Karin Nydén
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-03 - 2020-02

Läs vad 92 Läs vad Karin Nydén

• Catarina D sålde sitt hus med hjälp av Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2020-03-02

Sålt fritidshus i Övre Krok. Väldigt fint bemött. Hon lyssnade o trodde på oss när vi begärde mkt. Trevlig o svarad på våra många frågor när allt drog ihop sig o var oroligt för oss. Läs mer
  • Mariah A sålde sitt hus med hjälp av Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2020-02-05

Kinna
    Sålt mitt hus och Karin var mäklare för detta. Lyhörd och inger trygghet och mkt kunnig. Läs mer
  • Emelie B köpte sitt hus med hjälp av Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2020-02-05

Kinna
    Köpt hus i Kinna.
    Perfekt mäklare i alla avseenden! Läs mer
  • Niclas J sålde sitt hus med hjälp av Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2020-01-29

Sätila
    "Karin är det självklara valet av mäklare i Mark.
    Pålitlig och engagerad" Läs mer
  • Ingela J sålde sitt hus med hjälp av Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2020-01-20

Sålt en bostad i Svenljunga.
    Karin har en positiv inverkan lugn och sansad. Förväntningarna
    levde Karin till 100 % upp till.

Jag är mycket nöjd med Karin allt gick jätte smidigt.

Ingela Läs mer
  • Robert W sålde sitt hus med hjälp av Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2019-12-16

Roasjö
    Jag sålde ett hus och blev väldigt positivt bemött från första stund. Hon gav ett lugn och förklarade väldigt väl hur det hela skulle gå till. Jag hade ganska höga förväntningar och hon levde upp till dom.

Jag tycker att hon skötte hela försäljningen väldigt bra. Jag skulle rekommendera henne till andra som vill sälja sin bostad. Läs mer
  • Elske T sålde sitt hus med hjälp av Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2019-12-10

Hej, har fått hjälp med att sälja min bostad. Har fått ett bra bemötande och Karin har varit lyhörd. Det har varit en ganska smidig och snabb process, även om det skedde under hösten i den mörkaste årstiden. Karin har motsvarat alla mina förväntningar och såg till att det blev ett fint och lyckligt avslut för min del och en lycklig början för de nya ägarna.
    Kommer att minnas denna process. Lycka till Karin med fortsatta uppdrag, jag kommer att rekommendera dig! Läs mer
  • Iman H köpte sitt hus med hjälp av Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2019-12-09

Skene/Haby
    Jag har köpt ett hus och mäklaren har varit utmärkt i hela avtalet. Läs mer
  • Susanne M sålde sitt hus med hjälp av Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2019-12-05

Hillared
    Vi har sålt våran villa.
    Karin är en mycket kunnig mäklare. Hon är trevlig, lätt att prata med och återkopplar snabbt. Levde upp till alla förväntningar vi hade. Rekommenderar henne verkligen. Läs mer
  • Mariann G sålde sitt hus med hjälp av Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2019-11-20

Svenljunga
    Karin är trevlig lätt att prata med.Jag fick svar på alla frågor jag hade vid försäljning av min fastighet.Bara posit ivt.Rekommenderar henne.Mariann. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

Håkan Andersson