Jonas Andin

Jonas Andin

Jonas Andin är mäklare på Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

Jonas Andin har varit registrerad mäklare sedan 2018-01. Jonas Andin har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-06 och har fått 208 omdömen med ett betyg på 4.8. Jonas Andin har haft 44 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

208 omdömen om Jonas Andin

Sedan starten hos Reco 2018
Cristian L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Sätila

Trevligt bemötande, hjälpsam och noggrann, svarar och återkommer snabbt på telefon.

Sofia A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Sätila

En jättebra mäklare! Trevligt bemötande och lyhörd. Tillgänglig för köparen var mitt krav, vilket Jonas definitivt var. Kan varmt rekommendera!

Evy S
Hyssna

Jag kan ge ett högt betyg, Jonas gjorde det enkelt och smidigt ,dom frågor jag hade fick jag svar på.

Hanna Ö
Köpte sitt hus med hjälp av Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Kinna/horndal

Jag fick ett trevligt bemötande och kände mig trygg att ha Jonas som mäklare när vi köpte bostad. Han följer oss genom hela processen och jag kan rekommendera honom starkt

Hans H
Sålde sitt hus med hjälp av Jonas Andin en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga
Kinna/horndal

Gjorde ett gott intryck från början. Glad och trevlig som person.

Pathrice N
Kinna

trevlig, härlig och glad kille man kände sig trygg och han var toppen

Divo R
Skene/haby

Jag kan varmt rekommendera Jonas Andin på fastighetsbyrån i Kinna. Mäklaren var professionell, lyhörd, skicklig och framför allt tillgänglig att guida mig genom hela processen. Kommunikationen var snabb och tydlig, och jag kände mig trygg och välinformerad hela tiden. Jag fick krav på mig men resultatet överträffade också allas förväntningar. Ska du sälja i marks kommun är det enbart Jonas Andin som går att räkna med. Tyvärr är det för många som påverkas av media och kalla vindar. Jonas Andin är långsiktig och...

Svetlana K
Hyssna

Vi är väldigt nöjda med Jonas Andin, som var som stöd och vägledning genom hela affären. Han är trevlig och mycket vänlig samt kunnig i sitt yrke. Hans specialistkompetens och noggrannhet gjorde hela processen smidig, snabb och problemfri för oss. Jonas är bra och enkel att samarbeta med. Vi kände oss trygga under hela processen. Tack, Jonas, för trevligt bemötande och fint samarbete!

Elisabeth Cecilia B
Älekulla

Vid första kontakten gällande bostaden fick jag ett informativt och mycket trevligt bemötande och en väldigt bra presentation av objektet. Även Väldigt bra med en första digital visning med en öppen och ärlig presentation av objektet. Trevligt bemötande på visningen och vi fick gott om tid att i lugn och ro gå igenom fastigheten - väldigt uppskattat! Hela genomförandet från budgivning till slutligen köp har hanterats oerhört proffsigt av mäklaren. Mäklaren har varit lyhörd, informativ och funnits där hela tiden - det har känts tryggt och bra genom hela processen!

Fredrik H
Svenljunga

Upplevs kunnig och är väldigt trevlig! Jonas gav oss ett väldigt bra intryck redan för något år sedan när vi tog hjälp vid värdering så valet var självklart när det nu blev försäljning! Fotografen som Jonas jobbade med lyckades få till väldigt bra bilder. Jonas har väldigt hög tillgänglighet vilket känns tryggt när man står mitt i en försäljning.