Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

Är det dags för en bostadsaffär i Kinna, Mark eller Svenljunga? Då ska du kontakta oss på Fastighetsbyrån. Vi är marknadsledande här och förmedlar allt mellan gårdar och tomter till villor och bostadsrätter. Vi har lång erfarenhet, stort engagemang och väl utrustade för att ge dig en trygg affär.

Vad har du för funderingar om bostäder? Låt oss ta del av dem så hjälper vi dig vidare i processen. Vi vill att affären ska bli så lyckad som möjligt, både för säljare och köpare. Tveka inte att kontakta oss!

Läs vad 812 kunder tycker om Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga 2

• köpte sitt hus med hjälp av Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    • Kinna/kinnasten
    2021-05-14
    Riktigt härlig mäklaren, väl informerad och ärlig.
    • Mårdaklev
    2021-05-13
    Vi købte ubeset, da vi ikke kunne rejse til Sverige på købstidspunktet pga Corona. Peter virkede meget tillidsvækkende og har været meget hjælpsom i hele forløbet.
  • sålde sitt hus med hjälp av Ida Berntsson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    2021-05-11
    Härligt och proffsigt bemötande samt att hon var snabb på att återkoppla
    Supernöjda
    2021-05-07
    Sålde vår villa med hjälp av Ida hon får toppbetyg av oss . Lättillgänglig, hjälpsam och smidig
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    2021-05-07
    Vi kände oss mycket trygga med Malin som mäklare. Hon var mån om att vi som köpare skulle vara nöjda och att affären skulle gå smidigt för oss.
    2021-05-04
    Väldigt trevligt bemötande och svarade alltid på alla frågor man hade. Oavsett tid på dygnet
  • köpte sitt hus med hjälp av Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    2021-05-04
    Köpt en villa, allt fungerade bra med snabb återkoppling etc. Det fanns ingen direkt anledning för mig och mäklaren att ha mycket kontakt varför jag inte kan uttala mig mer än så. Jag är nöjd med mitt köp och nöjd med helheten.
  • köpte sitt hus med hjälp av Ida Berntsson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    2021-05-03
    Lugn och trevlig mäklare som lyssnar in på vad man önskar ha hjälp med. Lätt att ha att göra med, kommer absolut använda mig av henne i framtiden!
    2021-05-03
    Har köpt en villa.
    Han är pålitlig och är jätte nöjd med hans bemötandet.
  • köpte sitt hus med hjälp av Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    2021-04-12
    Det var så bra och enkelt och kommunicera.
    Jag tycker hon är en bra mäklare
  • sålde sitt hus med hjälp av Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    2021-04-12
    Fick utmärkt hjäp av Håkan genom hela försäljningsprocessen av mitt hus.
    Det var inte några problem med någonting, det gick nästan för lätt.
    Jag är absolut helnöjd med Håkan och kan varmt rekommendera honom.
    / Mikael Larsson
    2021-04-11
    Köpt lägenhet. Proffsigt bemött och bra på att svara/höra av sig och förklara hur allt går till.
  • Malcolm G
    2021-04-08
    Bra och smidig affär.
    Jag upplevde att Håkan arbetade för både säljarens och vårt (köpare) intresse för att få till en bra affär.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    2021-04-07
    Jonas hjälpte mig och sälja ett hus i Svenljunga! Blev bemött på ett fantastiskt bra sätt, väldigt trevligt och lättsamt, Jonas överträffade alla min förväntningar och levde upp till dem👍han hörde av sig hela tiden om försäljningen helt fantastiskt bra! En mycket mycket bra mäklare som jag kommer att rekommendera till alla som jag känner 🙂 detta skötte han helt klockrent behövde inte tänka på något, superbra mäklare helt enkelt 👍👍👍
    • Mjöbäck
    2021-04-06
    Proffsigt, seriöst, noggrant, ja helt perfekt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    2021-04-04
    Vi har köpt en villa.
    Vi fick ett mycket bra bemötande av Håkan och vi fick ett
    bra förtroende för honom.
    De förväntningar vi hade uppfyllde Håkan gott och väl.
    Tyvärr så var nog säljarna i detta fallet ganska jobbiga,
    men det skötte Håkan med bravur.
    2021-04-04
    Vi har sålt en villa. Vi har fått en bra bemötande och Håkan har skytt affären bra. Vi saknade ibland lite mer feedback från de presumtiva kunder som kontaktade Håken i syfte att köpa villan.
  • sålde sitt hus med hjälp av Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    2021-04-02
    Jag sålde min villa, och fick ett väldigt bra bemötande.
    Peter var professionell och har bra koll på marknaden i kommunen, och kunde därför tidigt tala om vad jag kunde förvänta mig inför försäljningen.
    2021-03-31
    Min bedömning av Håkan Andersson är att han är kunnig, engagerad och positiv. Han har varit till stor hjälp vid försäljningen av min villa.
  • Per A
    2021-03-31
    Professionell vilket innebär saklig och pålitlig i alla lägen.
    • Kinna/horndal
    2021-03-30
    Vi har köpt en villa, och vi har bara upplevt ett gott och positivt bemötande från Jonas.

