Jenny Karlson

Jenny Karlson

Jenny Karlson är mäklare på Fastighetsbyrån Nässjö

Jenny Karlson har varit registrerad mäklare sedan 2005-06. Jenny Karlson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-06 och har fått 156 omdömen med ett betyg på 4.7. Jenny Karlson har haft 14 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

156 omdömen om Jenny Karlson

Sedan starten hos Reco 2017
Ann-Sofie G
Nyhem

Man blir bemött på ett trevligt sätt. Alltid positiv, ser en lösning på det mesta. En bra mäklare helt enkelt.

Elias G
Köpte sitt hus med hjälp av Jenny Karlson en del av Fastighetsbyrån Nässjö
Nyhem

Exemplarisk , tydlig i sitt arbete väldigt noggrann och en fantastisk duktigt mäklare

Roger L
Centralt

Proffsigt genomfört förmedlande av lägenheten och noggrann genomgång innan påskrift

Christer F
Handskeryd

Angaskerad ställer alltid upp svarar hon inte ringer hon alltid tillbaka, Man får svar på alla frågor man ställer Jobbar ständigt kan hända att hon ringer eller skickar sms eter arbetstid

Stefan I
Handskeryd

Jenny gjorde ett mycket bra jobb med att dökja vår fastighet. Hon är mycket tydlig och noggrann!

Greta S
Centralt

Alltid snäll och med ett leende i ansiktet. Hon och hennes kollegor har inrett varan lägenhet på det bästa sättet. Hon försöker hitta kunder och informera oss om allt. Vi är nöjda och tacksamma för allt 😊

Lena W
Norrboda

Vi har blivit bemötta på ett gott sätt. Vi har haft gott om tid att fatta diverse beslut. Kunnig gällande de frågor vi haft. Upplever att Jenny varit opartisk mellan säljare och köpare. Känt en trygghet genom hela affären.

Marsel S
Centralt

Jenny Karlson hun en dukti mäklare

Nils P
Centralt

Mycket bra bemötande.Förväntningarna införlivades. Hennes lungna och trevliga sätt gjorde att vi kände oss trygga. Det har varit en stor omställning att sälja sin bostad som vi har haft i nästan 43 år.Vi har fått vara med från grunden till färdig bostad.🏢🛤️🚞💐

Rut Barbro Kristina G
Åker

Trevlig och kunnig, gav information om det jag behövde veta. Motsvarade mina förväntningar och var hjälpsam. Jag upplever att hon gjorde ett bra jobb, och att hon fungerade bra som kontakt mellan säljare och köpare.