Rebecca Fogelberg

Rebecca Fogelberg

Rebecca Fogelberg är mäklare på Fastighetsbyrån Nässjö

Rebecca Fogelberg har varit registrerad mäklare sedan 2013-04. Rebecca Fogelberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-10 och har fått 278 omdömen med ett betyg på 4.8. Rebecca Fogelberg har haft 30 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

278 omdömen om Rebecca Fogelberg

Sedan starten hos Reco 2014
Sebastian S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Fogelberg en del av Fastighetsbyrån Nässjö
Åker

Rebecca är trevlig och har alltid varit tillgänglig att svara på diverse frågor som man haft under köpet av bostaden.

Dennis S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Fogelberg en del av Fastighetsbyrån Nässjö
Åker

Väldigt proffsig och behjälplig genom hela processen.

Lukasz P
Bodafors

bemöter kunden mycket professionellt. Hjälpsam. och mycket positivt. kompetent i det hon gör.

Erik F
Anneberg

Tryckt och bra bemötande. Kan rekommenderas!

Eva H
Bodafors

Verkar trygg och bra. Tyvärr har det ju inte gått så bra ännu fått gå ner på priset ytterligare. Det är nog mer svårsålt än jag trodde. Få se nu om det blir några anmälningar till visningen på onsdag. Jag tycker inte om enkäter/undersökningar. Svara nu eftersom jag fått upprepade förfrågningar. Men egentligen skulle jag föredra att ge ett svar när allt är klart. Mvh Eva Holmér

Stefan S
Sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Fogelberg en del av Fastighetsbyrån Nässjö
Malmbäck

Vi blev väldigt bra bemötta från första början. Rebecca är lugn och lyhörd vilket gör att man känner sig trygg och väl omhändertagen. Vi har hela tiden fått snabb återkoppling och uppdatering. Vi kan varmt rekommendera henne.

Robert O
Sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Fogelberg en del av Fastighetsbyrån Nässjö
Bodafors

Jag kände direkt att Rebecca är den rätta mäklaren för försäljningen av mitt bostad . väldig bra överblick , lätt och trevlig att prata med samt många viktiga tips som man hade njuta av från börja till försäljning rekommenderas stark av mig !!

Britt K
Bodafors

Jag tycker att hon har varit trevlig, sakkunnig, hjälpsam, gett oss information via sms och säljcoachen.

Christer A
Bodafors

Det har fungerat utmärkt. Mina syskon som bor i Bodafors och Nässjö har varit på plats, jag som bor i Skåne har fått. all information via mail, sms och telefon. Detta ha fungerat bra. /Christer

Göran A
Bodafors

Trevligt bemötande hjälpsam kunnig i sitt jobb ringer upp så man får information om vad som händer angående försälningen