Karin Nydén
Aktiv på Reco.se sedan 2015-12-03
2019-07 - 2020-06

Läs vad 99 Läs vad Karin Nydén

• Malin A köpte sitt hus med hjälp av Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2020-06-15

Kinna
    Snabb återkoppling och trevligt bemötande Läs mer
  • Peter E köpte sitt hus med hjälp av Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2020-06-15

Svenljunga
    Jag har köpt ett litet hus i Svenljunga för strax över 600.000

Karins bemötande var alltid proffsigt och trevligt.
    Hon var väldigt hjälpsam och kändes engagerad i både mig och säljaren.

Det var första gången jag haft med mäklare att göra så mina förväntningar var varken höga eller låga, men jag är väldigt nöjd.

Sammanfattningsvis är jag väldigt nöjd.
    Karin kändes genuin och jordnära och var väldigt lätt att samarbeta med. Läs mer
  • Göran L sålde sitt hus med hjälp av Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2020-06-07

Mjöbäck
    Sålt hus med hjälp av Karin. Väldigt driven och duktig mäklare trevlig och hjälpsam på alla sätt. Läs mer
  • Eva L
    Eva L köpte sitt hus med hjälp av Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2020-05-23

Professionellt och engagerat bemötande vid köp av fritidshus. Snabba svar på frågor och kontroll med myndigheter.
    Vid förhandling kunde Karin varit ännu mer proaktiv men detaljer i det stora hela.
    Eva Läs mer
  • Anna-karin V sålde sitt hus med hjälp av Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2020-05-22

Sätila
    Lyhörd och mycket trevlig mäklare. Läs mer
  • Arnold K sålde sitt hus med hjälp av Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2020-05-16

Skene/haby
    Vi har sålt vårt hus.
    Vi har blivit mycket väl bemötta av Karin.
    Alla våra förväntningar har blivit uppfyllda.
    Karin har varit kunnig, trevlig och mycket hjälpsam. Läs mer
  • Karolina B köpte sitt hus med hjälp av Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2020-04-14

Kinna
    Bra, lätt å få tag på och hjälpsam när jag hade frågor osv. Bra och tydlig. Läs mer
  • Catarina D sålde sitt hus med hjälp av Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2020-03-02

Sålt fritidshus i Övre Krok. Väldigt fint bemött. Hon lyssnade o trodde på oss när vi begärde mkt. Trevlig o svarad på våra många frågor när allt drog ihop sig o var oroligt för oss. Läs mer
  • Mariah A sålde sitt hus med hjälp av Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2020-02-05

Kinna
    Sålt mitt hus och Karin var mäklare för detta. Lyhörd och inger trygghet och mkt kunnig. Läs mer
  • Emelie B köpte sitt hus med hjälp av Karin Nydén en del av Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

2020-02-05

Köpt hus i Kinna.
    Perfekt mäklare i alla avseenden! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Mark/Kinna/Svenljunga

Håkan Andersson