Jonas Andin
Aktiv på Reco.se sedan 2018-06-19
2019-07 - 2020-06

Läs vad 28 Läs vad Jonas Andin

• Carina L sålde sitt hus med hjälp av Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2020-06-25

Örby
    sålt villa Kungslid 18
    Tycker att Jonas skött allt på ett bra och lugnt/tryggt sätt
    han uppföljde de förväntningar jag hade.

Enkelt, snabbt och väl skött! Läs mer
  • Karolina J köpte sitt hus med hjälp av Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2020-06-15

Kinna/kammarberg
    Vi har både köpt vårt nya hus och sålt vårt gamla hus med hjälp av Jonas och vi är mer än nöjda! Han har varit positiv och professionell under hela säljprocessen och alltid tillgänglig och beredd att svara på alla möjliga oroliga frågor som man kan ha som säljare. Nu ska vi förhoppningsvis inte sälja på många år men om vi skulle sälja något mer hus så skulle vi utan tvekan ha anlitat Jonas igen! Läs mer
    Ida B gillar detta
  • Anna M sålde sitt hus med hjälp av Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2020-05-22

Hyssna
    Sålt hus i Hyssna och är jättenöjd med Jonas dom mäklare. Läs mer
  • Henrik M sålde sitt hus med hjälp av Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2020-05-20

Hyssna
    Var till stor hjälp vid försäljning av vårt hus. Lyhörd, engagerad i försäljningen. Väldigt mån att det skulle bli bra för oss i vår försäljning. Läs mer
  • Emelie N sålde sitt hus med hjälp av Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2020-05-10

Svenljunga
    Detta var vår första husförsäljning och vi fick ett bra första intryck av Jonas! Läs mer
  • Fredrik S köpte sitt hus med hjälp av Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2020-03-20

Kinnahult
    Proffsigt bemötande och hög trovärdighet. Läs mer
  • Christer B köpte sitt hus med hjälp av Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2020-03-06

Svenljunga
    Raka och bra besked, kunnig och ett mycket trevligt bemötande. Om det någon gång blir aktuellt att sälja huset, hoppas jag han jobbar kvar. Läs mer
  • Tomas D
    Tomas D sålde sitt hus med hjälp av Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2020-02-19

Mycket professionellt. Mycket trevlig Läs mer
  • Maria H köpte sitt hus med hjälp av Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2020-02-17

Horred
    Lätt att få tag i. Ville få gjort ett snabbt köp med allt från besiktning till tillträde. Jonas hjälpte till och underlättade. Alltid trevlig. Många plus. Läs mer
  • Niclas D sålde sitt hus med hjälp av Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2020-02-10

Kinnahult
    Vi har sålt en hästgård. Jonas var pålästa och det han inte kunnde tog han reda på. Lätt att få tag på när man sökte honom. Mycket proffsigt bemötande. Mvh Niclas Dismark Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

Håkan Andersson