Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

Boråsvägen 33, 511 54 Kinna — Visa karta

Är det dags för en bostadsaffär i Kinna, Mark eller Svenljunga? Då ska du kontakta oss på Fastighetsbyrån. Vi är marknadsledande här och förmedlar allt mellan gårdar och tomter till villor och bostadsrätter. Vi har lång erfarenhet, stort engagemang och väl utrustade för att ge dig en trygg affär.

Vad har du för funderingar om bostäder? Låt oss ta del av dem så hjälper vi dig vidare i processen. Vi vill att affären ska bli så lyckad som möjligt, både för säljare och köpare. Tveka inte att kontakta oss!
Mån-Tor: 08:00-17:00
Fre: 08:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 718 kunder tycker om Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

• 2020-10-30

Nicklas D skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Det är allmänt känt att Malin är bäst i Mark på lägenhetsförsäljningar. Vår försäljning var inget undantag.
    Toppbetyg! Läs mer
  • 2020-10-28

Dorota D skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Vi har köpt en sommarstuga.
    Vi är nöjda från Håkans bemötande. Läs mer
  • 2020-10-25

Tommy B skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Vid vår försäljning av vårt fritidshus har vi haft Malin som mäklare. Hon har skött sitt uppdrag väldigt bra och proffsigt. Vi har fått uppdateringar via henne hela tiden så vi har kunnat följa hur läget sett ut. Så för vår del har det bara varit positivt hela tiden från start till mål. Läs mer
  • Leif L

2020-10-23

Leif L skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Toppenkille, bra samarbete!!
    Återkommer gärna! Läs mer

Pia A skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Karin har hjälp oss sälja vårt hus. Hon har varit jättebra på att förklara hur allt går till och vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2020-10-21

Gerd Lilian M skrev om Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Engagerad och hjälpsam. Det räcker långt. Läs mer
  • 2020-10-21

Ann-charlotte J skrev om Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Bra och trevligt bemötande, vid köp av bostadsrätt. Kommer att rekommendera andra vid försäljning/köp. Läs mer
  • 2020-10-19

Johan T skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Vi har sålt villan. Mäklaren gjorde hela processen snabbt och smidigt. Med bra resultat. Mäklaren hade vi en fin kontakt med hela vägen. Läs mer
  • 2020-10-19

Anna L skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Köpt bostad. Trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
  • 2020-10-16

Louice H skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Vi sålde en villa. Genom hela försäljningsprocessen fick vi bra och tydlig information om de olika stegen. Blev trevligt bemötta och fick de råd och stöd vi kände att vi behövde. Mvh Louice Henriksson. Läs mer
  • 2020-10-16

Lars Håkan E skrev om Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Hus i Svenljunga. Väldigt trevligt bemötande och stor kunskap. Väl informerad hela tiden så vi kände oss delaktiga. Snabbt jobbat. En toppen mäklare som vi verkligen kan rekommendera. Mvh Ramona och Janne Läs mer
  • 2020-10-14

Anna Caisa-lena A skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Jag har sålt en arkitekt ritad villa.
    Bemötandet var trevligt och professionellt.
    Mäklaren levde helt upp till mina förväntningar.
    Min upplevelse var mycket positiv. Läs mer
  • 2020-10-14

Karl-erik A skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Jag har sålt min villa på landet med hjälp av Fastighetsbyrån, Kinna. När jag valt mäklare är "fötterna på jorden" något som varit viktigt för mig. Peter är en person som är väldigt lätt att ha med att göra. Han inger lugn och förtroende och har hela tiden varit informativ och funnits till hands och besvarat de frågar som dykt upp. Peter har förmågan att driva en affär framåt utan att jag som säljare känt någon stress eller press. Det i kombination med erfarenhet och fingertoppskänsla gjorde försäljningen till en enkel sak. Läs mer
  • 2020-10-12

Anette G skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Vi har sålt ett parhus.Affären avlöpte snabbt,smidigt och problemfritKarin Nyden var lätt att nå,informerade oss fortlöpande.Trevlig och kunnig! Har gjort många fastighetsaffärer och tycker att Karin Nyden varit bästa mäklare vi haft! Läs mer
  • 2020-10-09

Gertrud S skrev om Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Hjälpsam och snabb återkoppling
    Köpt en villa Läs mer
  • 2020-09-29

Maria B skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    En gård med öppen mark.
    Proffsigt och bra bemötande.
    Allt gick över förväntan bra.
    Mycket nöjda. Läs mer
  • 2020-09-29

Göran B skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Mycket bra bemötande. Proffsig hantering. Total sett en mycket bra upplevelse. Läs mer
  • 2020-09-25

Anton O skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Jag har sålt en 1a i kinna.

