Jens Öhling

Jens Öhling

Jens Öhling är mäklare på Fastighetsbyrån Nyköping

Jens Öhling har varit registrerad mäklare sedan 1996-11. Jens Öhling har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-09 och har fått 33 omdömen med ett betyg på 4.8. Jens Öhling har haft 25 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

33 omdömen om Jens Öhling

Sedan starten hos Reco 2018
Andreas N
Nyköping Väster

Trevligt och professionellt bemötande och tydlig kommunikation hela vägen.

Sara S
Nyköping Väster

Mycket trevligt bemötande och effektiv i arbetet. Jag kan varmt rekommendera Jens Öhling som mäklare.

Sten Gunnar Ture L
Lästringe

Saklig, lojal, lyhörd, kommer ofta med goda råd, trevlig. Har varit ett gott stöd till oss i.en prövande och relativt lång säljprocess.

Örjan Karl Erik J
Köpte sitt hus med hjälp av Jens Öhling en del av Fastighetsbyrån Nyköping

Har mycket att klaga på. Det är väder, matkostnad, mm, men absolut ingenting på Jens Öhling. Vid första mötet fick jag ett fantastiskt bemötande som skapade fullt förtroende direkt. Hade inga speciella förväntningar men det var bara positivt. För att sammanfatta det hela... TOPPBETYG... // Örjan Jakobsson

Christoffer Ö
Jönåker

1.) Vi har blivit bemötta väldigt bra, trevlig, informationsrik, tillgänglig. 2.) Det var vårt första bostadsköp, jag vet ärligt talat inte vilka förväntningar vi hade. Men som sagt så var Jens väldigt bra och svarade på massor av frågor samt hjälpte oss med ett nytt lån, när ICA-banken backade ur pga detaljer i pappersarbetet. 3.) Vårt köp tillhör nog ovanligheten lite, för vi köpte genom kronofogden. Jens hjälpte oss att ta reda på all information som behövdes samt ordna med ett nytt lån och förklarade detaljerna för banken så att det blev smidigt för oss. 10/10 - på riktigt

Matilda K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jens Öhling en del av Fastighetsbyrån Nyköping
Rosenkälla

Mycket bra bemötande, kunnig och får en att känna sig trygg i allt.

Anna L
Mastvägsområdet

Trevlig, snabb respons, kunnig.

Maja B
Köpte sitt hus med hjälp av Jens Öhling en del av Fastighetsbyrån Nyköping

Snabba puckar, inget krångel. Kunnig, trevlig!

Alf Staffan O
Norra Peterslund

Mycket bra hanterat och mycket trevligt bemötande.

Erika T
Norra Peterslund

Super bra och trevlig mäklare!