Förväntningarna var att ha en mäklare som kan hjälpa till att svara på frågor etc. i denna stora djungel som husköp har varit för oss. Vi har haft väldigt liten koll på hur allt ska gå till, men Jonas har varit noga med att gå igenom allt. Även att vi har kunnat ringa om det har varit något. Ingen fråga har varit en dum fråga, och sånt är viktigt.

Vi är väldigt nöjda med Jonas!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    2021-03-27
    Bostadsrätt såld, allt snabbt och smidigt
    • Hällingsjö
    2021-03-26
    Fick stort förtroende från början kunniig ärlig å lätt å ha å göra med å med stort tålamod är väldigt nöjd hela vägen från uppstart till försäljning /Thomas
    • Rydal
    2021-03-26
    Professionell!
    Snabb på att svara och tillgänglig!
    • Kinna/kinnasten
    2021-03-25
    Peter är trygg att ha med i säljprocessen. Han är lugn, tålmodig och stabil.
    Vi fick många bra tips inför försäljningen som gick snabbt och effektivt. Vi är mycket nöjda med Peter som mäklare.
    • Rydal
    2021-03-24
    Köpt en villa, första husköpet tillsammans med min sambo. Kändes trygga att köpa av Peter. Trevligt bemötande, kunnig, tydlig.
    2021-03-24
    Kanonbra jobb, trevlig o proffsig.. vad mer finns att säga./ Ulf
    2021-03-21
    Vi köpte lägenhet via Malin. Väldigt trevlig affär där hon var snabb att svara på frågor, lätt att få tag på. Och löste saker på ett mycket tillfredställande sätt
    • Kinna/kammarberg
    2021-03-19
    Sålt ett hus på kammarherre . Och blev vänligt bemött på bästa sätt av Jonas , kände direkt att det va en bra kille som jag litade på till 100 procent
    2021-03-17
    Köpte bostad avJonas där hela processen hanterades på ett smidigt och proffsigt sätt!
    2021-03-15
    Sålt ett radhus, malin är mkt proffsig på alla sätt ovis
  • sålde sitt hus med hjälp av Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    2021-03-14
    Världens bästa mäklare.Hon har hjälpt oss flera gånger.Väldigt bra på att förklara o ställer alltid upp o förklarar om man inte förstår.
    • Torestorp
    2021-03-12
    Uppmuntrande, lugn och hjälpsam på alla sätt. Känner stort förtroende för Karin.
    Hade inga förväntningar men det blev ett bra resultat tack vare henne.
    2021-03-12
    Snabb hantering av min försäljning av huset på ett professionellt och bra sätt
  • köpte en tomt med hjälp av Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    2021-03-12
    Köpte mark,bemötande av mäklaren jag blev mycket nöjd han är ärlig bra förklaring
  • köpte en tomt med hjälp av Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    2021-03-03
    Lätt att ha att göra med, rak och trevlig. Smidigt från start till slut
  • Anette A
    2021-03-02
    Köpte en liten bostadsrätt på muraren i Kinna. Malin är en otroligt duktig mäklare som är väldigt tydlig och förklarar allt på ett mycket bra sätt.
    Dessutom är hon mjuk, glad och lugn, vilket ger det bästa intrycket!
  • Annika F
    • Skene/sandvallsäng
    2021-03-01
