Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

Är det dags för en bostadsaffär i Kinna, Mark eller Svenljunga? Då ska du kontakta oss på Fastighetsbyrån. Vi är marknadsledande här och förmedlar allt mellan gårdar och tomter till villor och bostadsrätter. Vi har lång erfarenhet, stort engagemang och väl utrustade för att ge dig en trygg affär.

Vad har du för funderingar om bostäder? Låt oss ta del av dem så hjälper vi dig vidare i processen. Vi vill att affären ska bli så lyckad som möjligt, både för säljare och köpare. Tveka inte att kontakta oss!

Läs vad 1055 kunder tycker om Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga 2

• köpte sitt hus med hjälp av Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    • Holsljunga
    2022-01-14
    Vi har fått ett mycket bra bemötande.Han har varit tillmötesgående och har gett oss en väldigt bra service. Vi kan varmt rekommendera Håkan.
  • sålde sitt hus med hjälp av Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    • Holsljunga
    2022-01-11
    Proffsig. Återkom som lovat. Gott omdöme, realistiska befömningar.
  • sålde sitt hus med hjälp av Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    2022-01-01
    Hade inte så mycket kontakt med henne men är nöjd med slutresultatet
  • köpte sitt hus med hjälp av Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    2021-12-31
    Trevligt bemötande. Lätt att få kontakt med. Svarade på alla mina frågor. Kändes väldigt tryggt. Trevlig stämning under alla möten.
  • köpte sitt hus med hjälp av Ida Berntsson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    2021-12-26
    Väl bemötta från början till slut. Höll oss väl informerade om processen under budgivningen och vi är mycket nöjda med alltihop.
    2021-12-22
    Tackar för en snabb och smidig affär. Världsklass!
  • sålde sitt hus med hjälp av Ida Berntsson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    2021-12-20
    Ida var flexibel och trodde inte att det var några problem med att inte lägga huset ut på hemnet. Hon hade förståelse för vår situation.
    Eftersom vi sålde huset när det vara bara "på gång" och under förhandsvisning har vi inte haft hela delen med hemnet och offentligheten. Men hon klarade allt bra och vi känner oss nöjda!
  • sålde sitt hus med hjälp av Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    • Skene/haby
    2021-12-19
    Mycket bra bemötande , kunnig mäklare och försäljningen gick galant
    • Skene/haby
    2021-12-18
    Trevlig kunnig i området
    Återkopplar alltid
    • Svenljunga
    2021-12-17
    Allt var mycket bra! Mäklaren var lyhörd för våra önskemål och mycket professionell. Trevlig och positiv kille. Han har stöttat oss genom resan och skapat trygghet. Vi kan starkt rekommendera Peter Rosenqvist
  • köpte sitt hus med hjälp av Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    • Öxabäck
    2021-12-16
    Trevligt bemötande och snabbt hanterande vid köpet av vår sommarstuga
    2021-12-16
    Peter motsvarade de krav och önskemål man kan ställa på en driven mäklare. Lugn och sansad lotsade han oss igenom affären. Korrekt bemötande och snabb återkoppling.
    2021-12-15
    Vi fick ett trevligt bemötande under förhandsvisningen, mäklaren hade svar på de frågor vi hade och de frågor han inte kunde besvara tog han reda på och återkopplade.

I samband med skrivningen var han väl förberedd och allt gick väldigt smidigt till.
  • sålde en tomt med hjälp av Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    2021-12-15
    Jonas är informativ, hjälpsam, kunnig och professionell till 100%.

