Karin Nydén
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-10 - 2019-03

Läs vad 60 Läs vad Karin Nydén

• Jessica E
    Jessica E sålde sitt hus med hjälp av Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2019-04-17

Svenljunga
    Jag har sålt ett hus i centralorten Svenljunga.
    Jag tycker att min mäklare har varit professionell ändå ut i fingerspetsarna. Hon har jobbat hårt för att hjälpa mig och mitt ex att sälja. Förklarat och gudiat oss igenom hela processen.
    Jag ville få huset sålt för ett rimligt pris och ganska snabbt. Hon har gjort ett toppen jobb. Det har inte alltid varit lätt för henne eftersom jag och mitt ex inte alltid var överens.
    Jag skulle varmt rekommendera henne till andra som vill sälja eller köpa hus. Har stor respekt för hennes professionalism. Läs mer
  • Inger L
    Inger L sålde sitt hus med hjälp av Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2019-04-13

Hillared
    Vi har sålt vårt hus där vi bott i 30 år. Under åren har vi renoverat det både ut- och invändigt, och har tyckt mycket om att bo där. Därför var det värdefullt att Karin förstod våran känsla för huset. Hon bemötte oss bra i alla situationer och återkopplade när processen fortskred. Vi har bara positivt att säga om Karin och försäljningen av vårt hus.Hon levde upp till alla förväntningar. Läs mer
  • Sandra Z sålde sitt hus med hjälp av Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2019-03-04

Istorp
    Jag har sålt ett hus och tycker mäklaren bemötte mig bra. Svarade på alla mina frågor så som säljare har jag inget att säga något om.
    Tyckte kanske hon va lite dåligt påläst gällande info till kund. Bland annat visste hon ej vart tomtgränsen gick, trots att hon fått en karta över just detta.

Annars inget att klaga på. Bra tillgänglig hela tiden och snabb med uppdateringar till mig Läs mer
  • Niklas K sålde sitt hus med hjälp av Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2019-02-22

Hyssna
    Karin Nydén har hjälpt oss med att sälja vårt hus.

Vi fastnade för Karin, hennes positiva inställning och Fastighetsbyråns proaktiva sätt att arbeta när vi skulle påbörja vår försäljning.

Under hela vår ”gemensamma resa” har Karin varit tillgänglig på ett imponerande sätt, lätt att nå och vi har fått svar på våra frågor. Hon har jobbat öppet och uppoffrande med att fånga upp och ordna möjligheter till visning för nya och återkommande spekulanter och sedan haft en bra dialog med oss inför dessa som säljare.

Vi kan möjligen tycka att vi haft lite otur med mer eller mindre seriösa intressenter som gjort en del försök till budgivningar onödigt röriga. Och, det är det enda vi kan säga som skulle kunna uppfattas som negativt, en sak för Karin att tänka på, det är att vara mer tydlig i sin kontakt med nya spekulanter, så att de som lämnar bud faktiskt har möjlighet att stå för sitt bud fullt ut. För oss som säljare blir det annars en känsla av berg- och dalbana när saker och ting hela tiden ändras och tas tillbaka av olika anledningar.

Men! Slutet gott, allting gott. Vi är jätteglada att vi haft Karin som mäklare vid vår försäljning och rekommenderar med glädje andra att göra samma val av mäklare som vi gjorde. Läs mer
  • Anders T sålde sitt hus med hjälp av Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2019-02-12

Skene
    Sålt: Villa
    Bemött: Personligt och intresserat
    Förväntningar: Karin levde med råge upp till dem.
    Allt sköttes smidigt och snabbt med engagemang.
    En mycket trevlig upplevelse för både mig som säljare och även för köparen som jag förstod det. Läs mer
  • Aron B köpte sin bostad med hjälp av Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2018-12-04

Köpt nybyggd enplansvilla. Trevlig och glad mäklare med en ärlig attityd och tydliga besked. Läs mer
  • Leif-Olof B sålde sin bostad med hjälp av Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2018-10-31

Sålt en villa . Blev vänligt å proffsigt bemött . Hade väl inga speciella förväntningar vi är nöjda med affären mäklare levde upp till våra förväntningar . Proffsigt,personligt,smidigt helt kanon ! Läs mer
  • Nils-Gunnar J
    Nils-Gunnar J köpte sin bostad med hjälp av Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2018-10-24

Vi köpte en fastighet, Karin var trevlig och mycket seriös. Läs mer
  • Ann-marie I sålde sin bostad med hjälp av Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2018-10-24

Vi har sålt vårt hus på Kammarberg.
    Karin har alltid funnits där för oss och svarat på våra frågor samt diskuterat lösningar med oss på ett bra och trevligt sätt.
    Jag förväntade mig att få ett proffsigt utfört jobb och det har vi fått från Karin.
    Dock är jag lite frågande till hur Fastighetsbyrån värderar olika hus då det skiljer sig en hel del beroende på vilken mäklare som har uppdraget. Tycker att det bör vara en gemensam linje från Fastighetsbyrån. Läs mer
  • Tomas B köpte sitt hus med hjälp av Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2018-10-23

Torestorp
    Försäljning av fritidshus.
    Jag har blivit bemött på ett proffesionelt och korrekt sätt. Har sett ett stort engagemang från Karin.
    Efter rådande omständligheterna har mäklaren till fullo levt upp till mina förväntningar.
    Jag skulle gärna vända mig till Fastighetsbyrån igen vid en husaffär, och jag rekommenderar Fastighetsbyrån i Kinna till andra som står i tankarna att sälja eller köpa en fastighet. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

Håkan Andersson