Stefan Bergstedt

Stefan Bergstedt

Stefan Bergstedt är mäklare på Fastighetsbyrån Piteå

Stefan Bergstedt har varit registrerad mäklare sedan 1992-06. Stefan Bergstedt har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-01 och har fått 204 omdömen med ett betyg på 4.6. Stefan Bergstedt har haft 28 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Man ska välja mig om man vill ha en engagerad mäklare som alltid gör sitt yttersta för att få alla kunder, såväl köpare och säljare, nöjda med affären. Med mig kan alla kunder känna sig trygga. Jag har verkat som mäklare under många år och tycker fortfarande att det är jättekul att gå till jobbet.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
För mig är det självklart att alla ska få ett trevligt bemötande, vilket är en sak som ofta återkommer då våra kunder lämnar recensioner om mig som mäklare. Själv skulle jag dessutom använda ord som kunnig, professionell, tydlig och lyhörd på en beskrivning av mig själv.

204 omdömen om Stefan Bergstedt

Sedan starten hos Reco 2015
Jeanette L
Djupviken

Mycket bra, proffesionellt och tryggt

Sebastian O
Hortlax

Snabb och rak kommunikation. Fick till det praktiska direkt!

Mattias S
Klubbgärdet

En mäklare jag rekommenderar varmt. Hade genom hela processen en bra och professionell dialog med ett fokus på att alla skall bli nöjda, både köpare och säljare.

Caroline A
Klubbgärdet

Snabba svar vid frågor. Professionellt bemötande. Kändes tryggt när vi skrev kontraktet.

Birgitta B
Jävre

Hej! Min erfarenhet av Stefan Bergstedt är positiv vid första och enda tillfället som jag träffade honom, orsaken är att jag bor i Uppsala. Han svarade snabbt på sms om han inte hade möjlighet att svara i mobilen när jag ringde. Vänligen Birgitta Brännström

Thomas H
Jävre

Gott bra att kommunicera med samtidigt som vi blivigt bra bemötta även av personalen på kontoret.

Inger Ö

Svarat snabbt på mail/frågor. Trevligt bemötande. Flexibel- ändring av datum

Ulf N
N:a Pitholm

Bemötande: Stefan förstod vad vi ville, han var mycket drivande, men ändå lyhörd för vad vi ville. Han gjorde ett kunnigt intryck, vi litade på hans kunskap och råd. Trevligt och lättsamt att umgås med honom samtidigt var han affärsmässig. Förväntningar: Vi önskade en försäljning av fastigheten, men det gick mycket fortare än vi kunnat föreställa oss. Sammanfattning: Vi är mycket nöjda med processen och med resultatet. Detta är ett gemensamt svar från ägarna till den aktuella bostaden.

Per R
Djupviken

Erfaren mäklare med en lugn stil som passar in i den miljön han verkar.

Urban S
Öjebyn

Proffsigt bemötande och kommunikation genom hela säljprocessen.