Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Mark Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

Boråsvägen 33, 511 54 Kinna — Visa karta

Är det dags för en bostadsaffär i Kinna, Mark eller Svenljunga? Då ska du kontakta oss på Fastighetsbyrån. Vi är marknadsledande här och förmedlar allt mellan gårdar och tomter till villor och bostadsrätter. Vi har lång erfarenhet, stort engagemang och väl utrustade för att ge dig en trygg affär.

Vad har du för funderingar om bostäder? Låt oss ta del av dem så hjälper vi dig vidare i processen. Vi vill att affären ska bli så lyckad som möjligt, både för säljare och köpare. Tveka inte att kontakta oss!
Mån-Tor: 08:00-17:00
Fre: 08:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 517 kunder tycker om Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

• 2019-01-17

Rita E skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Jag är förstagångs-köpare av hus och har fått bra hjälp av mäklaren Håkan Andersson. Håkan tipsade om saker som var bra att tänka på när det gäller husköp, såg till att det blev en smidig affär mellan köpare/säljare och förklarade allt som jag behövde veta. Allt som allt var det en positiv upplevelse av köpet, Håkan och Fastighetsbyrån. Läs mer
  • 2019-01-14

Jessica A skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Jag har köpt en bostadsrätt med Malin som mäklare. Hon har alltid varit lätt att få tag på, alltid haft ett gott bemötande och arbetat hårt för att göra både köpare och säljare nöjda! Jag skulle definitivt rekommendera henne till folk i min omgivning! Läs mer
  • 2019-01-08

Karl Heinz J skrev om Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Fastighetsbyråns representant far öppen och kunnig i sina utlåtande om
    fastighetens skick och möjligheter till en bra försäljning Läs mer
  • Mattias L

2019-01-03

Mattias L skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Malin hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt på Muraregatan.
    Hon gjorde ett tryggt intryck redan i första mötet med oss.Hon har ett informativ, stöttande och driftig arbetssätt.
    Malin levererade helt klart över förväntan. Läs mer
  • 2019-01-01

Ing-Britt Öst R skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Tycker att man kunde informera innan köp . Att att trädgården inte ät hanikappsvänlig på baksidan. ej rullator vänlig.Sluttar åt fel håll.Fanns på markritningar. fick inga sådana ,ej framtagna för köpare. Bilderna på Torsänen felaktig. Annars en mycket go människa . Läs mer
  • Lena S

2018-12-27

Lena S skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Köpt bostadsrätt i Hyssna. Hade inga förväntnigar. Hon svarade alltid snabbt i telefon Mail och sms. Hon har gjort ett jättebra jobb och det har nog inte alltid varit lätt.
    Med andra ord är jag är jätte nöjd ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
  • 2018-12-27

Göran E skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Köpte bostadsrätt. Bra bemötande, ville haft mer information, men inte lätt när det inte går att få tag på byggherren. Läs mer
  • 2018-12-22

Jill Susan W skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Sålt min bostad. Peter är proffsig i sitt yrkesutövande, är lyhörd och tillmötesgående. Han utstrålar ett enormt lugn och stressar inte fram ett förhastat beslut, och det har gjort att vi känt oss trygga. Dom förväntningarna vi hade, infriades. Läs mer
  • 2018-12-21

Magnus K skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Köpt ett radhus. Trevligt bemötande. Lätt att få kontakt med. Kunnig. Läs mer
  • 2018-12-20

Berit H skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    1 Vårt hus
    2 väldigt bra
    3 ja Läs mer
  • 2018-12-19

Paula J skrev om Christer Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    mycket bra mäklare som lyssnar på både köpare och säljare. Läs mer
    Christer B gillar detta
  • 2018-12-14

Carina B skrev om Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Bra och trevlig försäljare av vårat hus. Läs mer
  • 2018-12-09

