Victor Werner

Victor Werner

Victor Werner är mäklare på Fastighetsbyrån Partille

Victor Werner har varit registrerad mäklare sedan 2021-03. Victor Werner har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-06 och har fått 55 omdömen med ett betyg på 4.9. Victor Werner har haft 31 försäljningar sen 2021-11 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-11 - 2022-10

Läs vad 55 Läs vad Victor Werner

• köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Werner en del av Fastighetsbyrån Partille
    • Gamlestaden
    2022-11-30 Verifierad kund
    Jättebra bemötande!
    Mäklaren var lättillgänglig och förklarade saker och ting på ett begripligt sätt.
    Jag kände mig trygg med honom!
    Jag skulle absolut rekommendera honom till vänner och bekanta.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Werner en del av Fastighetsbyrån Partille
    • Kviberg
    2022-11-29 Verifierad kund
    Att ha haft Victor som mäklare har känts tryggt och lyhört. Vi har känt oss lyssnade på och fått värdefull input hela vägen i vår lägenhetsförsäljning.
    Våra förväntningar var höga och de uppfylldes med råge.
    Vi upplevde att Victor var metodisk, pedagogisk och proffsig att arbeta med.
    Rekommenderas varmt!
    • Kviberg
    2022-11-28 Verifierad kund
    Having met several real estate agents while searching for an apartment, Victor was by far the best one. He was honest throughout the whole process, gave me daily updates regarding the apartment and the seller and he did not rush the whole process which made it very smooth and easy for all parties.
    I would unquestionably recommend him to anyone for selling/buying an apartment.
    • Björndammsterrassen
    2022-11-28 Verifierad kund
    En jätte trevlig och ödmjuk kille som inte är allt för påstridig, vilket jag uppskattar. Han har svar på de frågor som jag hade och kanske har. Skulle varmt rekommendera honom till vänner.
    2022-11-28 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med det bemötande och engagemang som Viktor Verner visat. Allt har gått smärtfritt och vi har känt oss trygga i genomförandet av affären.
    2022-11-20 Verifierad kund
    Under svåra tider lyckades vi tillslut få sålt. Våran mäklare var tillgänglig och gjorde vad han kunde och lite till.

Det som saknades var kanske att agera vid rätt tillfälle men väldigt svårt att veta på förhand.

Vi Ger Victor 4.5/5 stjärnor.
    2022-11-16 Verifierad kund
    Victor hjälpte mig och min sambo med att köpa en bostad och det har varit den absolut smidigaste processen. Uppskattar hans engagemang genom hela köpet, allt från en professionell visning till en välförklarat kontrakt påskrivning. Victor har vårt fullsatta förtroende i framtida bostads köp/försäljningar. Tack!
    2022-11-02 Verifierad kund
    Victor har varit supertrevlig och kompetent från dag ett. Och har en väldigt genuin och förtroendegivande framtoning som var viktig för oss. I en svår tid att sälja har han gett allt och lite till. Det blev många visningar under lång tid men han gav aldrig upp och var hela tiden stöttande och positiv. Och löste under omständigheterna en bra försäljning. Vi är supernöjda med Victor som mäklare och kan varmt rekommendera honom.
    • Furulund
    2022-10-12 Verifierad kund
    Viktor gav ett mycket gott och påläst intryck under visningen. Han kunde svara på våra frågor och funderingar och lyssnade in våra tankar. Efter visning har vi haft ett mycket bra bemötande genom att Viktor varit tillgänglig och lyssnat in oss som köpare som skapade ett stort förtroende.
    • Furulund
    2022-10-12 Verifierad kund
    Victor Werner skapade genom sitt trevliga, engagerade och respektfulla sätt ett förtroende redan vid första mötet.

Under hela säljprocessen har Victor varit väldigt tillgänglig både via mail och telefon. Han har kontinuerligt uppdaterat om de olika stegen i processen, vad avser statistik, visningar, budgivning etc. .Han är också mycket kompetent, påläst och snabb på att återkoppla kring de frågor som kommit upp.

Victor har med råge levt upp till mina förväntningar och jag rekommenderar honom starkt till den som söker en kompetent, engagerad och trevlig mäklare!