Daniel Johansson

Daniel Johansson

Daniel Johansson är mäklare på Fastighetsbyrån Piteå

Daniel Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2010-02. Daniel Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-10 och har fått 217 omdömen med ett betyg på 4.7. Daniel Johansson har haft 28 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

217 omdömen om Daniel Johansson

Sedan starten hos Reco 2015
Anders R
Munksund

Vädigt bra bemötande, Daniel tar sig verkligen tid för köparen.

Rebecka L
Öjebyn

En välldigt bra och trevlig mäklare och tydlig:)

Sebastian L
Öjebyn

Riktigt bra mäklare som var en otroligt människokännare som matchade oss med ett perfekt hus, kan starkt rekommendera!

Emil Ö
Sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Johansson en del av Fastighetsbyrån Piteå
Centrala Stan

Trevlig och skött försäljningen på ett bra sätt med återkoppling till mig.

Simon E
Klubbgärdet

Daniel är trevlig, proffsig, lyhörd och vi kände oss trygga genom hela affären som köpare. Alltid lätt att få tag på, tydlig i kommunikationen och genuint engagerad i både säljare och köpares situation, önskemål etc. 5/5!

Ulrika B
Sålde sitt hus med hjälp av Daniel Johansson en del av Fastighetsbyrån Piteå
Klubbgärdet

Engagerad, lyhörd......................................................................................................................................................................................................

Anne B
Storfors

Mycket proffsig och får saker gjorda snabbt. Har dessutom ett mycket trevligt och fint bemötande. Rekommenderar honom varmt.

Simon Zemhret H
Degeränget

Daniel är en kompetent och erfaren mäklare. Otroligt trevligt bemötande alltid. Tredje affärer med Daniel och väldigt nöjd👌

Berith L
Sålde sitt hus med hjälp av Daniel Johansson en del av Fastighetsbyrån Piteå
Norrfjärden

Vi är mycket nöjda med Daniel. Bra kunskap som han förmedlar på ett bra och trevligt sätt. Berith Landgren och Hans Lundkvist

Catarina C
Renön

Tillmötesgående, tillgänglig, förstående, glad och naturligt trevlig!