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Köpt bostad i Horred. Peter var proffsig och gav ett lugnt intryck och var tydlig i sin kommunikation. Helhetsupplevelsen har varit suverän genom hela processen. Läs mer
  • 2020-02-10

Niclas D skrev om Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Vi har sålt en hästgård. Jonas var pålästa och det han inte kunnde tog han reda på. Lätt att få tag på när man sökte honom. Mycket proffsigt bemötande. Mvh Niclas Dismark Läs mer
  • 2020-02-07

Andreas K skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Malin hjälpte till att sälja vårat par hus på ca 70kvm, allt gick snabbt smidigt och mycket över förväntningarna som man hade innan försäljning! En mycket trygg och pålitlig mäklare som kan sin sak!

Om vi förmodan skulle köpa eller sälja igen så vill jag ha Malin som mäklare!

10/10 med en guld stjärna i kanten! Läs mer
  • 2020-02-07

Sebastian M skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Har sålt min lägenhet. Malins bemötande var väldigt bra där hon alltid var trevlig, förklarade på ett bra sätt samt att hon var väldigt kunnig. Hon höll oss uppdaterade hela vägen vilket var väldigt uppskattat.
    Hon levde verkligen upp till våra förväntningar då vi hade hört mycket gott sedan innan. Läs mer
  • 2020-02-05

Mariah A skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Sålt mitt hus och Karin var mäklare för detta. Lyhörd och inger trygghet och mkt kunnig. Läs mer
  • 2020-02-05

Emelie B skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Köpt hus i Kinna.
    Perfekt mäklare i alla avseenden! Läs mer
  • 2020-02-03

Malin L skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Köpt en villa av Håkan och är nöjd på alla sätt. Han är trygg, kunnig och ärlig och vill sina kunders bästa. Läs mer
  • 2020-02-01

Christine L skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Sålt äldre stor villa med förbehåll.
    På ett mycket bra och proffsigt sätt.
    Att mitt hem skulle säljas till bra personer. Tyvärr blev det strul av olika slag,vilket inte var mäklarens fel.
    Kommer köpet att genomföras är jag nöjd. Läs mer
  • 2020-01-31

Josefine E skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Jag har köpt en lägenhet. Malin var grym att ha som mäklare! Hon tog sig verkligen tid att hjälpa till när man hade frågor och det kändes verkligen bra från första början. Jag är supernöjd! Läs mer
  • 2020-01-29

Niclas J skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    "Karin är det självklara valet av mäklare i Mark.
    Pålitlig och engagerad" Läs mer
  • 2020-01-28

Sandra H skrev om Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Vi köpte en bostad och där av inga direkta förväntningar på mäklaren. Det han hjälpte oss med och det bemötande vi fick de gånger vi träffades var jättebra! Proffsig och trevlig. Hade svar på de frågor vi hade osv. Läs mer
  • 2020-01-28

Urban B skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Köpt villa.
    Peter är mycket social och trevlig.
    Svarar bra på frågor och återkommer snabbt om det är något han skall ta reda på.
    Jag tycker jag fått bra hjälp med husaffärer utifrån en köpares perspektiv.
    Kommer att rekommendera Peter i framtiden. Läs mer
  • 2020-01-26

Ulrika Maria I skrev om Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Jag sålde ett hus på Backav 1 i Skene. Jag har fått den hjälp jag behövt. Så jag är jätte nöjd ! Läs mer
  • 2020-01-20

Ingela J skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Sålt en bostad i Svenljunga.
    Karin har en positiv inverkan lugn och sansad. Förväntningarna
    levde Karin till 100 % upp till.

Jag är mycket nöjd med Karin allt gick jätte smidigt.

Ingela Läs mer
  • Rune E

2020-01-19

Rune E skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Vi har sålt vår villa som vi haft som bostad i snart 48 år.
    Vi har blivit mycket bra bemötta av mäklaren.
    Vi hade förväntningar om att vi skulle kunna sälja huset ganska snabbt och till personer som vi kände mycket för, allt blev infriats.
    Vi är jättenöjda. Läs mer
  • 2020-01-17

Elisabet H skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Ansvarsfull förtroendegivande mäklare. Som förmedlade snabb affär. Bra tydlig information både muntligen och via Mail och sms. Har sålt en bostadsrätt. Läs mer
  • 2020-01-15

Sebastian A skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Vi har sålt en bostadsrätt.
    Hon har ett mycket trevligt bemötande, är saklig och väl påläst om området.
    Vi hade bara goda referenser om mäklaren vilket hon levde upp till. Läs mer
  • 2020-01-14

Ingvar M skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    sålt en bostadsrätt. Bemötande utmärkt. Hoppas på fortsatt samarbete för att hitta lägenhet. Läs mer
  • 2020-01-07

Josefina K skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Tillmötesgående och hjälpsam.
    Vi är väldigt nöjda Läs mer
  • 2019-12-29

Helene L skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    kunnig och trevlig mäklare ... blev bemött som jag räknade med ... gör gärna fler affärer med peter Läs mer
  • 2019-12-29

Carina N skrev om Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Utöver trevligt bemötande upplever vi Jonas som mycket noggrann och professionell i sitt yrkesutövande Läs mer
  • Benny A

2019-12-28

Benny A skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Sålt kroksvägen 28
    Peter gjorde ett kanonjobb.
    Fastighetsbyrån i kinna Rekommenderas starkt .
    2:a fastigheten iår dom säljer åt oss Läs mer
  • 2019-12-27

Martin R skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Sålde min etta i Fritsla. Malin var väldigt hjälpsam enda från början och gjorde jobbet med att sälja lägenheten väldigt enkelt för min del. Hoppade till och med in över helgen när annonsen för lägenheten skulle justeras.
    Fick sålt lägenheten för mer än vad jag först trodde. Inget annat än väldigt nöjd med hur allt togs om hand, från kontakt och tydlighet från mäklaren till försäljning och kontraktskrivning. Läs mer
  • 2019-12-22

Yvonne N skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Fint och personligt bemötande, tydlighet. Läs mer
  • 2019-12-20

Harald S skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Försäljning av villa.Vänligt bemötande och professionellt genomförande. Läs mer
  • 2019-12-18

Gun-marie N skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Jag har köpt en mindre villa i Kinna.
    Bemötandet var bra men han kändes lite "loj" Läs mer
  • 2019-12-16

Robert W skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Jag sålde ett hus och blev väldigt positivt bemött från första stund. Hon gav ett lugn och förklarade väldigt väl hur det hela skulle gå till. Jag hade ganska höga förväntningar och hon levde upp till dom.

