John Englund är mäklare på Fastighetsbyrån Partille

John Englund har varit registrerad mäklare sedan 2006-04. John Englund har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-09 och har fått 91 omdömen med ett betyg på 4.7. John Englund har haft 16 försäljningar sen 2021-11 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-11 - 2022-10

Läs vad 91 Läs vad John Englund

2022-11-28 Verifierad kund
    John jobbade stenhårt för att sälja vår bostad trots en tuff vikande bostadsmarknad.
  • köpte sitt hus med hjälp av John Englund en del av Fastighetsbyrån Partille
    2022-11-18 Verifierad kund
    Tillgänglig, öppen och genuin. Mycket proffsig visning
    Tack så mycket för de fina omdömet! Jag tror och hoppas att ni kommer trivas i den fina bostaden ni köpt. John Englund
    • Öjersjö
    2022-10-24 Verifierad kund
    Bra bemötande och bra tipps till en lyckad försäljning trotts att vi hade en trög start på budgivningen så blev vi nöjda med slutresultatet
    Tack Ted för att du tog dig tiden att skriva ett omdöme.
    Vill även tacka er för ert stora tålamod och engagemang för att hjälpa till att försäljningen ska gå så bra som möjligt. Er alltid så positiva inställning är beundransvärd, ni är värde en 6:a i betyg själva!
  • köpte sitt hus med hjälp av John Englund en del av Fastighetsbyrån Partille
    • Utby
    2022-10-07 Verifierad kund
    John är alltid trevlig och kunnig och tillmötesgående. Mjuk i kontakten och man känner stort förtroende för honom i sin roll som mäklare.
    Kul att ni var nöjda vid köpet och jag hoppas att ni fortfarande är nöjda efter att jag fick hjälpa er vid försäljningen också :) John Englund
    • Utby
    2022-09-24 Verifierad kund
    Väldigt sakligt och professionellt bemötande. Lugnt och metodiskt.
    Höga förväntningar som levdes upp till.
    Kort sammanfattat; smidigt och enkelt.
    Kul att ni är nöjda och fick en smidig och snabb försäljning! Måste kännas skönt att kunna gå vidare med att bygga ert drömboende! John Englund
    • Jonsered
    2022-06-02 Verifierad kund
    Supertrygg, kunnig och proffsig genom hela säljprocessen.
    Tack så mycket för det fina omdömet. Jag är glad att er försäljning gick så smidigt som den gjorde. John Englund
    2022-05-23 Verifierad kund
    John är tålamod, noggrann, etusiasm och ansvarig.
    Tack för det fina omdömet och för gott samarbete under försäljningen. Hoppas att flytten till Kanada blir lyckad! John Englund
    2022-05-23 Verifierad kund
    Less words, honest, responsible for the work.
    Tack för att du skrev ett omdöme. Jag försöker lyssna på mina kunder och får nog anses effektiv i mitt sätt att formulera mina svar :)

Hoppas att ni kommer trivas i Kanada!
    • Lexby
    2022-05-05 Verifierad kund
    John var väldigt hjälpsam och trygg. Försäljningen gick inte helt smidigt så det var skönt att ha John och diskutera med genom hela processen. Alltid enkel att få tag på vilket är viktigt.
    Tack Christian, det var ett sant nöje att få jobba med er igen. Hoppas att ni kommer trivas i er nya lägenhet, kommer nog inte blir svårt med tanke på vilket trevligt område ni flyttar till och den fantastiska utsikten ni får! John Englund
    • Utbynäs
    2022-03-26 Verifierad kund
    Bemötandet kändes proffesionellt och lugngivande. Våra förväntningar av husförsäljningen gick som planerat och John fanns alltid tillgänglig för alla mina frågor, dag som natt. Kan varmt rekommendera John som mäklare.
    Tack så mycket för ett gott samarbete under försäljningen. Passar även på att tacka för att du tog dig tid och skrev ett omdöme. John Englund