Karl Heinz J skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Håkan Andersson har sålt en äldre villa med stor tomt med centralt läge.
    Håkan har varit tydlig med att informera vad som hänt under försäljningstiden. Jag har erhållit uppgifter ang buden och vilka budgivarna varit.
    Genomgången med köparen gick snappat och kontraktets uppgifter var tydliga. Läs mer
  • 2018-12-07

Lena O skrev om Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Fastän Jonas är ung så har han gjort ett utmärkt jobb. Inget att klaga på. Perfekt. Läs mer

Agneta L skrev om Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Köpt hus , bra bemötande som fick oss att intressera oss mer för huset än vad vi från början hade tänkt. Läs mer
  • 2018-12-05

Montessoriskolan i skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Jag har köpt en förläggargård och det blev lite motstånd med vissa saker som Håkan skötte mycket professionellt:) Läs mer
  • 2018-12-05

Susanna O skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Håkan är professionell och underbar. Han har lotsat oss under husköp och förmedlat kontakter för bla fritidsintressen. Som Göteborgare och blivande husägare i Kinna är Håkan en utmärkt ambassadör för området. Läs mer
  • 2018-12-04

Aron B skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Köpt nybyggd enplansvilla. Trevlig och glad mäklare med en ärlig attityd och tydliga besked. Läs mer
  • 2018-12-02

Queenimy P skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Vi har kjøpt en hytte i Sandsjön. Vi synes at Malin er hyggelig person og hun hjalp oss på best mulig måte. Läs mer
  • 2018-12-02

Jesper A skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Hon fick 40 000 i arvode på min lägenhet som såldes för 500 000. Tycker det var lite mycket, men hon tyckte jag tjänade såpass bra. Det gjorde jag, men utan min lägenhet hade hon inte fått något alls. Dessutom 40000 ner i fickan för hur många dagars jobb. 2, max tre. Jag känner att 35 000 hade varit okej om hon accepterat det. Det gjorde hon inte.
    Hon gjorde sitt jobb, varken mer eller mindre. Läs mer
  • 2018-11-30

Ulrika K skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Jag har sålt min br i Kinna med hjälp av Malin. Hon är superproffsig, alltid glad och hjälpsam och väldigt duktig på sitt jobb! Rekommenderar henne starkt! Läs mer
  • 2018-11-30

Fredrick K skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Köpt lägenhet. 3ROK.
    Blev bra bemött av mäklaren. Hon lyssnade mycket och besvarade dem frågor hon kunde så gott som möjligt.
    Dem hon inte kunde besvara då sökte hon svar på. Läs mer
  • 2018-11-27

Ibrahim B skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Han var så tydligt och bra man kan inte välja någon annat Läs mer
  • 2018-11-27

Paavo K skrev om Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Jag, Paavo har sålt mitt hus på Flöjtgatan 8 i Skene och hade Jonas Andin som mäklare, som jag upplevde som en sympatisk ung man. Jag tycker Jonas verkligen levde upp till förväntningarna jag hade. Nu, med facit i hand känns det bra (lite vemodigt också), men mest bra. Läs mer
  • 2018-11-26

Thomas S skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Sålt villa
    Mycket bra bemötande Läs mer
  • 2018-11-23

Leif S skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Kändes bra från början o det blev det också Läs mer
  • Matilda S

2018-11-23

Matilda S skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Jag fick förtroende för Peter och han är otroligt bra på att återkoppla. Läs mer
  • 2018-11-23

Viveca S skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Pålitlig, kunnig, trevlig, förtroendeingivande.