Väldigt bra bemött har jag blivit. Malin har även alltid varit väldigt lätt att få tag på vilket är ett stort plus. Läs mer
  • 2020-09-25

Anders F skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Sålt en villa , bra bemötande. Känner Håkan sen många år och han är en mycket erfaren och seriös mäklare med tveklöst mest kontakter i det område han verkar. Läs mer
  • 2020-09-23

Lina E skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Karin sålde vårt hus i Skene. Hon är en klippa när man ska sälja, hon svarade snabbt på alla frågor och funderingar vi hade och hon såg hela tiden till att vi var nöjda med processen. Rekommenderar verkligen Karin. Läs mer
  • Mattias B

2020-09-14

Mattias B skrev om Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Köpte en villa, hela affären sköttes mycket proffsigt och smidigt. Jonas ger ett mycket sympatiskt och tillitsfullt intryck, har bara beröm att ge😀 Läs mer
  • 2020-09-14

Barbro A skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Sålde min bostadsrätt. Fick ett bra bemötande. Läs mer
  • Anneli M

2020-09-14

Anneli M skrev om Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Vi har sålt en villa.
    Jonas har varit en super mäklare, från första mötet har han bemött hos på ett proffsigt sätt.
    Han fick göra mycket mer än han behövde, som tex förflytta våra hundar vid en akut visning.
    Vi är super nöjda med Jonas.
    Annelie och Anton Månsson. Läs mer
  • Fgvwb D

2020-09-09

Fgvwb D skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Hon är den bästa mäklare jag haft
    Jobbade hårt, pålitlig, trygg o mycket trevlig. Läs mer
  • 2020-09-08

Gunnel Anita L skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Vi har sålt hus iMårdaklev. Vi tyckte att Håkan var en mkt trevlig person. Han gjorde hela processen enkel för oss. Vi är mkt nöjda Läs mer
  • 2020-09-07

Jingxian P skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer
  • 2020-09-04

Anna A skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Vi har sålt vår lägenhet i Kinna.. vi blev bra bemött utav Malin.. en trevlig, lätt o prata med, en som lyssnar på än, svarar alltid i tel eller på sms om man behöver få tag på henne.. Läs mer
  • 2020-09-04

Janne V skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Håkan såld våran sommarstuga. Han är tydlig och informativ. Affären gick jätte smidigt och vi är nöjda med resultatet. Läs mer
  • 2020-09-02

Tine K skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    En snabb och bra försäljning
    Lätt att få tag på mäklaren
    Är supernöjda Läs mer
  • 2020-09-01

Mats M skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Har precis köpt sommarstuga. Allt löpte på väldigt smidigt, snabbt och enkelt. Kunnig mäklare och alltid trevligt bemötande. Läs mer
  • Lars-Åke Z

2020-08-24

Lars-Åke Z skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Vi har sålt våran jordbruksfastighet.
    Den mäklaren vi hade var tillmötesgående och ingav ett stort förtroende
    Han kunde allt vad vi hade i frågor och fixade det som vi inte kunde ta fram ifråga
    Vi är mycket nöjda med mäklaren och om vi eller någon annan skulle anlita en mäklare
    kommer vi att rekommendera honom.
    Vänligen Monica o Lars-Åke Läs mer
  • Jonas Peter N

2020-08-21

Jonas Peter N skrev om Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Inget bra samarbete från Jonas sida. Läs mer
    2020-08-24 Ida B svarar Jonas Peter N
    Hej Jonas
    Vad tråkigt att höra att du har den uppfattningen. Du får gärna kontakta oss så vi kan få veta vad det är du inte är nöjd med.
    Vänliga Hälsningar Fastighetsbyrån Kinna, 0320-205490
  • Alexander W

