Daniel Johansson

Daniel Johansson

Daniel Johansson är mäklare på Fastighetsbyrån Piteå

Daniel Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2010-02. Daniel Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-10 och har fått 234 omdömen med ett betyg på 4.7. Daniel Johansson har haft 32 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

234 omdömen om Daniel Johansson

Sedan starten hos Reco 2015
Anna L
Strömnäs

Proffsig, erfaren och lyhörd! Vi är väldigt nöjda att vi valde Daniel när vi sålde vårt hus ☺️

Kaj S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Johansson en del av Fastighetsbyrån Piteå
Furunäset

Vi hade en bra kontakt gällande försäljning och dylikt. Jag är nöjd med honom som mäklare.

Helena B
Lillpite

Bra mäklare. Trevlig att prata med. Inga problem med att få köpekontrakt på skrivet och skicka tillbaka pappret.

Ann-Sofie B
Borgarudden

Det här är min andra fastighetsaffär och det var självklart för mig, att åter igen välja Daniel Johansson som mäklare. Han är mycket duktig i sitt yrke. Hjälpsam, tillgänglig att nå, en god kommunikatör både dels att ge information genom sin yrkeskunskap och dels att besvara kundens frågor. Från mig får mäklaren Daniel Johansson högsta betyg. Jag är en mycket nöjd kund.

Martti A
Storfors

Trevlig och kunnig mäklare. Påläst på objekten,kan svara på det frågor man har. Ger även ett ärligt intryck tillitsfull. Jag kan varmt rekomendera Daniel Johansson till din nästa bostadsaffär.

Mari-Louise E
Storfors

Bra, lugnt och sakligt. Snabba återkopplingar och svar. Kunnig och förtroendeingivande.

Ingrid M
Storfors

Daniel är hjälpsam, tillgänglig och jättetrevlig! Han har besvarat frågor och stillat min oro på ett ärligt och proffsigt sätt! Jag är väldigt nöjd /Ingrid

Helena T
Furulund

Glad, positiv och var snabb att svara på frågor. Trevlig person.

Britta V
Sjulsmark

Jag upplever att samtliga kontakter med mäklare, mäklarassistent och koordinator som positiva. Alla har varit glada och tillmötesgående. Jag har fått den information och den stöttning som jag behövt i försäljning av mitt hus.

Jonas S
Sjulnäs

Väldigt trevlig och professionell. Bra på att informera.