    Köpte mitt hus där Jonas Andin var mäklare. Han var väldigt duktig på att se mina behov som köpare och lyfte fram fördelar som var av intresse för mig. Snabb på att återkomma med svar på eventuella frågor och mycket lösningsorienterad. Jonas var även mycket saklig och jag fick stort förtroende för honom. En trygg mäklare som jag varmt rekommenderar.
    /Annika
    2021-02-24
    Köpt enplansvilla med källare. Mycket trevligt bemötande, kunnig och saklig. Vi har bara beröm att ge Peter Rosenqvist.
    • Hällingsjö
    2021-02-24
    Försäljning av villa
    Positiv, intresserad
    Jonas levde upp till de förväntningar vi har haft. Vi var även i kontakt med andra mäklare men valde gå vidare med Jonas då det kändes bra och enkelt då vi även köpt annan bostad via fastighetsbyrån.
    Allt fungerat väldigt bra särskilt med tanke på rådande pandemi där visningar har tagit hänsyn till detta både vad gäller säljare och köpare
    2021-02-23
    Vi har både fått hjälp av Malin när vi köpte nytt och när vi sålde vårt , vi är super nöjda med båda och Malin smidig att ha att göra med , xtra stort plus är att hon återkopplar snabbt om man har frågor eller funderingar och att hon var tillgänglig även mycket kvällstid , både på sms och via samtal , vi har inget att klaga på och är super nöjda :)
  • Kjell-Gunnar C
    2021-02-22
    Har sålt mitt hus Peter ät en mycket trevlig och kunnig mäklare som jag har mycket förtroende för jag är helnöjd K-G Claesson
    2021-02-20
    Vi min make och jag är mycket nöjda. Köpet av lägenheten ordnades snabbt. Bara en budgivare förutom vi. Han budade bara en gång.
    • Fritsla
    2021-02-19
    Jonas sålde mitt radhus och har haft bra kontakt och bemötande med Jonas redan ifrån början.
    Mina förväntningar var en snabb smidig affär och blev överträffad av mina förväntningar tack vare den goda servicen jag fick av Jonas. Helt klart en proffsig och bra mäklare. Rekommenderas starkt!
    2021-02-18
    Sålt Fastighet. Funkat mycket bra. Kan varmt rekommendera Ida och Fastighetsbyrån Marks.
    2021-02-16
    Har köpt bostad.
    För mig ett perfekt mottagande. Peter var inte påstridig utan bara kom med fakta som svar på mina frågor.
    Peters lugn var en skön lisa som motpool till mig själv :D
    2021-02-14
    Jag och min sambo köpte nyligen ett hus. Peter var väldigt trevlig, bra på att förklara allting som har med husköp att göra och saker man själv inte visste om. Vi blev jätte bra bemötta av Peter och han ska ha en stor eloge för hans kunskap och vänlighet!
    2021-02-12
    Fritidshus i Tostared.
    Jonas gav ett väldigt rakt, ärligt och trevligt bemötande. Lungn, trygg och saklig (inget pålagt tjafs, reko person)
    • Örby
    2021-02-12
    Jag har sålt en villa och det har handlagts av Håkan Andersson på ett väldigt proffesionellt sätt. Han är effektiv, smidig men tar hänsyn till sin kund och vill dennes bästa.
    Jag kan varmt rekommendera honom som mäklare.
    2021-02-10
    Köpte mitt första hus av Ida och fick all hjälp jag kunde få. Är evigt tacksam och kommer att rekommendera henne till alla som jag känner!
    Tack för de fina orden Enes! Det var ett nöje att få hjälpa dig! Hoppas du kommer trivas i din nya bostad. Ida Berntsson