Victor Werner

Victor Werner

Victor Werner är mäklare på Fastighetsbyrån Partille

Victor Werner har varit registrerad mäklare sedan 2021-03. Victor Werner har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-06 och har fått 70 omdömen med ett betyg på 4.9. Victor Werner har haft 37 försäljningar sen 2022-02 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2022-02 - 2023-01

70 omdömen om Victor Werner

Sedan starten hos Reco 2021
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Werner en del av Fastighetsbyrån Partille
    2023-02-02 Verifierad kund
    Jätte bra mäklare.
    Varmt rekommenderar Viktor Werner.
    2023-02-02 Verifierad kund
    En riktig professionell och duktig mäklare.Väldigt trevlig dessutom och även serviceinriktad.
    Vill varmt rekommendera till alla som behöver en mäklare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Werner en del av Fastighetsbyrån Partille
    2023-01-30 Verifierad kund
    Han var trevlig, hjälpsam & tydlig. Han var även snabb på att svara.
    Han uppfyllde förväntningarna som vi önskade och lite till.
    Vi var supernöjd med bemötande. Vi kommer även rekommendera honom till både vänner och bekanta.
    2023-01-30 Verifierad kund
    Helt perfekt. Kunnig. Trevlig. Utmärkt kommunikation
    2023-01-29 Verifierad kund
    Victor är en mycket trevlig och professionell mäklare. Vi var nervösa inför marknaden och vår försäljning och han hjälpte oss att hitta rätt köpare så att vi fick till en bra försäljning av vår lägenhet!
    Vi är jättenöjda och rekommenderar honom och Fastighetsbyrån starkt!
    2023-01-27 Verifierad kund
    Mycket positivt! Med tålamod gick Victor igenom alla punkter. Vi fick stort förtroende för honom. Ser fram emot att flytta till Partille.
    Vänliga hälsningar
    Britta Foukakis
  • Kersti S
    2023-01-27 Verifierad kund
    Har bara positivt att säga om Victor. Vi e helt nöjda. K.S
    2023-01-26 Verifierad kund
    Viktor är en mycket trevlig, kunnig och professionell mäklare.

Han har på ett förtroendefullt sätt hjälpt oss genom vår bostadsaffär.

Vi kan varmt rekommendera honom.

Lennart och Kersti S
    2023-01-26 Verifierad kund
    Victor är väldigt trevlig och kunnig och höll oss uppdaterade hela tiden om vad som hände, vilket jag uppskattade väldigt mycket.
    Kan varmt rekommendera honom.
    2023-01-26 Verifierad kund
    Fantastiskt bemötande, bra information, lätt tillgängliga, lösningsorienterade, smidigt, proffsigt
    Kan starkt rekommendera Victor, han är helt enkelt magisk bra 👍