Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Mark Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

Boråsvägen 33, 511 54 Kinna — Visa karta

Är det dags för en bostadsaffär i Kinna, Mark eller Svenljunga? Då ska du kontakta oss på Fastighetsbyrån. Vi är marknadsledande här och förmedlar allt mellan gårdar och tomter till villor och bostadsrätter. Vi har lång erfarenhet, stort engagemang och väl utrustade för att ge dig en trygg affär.

Vad har du för funderingar om bostäder? Låt oss ta del av dem så hjälper vi dig vidare i processen. Vi vill att affären ska bli så lyckad som möjligt, både för säljare och köpare. Tveka inte att kontakta oss!
Mån-Tor: 08:00-17:00
Fre: 08:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 482 kunder tycker om Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

• Eva-Lotta Marie I skrev om Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Jonas har ett jätte trevligt bemötande och han mötte upp min förväntningar mer än väl Läs mer
  • Anna-Greta A skrev om Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Har sålt ett hus. Är väldigt nöjd med mäklaren och även med försäljningen av huset. Läs mer
  • Marita H skrev om Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Bemötandet var trevligt, priset var högt för det som utfördes. Läs mer
  • Mats G skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Jag har köpt en bostadsrätt och jag blev väl bemött av mäklaren. Mäklaren levde väl upp mot mina för4vättningar jag hade på henne.
    Mina förväntningar, jag hade svarade mäklaren väl upp mot Läs mer
  • Gunnar A skrev om Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Kunniga om området och proffsiga Läs mer
  • Susanne S skrev om Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Kunniga med trevligt bemötande Läs mer
  • Daniel B skrev om Erika Sandberg en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Väldigt trevlig, men lite velig. Vissa uppgifter stämde inte på fastigheten. Läs mer
  • Albert N skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Köpt en bostadsrätt
    Den va bra
    Hade inga förväntningar ja det gjorde hon
    Den va bra Läs mer
  • Flamur G skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Vi köpte en bostadsrätt.
    Mycket bra bemötande. Hjälpsam, återkopplande ang allt.
    Våra förväntningar överträffades.
    Vi kan varmt rekommendera Malin Petterman som mäklare för er bostadsaffär. Läs mer
  • Anna M skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Har köpt en nyproducerad bostadsrätt i Kinna. Flyttade hit i juli.
    Hade kontakt med Malin från början då jag bokade lägenheten.
    Har hela tiden varit mycket trevlig och proffsig. Ringde mig även efter flytten och frågade hur det gått och om jag trivdes.
    Har enbart positiva omdömen när det gäller Malin Peterman. Läs mer
  • Siri L skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Mycket trevligt bemötande, tog sig tid att förklara processen. Vi köpte hus. Rekommenderas Läs mer
  • Leif-Olof B skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Sålt en villa . Blev vänligt å proffsigt bemött . Hade väl inga speciella förväntningar vi är nöjda med affären mäklare levde upp till våra förväntningar . Proffsigt,personligt,smidigt helt kanon ! Läs mer
  • Monica Irén L skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Köpt en bostadsrätt. Upplever att jag blivit professionellt bemött Läs mer
  • Marie R skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Tallrik trevlig och bra bemötande! Läs mer
  • Hanna M skrev om Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Hej jag köpte en stuga., Det gick snabbt och enkelt. Läs mer
  • Ann-Marie Ö skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Malin var mycket trevlig och smidig och förstod min situation när jag var tvungen att hitta ny bostad Läs mer
  • Anette E skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Har köpt en bostadsrätt. Är jättenöjd med kontakten till Malin! Hon höll mig uppdaterad och informerad om läget i den omfattning jag hade behov av. Hon har fixat alka formaliteter som behövts. Läs mer
  • Arne W skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Vi köpte en tvåa. Precis vad bi behövde allt gick fort och smidigt. Kunde inte varit bättre! Läs mer
  • Ove S skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Köpt lägenhet Boråsvägen 3 Malin ger jag ett stort beröm.mina förväntningar var stora och Malin är mycket bra mäklare.upplevelsen var mycket bra. Läs mer
  • Susanne T skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Sålt fritidsstuga. Tyckte Malin var bra i början men sen blev hon lite sämre. Var dålig på att höra av sig ich hålla oss underrättade hur allt förlöpte. Tyckte också några utav visningarna var för kort tid, nån gång bara 30 minuter. Läs mer
  • Eva-lena E skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Köpt en bostadsrätt i Fritsla.
    Tycker att mäklaren var utmärkt.
    Allt gick snabbt och bra. Läs mer
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Sålde hus.
    Bra bemötande, snabba svar, väldigt professionell och trevlig. Läs mer
  • Tommy S skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Egnahem i Kinna. Utmärkt bemötande med hjälp att sälja nuvarande bostad till en i familjen. Köpet gick smidigt till väga.
    Informationen under budgivningen via sms var utmärkt.
    Förhoppningsvis var detta sista husköpet, om det blir ytterligare, skulle jag om möjligt välja Håkan. Vid ev försäljning
    får Håkan uppdraget.
    Enda felet vi drabbats av var att det stod i anonsen att det fanns fiber indraget i fastigheten, så var inte fallet. Kostar oss 16.000kr.
    Inte bra..... Läs mer
  • Kathrin D skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Köpt bostad, fick bra bemötande. Dock märker man av att det är mer avslaget om man jämför med mäklare i Göteborg. Annars bra bemötande. Läs mer
  • Margareta A skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Peter Rosenqvist har sålt vår gård vilket han har gjort på ett alldeles utmärkt sätt. Lugn och sansad och lyssnande och mkt trevlig.
    Kan bara ge beröm och Peter är en mäklare som vi gärna anlitar om det blir aktuellt att sälja eller köpa ngt vid ett annat tillfälle.

