Frida Thorell

Frida Thorell

Frida Thorell är mäklare på Fastighetsbyrån Partille

Frida Thorell har varit registrerad mäklare sedan 2008-07. Frida Thorell har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-09 och har fått 42 omdömen med ett betyg på 4.5. Frida Thorell har haft 7 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 86% av sina kunder efter omdömen.

42 omdömen om Frida Thorell

Sedan starten hos Reco 2015
Christina W
Sävedalen

Trevligt lugnt bemötande. Förväntningarna att lyckas sälja vårt nuvarande hus och samtidigt köpa nytt uppfylldes väl med god samordning två olika mäklare inom Fastighetsbyrån.

Lina F
Köpte sitt hus med hjälp av Frida Thorell en del av Fastighetsbyrån Partille
Sävedalen

Frida är professionell, lösningsorienterad och serviceinriktad! Hon ger ett mycket trevligt bemötande och är snabb med sin återkoppling.

Tack Lina! Vi jobbade bra ihop 🤩

Tina A
Köpte sitt hus med hjälp av Frida Thorell en del av Fastighetsbyrån Partille
Furulund

Väldigt trevlig och tillmötesgående. Lättillgänglig, serviceminded och professionell från bokning av visning till avslutat köp. Rekommenderas varmt.

Svar från Frida Thorell

Tack Tina för de fina orden! Jag hoppas och tror att ni kommer trivas lika bra som säljaren har gjort i huset :)

Yadollah S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Frida Thorell en del av Fastighetsbyrån Partille
Sävedalen

Jag är inte alls nöjd med Frida Thorell på Fastighetsbyrån som mäklare. För det första var hon otillgänglig, många gånger när jag försökte ringa henne svarade hon inte. Jag har lämnat flera meddelanden på telefonsvararen men ingen kontakt. Jag testade till och med att ringa från en annan telefon och då svarade hon direkt. Jag fick känslan av att hon undvikit mig. Hon arbetade inte alls aktivt för att få dit intressenter. Hon lät mig betala för annons på Hemnet och lät sedan annonsen göra jobbet. Min erfarenhet och...

Svar från Frida Thorell

Hej Yadollah, Det var riktigt tråkig läsning! Jag förstår att du är besviken över hur värdet har utvecklats på bostaden som du köpte för drygt två år sedan. När din dotter som bor i lägenheten hörde av sig och berättade att ni ville sälja den pga speciella omständigheter så var jag tydlig med att värdet gått ner, men att det är svårt att veta exakt vad marknaden är beredd att betala. Eftersom det är din dotter som bor i lägenheten och det har varit tydligt att det är hon som har kommunikationen med mig så är det primärt...

Maja T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Frida Thorell en del av Fastighetsbyrån Partille
Gamlestaden

Frida var vänlig och tillmötesgående i alla våra kontakter. Svarade snabbt på frågor och gav oss allt stöd vi behövde i bostadsköpet.

Svar från Frida Thorell

Tack Maja för det fina omdömet! Jag hoppas att ni kommer att trivas riktigt gott i er nya bostad 🌸

Zahra J
Gamlestaden

Frida är fantastisk och naturlig professionellt och vänligt.

Svar från Frida Thorell

Det har varit ett nöje att få jobba med dig, tack för förtroendet och för de fina orden! ☀️

Hesam P
Lexby

Frida är professionell på sitt jobb. hon är super trevlig, alltid har en vacker leende på sina läppar vilket det känns välkomnande när man träffar henne, hon är super duktig och vet vad hon gör och vad måste göras för att få såld ett hus. jag är supernöjd att ha henne som mäklare.

Svar från Frida Thorell

Tack för de fantastiskt fina orden! 🙏🏼☀️

Anniken S
Centrala Partille

Tillgänglig, vänlig, snabb och tydlig. Nu var jag köpare, skall jag sälja igen vet jag vem jag kommer kontakta!

Belend Benjamin S
Centrala Partille

Världens bästa mäklare! Fick en otroligt bra service utav Frida som gjorde försäljningen så smidig och utan krångel, hon var extremt noga och tydlig med kontrakten och bostads beskrivningen, hon fick en att känna sig trygg och säker, rekommenderar starkt att fler mäklare tar lärdom utav hennes kunskaper och service förmåga.

Maile-Lis M
Furuskog

Har sålt villa och blivit mycket väl bemött