Magnus Salestam

Magnus Salestam

Magnus Salestam är mäklare på Fastighetsbyrån Nässjö

Magnus Salestam har varit registrerad mäklare sedan 2023-07. Magnus Salestam har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-09 och har fått 23 omdömen med ett betyg på 4.7. Magnus Salestam har haft 11 försäljningar sen 2023-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-08 - 2024-03

23 omdömen om Magnus Salestam

Kaljtrina M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Salestam en del av Fastighetsbyrån Nässjö
Norra Alsberg

Vi hade äran att få Magnus som vår mäklare, och hans engagemang och professionalism har verkligen gjort hela försäljningsprocessen till en positiv upplevelse. Hans bemötande var bra på alla sätt, aktiv lyssnare, 100% närvaro när man pratar, lugn med mera. Magnus har inte bara visat upp en djup kunskap om marknaden och branschen, utan han har också gått långt utöver förväntningarna för att säkerställa att vi kände oss trygga och välinformerade under hela processen. Hans omtänksamhet och dedikation till att möta våra behov...

Sergejs K
Fredriksdal

We're very happy to deal with Magnus. Easy going to communicate, always has a quick response. We got all the information from him even during the weekend.

Mathias Ö
Fredriksdal

Väldigt trevligt och proffsigt. Levde upp över mina förväntningar. Skötte affären på ett väldigt proffsigt sätt, svarade alltid på frågor och återkopplade väldigt bra med ideer och lösningar Kan skarpt rekomenderas.

Robert S
Malmbäck

Bra bemötande snabb återkoppling till förhandsvisning. Bra sammankoppling mellan säljare och köpare. Mäklaren verkar grundlig och arbetar smidigt

Annette B
Handskeryd

Mycket gott bemötande, tydlig med att förklara varje steg i säljprocessen och lyhörd för mina funderingar och frågor. Bra med att återkoppla efter visningar. Levde helt upp till mina förväntningar om en trygg guidning genom försäljningen till

Rolf S
Åker

exceptionelt sammanfattar vad vi tycker det räcker rolf och kerstin sandström

Svar från Magnus Salestam

Tack för en fin sammanfattning! Och tack för förtroendet att få hjälpa er med er bostadsförsäljning. Mvh Magnus

Elin S
Åker

Magnus är trevlig och engagerad. Han höll oss uppdaterade under hela processen utan att vara påstridig. Tipsade oss om kommande försäljningar, och ordnade förhandsvisning så det blev en snabb och smidig affär för oss som köpare.

Svar från Magnus Salestam

Tusen tack för era fina ord Elin. Det har varit en ära att få hjälpa er i er bostadsresa. Lycka till i ert fina hus! Mvh Magnus

Ehlen F
Anneberg

Magnus är lugn och saklig Hangick igenom stegen inför försäljningen och såg till att man förstod Jag började tvivla på hela iden om att sälja huset och kunde verkligen ventilera oro och tankar med Magnus, en söndagskväll Lika vid kontraktsskrivningen gicks allt igenom lugnt och säkert Kan varmt rekommendera Magnus som mäklare

Svar från Magnus Salestam

Tack så mycket för ditt vänliga omdöme Ehlen! Det var en glädje att vara med dig genom försäljningsprocessen. Jag uppskattar verkligen dina fina ord.

Sayed Hashim H
Åker

jag rekommenderar stark som mäklare

Svar från Magnus Salestam

Tack så mycket för din rekommendation! Jag uppskattar förtroendet och finns här om det är något mer jag kan göra framöver!

Sayed M
Åker

Jättebra bemötande, lättsam och en snabb och smidig affär blev det. Tack för allt.

Svar från Magnus Salestam

Tack så mycket för din feedback och vänliga ord. Lycka till med huset!