Hade höga förväntningar vilket Peter infriade. Läs mer
  • Mariann R skrev om Erika Sandberg en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Försäljning av villa.
    Mycket tillmötesgående och lyhörd.
    Upplevde ett stort engangemang av mäklaren. Läs mer
  • Karin A
    Karin A skrev om Christer Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Har sålt ett äldre hus en och en halvplan
    Christer kom in i bilden efter att Håkan satte ut annonsen men återkom aldrig så där Stig Christer med en kund som ville se på huset före visning
    Sedan fortsatte. Christer med försäljningen utan några problem Läs mer
  • Lena G skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Jag har under innevarande år sålt en fastighet i Kinna. Mitt val föll på mäklare Håkan Andersson eftersom jag vid tidigare kontakt erfarit att han är en kompetent och erfaren mäklare som det är enkelt att kommunicera med på ett öppet och rakt vis.

Jag upplevde även denna gången att jag fick ett mycket gott och respektfullt bemötande. Jag kände mig trygg under säljprocessen och jag fick hjälp med allt som jag tyckte var svårt.

Håkan Andersson är enligt mig en mäklare med driv och strategiskt tänkande som vet när det är läge att agera samt bäst att stilla avvakta. Framförallt är Håkan Andersson en positiv människokännare som genom sin ödmjukhet och humor har förmåga att bygga relationer med både säljare och köpare. Detta är naturligtvis en stor tillgång i hans yrkesroll plus en förutsättning för att det i slutänden ska komma till stånd en affär.

Under försäljningsperioden fanns Håkan Andersson alltid tillgänglig på SMS och han ställde upp med extra visningar på både helger och kvällstid. Jag kände även stöd i att förbereda huset inför visning då jag befann mig i en mycket tidspressad situation. Roligt också med kreativa grepp vid själva genomförandet av den huvudsakliga visningen som skedde på Sveriges nationaldag - jordgubbar och liten förfriskning visade sig vara uppskattat.

Kommunikationen var alltid effektiv och smidig och även om jag under vissa tidpunkter befann mig utomlands gick saker att lösa på distans.

Jag uppskattade oerhört mycket att jag fick stöd med att bolla både stora och små frågor som kan uppkomma vid en försäljning. Ytterligare en sak som är värd att nämna är att jag kände mig lyssnad på och att mina infallsvinklar togs tillvara på exempelvis i utformandet av annons.

