Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

Snittbetyg
4.7
Ring 0320-20 54 90 Dela

Om företaget

Är det dags för en bostadsaffär i Kinna, Mark eller Svenljunga? Då ska du kontakta oss på Fastighetsbyrån. Vi är marknadsledande här och förmedlar allt mellan gårdar och tomter till villor och bostadsrätter. Vi har lång erfarenhet, stort engagemang och väl utrustade för att ge dig en trygg affär. Vad har du för funderingar...

1491 omdömen om Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

Sedan starten hos Reco 2013

Visar 1491 omdömen med 4.7 i snittbetyg
Thord H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Kinna/kinnasten

Jonas har redan tidigare varit till bästa hjälp vid en husaffär. Därför var det givet att anlita honom, när jag skulle sälja min bostadsrätt. Han har även denna gång agerat på bästa sätt. Affären har gått smidigt och säkert. Högsta beröm till Jonas!

Martina W
Köpte sitt hus med hjälp av Cicilia Odenbrink en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Skene/haby

En mycket bra mäklare, enkel att kontakta och snabb med att svara på frågor. Allt fanns när vi skulle kolla på huset, papper och broschyrer. Avslutningen med genomförandet av husköpet flöt på bra, fick den informationen som behövdes och gick igenom varje papper. Härligt bemötande

Jonas J
Skene/haby

Väldigt trevlig och hjälpsam 😊 man behöver väll inte säga så mycket mer än så😊

Svar från Cicilia Odenbrink

Tack Jonas och grattis igen! Ha det så gott nu och så ses vi igen på tillträdesdagen:)

Sanna A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Skene

Väldigt professionell, duktig och trygg mäklare!

Skene

Jag blev mycket bra bemött av Peter och allting har gått snabbt o smidigt efter önskemål och jag är väldigt nöjd med det . Hade inga direkt förväntningar, men önskemål om att bostadsrätten skulle säljas så fort det går. Peter har skött det jättebra.

Sara S
Köpte sitt hus med hjälp av Alfred Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Öxnevalla

Han var väldigt positiv och trevlig i sitt bemötande.

Fredrik W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Cicilia Odenbrink en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Kinna

Jag blev bemött med ett stort leende och ett bra välkomnande, Hade inte så mycket förväntningar egentligen efter som det var första gången jag skulle kolla på en lägenhet. Allting gick smidigt från start till slutet

Svar från Cicilia Odenbrink

Tack snälla Fredrik för att du tog dig tid att lämna ett omdöme och igen stort grattis till köpet. Tror du kommer trivas jättebra!

Jörgen B
Sålde sitt hus med hjälp av Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Berghem

Mycket bra och proffsig. Han levererade mycket bra

Anette A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Cicilia Odenbrink en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Kinna

En superhärlig och personlig mäklare som verkligen gjorde allt för att min bostadsaffär skulle bli den bästa! Kan verkligen rekommendera Cecilia till alla som ska sälja eller köpa bostad!

Svar från Cicilia Odenbrink

Nu gjorde du min söndag, jag blev så glad av ditt omdöme! Tack Annette för att du skrev några rader och rekommenderar mig till andra, det betyder oerhört mycket för mig, tack!

Peter W
Sålde sitt hus med hjälp av Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Örby

Lugn och trygg och erfaren mäklare

Cathrin J
Sålde sitt hus med hjälp av Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Berghem

Förstående, kunnig och hjälpsam. Även om det var en dipp på bostadsmarknaden blev det flera visningar varje månad och tillslut en försäljning.

Bas B
Köpte sitt hus med hjälp av Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Örsås

Jonas hjälpte oss väldigt bra med köpet av detta hus. Tydlig förklaring av hur det hela fungerar, tar sig tid att svara på frågor och är väldigt samarbetsvillig. Han håller sina avtalade tider och kommer i tid. Mycket vänlig, vi rekommenderar Jonas!

Susanne O
Örsås

Mycket bra bemötande och stort engagemang vid försäljning av vårt sommarboende. Snabb respons och tydlig genomgång av processen vid försäljning.

Christer M
Örby

Seriös, noggrann och systematisk.

Terese M
Köpte sitt hus med hjälp av Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Berghem

Lugn och säker mäklare. Jag kände mig trygg som köpare.

Anette A
Köpte sitt hus med hjälp av Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Örby

Allt gick smidigt och bra, en lugn o pedagogisk mäklare som ingav trygghet

Anne P
Sålde sitt hus med hjälp av Alfred Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Örby

En bra och trevlig mäklare. Uppdatering om besökare på Hemnet.

Klas P
Örby

Rak tydlig driven. Bra mäklare.

Mikael N
Svenljunga

Vänlig, omtänksam och sätter kunden i centrum. Flera av Cicilia behövs 👊🏻 Mitt Betyg 10 av 10 ☀️

Svar från Cicilia Odenbrink

Men alltså hur go är inte du! Haha tusen tack snälla Mikael och välkommen till Svenljunga, hoppas du och barnen ska trivas i nya huset.

Anton Samuel J
Köpte sitt hus med hjälp av Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Fritsla

Trevlig och tydlig mäklare som har koll på läget. Rekommenderas starkt!

Pia B
Överlida

Mycket trevlig och naturlig. Kompetent och påläst, informerade oss köpare hela vägen till ett lyckat husköp.

Peggy L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Kinna

Ställde upp på annan visningstid pga vädret. Flexibel, kunnig och vänlig.

Gun P
Överlida

Mäklaren bemötte mej med respekt och var förtroendeingivande. Mina förväntningar var att jag skulle få hjälp med att sälja mitt hus vilket jag fick Mina möten med mäklaren har varit mycket positiva.

