Peter Rosenqvist
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-10 - 2019-04

Läs vad 76 Läs vad Peter Rosenqvist

• Erik Hans E sålde sitt hus med hjälp av Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2019-05-07

Kinna/Gullberg
    Sålt villa, bra bemött av mäklare, försäljningen gick mycket bättre än vad vi förväntat oss, bara positiva upplevelser! Läs mer
  • Erik E
    Erik E sålde sitt hus med hjälp av Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2019-05-07

Kinna/Gullberg
    Sålt villa, bra bemött av mäklare, försäljningen överträffade våra förväntningar. Läs mer
  • robert r sålde sitt hus med hjälp av Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2019-05-06

Kinna/Horndal
    En mycket kunnig mäklare, som var mycket väl insatt i den lokala husmarknaden, hade mycket vettiga förslag om prisläget, praktiska tips om hur vi skulle gå tillväga för att marknadsföra huset och var ytterst hjälpsam när det gällde pappersexercisen. Därtill är Peter en personlig, lågmäld, mycket ämabel person, som är lätt att diskutera med. Öppen för allehanda frågor, villig att lyssna på klientens klagomål (i den mån sådant finns), och har lätt för att skratta. Peter hjälpte mig att sälja min fastighet. Innan jag bad honom att ta sig an vårt fall hade vi en lång diskussion, under vilken han tog sig tid och förklarade exakt hur affären skulle behandlas, vilket pris vi skulle begära och en hel del andra detaljer. Sedan blev det nästan exakt som han hade beskrivit det. Ett bättre betyg kan jag inte tänka mig! Läs mer
  • Ulrika J köpte sitt hus med hjälp av Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2019-04-09

Örby
    Kunnig, lugn och trygg, gav svar på alla frågor och funderingar. Tydliga genomgångar och väldigt trevlig! Läs mer
  • Niclas J sålde sitt hus med hjälp av Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2019-04-09

Björketorp
    Peter har sålt mitt hus. Alltid trevligt bemötande men fick känslan att han hade för många projekt igång samtidigt och kommunikationen både med mig och köparna haltade lite.
    Resultatet blev i alla fall bra. Läs mer
  • Martin O köpte sitt hus med hjälp av Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2019-02-21

Öxnevalla
    Jag upplevde mitt bemötande av Peter Rosenqvist, när jag köpte min fastighet, som seriöst och utan att försöka försköna bostaden som många andra mäklare har gjort då jag har gått på visning. De fel som bostaden hade, som behövde uppmärksammas, visade han utan att jag själv behövde påpeka dom. Han kändes påläst om bostaden som han sålde och kunde i stort svara på mina frågor om bostaden. Hade några frågor som han inte kunde utantill under visningen men som han tog reda på med säljarens hjälp. Läs mer
  • Evy B
    Evy B sålde sitt hus med hjälp av Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

Örby
    Sålt vila i Örby
    Mycket tacksam att Peter ville hjälpa oss han har varit till stor hjälp
    Det gick så lungt och smidigt
    Fick så bra o snabb respons på frågor som vi hade
    Har bara positivt att säga om hela försäljningen
    Tack för hjälpen Läs mer
  • Nathalie D köpte sitt hus med hjälp av Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

Öxabäck
    Jag har köpt en västkustliknandestuga. Jättebra bemötande. Funkade jättebra är jättenöjd över mitt hus! 5 av 5! Läs mer
  • Eva E sålde sitt hus med hjälp av Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

Kinna/Kammarberg
    Sålt villa.
    Proffsig kommunikation . Läs mer
  • Jon P sålde sitt hus med hjälp av Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2019-02-19

Har sålt en större hästgård,
    Bra bemötande och ger ett trovärdigt ärligt och lugnt intryck.
    Mycket proffsig och förklarar alla steg i processen från början till avslut . Har redan anlitat Peter i andra försäljnings affärer .på grunn av hans kvaliteter. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

Håkan Andersson