Jasmine Johansson

Jasmine Johansson

Jasmine Johansson är mäklare på Fastighetsbyrån Partille

Jasmine Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2013-06. Jasmine Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-09 och har fått 286 omdömen med ett betyg på 4.8. Jasmine Johansson har haft 60 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

286 omdömen om Jasmine Johansson

Sedan starten hos Reco 2015
Joakim H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
Björndammsterrassen

Första mötet med Jasmine var positivt! Smidigt att boka in en visning. Väl påläst om objektet hon sålde och hade svar på alla våra frågor, det hon inte hade koll på tog hon reda på. Under kontraktskrivning var hon väldigt tydlig och pedagogisk vilket är väldigt positivt för en förstagångsköpare och ger en trygghetskänsla.

Klara G
Björndammsterrassen

Jasmine hade ett bra bemötande vid visningen. Hon var trevlig och kunnig om bostaden. Jasmine är lättillgänglig och kollar upp saker när vi har frågor. Vid kontraktskrivning var Jasmine tydlig i att gå igenom vad varje del av avtalet innebär, vilket jag uppskattar. Jag uppfattar Jasmine som professionell i sitt bemötande.

Mathias M
Furulund

Proffsig, trevlig och hjälpsam! Som förstagångsköpare var vi inte så kunniga i processerna och vi var väldigt nervösa inför detta men Jasmine hade gott om tålamod för alla våra frågor och fick oss att känna trygghet i allt, Tack!

Gabriel V
Gamlestaden

Väldigt hjälpsam och tillmötesgående. Hade god förståelse för att mycket var oklart och att det var första gången för vissa parter. Alltid fått snabba och tydliga svar när det varit funderingar.

Janne M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jasmine Johansson en del av Fastighetsbyrån Partille
Furulund

Toppenmäklare! Allt gick som på räls och det lämnades inga utrymmen för frågetecken kring något i processen! Kanon helt enkelt!

Angeliki S
Furulund

Professionellt bemötande och kunskap.

Nikolaos K
Furulund

We were impressed with Jasmine's professionalism. She replied to our questions, thoughts promptly everytime we needed help. She even offered to help us navigate through the bank system when it was necessary. It was our first encounter with the Swedish real estate market, but we grade her with a straight A+

Wilma E
Kviberg

Jag blev väl bemött av Jasmine, mycket trevligt och kunde svara på alla frågor vi hade. Vi förväntade oss att mäklaren skulle finnas tillgänglig med svar på våra frågor, vilket hon var. Vi ville även kunna gå igenom lägenheten själva utan att mäklaren var för på vilket vi upplevde stt Jadmine var. Sammanfattning: Jasmine är en trevlig och kunnig mäklaren, hade både köpare och säljare intressen i åtanke vid vårt köp.

Fastighets A
Kviberg

Personlig, proffsig och kompetent.

Carina T
Öjersjö