2020-08-20

Alexander W skrev om Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Sålde en mindre villa i kinnahult, Jonas är oerhört trevlig och kompetent i sitt yrke. Väldigt lätt och kul socialt sett och kunde inte fått en bättre mäklare! Jonas överträffade alla förväntningar och gjorde våran försäljning till ett rent nöje, så tack ska Jonas ha! Mvh Alex Läs mer
  • 2020-08-12

Jenny F skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Stor lokalkännedom och trevligt bemötande. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-08-10

Mathilda J skrev om Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Köpt bostad/villa.
    Mycket bra bemötande.
    Proffsig och trevlig. Läs mer
  • 2020-08-10

Magnus F skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Vi fick ett trevligt, engagerat och kunnigt bemötande av Malin vid köp av vårt fritidshus. Läs mer
  • 2020-08-07

Anita J skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Malin har sålt vår sommarstuga. Hon gjorde ett bra och snabbt jobb. Man kunde lita på att hon ringde när hon sagt det och kom i tid när hon sagt det. Vi kan rekommendera Malin. Läs mer
  • 2020-07-26

Magnus Ingemar A skrev om Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Sålt hus.
    Alltid trevligt bemötande.
    Förväntningarna var en smidig försäljning. Läs mer
  • 2020-07-25

Natsuko H skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Karin år jätte trevlig och kunnig mäklare !
    Hon ställde upp för oss trots kvällar och helger.
    Vi är mycket nöjd med henne!
    Tack Karin !!!

NATUKO o Mikio Läs mer
  • Anna-Carin Lillan A

2020-07-25

Anna-Carin Lillan A skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Sålt vilka i Skene!
    Tyckte att Peter var utmärkt som mäklare!
    Väldigt nöjda med slutpris och allt runt omkring! Läs mer
  • 2020-07-24

Erik O skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Trevlig, kompetent och flexibel. Läs mer
  • 2020-07-22

Linda F skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Peter har sålt mitt hus. Lugn och trevlig, jag kände tillit.
    Peter hade en kund så jag slapp jobbig säljprocess. Läs mer
  • 2020-07-21

Håkan S skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Sålt bostad på rekordtid till bra pris. Blivit informerad under tiden om vad som händer. Läs mer
  • Torbjörn H

2020-07-15

Torbjörn H skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Sålde mitt hus och valde Malin för hennes korrekta bemötande med färdig offert tidsplan och väl förberedd.

Jag skulle anlita Malin igen om jag sålde hus i framtiden. Läs mer
  • 2020-07-13

Daniel P skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Mycket trevlig kontakt med Peter som också var enkel att nå under hela processen då jag köpte mitt hus via honom. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-07-09

Mikael Ö skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Toppen bemötande och allt gick klockrent till. Läs mer
  • 2020-07-06

Marcus F skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Köpt en gård i Sätila,

Blev bra bemött av mäklaren, i detta fallet så lämnade Håkan över till säljaren för att säljaren hade så mycket att säga om gården och det kändes bra, kom väldigt nära säljaren.

Innan 1a kontraktbeskrivningen så gick vi igenom annonsen och det som stod i papprena, vi hade lite ändringar som vi hade velat göra och det gjordes men ströks över och skrev med bläckpenna sen kopigerades så det såg lite opoffsigt ut men i det stora hela så är vi supernöjda! :) Läs mer
  • 2020-06-30

Benny K skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Sålt bostadsrätt i kinna. Ett mycket bra bemötande. Kändes tryggt. Bra jobbat Malin. Någon man kan rekommendera till bekanta som går i köp eller sälj tankar Läs mer
  • 2020-06-29

Lennart Å skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Köpte en tomt

Blev bra bemött var trevlig och hjälpsam

Han verka kunna sin sak, och det gick snabbt och smidigt

Det hela var vig nöjda med Håkan och säljarna Anders o Karin Läs mer
  • 2020-06-25

Carina L skrev om Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    sålt villa Kungslid 18
    Tycker att Jonas skött allt på ett bra och lugnt/tryggt sätt
    han uppföljde de förväntningar jag hade.

Enkelt, snabbt och väl skött! Läs mer

Boråsvägen 33, 511 54 Kinna

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte