Jonas Andin
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-03 - 2020-02

Läs vad 23 Läs vad Jonas Andin

• Fredrik S sålde sitt hus med hjälp av Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2020-03-20

Kinna/Kammarberg
    Proffsigt bemötande och hög trovärdighet. Läs mer
  • Christer B köpte sitt hus med hjälp av Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2020-03-06

Svenljunga
    Raka och bra besked, kunnig och ett mycket trevligt bemötande. Om det någon gång blir aktuellt att sälja huset, hoppas jag han jobbar kvar. Läs mer
  • Tomas D
    Tomas D sålde sitt hus med hjälp av Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2020-02-19

Svenljunga
    Mycket professionellt. Mycket trevlig Läs mer
  • Maria H köpte sitt hus med hjälp av Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2020-02-17

Horred
    Lätt att få tag i. Ville få gjort ett snabbt köp med allt från besiktning till tillträde. Jonas hjälpte till och underlättade. Alltid trevlig. Många plus. Läs mer
  • Niclas D sålde sitt hus med hjälp av Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2020-02-10

Kinnahult
    Vi har sålt en hästgård. Jonas var pålästa och det han inte kunnde tog han reda på. Lätt att få tag på när man sökte honom. Mycket proffsigt bemötande. Mvh Niclas Dismark Läs mer
  • Sandra H köpte sitt hus med hjälp av Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2020-01-28

Sätila
    Vi köpte en bostad och där av inga direkta förväntningar på mäklaren. Det han hjälpte oss med och det bemötande vi fick de gånger vi träffades var jättebra! Proffsig och trevlig. Hade svar på de frågor vi hade osv. Läs mer
  • Ulrika Maria I sålde sitt hus med hjälp av Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2020-01-26

Skene
    Jag sålde ett hus på Backav 1 i Skene. Jag har fått den hjälp jag behövt. Så jag är jätte nöjd ! Läs mer
  • Carina N köpte sitt hus med hjälp av Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2019-12-29

Skene
    Utöver trevligt bemötande upplever vi Jonas som mycket noggrann och professionell i sitt yrkesutövande Läs mer
  • Camilla E
    Camilla E sålde sitt hus med hjälp av Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2019-12-10

Skene
    Jag har sålt mitt fina radhus och fått full service av Jonas.
    Han är pålitlig och proffsig i sitt bemötande. Jag har känt mig mycket trygg med att ha haft Jonas som min Mäklare.
    Kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • Markus K sålde sitt hus med hjälp av Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2019-12-10

Skene/Haby
    Sålt Sjölyckevägen 30
    Mkt trevlig och hjälpsam.
    Han svarade alltid snabbt när man hade frågor och funderingar. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

Håkan Andersson