Jag tycker att hon skötte hela försäljningen väldigt bra. Jag skulle rekommendera henne till andra som vill sälja sin bostad. Läs mer
  • 2019-12-14

Markus R skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Snabb, proffsig och kompetent. Rekommenderas. Läs mer
  • 2019-12-14

Sandra G skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Köpt ett hus!! En mycket trevlig, hjälpsam & tillmötesgående mäklare. Rekommenderas varmt . Läs mer
  • 2019-12-11

Rojin S skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Vi har Köpt en gammal fin villa.
    Håkan var varm och välkomnande.
    Vi Har varit på många visningar och Håkan va den tryggaste vi möt hittills.
    Tålamod hade han också.
    Den Bästa hitintills! Läs mer
  • Camilla E

2019-12-10

Camilla E skrev om Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Jag har sålt mitt fina radhus och fått full service av Jonas.
    Han är pålitlig och proffsig i sitt bemötande. Jag har känt mig mycket trygg med att ha haft Jonas som min Mäklare.
    Kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • 2019-12-10

Elske T skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Hej, har fått hjälp med att sälja min bostad. Har fått ett bra bemötande och Karin har varit lyhörd. Det har varit en ganska smidig och snabb process, även om det skedde under hösten i den mörkaste årstiden. Karin har motsvarat alla mina förväntningar och såg till att det blev ett fint och lyckligt avslut för min del och en lycklig början för de nya ägarna.
    Kommer att minnas denna process. Lycka till Karin med fortsatta uppdrag, jag kommer att rekommendera dig! Läs mer
  • 2019-12-10

Markus K skrev om Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Sålt Sjölyckevägen 30
    Mkt trevlig och hjälpsam.
    Han svarade alltid snabbt när man hade frågor och funderingar. Läs mer
  • 2019-12-09

Iman H skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Jag har köpt ett hus och mäklaren har varit utmärkt i hela avtalet. Läs mer
  • 2019-12-08

Dorothy Ulrika W skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Det kändes tryggt och säkert att ha Peter som mäklare då han sålde detta huset till oss för snart 10 år sedan. Han visste därför en hel del om hur det sett ut tidigare och kunde därmed också förmedla det som gjorts nytt sedan vi köpt huset.

Vi anlitar gärna Peter om vi skulle sälja/köpa igen och vi rekommenderar honom starkt till övriga säljare/köpare! ;-) Läs mer
  • 2019-12-05

Susanne M skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Vi har sålt våran villa.
    Karin är en mycket kunnig mäklare. Hon är trevlig, lätt att prata med och återkopplar snabbt. Levde upp till alla förväntningar vi hade. Rekommenderar henne verkligen. Läs mer
  • 2019-12-05

Birgitta C skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Jag har köpt en tvåa i Kinna. Suveränt och snabbt med ett personligt bemötande. Läs mer
  • 2019-12-03

Ulrika M skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Vi har fått väldigt bra o proffissionell hjälp av Peter och han har varit tydlig och korrekt i all kommunikation. Kan bara ge plus till honom som mäklare. Läs mer
  • 2019-12-03

Bo-Göran N skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Trevlig, mycket erfarenhet upplevde vi vid köp av Hallarp Ljunghem i Svenljunga Läs mer
  • 2019-11-29

Anita B skrev om Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Vill tacka Jonas Andin på fastighetsbyrån, del för det utmärkta abetet och det professionella bemötande vi har fått vid försäljningen av vårt hus i Aelfors. Hans kunnande och hjälp gjorde att hela förloppet bara löpte på. Den förståelse och vilja att göra det bästa för oss kan inte nog belönas. Vi var mycket oroliga
    till en början, men fick alla våra frågor besvarade och tillgodosedda. Åter igen Jonas, ett stort tack!
    Anita Byman och Olof Paulin Läs mer
  • 2019-11-27

Marvin C skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    It was an awesome experience. She was very professional about her job. Läs mer
  • 2019-11-26

Agneta H skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Väldigt tillmötesgående i vårt köp av bostadsrätt. Malin var alltid tillgänglig. Läs mer
  • 2019-11-20

Mariann G skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Karin är trevlig lätt att prata med.Jag fick svar på alla frågor jag hade vid försäljning av min fastighet.Bara posit ivt.Rekommenderar henne.Mariann. Läs mer
  • 2019-11-20

Olov O skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Jag sålde radhus i form av bostadsrätt.
    Malin var trevlig men ovan med denna marknad. Lärde lärde sig dock snabbt.
    Olof Läs mer
  • 2019-11-19

Barbro Maria L skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Jag har sålt ett väldigt fint gammalt hus från 1926 på över 200 kvm o 130 biarea.
    Jag blev bemött på ett trevligt lugnt sätt o fick ett förtroende på mäklaren. Mina förväntningar av mäklaren var bra. Sammanfattningsvis över det hela så var det inget att klaga på det var bra. Läs mer

Boråsvägen 33, 511 54 Kinna