Hans vänliga framtoning är berömvärd. Jag ser honom som perfekt i sin yrkesroll. Han gör mera för mig som kund än man kan begära. Jag riktar ett stort och hjärtligt TACK till honom.
    2021-12-13
    Vi har köpt bostad av Peter två gånger, och båda gångerna har vi blivit väl bemötta och känt att vi har haft en kunnig mäklare!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    2021-12-12
    Vi önskade en snabb och smidig försäljning för vår bostadsrätt och det var precis vad vi fick! Man fick snabba svar och ett trevligt bemötande. Vi kan varmt rekommendera Malin!
    2021-12-12
    Väldigt bra bemötande, en seriös mäklare som lyssnade på oss som säljare. Levde upp till våra förväntningar.
  • sålde sitt hus med hjälp av Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    • Överlida
    2021-12-11
    Vi blev bemöta bra och var en bra mäklare som hjälpte oss o få till en snabb o smidig affär 😊
  • sålde sitt hus med hjälp av Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    • Skene/sandvallsäng
    2021-12-10
    Mycket positiv och sympatisk person. Även om resan var lite trög så visade aldrig Jonas dåligt humör eller irritation. Pålitlig och stabil och jag rekommenderar honom verkligen till andra kunder.
    • Fritsla
    2021-12-10
    Mycket trevlig och kunnig. Eventuella frågor som han inte kunde försökte han reda på svaret.
    • Fritsla
    2021-12-10
    Framåt och positiv. Gjorde jobbet bra men nån gång kändes det som om han kanske hade lite för många försäljningar eller "andra åtaganden" och var lite frånvarande och inte kom ihåg.
    Mina förväntningar var höga och jag är totalt sett nöjd med försäljningen.
    • Skene/sandvallsäng
    2021-12-09
    Jonas är en mycket positiv person. Det löpte inte riktigt som vi trodde men till slut blev resultatet bra. Jonas har varit enkel att ha kontakt med under hela resan. Vi rekommenderar honom gärna till andra kunder.
    2021-12-09
    Ida Berntsson har under alla moment upplevts väldigt proffsig, genuint intresserad och välkomnande!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    2021-12-06
    Trevligt bemötande från start till slut i köpet. Flexibiliteten, kontakten och hjälpsamheten har varit genomgående och ständigt positiv. Vid frågor fås snabba och bra svar och skulle det vara något som Malin inte kan svara på, på rak arm tar hon ansvaret att ta reda på informationen och återkoppla så snart hon vet. Detta genererar en trygghet genom hela köpförloppet. Rekommenderar!
    2021-12-06
    Jonas är en lugn, empatisk och trygg i sin roll som mäklare. Precis en sådan mäklare som ingav mig förtroende och var öppen och spred ärlighet.

Tack Jonas ! Du gör ett kanonjobb !
    2021-12-03
    Peter är kunnig, rutinerad, enkel och ödmjuk!
  • köpte en tomt med hjälp av Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    2021-12-02
    Bra bemötande och fick köpare + säljare att ha en bra dialog tillsammans. Vi fick känslan av att de var inte bara va viktigt att sälja tomten, även att de skulle bli bra för alla parter.

