Amanda Bergman

Amanda Bergman

Amanda Bergman är mäklare på Fastighetsbyrån Piteå

Amanda Bergman har varit registrerad mäklare sedan 2015-06. Amanda Bergman har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-11 och har fått 128 omdömen med ett betyg på 4.8. Amanda Bergman har haft 33 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

128 omdömen om Amanda Bergman

Sedan starten hos Reco 2015
Per- Olov E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Bergman en del av Fastighetsbyrån Piteå
Centrala Stan

Fint bemötande, såg till att försäljningen löpte utan krångel. Fullt förtroende för henne.

Ann-Sofie N
Öjebyn

Mycket duktig och proffsig mäklare. Man fick bra hjälp med frågor man hade vid försäljningen av vårat hus. Försäljningen gick snabbt och bra.

Helen P
Böle

Duktig och trevlig. Kunnig i sitt arbete ochjag känner mig trygg med Amanda.

Anders H
Klubbgärdet

Mycket bra. Bra. Snabbt och smidigt

Marion L
Rosvik

Alltid lika vänlig och hjälpsam. Hon är en kunnig och skicklig mäklare =)

Casper A
Rosvik

Mycket trevlig och informativ. Utmärkt för oss förstagångsköpare!

Christine L
Öjebyn

Amanda gav ett väldigt trevligt och proffsigt bemötande. Svarade inom kort (trots att hon var ledig vid nåt av tillfällena) på alla mina frågor. Vid kontraktsskrivning gav hon rätt mängd av utrymme för oss parter att lära känna varann lite och komma på rätt fot först. Jag skulle definitivt kontakta henne igen.

Håkan Å
Renön

Amanda har en förmåga att beskriva och förklara alla delar i prosessen. Klart och tydligt. Vi kände från första mötet att vi fick ett gott förtroende för henne. Hon var mån om att uppdatera oss och hålla kontakt hela vägen. Bättre mäklare kunde vi inte haft. Glad och positiv även när det gick lite snett, men uppmuntrade oss att fortsätta vara positiva. Amanda skall ha all kredd att det gick så bra.C o H.

Inger L
N:a Pitholm

Proffsig, vänlig, lyhörd, helt enkelt jättebra

Isabell D
Durrnäs

Vi är mycket nöjda med mäklaren. Snabba och smidiga affärer, bra information och snabb återkopplingar.