Karin Nydén
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2018-12

Läs vad 55 kunder tycker om Karin Nydén

• Aron B köpte sin bostad med hjälp av Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2018-12-04

Köpt nybyggd enplansvilla. Trevlig och glad mäklare med en ärlig attityd och tydliga besked. Läs mer
  • Leif-Olof B sålde sin bostad med hjälp av Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2018-10-31

Sålt en villa . Blev vänligt å proffsigt bemött . Hade väl inga speciella förväntningar vi är nöjda med affären mäklare levde upp till våra förväntningar . Proffsigt,personligt,smidigt helt kanon ! Läs mer
  • Nils-Gunnar J
    Nils-Gunnar J köpte sin bostad med hjälp av Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2018-10-24

Vi köpte en fastighet, Karin var trevlig och mycket seriös. Läs mer
  • Ann-marie I sålde sin bostad med hjälp av Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2018-10-24

Vi har sålt vårt hus på Kammarberg.
    Karin har alltid funnits där för oss och svarat på våra frågor samt diskuterat lösningar med oss på ett bra och trevligt sätt.
    Jag förväntade mig att få ett proffsigt utfört jobb och det har vi fått från Karin.
    Dock är jag lite frågande till hur Fastighetsbyrån värderar olika hus då det skiljer sig en hel del beroende på vilken mäklare som har uppdraget. Tycker att det bör vara en gemensam linje från Fastighetsbyrån. Läs mer
  • Tomas B sålde sin bostad med hjälp av Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2018-10-23

Försäljning av fritidshus.
    Jag har blivit bemött på ett proffesionelt och korrekt sätt. Har sett ett stort engagemang från Karin.
    Efter rådande omständligheterna har mäklaren till fullo levt upp till mina förväntningar.
    Jag skulle gärna vända mig till Fastighetsbyrån igen vid en husaffär, och jag rekommenderar Fastighetsbyrån i Kinna till andra som står i tankarna att sälja eller köpa en fastighet. Läs mer
  • Mariusz G köpte sin bostad med hjälp av Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2018-10-21

Vi har köpt en enplansvilla i Horred. Allt var jättebra, mäklaren var trevlig och besvarade alla våra frågor. Det var första gången vi köpte ett hus så vi visste inte om många saker och vi ville att någon kunde förklara allting och mäklaren var väldigt hjälpsam och förklarade allting så att vi kunde förstå. Överall var upplevelsen bra och märklaren var snäll och levde upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Mattias A
    Mattias A skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2018-04-10

Vi tycker att Karin var jätte bra. Va har varit på andra viskar hon har hållit i och efteråt sagt att hon verka bra och proffsig. Sedan när budgivningen var klar var hon tydlig och snabb och gav ett lugn till en nervös familj. :) Läs mer
  • Kattis J skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2018-04-06

Karin Nydén var tydlig, saklig, professionell och mycket trevlig utan att bli personlig. Läs mer
  • Roger K skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2018-04-05

vi sålde en fastighet på basteråsvägen i Fritsa
    vi sågs på hennes kontor sen kom hon hem till oss
    och diskuterade

skulle självklart vilja ha med pengar för huset men det kan
    ju ej karin hjälpa

jag tycker mycket bra om karin som jag skall rekommendera
    till mina vänner Läs mer
  • Joachim H skrev om Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2018-01-06

Vänligt och trevligt bemötande. Har inget att klaga på. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

Håkan Andersson