Jag kan ärligt och varmt rekommendera framtida kunder att anlita mäklare Håkan Andersson. Läs mer
  • Peter C skrev om Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Han sålde vårat torp i Svenljunga. Och jag tycker han hanterade affären alldeles utmärkt 👌
    Proffsigt bemötande och inga frågetecken! Läs mer
  • Johan L skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Bara bra!
    Rak och Höll vad han lovat. Läs mer
  • Kristin S skrev om Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Bra bemötande samt ihärdig med visningar som tillslut ledde till att vi fick vad vi ville för huset. Läs mer
  • Nils-Gunnar J
    Nils-Gunnar J skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Vi köpte en fastighet, Karin var trevlig och mycket seriös. Läs mer
  • Anna-Maria S skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Köpt hus i Fritsla 120m2, är verkligen mycket nöjd och har bara positivt att säga om mäklaren Peter Rosenqvist, det var en snabb och smidig affär, fanns det frågor var Peter snabb att besvara dem och det kändes både seriöst och tryggt. Läs mer
  • Ann-marie I skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Vi har sålt vårt hus på Kammarberg.
    Karin har alltid funnits där för oss och svarat på våra frågor samt diskuterat lösningar med oss på ett bra och trevligt sätt.
    Jag förväntade mig att få ett proffsigt utfört jobb och det har vi fått från Karin.
    Dock är jag lite frågande till hur Fastighetsbyrån värderar olika hus då det skiljer sig en hel del beroende på vilken mäklare som har uppdraget. Tycker att det bör vara en gemensam linje från Fastighetsbyrån. Läs mer
  • Anna L skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Köpt hus i Sätila . Önskade köpa före visning . Peter var snabb på återkoppling , lugn , professionell och saklig ( inte smörig eller inställsam) och gjorde affären på 3 dagar vilket var fantastiskt både för mig och säljarna ! Bästa mäklaren ! Läs mer
  • Lars E skrev om Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Kanon hjälp från start till mål, kunde inte varit nöjdare!! Läs mer
  • Amanda J skrev om Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Har sålt en vill i beghem. Mycket nöjd med Jonas! Trevlig o lätt att prata med. Bra kontakt och förmedla information. Alltid artig och lätt att ha o göra med. Läs mer
  • Magnus A skrev om Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Allt var kanon väldigt kunnig med avtal och påläst om objektet, Läs mer
  • Lana K skrev om Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Jag köpte ett radhus och blev väl bemött av Jonas. Han var hjälpsam redan från visningen, genom att ge info om området, huset samt svara på våra frågor. Hela processen gick smidigt och snabbt.

Han var alltid tillgänlig med att ta vårt samtal och svara på frågor. Läs mer
  • Tomas B skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Försäljning av fritidshus.
    Jag har blivit bemött på ett proffesionelt och korrekt sätt. Har sett ett stort engagemang från Karin.
    Efter rådande omständligheterna har mäklaren till fullo levt upp till mina förväntningar.
    Jag skulle gärna vända mig till Fastighetsbyrån igen vid en husaffär, och jag rekommenderar Fastighetsbyrån i Kinna till andra som står i tankarna att sälja eller köpa en fastighet. Läs mer
  • Simon S
    Simon S skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Härlig herre som vart lätt att ha att göra med, rekommenderas starkt ! Läs mer
  • Anne L skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    .köpte en villa, servicen var toppen. Läs mer
  • Rizwan Ahmed K skrev om Christer Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Han är väldigt hjälpsam och helt svara snabb när ringer honom. Han är jätte duktigt jag ska rekomendera till kompisar vem vill köpa hus i kinna eller Svenljunga. Läs mer
  • Kenneth G skrev om Christer Bertilsson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Christer agerade så som jag förväntade mig att en fastighetsmäklare uppträder mot sina kunder. Läs mer
  • Christer Ronny B
    Christer Ronny B skrev om Erika Sandberg en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Sandberg har en unik förmåga att få Både säljare och köpare att känna att de fått den bästa, möjliga hjälpen och stödet. Allt känns tryggt och proffsigt, inga frågor obesvarade och ingen stress. I den mån det är möjligt att genomföra en så stor affär som en fastighetsaffär utan att vara nervös, så är hon rätt kvinna för jobbet. Läs mer
  • Per-Olof A skrev om Erika Sandberg en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Otroligt kunnig och professionell mäklare.

Hon är rakt på sak och kan svara på frågorna.

Hon har dock många "järn i elden" så ibland kan det behövas något extra samtal eller påminnelse, men när det är skarpt läge ger hon 110%. Läs mer
  • Fredrik J skrev om Malin Petermann en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Har köpt en bostadsrätt.
    Affären gick otroligt fort och Malins bemötande var strålande bra. Läs mer
  • Marie L skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Sålde ett gammalt torp. Mäklaren kunde verkligen sitt jobb, erfaren inte många som slår han på fingrarna i ditt jobb. Håkan lyssnade på mina önskemål, han kom även med bra förslag som gjorde att försäljnnngen gick så smidigt som möjligt. Kan varmt rekommendera Håkan till alla som vill sälja sitt hus. Läs mer
  • Sofia G skrev om Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Vi har sålt ett hus
    Bra bemötande och duktig
    Vid budgivningen hade vi svårt att veta vad vi skulle välja då vi inte har erfarenhet av detta sedan innan. Där hade vi kanske behövt mer hjälp men det blev bra till slut ändå och vi fick mer än vi tänkt.

Jonas gick alltid att få tag på och han hade visning på samma dag när det behövdes. Perfekt! Läs mer
  • Helledals Villan skrev om Håkan Andersson en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
    Vi sålde en nyproducerad villa med hjälp av Håkan.
    Vi bemöttes av en väldigt positiv och förväntansfull mäklare som ledde försäljningen till en nivå som var mer än vad vi förväntat oss.
    Vi är väldigt nöjda med Håkan och kommer garanterat använda honom vid kommande försäljningar i området. Läs mer

Boråsvägen 33, 511 54 Kinna