Rekommenderar Håkan.
    2021-12-01
    Bra och kunnig mäklare som är påläst på objektet hon säljer.
    2021-11-30
    Jonas är proffsig, kunnig och dessutom väldigt trevlig. Vi kände oss lyssnade på då han var mån om att vi förstod processen och var nöjda med innehållet i dokumentationen innan den delades med eventuella köpare. Han var tydlig i kommunikationen och höll oss uppdaterade om läget under hela processen.
    Vi fick välja väg för försäljning och han gav oss bra info om vilka möjligheter som fanns.
    Vi hade använt Jonas vid en tidigare värdering och då vi redan vid det tillfället klickade var vi väldigt glada att vi kunde välja honom som vår mäklare.
    Tider vi bestämde för möten med fotograf, besiktningsman mm fungerade utmärkt. Vid tillträdet blev det tydligt att det han sagt till oss om köpare var sant. Kul att det finns mäklare som är måna om både säljare o köpare på ett objektivt men engagerat sätt! Vi är supernöjda med Jonas och han kommer förbli en favorit om det skulle bli en repris!
    2021-11-29
    Professionellt bemötande. Tydlig och mycket bra på att kommunicera förändringar och uppgifter under hela processen. Kan verkligen rekommendera Karin!
    2021-11-27
    Trevligt bemötande. Karin sålde vårt hus på kort tid till ett pris vi var nöjda med. Karins förhållningssätt var mycket professionellt.
    2021-11-27
    Ida var lyhörd för våra önskemål genom hela försäljningen, hon stöttade upp med sin erfarenhet, var lugnande i sitt sätt och mycket professionell. Vi rekommenderar verkligen henne till er nästa bostadsaffär. 👌🏻🤩
  • sålde en tomt med hjälp av Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    2021-11-25
    Håkan bemöter sina kunder med respekt. Han underlättar kommunikationen mellan säljare och köpare, samt informerar om läget tydligt och regelbundet.
    2021-11-25
    Ida är suverän! Lugn,trygg och proffesionell!
    Hon ser detaljer och fångande våran bostadsbeskrivning helt underbart!🥲🥇🔝
    2021-11-25
    Jättefint bemötande, vi känner oss trygga och kan varmt rekommendera Ida som mäklare!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Berntsson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    2021-11-18
    Ida har varit med oss på hela resan – från bostadsköp till försäljning av nuvarande bostad. Ida är mer än en förmedlare av bostäder, hon stöttade verkligen oss genom hela processen (både i köparrollen och säljarrollen). Att köpa och sälja bostad kan vara stressigt och övermäktigt, men vi upplevde att Ida verkligen såg våra behov och gjorde allt för att vi skulle få bästa möjliga upplevelse. Hon är professionell, trygg och så otroligt serviceminded. Det finns ingen mäklare jag skulle rekommendera mer än Ida och naturligtvis är det henne vi vänder oss till även i framtiden!
    • Kinna/horndal
    2021-11-17
    Ida är grym hon kan sitt jobb… Välplanerat körde hon allt från start till slut utan anmärkning… Kan bara starkt rekommendera henne…
    2021-11-17
    Ida är mkt förtroende ingivande och väldigt trevlig! Lätt att nå när man sökte henne. Allt stämde med det vi hade kommit överens om! ❤️
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Berntsson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    2021-11-17
    Jag fick ett bra bemötande av Ida i vår kontakt.
    2021-11-16
    Mycket trevlig och har bra bemötande.
    Med god kommunikation och hjälpsamhet utöver det vanliga så ger vi Ida högsta betyg!
  • köpte sitt hus med hjälp av Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    2021-11-15
    Kan varmt rekommendera Karin. Utmärkt service och hjälp med allt som behövdes för köpet av vårt hus!
  • Johannes N
    2021-11-15
    Ida utförde sitt jobb på ett ytterst proffesionellt sätt och hade en god kommunikation med oss som säljare och alltid med glimten i ögat!
    2021-11-14
    Vi är helt nöjda med Malin
    2021-11-14
    Hon är fantastiskt lätt och prata med henne, bry sig och försöka göra det bästa.
    Jag rekommenderar henne som jätte bra mäklare.
  • Linda A
    • Fotskäl
    2021-11-12
    Vi är nöjda med allt som Jonas har gjort under försäljningen av vår gård. Han har varit trevlig, intresserad och kunnig.
  • köpte sitt hus med hjälp av Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    2021-11-12
    Erfaren, trevlig och kunnig mäklare!
    Jag är nöjd med hjälpen man fick!
    • Fotskäl
    2021-11-12
    En sammanställning så tycker jag att allt har gått bra, mycket trevlig och framåt person, ser potentialen i det han ska sälja.
    Bra samarbete.
    Bra jobbat 👍
    2021-11-11
    Jättebra första intryck, inga konstigheter. Lösningar och förslag till allt. Driven och lösningsorienterad.

En mycket kompetent mäklare, som ställde upp i alla lägen.
    2021-11-11
    Mäklaren var väldigt trevlig och lätt att jobba med, kom alltid med förslag som underlättade affären både för oss och köparen, kändes kunnig och hade svar på det mesta av våra frågor.
    Mäklaren levde upp till våra förväntningar, var ärlig och lyhörd, vi kände oss trygga med honom vid vår sida.
    • Kinna/näs
    2021-11-10
    Vi har använt Fastighetsbyrån i Mark/Kinna/Svenljunga vid varje bostadsaffär vi gjort. Detta va första gången med Peter men han har inte gjort oss besvikna. Så vill du ha en påläst, engagerad och duktig mäklare skall ni ta kontakt med Peter på Fastighetsbyrån