Peter Rosenqvist
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-03 - 2020-02

Läs vad 105 Läs vad Peter Rosenqvist

• Ingrid H sålde sitt hus med hjälp av Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2020-03-19

Horred
    Fått all hjälp vi behövde samt ett föredömligt bemötande när sålde vår fastighet Läs mer
  • Ulrika Carolina C sålde sitt hus med hjälp av Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2020-03-12

Örby
    Sålt både lägenhet och villa med Peter. Han skötte båda försäljningarna på ett snyggt sätt Läs mer
  • Abdullah-al A köpte sitt hus med hjälp av Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2020-03-10

Kinna/Näs
    I have bought Näsgatan 13, Kinna, Mark.
    I had a very helpful and informative experience with Peter, he knew what kind of house we needed and in what range of price.

He was very helpful, for example upon my enquiry about rodent, he personally managed and performed the measurement and then informed me in a very short time.

He managed the ownership transfer quite smoothly, He talked to the bank and made the mortgage fund transfer in a very very short period of time.

In general and my opinion, Peter is a efficient, responsible, helpful and experienced broker. Läs mer
  • Thore Per Albert J sålde sitt hus med hjälp av Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2020-03-08

Torestorp
    Ett perfekt jobb och ett mycket trevligt bemötande. Han var lugn och ingav ett stort förtroende vid försäljningen . Läs mer
  • Markus G köpte sitt hus med hjälp av Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2020-03-02

Kinna/Vallås-Hede
    Jag upplever Peter som mycket ärlig i sitt bemötande. Han svarar rakt på frågor vilket skapar förtroende. Han är bra att resonera med. Upplevelsen är att han är mån om att både köparen och säljaren ska bli nöjda med affären. Läs mer
  • Johan S köpte sitt hus med hjälp av Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2020-02-12

Kinna/Brättingstorp
    Lungn och trygg. Med hög förtroende faktor. Läs mer
  • Niklas W köpte sitt hus med hjälp av Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2020-02-10

Horred
    Köpt bostad i Horred. Peter var proffsig och gav ett lugnt intryck och var tydlig i sin kommunikation. Helhetsupplevelsen har varit suverän genom hela processen. Läs mer
  • Urban B köpte sitt hus med hjälp av Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2020-01-28

Örby
    Köpt villa.
    Peter är mycket social och trevlig.
    Svarar bra på frågor och återkommer snabbt om det är något han skall ta reda på.
    Jag tycker jag fått bra hjälp med husaffärer utifrån en köpares perspektiv.
    Kommer att rekommendera Peter i framtiden. Läs mer
  • Rune E
    Rune E sålde sitt hus med hjälp av Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2020-01-19

Fotskäl
    Vi har sålt vår villa som vi haft som bostad i snart 48 år.
    Vi har blivit mycket bra bemötta av mäklaren.
    Vi hade förväntningar om att vi skulle kunna sälja huset ganska snabbt och till personer som vi kände mycket för, allt blev infriats.
    Vi är jättenöjda. Läs mer
  • Helene L köpte sitt hus med hjälp av Peter Rosenqvist en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2019-12-29

kunnig och trevlig mäklare ... blev bemött som jag räknade med ... gör gärna fler affärer med peter Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

Håkan Andersson