Både sålt hus och köpt bostadsrätt Läs mer
  • 2018-11-22

Elzbieta Magdalena M skrev om Christer Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    sålde hus. Oerhört behjälplig, flexibel, artig, tröstande-om det behövs, alltid tillgänglig, kompetent. Läs mer
    Christer B gillar detta
  • 2018-11-21

Elzbieta Magdalena M skrev om Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Sålde hus. Mäklare var liksom en vän, behjälplig, ärlig, tröstande-om det behövdes, jämt tillgänglig, flexibel, alltid till tjänst. Läs mer

Nathalie D skrev om Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Köpte ett fritidshus, fungerade toppenbra! Är jättenöjd! Läs mer

Thomas S skrev om Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    fungerat mycket bra men affären är inte avslutad än Läs mer

Christian S skrev om Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Köpte sommarstuga via Fastighetsbyrån. Fantastiskt trevliga och väldigt smidig affär. Läs mer
  • Matilda S

2018-11-19

Matilda S skrev om Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Jag sålde ett äldre hus med renoveringsbehov.
    Peter som mäklaren heter var väldigt lätt att prata med och fötterna på jorden. Han återkopplade på ett mkt bra sätt.
    Fick förtroende för honom! Läs mer
  • 2018-11-18

Jon P skrev om Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Hjälpt till med papper skrivning på een sålfd fastighet Proffigt , trevlig , och nogran i alla monent så mycket nöjd. mäklaren var Peter Rosenquist Läs mer
  • 2018-11-16

Eva-Lotta Marie I skrev om Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Jonas har ett jätte trevligt bemötande och han mötte upp min förväntningar mer än väl Läs mer
  • 2018-11-14

Anna-Greta A skrev om Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Har sålt ett hus. Är väldigt nöjd med mäklaren och även med försäljningen av huset. Läs mer
  • 2018-11-10

Marita H skrev om Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Bemötandet var trevligt, priset var högt för det som utfördes. Läs mer
  • 2018-11-07

Mats G skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Jag har köpt en bostadsrätt och jag blev väl bemött av mäklaren. Mäklaren levde väl upp mot mina för4vättningar jag hade på henne.
    Mina förväntningar, jag hade svarade mäklaren väl upp mot Läs mer
  • 2018-11-05

Gunnar A skrev om Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Kunniga om området och proffsiga Läs mer
  • 2018-11-04

Susanne S skrev om Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Kunniga med trevligt bemötande Läs mer
  • 2018-11-03

Daniel B skrev om Erika Sandberg en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Väldigt trevlig, men lite velig. Vissa uppgifter stämde inte på fastigheten. Läs mer
  • 2018-11-01

Albert N skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Köpt en bostadsrätt
    Den va bra
    Hade inga förväntningar ja det gjorde hon
    Den va bra Läs mer
  • 2018-11-01

Flamur G skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Vi köpte en bostadsrätt.
    Mycket bra bemötande. Hjälpsam, återkopplande ang allt.
    Våra förväntningar överträffades.
    Vi kan varmt rekommendera Malin Petterman som mäklare för er bostadsaffär. Läs mer

Anna M skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Har köpt en nyproducerad bostadsrätt i Kinna. Flyttade hit i juli.
    Hade kontakt med Malin från början då jag bokade lägenheten.
    Har hela tiden varit mycket trevlig och proffsig. Ringde mig även efter flytten och frågade hur det gått och om jag trivdes.
    Har enbart positiva omdömen när det gäller Malin Peterman. Läs mer

Siri L skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Mycket trevligt bemötande, tog sig tid att förklara processen. Vi köpte hus. Rekommenderas Läs mer
  • 2018-10-31

Leif-Olof B skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Sålt en villa . Blev vänligt å proffsigt bemött . Hade väl inga speciella förväntningar vi är nöjda med affären mäklare levde upp till våra förväntningar . Proffsigt,personligt,smidigt helt kanon ! Läs mer
  • 2018-10-31

Monica Irén L skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Köpt en bostadsrätt. Upplever att jag blivit professionellt bemött Läs mer
  • 2018-10-31

Marie R skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Tallrik trevlig och bra bemötande! Läs mer

Hanna M skrev om Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Hej jag köpte en stuga., Det gick snabbt och enkelt. Läs mer

Boråsvägen 33, 511 54 Kinna