Victor Werner

Victor Werner

Victor Werner är mäklare på Fastighetsbyrån Partille

Victor Werner har varit registrerad mäklare sedan 2021-03. Victor Werner har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-06 och har fått 164 omdömen med ett betyg på 4.9. Victor Werner har haft 48 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

164 omdömen om Victor Werner

Sedan starten hos Reco 2021
Helena O
Köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Werner en del av Fastighetsbyrån Partille
Björndammsterrassen

Mycket trevlig mäklare. Victor gick igenom hela köpprocessen på ett bra och lättfattligt sätt. Victor är också väldigt snabb på att återkoppla när man undrar över något. Jag känner mig trygg med Victor som mäklare.

Omid R
Björndammen

Väldig kunnig o trevlig person fick tydliga svar på alla mina frågor rekommenderar honom.

Emelie B
Centrala Partille

Supertrevlig och snabba svar på frågor. Han skötte mitt första bostadsköp galant och jag är otroligt nöjd med hela processen och att ha haft victor som mäklare

Agneta H
Furulund

Trevligt bemötande. Stor kunnighet o engagemang.

Klara H
Furulund

Proffsig! Vi blev hela tiden väl informerade, både innan och efter kontrakt. Mycket nöjd!

Klara S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Werner en del av Fastighetsbyrån Partille
Öjersjö

Fantastiskt trevligt bemötande, lyhörd och lösningsorienterad! Victor hjälpte oss att snabbt och enkelt, trots en motig bostadsmarknad, få sålt vår lägenhet. Tack Victor!

Anna-Lena G
Köpte sitt hus med hjälp av Victor Werner en del av Fastighetsbyrån Partille
Sävedalen

Wictor hade ett mycket proffesionellt bemötande samtidigt som han skapade en personlig, trevlig och varm atmosfär. Vi kände oss hemma redan när vi klev in genom dörren. Han var väl förberedd och svarade kunnigt på våra frågor samtidigt som han var lyhörd. Han ”läste av oss” och lyckades snabbt hitta rätt nivå på konversationen. Visningen var en synnerligen positiv upplevelse och det handlade inte bara om att vi gillade lägenheten utan Wictor hade stor del i detta.Tack Wictor! Anna-Lena och Leif Gunnerling

Anna Karin S
Sävedalen

Victor är engagerad, kunnig och lägger förväntningarna på rätt nivå. Han är lätt att få kontakt med och återkopplar snabbt. Det känns tryggt att köpa och sälja med Victor!

Johanna F
Gamlestaden

Mycket hjälpsam och duktig! Tog ansvar utöver det jag förväntade mig då han även påväg till Vasaloppet svarade på frågor angående vårt lägenhetsköp!! Kan helt klart rekommendera Victor som mäklare!

Kreshnik P
Centrala Partille

Han är ärlig och noggrant, han försöker att sälja på ett rimligt pris.