Camilla Berg

Camilla Berg

Camilla Berg är mäklare på Fastighetsbyrån Sala

Camilla Berg har varit registrerad mäklare sedan 2016-12. Camilla Berg har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-10 och har fått 116 omdömen med ett betyg på 4.7. Camilla Berg har haft 26 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

116 omdömen om Camilla Berg

Sedan starten hos Reco 2021
Hewa Mohammed Hasan H
Sålde en tomt med hjälp av Camilla Berg en del av Fastighetsbyrån Sala
Salbohed

Väldigt duktig på det hon gör. Rekommenderar starkt.

Madelene J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Berg en del av Fastighetsbyrån Sala
Vittinge

Väldigt tydlig, hjälpsam och korrekt under hela processen. Kan varmt rekommendera Camilla som en pålitlig och trevlig mäklare!

Viktoria S
Köpte sitt hus med hjälp av Camilla Berg en del av Fastighetsbyrån Sala
Vansjö Nordsjö

Camilla var väldigt hjälpsam, trevlig och professionell vid mitt husköp.

Silvy V
Sålde en tomt med hjälp av Camilla Berg en del av Fastighetsbyrån Sala

Trevligt bemötande. Fick bra information om hur allt går tillväga. Slutförde försäljningen på ett mycket proffsigt sätt. Fick även svar på mina avslutande frågor efter försäljning. Allt igenom en bra upplevelse.

Joyce Seraphine J
Vansjö Nordsjö

Camilla är en fantastisk mäklare omtänksam snäll o ror på. Alla sätt o vis

Svar från Camilla Berg

Tack för dina vänliga orden och för palettbladsplantan jag fick! Den frodas för fullt, å jag hoppas att jag ska kunna hålla den vid liv :-)

Björn A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Berg en del av Fastighetsbyrån Sala
Centrum

Hej Vi var helnöjda med Camilla, fick svar på alla frågor vi hade. Rekommenderar verkligen henne. Med vänlig hälsning Björn o Mayvor Alm

Svar från Camilla Berg

Tack Björne och Mayvor! Hoppas att ni ska trivas bra i Sveriges närmsta stad :-)

Monica A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Berg en del av Fastighetsbyrån Sala
Centrum

Jag fick ett väldigt bra bemötande. Camilla mötte upp i hallen på ett glatt och personligt sätt. Hon visade ett uppriktigt och vänligt intresse för mig som intressent. Det kändes tryggt att ha hennes som mäklare genom affären

Svar från Camilla Berg

Tack för dina vänliga ord - det är precis så jag vill uppfattas! Hoppas att du ska trivas bra i din nya fina lägenhet!

Madelen G
Vittinge

Trevlig med ett personligt bemötande.

Svar från Camilla Berg

Tack Madelen! Är glad att du äntligen kommer att få din nystart och att försäljningen gick så smidigt.

Elin O
Morgongåva

Mycket trevlig och bra. Väldigt tillmötesgående med allt!

Svar från Camilla Berg

Tack Elin! Har varit kul att få följa er boenderesa, men jag hoppas att ni blir kvar länge i ert nya hus ;-)

Vivi-Anne O
Morgongåva

Bra bemötande, mäklaren levde upp till förväntningarna.

Svar från Camilla Berg

Tack Vivi-Anne! Du är verkligen en superhjälte, är så imponerad av att du orkar fixa med allt helt själv! En del kvar att göra, men du har ju kommit en lång bit på vägen :-)