Jan Anders I
Sålde sitt hus med hjälp av Cicilia Odenbrink en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Sexdrega

Mycket kompetent och gav bra råd. Hjälpte oss på ett smidigt sätt genom säljprocessen. Bra rutiner för de olika avtal som krävs. Rekommenderas!

Svar från Cicilia Odenbrink

Tack för förtroendet och för fina ord de värmer verkligen!

Fredrik E
Sexdrega

Mycket trevlig, saklig och kunnig. Hjälpt oss genom husköpet mycket mer än vi förväntat oss. Alltid tillgänglig och glad och positiv. En lysande stjärna

Svar från Cicilia Odenbrink

Men oh va rara ni är! Tack snälla för så fina ord, nu hoppas vi att vi kan flytta fram flytten rejält för er. Håller tummarna!

Anton Samuel J
Skrev om Alfred Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

Alfred sålde mitt hus. Mycket engagerad och supertrevlig mäklare. Rekommenderas starkt!

Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Henrik J
Sålde sitt hus med hjälp av Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Roasjö

Karin mötte oss alltid med ett leende på läpparna och var enkel och smidig att ha och göra med. Lång erfarenhet och kunskap förmedlade hon vilket gav oss trygghet i vår bostadsaffär.

Ellen P
Kinna/brättingstorp

Jonas ledde oss lugnt och medvetet genom vår bostadsaffär som gick rasande snabbt. Han kom med värdefulla tips för oss som köpare, och såg till att vi alltid visste vad som skulle bli nästa steg.

Ludwig S T
Örby

Professionellt bemötande och god uthållighet i en tuff marknadssituation. Rekommenderar Håkan varmt.

Niklas G
Rydal

Lättsam, professionell och erfaren!

Fredrik L
Rydal

Mycket trevlig, avslappnad och flexibel. Känns genuin i sin person

Jonas H
Kinna

Mycket bra bemött och förstående för vilken situation man var i

Lars-Erik L
Svenljunga

Engagerat och proffsigt bemötande från start till färdig affär.

Alexander W
Sätila

Professionellt, mycket bra omhändertagande, exeptionellt bemötande. Gick alltid att nå vid frågor oavsett tid. Rekommenderar starkt, om möjligt vill vi ha Håkan igen om vi skulle köpa annat eller sälja. Tack så mycket.

Irene R
Hyssna

Alltid väl bemöt. Alltid hjälp med frågor, som kan uppstår när man säljer sitt hus,

Julia S
Svenljunga

Tillgänglig, hjälpsam och pålitlig! Rekommenderar.

Martin L
Kinna/brättingstorp

Håkan har ett härligt, personligt och proffesionellt bemötande vilket i kombination med sin erfarenhet gör att man känner sig mycket trygg. En person som man kan luta sig mot när det blåser. Vi hade högt ställda förväntningar på vår försäljning och Håkan levde upp till dom trots att det - vid försäljningstillfället - var en mycket svajande marknad. Även efter försäljningen har Håkan stöttat med rutinerade svar på alla våra frågor och utmaningar. Om ni är på jakt efter en mäklare med stort M så är Håkan den ni ska ha!

Sören F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Skene

Hon är uppmärksam och går in för att göra ett bra jobb Hon är tydlig och klar när det gäller de juridiska spörsmålen Man blir glad över att träffa henne och få umgås på ett otvunget sätt

Rafal M
Sexdrega

Hade blivit bemött av Karin väldigt bra från första sekunden som gjorde en snabb (väldigt spontant) köp av bostaden :) Hade inga stora förväntningar, men tack vore profesionell service köpet av bostaden lyckades på väldigt kort tid!

Olaf K
Sexdrega

En bra tjej. Gjorde det hon skulle mycket spring men sen lösa det hela. Dess utom är hon sny g med

Kerstin H
Sexdrega

Vänlig och omtänksam. Svarade alltid på alla ”dumma” frågor. Flexibel. Hade inga förväntningar mer en oro för hur det skulle gå att sälja i dagens läge. Det blev jättebra till slut.

Hajrija V
Skene

Väldigt trevlig och proffsig, lätt att komma överens och ger goda och kloka råd

Robert N
Kinna/vallås-hede

Mycket bra. Väldigt nöjda med bemötande och hjälp under våran bostadsaffärer. Ordning och reda.

Helene K
Kinna

Malin visade på mycket stor tillgänglighet, ödmjukhet och flexibilitet under hela tiden av lägenhetsköpet.

Marie L
Svenljunga

Mötet med Alfred var mycket trevligt, ett varmt leende och ett gott skratt som kändes mycket inbjudande till husvisningen. Kändes att han var påläst på huset han skulle sälja. Alla våra frågor som Alfred gladeligen svarade på, vart det några som ej kunde besvaras så löste Alfred det lysande inom kort. Så tummen upp för Alfred. Kan varmt rekommendera Alfred som mäklare.

Tony H
Svenljunga

Inga problem bara positivt. Hade svar på nästan alla dumma frågor & dom han inte hade svar på tog han reda på. Kanon

Jan G
Svenljunga

Karin är en mycket bra mäklare. Hon är engagerad och mycket professionell. Väldigt trevlig och gott bemötande som blev en trygghet för oss.

Mikael I
Svenljunga

Grymt bra jobb av Alfred som var riktigt engagerad och hjälpsam med köpet. Alltid kul o träffa en riktigt professionell mäklare som ser till att hitta den bästa lösningen för alla parter!

Evelina K
Svenljunga

Alfred har varit fantastisk från start till sålt. Lätt att prata med, förstående och grymt kommunikativ. Sett till att man fått rätt och snabb information. Grymt Alfred!

Tommy E
Kinna

Mycket kunnig och engagerad mäklare som hjälpte till genom hela affären. Rekommenderas varmt!

Filtrera omdömen