Marcus Deniz

Marcus Deniz

Marcus Deniz är mäklare på Fastighetsbyrån Norra Botkyrka

Marcus Deniz har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Marcus Deniz har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-09 och har fått 170 omdömen med ett betyg på 5.0. Marcus Deniz har haft 54 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

170 omdömen om Marcus Deniz

Sedan starten hos Reco 2021
Paulina D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Deniz en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
Botkyrka-Alby

En mäklare som kan sitt jobb, tar hand om säljaren samt köparen , hjälpsam och duktig i alla aspekter gällande en bostadsförsäljning. Jag rekommenderar!

Evdokia M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Deniz en del av Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
Botkyrka-Alby

Marcus is an efficient and very professional mäklare. He was kind and willing to explain everything to me in details and I am really happy with my cooperation with him and the office.

Diana E
Botkyrka-Norsborg

Var lyhörd och förklarade så man förstod.

Weldu Ruta T
Botkyrka-Alby

Hjälpsam och trevlig och motiverat med mycket energi

Jamil M
Botkyrka-Alby

Marcus är en faktiskt, öppen och ärlig mäklare. Säger alltid som det är och vill säljaren och köparens bästa! Kan start rekommendera Marcus!

Enjy Malky Baskhiroun H
Botkyrka-Norsborg

Start tack för all hjälpa. Varldens baste person, mycket trevlig. Bra och hjãlpsam person. Marcus såg till att vi fick köpa borstade, När alla banker hade nekat oss så hade Marcus ordnat hjälp med banken, språk ōversättning och skjuts till visning. Jag kommer att rejomendera alla att vända sig till Markus I framtiden, utan Han var deta omőjligt

Milina M
Botkyrka-Alby

Jätte trevlig, bra bemötande, duktig.

Volkan K
Botkyrka-Hallunda

Marcus, är en mäklare på högsta nivå. Personliga kontakten, och de regelbundna uppföljningarna sköts mycket bra. Rekommenderar alltid

Emre C
Botkyrka-Hallunda

Marcus är en jätte bra mäklare. Köpte min första lägenhet nånsin och han hjälpte mig och gav mig råd. Det kändes bara så rätt, han är jätte tydlig och jätte trevlig. Om ni vill få till en smidig och säker affär hör av er direkt till Marcus.

Olivia Amir H
Botkyrka-Hallunda

Bra bemötande av mäklaren. Att att ha med och göra. Toppen kontakt.